VII. Перестановкиnext_permutation() наступна перестановка в лексикографічному порядку pred_permutation() попередня перестановка в лексикографічному порядку 13.4. Зразок виконання роботи З допомогою об’єкту типу string збережіть в списку наступні стрічки: один, шість, два, сім, три, вісім, чотири, дев’ять, п’ять, десять. Потім відсортуйте список і виведіть на екран вмістиме відсортованого списку. Використовуючи алгоритми STL: 1) підрахуйте в обраному елементі масиву типу string кількість символів в нижньому регістрі і виведіть це число на екран; 2) об’єднайте список і масив у єдиний контейнер vector і виведіть його елементи на екран. #include " stdafx.h" #include < iostream> #include < string.h> #include < conio.h> #include < list.h> #include < vector> #include < algorithm> #include < cctype> using namespace std;
int main() { setlocale(LC_ALL, " Ukrainian"); list< string> str; str.push_back(string(" один")); str.push_back(string(" шість")); str.push_back(string(" два")); str.push_back(string(" сім")); str.push_back(string(" три")); str.push_back(string(" вісім")); str.push_back(string(" чотири")); str.push_back(string(" девять")); str.push_back(string(" пять")); str.push_back(string(" десять"));
list< string>:: iterator p=str.begin(); while (p! =str.end()) { cout< < *p; cout< < " "; p++; } cout< < endl; str.sort(); list< string>:: iterator pp=str.begin(); while (pp! =str.end()) { cout< < *pp; cout< < " ";
pp++;
} cout< < endl; string a[2]; int ii=0; while (ii! =3) { cout< < " Введiть стрiчку: "; cin> > a[ii]; ii++; } int i=count_if(a[1].begin(), a[1].end(), islower); cout< < i< < " символiв введено в нижньому регiстрi";
vector< string> str1; merge(str.begin(), str.end(), a, a+3, back_inserter(str1)); cout< < endl; vector< string>:: iterator t=str1.begin(); while (t! =str1.end()) { cout< < *t; cout< < " ";
t++;
} cout< < " Натиснiть будь-яку клавiшу! "; while(! kbhit());
}
Рис. 1. Реалізація програми 13.5. Індивідуальні завдання 1. Створити контейнер, що містить об'єкти користувацького типу. Тип контейнера вибирається відповідно до варіанта завдання. 2. Відсортувати його по спаданню елементів. 3. Переглянути контейнер. 4. Використовуючи відповідний алгоритм, знайти в контейнері елемент, що задовольняє заданій умові. 5. Перемістити елементи, що задовольняють заданій умові в іншій (попередньо порожній) контейнер. Тип другого контейнера визначається варіантом завдання. 6. Переглянути другий контейнер. 7. Відсортувати перший і другий контейнери по зростанню елементів. 8. Переглянути їх. 9. Одержати третій контейнер шляхом злиття перших двох. 10. Переглянути третій контейнер. 11. Підрахувати, скільки елементів, що задовольняють заданій умові, містить третій контейнер. 12.Визначити, є чи в третьому контейнері елемент, що задовольняє заданій умові. Зауваження: 1. Для створення другого контейнера в програмі № 3 можна використати або алгоритм remove_copy_if, або визначити свій алгоритм copy_if, якого немає в STL. 2. Для пошуку елемента в колекції можна використати алгоритм find_if, або for_each, або binary_search, якщо контейнер відсортований. 3. Умови пошуку й заміни елементів вибираються самостійно й для них пишеться функція-предикат. 4. Деякі алгоритми можуть не підтримувати використовувані у вашій програмі контейнери. Наприклад, алгоритм sort не підтримує контейнери, які не мають ітераторів довільного доступу. У цьому випадку варто написати свій алгоритм. Наприклад, для стека алгоритм сортування може виконуватися в такий спосіб: переписати стек у вектор, відсортувати вектор, переписати вектор у стек. 5. Для порівняння елементів при сортуванні по зростанню використовується операція <, що повинна бути перевантажена в користувацькому класі. Для сортування по убуванню варто написати функцію comp і використати другу версію алгоритму sort.
|