Студопедия — Ықтың мәні
Студопедия Главная Случайная страница Обратная связь

Разделы: Автомобили Астрономия Биология География Дом и сад Другие языки Другое Информатика История Культура Литература Логика Математика Медицина Металлургия Механика Образование Охрана труда Педагогика Политика Право Психология Религия Риторика Социология Спорт Строительство Технология Туризм Физика Философия Финансы Химия Черчение Экология Экономика Электроника

Ықтың мәні






Қ ұ қ ық тың ү ш " алтын" тірегі бар: имандылық, ө мірдің материалдық жағ дайлары жә не мемлекет. " Қ ұ қ ық " тү сінігі имандылық қ а, ә дептілікке тіреледі. Қ ұ қ ық имандылық негізінде пайда болады. Имандылық тың ө зі де адамдар арасындағ ы қ атынастарды реттейтін кү ш. Ә рине, имандылық тын талаптары заң емес, тек ізгілікке, адамгершілікке ө негелікке негізделеді. Оның қ ағ идаларын орындататын ұ йымдастырылғ ан кү ш жоқ. Имандылық тек арғ а, ұ ятқ а арқ а сү йейді, жұ ртшылық тың пікіріне негізделеді. Ал қ ұ қ ық имандылық тан нә р алады, неғ ұ рлым қ ұ қ ыктың нормалары имандылық шарттарына сә йкес келсе, соғ ұ рлым олардың сапасы да, абыройы да жоғ ары болады. Имандылық ә ділетсіздікті, жауыздық ты, зорлық -зомбылық, ұ рлық, тағ ы сондай теріс қ ылық тарды айыптайды. Бірақ ондай қ ылық тар ү шін жаза қ олдануғ а кажетті қ ұ ралы жоқ. Имандылық тың ең кү шті қ ұ ралы - жұ ртшылық тың пікірі. Қ ұ қ ық та теріс қ ылық тарғ а тыйым салады. Тек тыйым салып қ ана қ оймайды, кінә лі адамдарды жазалау шараларында белгілейді, сол шараларды қ олданатын мемлекет органдарының кү шіне сү йенеді. Сө йтіп, қ ұ қ ық нормалары арқ ылы мемлекет имандылық талаптарына ресми мағ ына береді, соның нә тижесінде қ оғ амдық қ атынастарды реттейді. Имандылық тың талаптары жалпылама тү рде болады, олардың анық тамасы, дә л тү сінігі жоқ. Айталық, ұ рыны, зорлық шылды, ө секшіні жаман адам деп айыптайды. Ал қ ұ қ ық мұ ндай адамдардың іс-ә рекетіне мейлінше дә л, бұ лтартпайтын анық тама беріп, тиісті қ ұ қ ық тық норманың мазмұ нына жатқ ызады.

Қ ұ қ ық тың тағ ы бір тірегі - адамдардың ө мір сү ру жағ дайлары, олардың шаруашылығ ы. Адамзаттың ө мір сү руі ө ндіріске байланысты. Ө ндіріс тиімді, нә тижелі болу ү шін оны ұ йымдастыру, оның дамуына қ ажетті жағ дай туғ ызу керек. Бұ л тек мемлекеттің қ олынан келетін іс. Мемлекеттің ө ндіріске, шаруашылық қ а ә сер ету дә режесі қ оғ амда қ алыптасқ ан меншік тү рлеріне байланысты. Қ азір Қ азақ станда меншіктің екі тү рі бар: мемлекеттік меншік жә не жеке меншік. Мемлекет ө з меншігін тек қ ана реттеп қ оймайды, сонымен қ атар оны дамыту ү шін басқ арады. Ал жеке меншікке негізделген ө ндірісті иесі заң да белгіленген тә ртіпке сү йене отырып, ө зі басқ арады. Демек, мемлекет екі меншікке негізделген ө ндірістің дамуын реттеу ү шін қ ұ қ ық тың мү мкіндігін пайдаланады. Соның нә тижесінде қ ұ қ ық тың ө зі де ө згереді, дамиды, ө ндірістік қ атынастарды реттеуге бейімделеді.

Осы айтылғ андардан байқ алатыны - қ ұ қ ық калыптасуының екі кезі, яғ ни бастауы бар екен. Қ ұ қ ық нормаларын жасауғ а халық тікелей қ атысады. Бірақ халық тек ө те маң ызды мемлекеттік мә селелерді шешу қ ажет болғ анда, басқ а жолмен оларды шешуге болмайтын жағ дайда ғ ана зандарды тікелей қ абылдайды. Демек, халық занды ерекше жағ дайда қ абыддайды. Ә детте, зандарды, басқ а да нормативтік актілерді тиісті мемлекет органдары жасайды. Сондық тан қ ұ қ ық нормаларының басым кө пшілігін мемлекет шығ арады.

Мемлекеттің қ ызметі қ ұ қ ық нормаларын қ алыптастырумен аяқ талмайды, қ айта онын, қ ызметі сол кұ қ ық нормалары занда белгіленіп іске қ осылғ ан сә ттен басталады деуге болады. Қ ұ қ ық нормаларының талаптары ө здігінен жү зеге аспайды. Оларды жү зеге асыру ү шін, талаптарын орындату мақ сатында мемлекет тү рлі ә дістер қ олданып алуан қ ызметтер атқ арады. Егер қ ұ қ ық тық нормалардың талаптары орындалмаса, бұ зылса, мемлекет кінә лі адамдарғ а тиісті шаралар қ олданады. Сө йтіп, қ ұ қ ық нормалары мемлекеттің ырқ ына негізделіп, жү зеге асырылады.

Қ ұ қ ық нормалары адамғ а бостандық беріп қ ана қ оймайды, сол бостандық ты қ амтамасыз ететін орасан зор кү ш - мемлекетке сү йенеді. Қ ұ қ ық тын тірегі, оның кү ш-қ уаты беделі мен абыройы - мемлекет.

 







Дата добавления: 2014-11-12; просмотров: 791. Нарушение авторских прав; Мы поможем в написании вашей работы!



Обзор компонентов Multisim Компоненты – это основа любой схемы, это все элементы, из которых она состоит. Multisim оперирует с двумя категориями...

Композиция из абстрактных геометрических фигур Данная композиция состоит из линий, штриховки, абстрактных геометрических форм...

Важнейшие способы обработки и анализа рядов динамики Не во всех случаях эмпирические данные рядов динамики позволяют определить тенденцию изменения явления во времени...

ТЕОРЕТИЧЕСКАЯ МЕХАНИКА Статика является частью теоретической механики, изучающей условия, при ко­торых тело находится под действием заданной системы сил...

Упражнение Джеффа. Это список вопросов или утверждений, отвечая на которые участник может раскрыть свой внутренний мир перед другими участниками и узнать о других участниках больше...

Влияние первой русской революции 1905-1907 гг. на Казахстан. Революция в России (1905-1907 гг.), дала первый толчок политическому пробуждению трудящихся Казахстана, развитию национально-освободительного рабочего движения против гнета. В Казахстане, находившемся далеко от политических центров Российской империи...

Виды сухожильных швов После выделения культи сухожилия и эвакуации гематомы приступают к восстановлению целостности сухожилия...

Алгоритм выполнения манипуляции Приемы наружного акушерского исследования. Приемы Леопольда – Левицкого. Цель...

ИГРЫ НА ТАКТИЛЬНОЕ ВЗАИМОДЕЙСТВИЕ Методические рекомендации по проведению игр на тактильное взаимодействие...

Реформы П.А.Столыпина Сегодня уже никто не сомневается в том, что экономическая политика П...

Studopedia.info - Студопедия - 2014-2024 год . (0.009 сек.) русская версия | украинская версия