ПодібністьКоманда OFFSET (Подобие) будує примітив, подібний до іншого графічного примітиву. Новий, подібний примітив проходить через задану точку на кресленні або на заданій відстані від примітива-оригінала. Дану команду можна задати з клавіатури, викликати покажчиком миші з випадаючого меню Modify (Изменить), або натиснувши відповідну кнопку на панелі інструментів Modify (Изменить) (рис. 3.25).
Рис. 3.25. Кнопка, відповідна команді OFFSET (Подобие) Перший запит системи у відповідь на команду: Specify offset distance or [Through] < 1.0000>: Задайте величину постоянного смещения каждого объекта или... < значение по умолчанию>: Подальший діалог з системою залежить від вибраного способу побудови подібних об'єктів. Якщо вибрати режим Through, то подібний об'єкт буде побудований таким, що проходить через задану згодом точку на кресленні. Якщо вибрати режим distance, то системі необхідно вказати величину переміщення (ввести числове значення за допомогою клавіатури) і позицію відносно примітиву-оригіналу. Подібний елемент креслення буде побудований на заданому переміщенні від оригіналу і в потрібну сторону від нього (рис. 3.26). Рис. 3.26. Робота команди OFFSET (Подобие) За умовчанням система завжди пропонує той режим використання даної команди, який був застосований в попередній раз. Можливі відповіді на запит системи за умовчанням для вищенаведеного випадку: - введіть за допомогою клавіатури числове значення величини переміщення; - натисніть клавішу < Enter>, якщо немає необхідності змінювати числове значення величини переміщення; - вкажіть першу точку, якщо необхідно явно задати величину переміщення на кресленні; при цьому система ініціює додатковий запит: Specify second point: Задайте вторую точку: Наступний запит системи: Select object to offset or < exit>: Укажите объект для создания подобного или < выход>: Явно вкажіть графічним курсором один об'єкт-оригінал на кресленні. Наступний запит системи: Specify point on side to offset: Задайте точку на стороне смещения: Вказати графічним курсором точку з того боку об'єкту, де бажано побудувати йому подібний. Наступний запит системи: Select object to offset or < exit>: Укажите объект для создания подобного или < выход>: Явно вкажіть графічним курсором наступний об'єкт-оригінал на кресленні, щоб побудувати йому подібний, використовуючи ту ж величину переміщення або натисніть клавішу ENTER для завершення роботи з командою. Інша можлива відповідь на перший запит системи: - Т – використовується, якщо необхідно побудувати об'єкт, що подібний оригіналу, проходить через вказану точку, при цьому система ініціює додаткові запити: Select object to offset or < exit>: Укажите объект для создания подобного или < выход>: Specify through point: Задайте точку, через которую должна пройти трансформированная копия объекта: Select object to offset or < exit>: Укажите объект для создания подобного или < выход>:
|