Студопедия Главная Случайная страница Задать вопрос

Разделы: Автомобили Астрономия Биология География Дом и сад Другие языки Другое Информатика История Культура Литература Логика Математика Медицина Металлургия Механика Образование Охрана труда Педагогика Политика Право Психология Религия Риторика Социология Спорт Строительство Технология Туризм Физика Философия Финансы Химия Черчение Экология Экономика Электроника

Я просто был на пляже, мам


Қазақтың ұлттық ойындары бес түрге бөлінеді. Олар: аңға байланысты, малға байланысты, түрлі заттармен ойналатын, зеректікті, ептілікті және икемділікті қажет ететін, соңғы кезде қалыптасқан ойындар. Олардың негізгілерінің өзі жүзден астам. Бұл ойындардың көбісінің ежелден қалыптасқан арнайы өлеңдері бар. Өлеңдер ойынның эстетикалық әсерін арттырып, балалардың өлең-жырға деген ыстық ықыласын оятып, көңілін көтереді, дүниетанымын арттырып, еңбекке баулиды, ширықтырып, шынықтырады. Этнограф – ғалымдардың пайымдауынша, ата-бабаларымыздан бізге жеткен ұлттық ойындарымыздың тарихы Қазақстан жерінде б.з.б. бірінші мыңжылдықта-ақ қалыптасқан. Олардың ішінде тоғызқұмалақ, қуыршақ, асық ойындары Азия елдерінде тайпалық одақтар мен алғашқы мемлекеттерде кеңінен тарады. Біздің қоғамыздағы ұлттық ойындардың негізі, шығу тегі халқымыздың көшпелі дәстүрлі шаруашылық қарекеттерінен бастау алады.

Бұлардың көбісі мал шаруашылығына, аңшылыққа, жаугершілікке негізділген.

15-1) Сөйлем дегеніміз-сөздердің әр алуан тұлғада өзара тіркесіп, біршама тиянақталған ойды білдіруі. Сөйлем адамдардың бір-бірімен түсінісіп, пікір алысу үшін қажет. - Оқып жүргеніңді Кенжетай айтып еді. Оқуларың бүгін басталды ма? -Бүгін төрт сағат оқыдық .(C.М.) Сөйлем болу үшін ,оның грамматикалық негізі, яғни тұрлаулы мүше болу керек. Сөйлемде жеке сөз ,сөз тіркесі , сондай-ақ сөйлемдер құрайды. Осыған байланысты оның құрылымы да әр түрлі болып отырады. Бастауыш-баяедауыштық құрылымның санына қарай сөйлем жәй және құрмалас болап ажыраталады. Мысалы:Әйгерім қыста киенеттен түлкі тымағын тігіп отыр (Жай сөйлем).Абай ағам шайын ішіп болып,кітап оқып отыр(Құрмалас сөйлем). Тілімізде әр түрлі мағыналарды білдіретін , мысалы, сәлем беру, рахмет айту, тілек білдіру, кешірім сұрау(Кеш жарық! Кешіріңіз!Жаңа жылыңызбен!), мақұлдау мен теріске шығару(Ия, солай, жарар), әр түрлі эмоцияны білдіру(Бәрекелді! Ойпырмай!), жалпы сұрақты білдіру және оған жауап айту(Бұл қалай? Ештеңе емес , т.б.)сияқты айтылыстар бар.Бірақ бұлар өздігінен мәлемет бере алмайды, сөйлем бола алмайды,өйткені оларға бастауыш-баяндауыштық құрылым тән емес.   2) Қазақстан Республикасының валютасы Тәуелсіз егемен мемлекеттің міндетті рәміздерінің бірі оның ұлттық валютасы болып табылады. Кез келген мемлекеттің тарихына оның бір-ақ рет енгізілетін өз валютасының тарихы да кіреді. Басқа көптеген елдердің ұлттық валютасының тарихы сан ғасырлар бойы қалыптасқан. Кез келген ұлттық валюта елдің өткенін, бүгінгісін және болашағын бейнелейді. Ал Теңгенің - Қазақстан Республикасы ұлттық валютасының тарихы Президенттің 1993 жылғы 15 қарашадағы жарлығынан басталды. Алғашқы кезде теңгенің бірінші шығарылған қатары (1 теңге = 100 тиын) мынадай номиналдардан тұрды: 1, 3, 5, 10, 20, 50 және 100 теңгелік банкноттар; 1, 3, 5, 10, 20 теңгелік монеталар; 1, 3, 5, 10, 20 және 50 тиындық монеталар ( бастапқыда қағаздан жасалған). Кейіннен айналысқа: 1994 жылы 1993 жылғы үлгідегі номиналы 200 теңгелік және 1994 жылғы үлгідегі 500 теңгелік банкноттар; 1995 жылы 1994 жылғы үлгідегі номиналы 1000 теңгелік банкноттар ; 1996 жылы 1996 жылғы үлгідегі номиналы 2000 теңгелік банкноттар ... 1992 жылғы қаңтарда Қазақстан Республикасының алғашғы сом алтыны шығарылды және алтын қорын жинауды бастады. Англия құпия жағдайда басылған ұлттық валюта банкноттарды Қазақстан Рееспубликасының елтаңбасы,қазақтың ою -өрнегі,банкнотқа тиісті сомдық номинал көрсеткіш және ел тарихында үлкен із қалдырған қоғам қайраткелерінің суреттері бейнеленген. Н.ӘНазарбаев: «Ғасырлар тоғысында” атты кітабында:”12 қарашана мен ақшаны енгңзу күні деп жарияладым. Ең қиын – ақшаны барлық аудандарға, барлық банкілерге жеткізу болды. Ол 8 күннің ішінде атқарылып шықты”, - деп еске алды. 1993 жылғы 15 қараша-Республика Президентінің жарлығымен Ұлттық валюта - теңге айналымға енгізілді 16-1)Жай сөйлем —бір не бірнеше сөз бен сөз тіркестерінен құралып, тиянақты бір ғана ойды білдіретін сөйлем. Жай сөйлемнің негізгі ерекшелігі — құрамындағы сөздер өзара бір-бірімен семантикалық бірлікте болады, екпін тұтастығы, сөздердің орын тәртібі сақталады. Құрылымы жағынан жай сөйлем бір сөзден де, екі не одан да көп сөзден де тұрады. Мысалы, “Жаз”. “Жаз келді”. “Жазда жеміс-жидек піседі”. Жай сөйлемдер қос сыңарлы болып та, жеке сыңарлы болып та келе береді. Жай сөйлем қос сыңарлы болғанда тұрлаулы мүшенің екеуі де қатынасады: “Студент оқып жүр”. “Марат — студент”. Қос сыңарлы жай сөйлемде сөз саны елеулі қызмет атқармайды, бастысы — сөйлемнің екі тұрлаулы мүшесінің неше сөзден құралғанына қарамастан, бір ғана тиянақты ойды білдіруі. Оның етістіктен ғана жасалған баяндауышқа аяқталуы міндетті емес. Есім баяндауышты да жай сөйлем бола береді. Жай сөйлем жеке сыңарлы болғанда, ол сөйлем не тек бастауыштан, не тек баяндауыштан тұрады: “Біздің ауыл”. “Қала көшесі”. “Таң атып келеді”. “Күн батып бара жатыр”. Семантикалық жағынан келгенде, жай сөйлем толық мағыналы сөздерден құралып, сөйлемнің мазмұнын айқындап тұруы керек. Жай сөйлемнің түрлеріне мысал келтір. 1.Жалаң сөйлем: Мен ояндым. 2. Жайылма сөйлем: Мен бүгін таңертең ерте ояндым. 3. Жақты сөйлем: Ол ауылға әр аптада барады. 4. Жақсыз сөйлем: Менің айтқаным келді. 5. Толымды: Асқар мылтықпен кеше киік атып әкелді. 6. Толымсыз: -Мынау жүйрік сеніңкі ме? -Меніңкі. 7. Атаулы: Түн. Вокзал. Топырлаған адамдар.   2 сұрақ: Түркістан Түркістан – ОҚО-ның құрамына кіретін тарихи қала, діни туризм орталығы. Ол өзінің 1500-жылдық көне тарихымен танымал. Бұл қала түркі тілдес халықтардың рухани орталығы, Қазақ хандығының саяси астанасы болған. Қала өзінің XV ғасырда Қ.А.Йасауиға арнап тұрғызылған кесенесімен әйгілі. Жыл сайын осында бүкіл Қазақстаннан, Орта Азиядан келетін мыңдаған мұсылмандар келеді, және олардың айтуынша, бұл кесенеге үш рет келу кіші қажылықпен пара-пар екен. Сонымен қатар, Түркістан туристерді көптеген тарихи орындарымен тартады. Бұл жердің аса қызықты археологиялық ескерткіштері ежелгі қала Отырардың гүлденген кезеңіне жатады, бұл ескерткіштер Отырар оазисі тарихи-мәдени қорығының құрамына енгізілген. Сонымен қатар, моңғол шапқыншылығы кезінде Отырар қаласының ерлікпен қорғануын түрлі экспонаттармен көрсетіп сипаттайтын тарихи мұражай бар. XII-XX ғасырлар ескерткіші, Қожа Ахмет Йассауидің ұстазы Арыстан-баб кесенесін де барып көруге тұрарлық көрнекті орындардың бірі.
17-1)Тұрлаулы мүшелер. Сөйлем мүшесі деп сөйлем құрамында тұрып, белгілі бір сұрауға жауап беретін толық мағыналы сөзді, сөз тіркесін не күрделі сөзді атаймыз. Сөйлем мүшелері сөйлемдегі маңызына, қызметіне қарай тұрлаулы мүшелер және тұрлаусыз мүшелер болып екі топқа бөлінеді. Сөйлемнің тұрлаулы мүшелері Бастауыш деп сөйлемде атау септік тұлғасында тұрып, ойдың иесі болатын тұрлаулы сөйлем мүшесін атаймыз. Бастауыш кім? не? кімдер? нелер? кімім? нем? кімің? нең? кімі? несі? қайсысы? қаншасы? нешеуі? деген сұраулардың біріне жауап береді. Баяндауыш деп сөйлемде бастауыштың қимылын, ісін, жай-күйін, кім, не екенін білдіріп тұратын тұрлаулы сөйлем мүшесін атаймыз. Баяндауыштар көбінесе сөйлемнің соңында тұрады да, не істейді? не болды? не етеді? қайтеді? қандай? қанша? кім? не? деген сұрауларға жауап береді. Тұрлаусыз мүшелер. Тұрлаусыз мүшелер - сөйлемнің тұрлаулы мүшелерінің айналасына топтасып, семантикалық жағынан кеңейтіп, толықтыратын мүшелер. Анықтауыш деп сөйлемде негізінде зат есімнен болған мүшені сын, сапа, сан, мөлшер және меншіктік жағынан сипаттайтын тұрлаусыз мүшені атаймыз. Анықтауыштар қандай? қай? қайдағы? (недегі?) қашанғы? ненің? қанша? неше? қайткен? не еткен? деген сұраулардың біріне жауап береді. Толықтауыш деп сөйлемде негізінде атау мен іліктен басқа септіктің бірінде тұрып, бір мүшені заттық мағына жағынан толықтыратын тұрлаусыз мүшені атаймыз. Толықтауыш кімді? нені? кімге? неге? кімнен? неден? кімде? неде? кіммен? немен? кім (не) туралы? кім (не) жөнінде? не тақырыпты? деген сұрауларға жауап береді. Пысықтауыш деп сөйлемде іс-әрекеттің жай-күйін, сын-сипатын, мөлшерін, мезгіл-мекенін, себеп-мақсатын білдіретін тұрлаусыз мүшені атаймыз. Пысықтауыштардың сұраулары: қашан? қайда? (қалай қарай?) қайдан? қалай? қайтіп? не себептен? неліктен? кім үшін? не үшін? не істеуге? не қылуға? не мақсатпен? не арқылы? кім арқылы? ненің арқасында? кімнің арқасында? не сайын? кім сайын? қанша? қанша уақыт? неше рет?   2) Қазақстанның өзендері мен көлдері туралы әңгімеле. Қазақстанның кең-байтақ аумағында ірілі-ұсақты 48 мыңнан астам көлдер және 3 мыңға жуық бөгендер бар. Климат жағдайына байланысты көлдердің көбі Қазақстанның солтүстігіне қарай орналасқан. Олардың ішінде Каспий теңізі, Арал теңізі және Балқаш, Жайсан, Алакөл сияқты ірі көлдерден басқа, көбі (94%) көлемі бір шаршы километрден кем шағын көлдер. Көлдердің барлығы дерлік тұйық көлдер. Олардың деңгейі ауық-ауық өзгеріп отырады. Көбінің суы тұзды, сондықтан тұнба тұзды болады, олардан тұз өндіріледі. Қазақстанда ауданы 100 шаршы километрден астам 22 көл бар. Олар республикадағы көлдердің бүкіл ауданының 60%-ын алып жатыр.Республиканың барлық өзендері Солтүстік Мұзды мұхит және ішкі тұйық көлдер алаптарына құяды. Екі алап арасындағы суайрық Сауыр-Тарбағатай тау жүйесінің қырқасы мен Сарыарқа, Торғай үстірті арқылы өтіп, Оңтүстік Оралға тіреледі. Солтүстік Мұзды мұхит алабы өзендерінің су ағыны тұрақты келеді. Бұл алқапқа жататын өзен Ертіс (Есіл және Тобыл салаларымен). Республика өзендерінің едәуір бөлігі ішкі тұйық алапқа жатады. Ішкі тұйық алап ірі көлдерге құятын өзендер жүйесімен келесі сатыдағы кіші алапқа бөлінеді. Бұл көлдердің ірілері — Каспий, Арал теңіздері және Балқаш көлі. Ішкі тұйық алапқа ұсақ көлдерге құятын, құмға барып сіңіп кететін, сондай-ақ уақытша ағатын өзендер де жатады. Каспий теңізі алабы Батыс Қазақстан өзендерін қамтиды. Оларға Жайық, Жем, Сағыз, Ойыл, Сары өзен, Қара өзен және т.б. жатады. Арал теңізі алабына Оңтүстік және Орталық Қазақстанның оңтүстік бөлігінің өзендері жатады. Өзендер шөл зонасында орналасқан және өзен желісі сирек. Басты өзендері Сырдария, Арыс саласы мен Шу, Сарысу, Торғай, Ырғыз, Талас өзендері. Бұлардың ішінде Сырдариядан басқасы Арал теңізіне жетпей құмға сіңіп кетеді. 18-1) Оқшау сөздер – сөйлемдегі басқа сөздермен синтаксистік байланысқа түспей, дауыс ырғағы арқылы ерекшеленетін сөздер мен сөз тіркестері.Оқшау сөздер сөйлем мүшесі қызметін атқара алмайды, сөйлемде ойды нақтылай түсіп, басқа сөздермен мағыналық қарым-қатынаста болады. Өзге мүшелермен қабыса, матаса, меңгеріле, қиыса байланыспай, оқшауланып тұрады. Оқшау сөздердің мағыналық белгілері оқиға желісінің кімге, неге арналғандығын (-Балақай, сурет сала білесің бе?), айтушының оған деген көзқарасын (-Меніңше, бүгін Алматыда жаңбыр жауады), көңіл-күй, сезім толқынысын (-Апыр-ай, сөзің сүйектен өтті-ау!) білдіру мақсатында қолданылады. Оқшау сөздер мағыналық белгілері мен жасалу жолдарына қарай одағай, қаратпа, қыстырма сөздерге жіктеледі.   Белгілі бір сөйлемнің синтаксистік құрылымына жанаспай, оқшау тұратын қаратпа, қыстырма, одағай сөздер.   Оқшау сөздер сөйлем ішінде басқа сөздермен грамматикалық байланысқа түспейтіндігі себепті олардан үтір немесе леп, сұрау белгілерімен дараланып тұрады.   Оқшау сөздер - сөйлем құрамындағы басқа сөздермен грамматикалық байланысқа түспейтін сөздер мен сөздер тіркесі. Оқшау сөздер сөйлемдегі басқа сөздермен грамматикалық байланысқа түспейді дегенде оның (оқшау сөздердің) сөйлем құрамындағы өзге сөздермен не қабыса, не матаса, не меңгеріле, не қиыса байланыспайтындығы ескеріледі. Сондықтан да олар сөйлем мүшесі қызметін атқара алмайды, сөйлемдегі өзге мүшелерден оқшауланып тұрады. Оқшау сөздер арқылы сөйлемнің мағынасы нақтыланады, автордың көзқарасы аңғарылады.   Мысалы: Бүгін Алматыда жаңбыр жауады. Меніңше, бүгін Алматыда жаңбыр жауады. Бірінші сөйлемде бүгін Алматыда жаңбырдың жауатындағы үзілді- кесілді, нақты айтылса, екінші сөйлемде олай емес, ой топшылау, долбарлау ретінде беріліп тұр. Ондай мағынаны беріп тұрған, меніңше деген қыстырма сөз. Оқшау сөздерге қаратпа, қыстырма, одағай сөздер жатады.   Сөйлеуші тыңдаушының назарын өзіне аудару үшін қаратпа сөздерді қолданады. Кейде сөйлеушінің қарата айтып отырғаны адам болмай, жансыз заттар да болып келеді, бұл - көбінесе көркем әдебиетте кездесетін құбылыс. Мысалы, Тыңда, дала, Жамбылды! Тыңда, Қастек, Қаскелең, сөйлесін кәрі бауырың (Жамбыл). Қыстырмалар күмәнділікті, сенетіндікті, өкінішті, ренішті, сондай-ақ ойдың кімнің тарапынан екендігін білдіру үшін қолданылады. Қыстырмалар жеке дербес сөздер ыңғайында да, сөз тіркесі ыңғайында да, тіпті сөйлем ыңғайында да кездеседі. Мысалы, Өзің білесің, мен қазақ баласына жалынып жорғалап көргем жоқ-ты (М. Ә.) Одағайлар кісінің сезімін, көңіл-күйін білдіру қажет болғанда қолданылады. Мысалы, Япырай, ғажап екен бұнысы! - деді Балқаш. Уа, Қалиса жеңгей, аманбысың! (С. М.) 2 ) Қазақ музыкасы – өмір шындығын дыбыстық көркем бейнелермен көрсететін музыкалық өнердің ұлттық саласы. Қазақ халқының музыка мұрасы аса бай. Ол музыка фольклоры және музыка тарихы салаларына жіктеледі. Алғашқы салаға суырып салмалық негізде туған эпикалық жанрлар – жыр, толғау, терме, желдірме және лирикалық әндер мен айтыс өнері, екіншісіне көне түркі дәуірінен бергі кезеңдегі музыка үлгілері мен тарихи-мәдени мәліметтер енеді. Қазақ фольклорының елеулі бір арнасы – эпос. Оған тән музыкалық мақам-саздардың қазақ мәдениетінен алатын орны ерекше. Әдеби мәтінге қарағанда музыкалық мақамның марқалау болатыны белгілі. Қазақ эпосы негізінен екі түрлі поэзиялық өлшемге негізделсе (7 – 8 буынды жыр және 11 буынды қара өлең), оның мақамы да осы жүйеге құрылады. Қазақ музыкасындағы сырлы сазды, терең толғанысқа толы кең тынысты, әуезді әндер – 19 ғасырдан желі тартса, речитативті әуенге құрылған эпикалық дәстүр – алғашқы, лирикалық әндер – соңғы құбылыс. Бірақ, дәстүр тұрғысынан келгенде қазақ даласының түрлі аймақтарында олардың бәрі бірдей сақтала бермеген. Сыр бойы, Атырау алқабында – эпос, Жетісуда – терме, Орталық Қазақстанда кең тынысты лирикалық әндер басым дамыған. Қазақ музыканың үлкен бір арнасы – қобыз, сыбызғы және домбыра күйлері. Бұл үшеуінің де арнайы музыкалық қоры мол сақталған, сол себепті халық аспаптары ретінде танылады. Ал жетіген, адырна, үскірік, шаңқобыз, асатаяқ секілді музыкалық аспаптар фольклорлық сатыда ғана көрінеді. Олардың ұлттық сипатынан гөрі типологогиялық табиғаты үстем. Мысалы, бір ғана шаңқобыз аспабын кеңес дәуіріндегі халықтардың барлығынан дерлік кездестіруге болады. Музыкалық аспаптар бүгінде олардың дыбыс шығару ерекшеліктеріне сай хордофон, идиофон және аэрофонболып жіктеліп жүр.
19-1 )Құрмалас сөйлем туралы түсінік. Құрмалас сөйлем — екі немесе бірнеше жай сөйлемнен құралып, күрделі ойды білдіретін, мағыналық жағынан өзара байланысты біртұтас сөйлем. Қызметі жағынан оның жай сөйлемнен өзгешелігі жоқ, екеуі де ойды екінші бір адамға білдірудің құралы. Құрмалас сөйлем жасалу жолына қарай үш түрге бөлінеді: а) салалас; ә) сабақтас; б) аралас. Құрмалас сөйлемнің белгілері: 1) кем дегенде екі жай сөйлемнен (синтаксистік компоненттен) құралып, әр сөйлемінде предикаттық қатынас болады. Кей жағдайда бастауыш айтылмағанымен, баяндауыш арқылы білініп тұрады. Ал құрмалас құрамындағы жай сөйлемнің әрбірінде баяндауыштың болуы міндетті; 2) жай сөйлемдер белгілі бір тәсілдер — баяндауыш формалары және шылаулар арқылы байланысқа түседі; 3) негізгі компоненттер — жай сөйлемдер мағынасы жағынан логикалық байланыста болып, біртұтас күрделі ойды білдіреді. 4) Құрмалас сөйлем компоненттерін өзара байланыстыруда интонацияның да айрықша қызметі бар. Алғашқы компонент аяқталмаған, ұласпалы интонацияға ие болады да, соңғысы аяқталған тиянақты интонацияда келеді. 2) Қазақ би өнерi Қазақ би өнерiнiң түп тамыры ғасырлар қойнауынан нәр алатыны белгiлi. Бүгiнде бишiлер де, би ансамбльдерi де, би студиялары да жоқ емес баршылық. Бiрақ, кәсiби жеке бишiлерiмiз саусақпен санарлықтай. Менi көптен берi осы мәселе ойландырады. Бiздiң би әлi әлемге таныла қойған жоқ. Солай бола тұрса да қазақ биi ұлттық дәстүр, салтты танытатын ең бiр өнердiң тиiмдiсi. Ол халықтың табиғатында, болмыс, тiрлiгiнде әуелден бар. Қанымызға сiңiп қалған дүние. Сондықтан да болар би халықтың жүрек қалауы. Ол онымен бiрге жасап келедi. Әрине, тоқырау кезеңдерiнде мәдениеттiң басқа салалары сияқты ұлттық дәстүрлi би өнерi де қиындықты бастан кешкенi белгiлi. Бiр кездерi көптеген әлем халықтарының билерiн меңгерген «Салтанат», »Гүлдер», «Айгүл» сынды елiмiзге және одан да тысқары елдерге кеңiнен танымал ән-би ансамблдерiнiң беделi бәсеңсiп, көрермендермен жүздесуi саябырлап кеткенi ешкiмге жасырын емес. Оның үстiне, әсiресе, ежелгi қазақ биiне ерекше мән беру назардан тыс қалды. Халқымыздың тек өзiне ғана тән қазақ биi — әлем билерiнiң iшiндегi ең жасы десек те болады. Ол өзiнiң шарықтау шегiне әлi жете қойған жоқ. Бiрақ оның белгiлi бiр бөлiгi классикалық деңгейге көтерiлдi. Мәселен, халық биi «Қамажай», «Маусымжан», «Қаражорға», «Келiншек», «Айжан қыз» тәрiздi ұлтымыздың болмысын танытатын билер бiздiң мақтанышымыз емес пе. Бұл жайдан-жай көңiл жұбату үшiн айтылған жалған мақтан деуден аулақпын. Бiз тiлге тиек етiп отырған қазақ би өнерi бiрнеше дәуiрдi бастан кештi. Халқымыздың бұл өнерiнiң болашағы бүгiнде осы сала өнерпаздарын қатты толғандырып отыр десем қателесе қоймаспын. Оларды ойландырып, алаңдатып отырғанда ұлттық биiмiздiң философияға бай мағынасы, әсерлi де тартымды көрiнiстерi болса керек. Жалпы бiздiң елдiң би өнерiнiң мүмкiндiгi мен өрiсi өте зор әрi биiк. Демек жоғары дәрежеде өркен жаюына керемет қуатты күш бар.   20-1) Сөйлемнің бырынғай мүшелері. Бірыңгай мүшелер көбінесе тұлғалас болып келеді де, өзара салалас, бірде жалғаулықтар аркылы, бірде жалғаулықсыз дауыс ырғағымен байланысып, бір ғана мүшеге қатысты болады. Сөйлемнің барлық мүшесі де: бастауыш та, баяндауыш та, толықтауыш та, анықтауыш та, пысықтауыш та бірыңғай мүше бола алады. Мысалы: күпілі, сенсең тымақты бұжыр қара кісі ат үріккен жаққа жылан көзін жылдам тастады да, тізгінін сәл тежеді. Бірыңғай мүшелер бір-бірімен ешбір жалғаулықсыз да, жалғаулықтар арқылы да байланысады. Бірыңғай мүшелерді ыңғайлас жалғаулықтар (да, де, та, те, әрі, және, мен, бен, пен), талғаулы жалғаулықтар (я, не, немесе, әлде), қарсылықты жалғаулықтар (бірақ), кезектес жалғаулықтар (бірде, біресе, кей-де) байланыстырады. Бірыңғай мүшелер өзара жалғаулықсыз байланысса, олардың арасына үтір қойылады. Мысалы: Осының бәрін бір сұмдықпен, кулықпен істемейді Бірыңгай мүшелер екеу болмай, одан көп болып, олар жалғаулықсыз байланысып, тек соңғы екеуі гана жалғаулык шылау арқылы байланысса, жалғаулықсыз жерде үтір қойылады да, жалғаулық арқылы байланысқан жерде үтір қойылмайды. Мысалы, Бухара, Ташкент, Түркістан және Жоңғар қалмақтары билеушісі Қалдан Шерінің күнгей шығыс маңын қоныстанады. (Ә. К.) Сөйлемде бірыңғай мүшелермен қызметтес, тұлғалас болып, барлық бірыңғай мүшенің ортақ жинақтау аты есебінде айтылатын да сөздер болады. Олар жалпылауыш сөз деп аталады. Жалпылауыш сөз сілтеу (мыналар), жалпылау (бәрі, баршасы, барлығы) есімдіктері мен жинақтау сан есімі, зат есімдерінен болады. Жалпылауыш сөз бірыңғай мүшелерден бұрын тұрса, одан кейін қос нүкте қойылады. Бұндай жағдайда егер бірыңғай мүшелерден кейін оған ұқсас сөздер тұрса, бірыңғай мүшелерді одан ажырату үшін, ол мүшенің алдынан сызықша қойылады. Жалпылауыш сөз бірыңғай мүшелерден кейін келсе, оның алдынан с ы з ы к ш а қойылады. 2) Қазақтың ұлттық тағамдары
21-1) Автор сөзі– төл сөзді де, төлеу сөзді де жеткізіп, оған түсінік беретін сөйлеушінің өз сөзі. Автор сөзі төл сөздің кімнің сөзі екенін, кімге қаратылып айтылатынын, қандай жағдайда айтылғандығын белгілеп тұрады. Автор сөзі жазылуда тыныс белгілері арқылы ажыратылады. Төл сөз бен автор сөзі "де" (деді, деп, дейді, деген, дегендей) көмекші етістігі арқылы байланысады. Төл сөз–бөгде сөздің еш өзгеріссіз, түп нұсқасы сақтала отырып қолданылған түрі. Сөйлемде басқа біреудің сөзі төл сөз болады да, сөйлеуші не жазушы адамның сөзі автор сөзі болады. Төлеу сөз – бөгде сөздің өзгеріске ұшырап, тек мазмұны сақталған түрі. Автордың өзге біреудің сөзін өз тарапынан өзгертіп беруін төлеу сөз дейміз. Мұндайда біреудің сөзінің не туралы айтқаны, негізгі ойы сақталады да, оған тән басқа ерекшеліктер: ритмика-интонациялық бояуы мен кей сөздердің грамматикалық тұлғалары өзгертіліп пайдаланылады. Төлеу сөзде бөгде сөздің тұрлаулы мүшелері жойылып, автор сөзінің тұрлаусыз мүшелеріне, яғни бастауышы ілік септікті анықтауышқа, баяндауышы табыс не барыс септікті толықтауышқа айналады. Сонымен қатар жақ өзгеріске ұшырап, бір жақтың орнына басқа бір жақ қолданылады. Автор сөзіндегі “де” етістігі түсіп қалып, оның орнына басқа етістіктер қолданылады. Төл сөздің тыныс белгідері. Жазуда төл сөз автор сөзінен арнаулы белгілер арқылы бөлінеді. Төл сөздің тыныс белгілері автор сөзі мен төл сөздің орын тәртібіне және төл сөзді сөйлемнің хабарлы, сұраулы және лепті болуына қарай әр түрлі қойылады. “Т.с.”.- А.с. “Мен бұл мектепте бесінші сыныптан оқимын”.- деді Аягөз. -Т.с.?-А.с. -Сен бұл көлге шомылуға әр жылы келесің бе ?-деп сұрады жолдасы - Т.с!- А. с. -Алақай, осындай да қуаныш болды есен-ау!- деп шаттанды балалар. 2) Салт- Дәстүрі Салт – кәсіпке, сенімге, тіршілікке байланысты әдет-ғұрып, дәстүр. Ол ұрпақтан-ұрпаққа ауысып отырады. Уақыт өткен сайын салтқа өзгеріс еніп, өзгеріп, қоғамға байланысты бейімделіп келеді. Жаңа қоғамдық қатынасқа сай келмейтін дәстүрлер ығысып, өмірге қажетті жаңалары дамып отырады. Дәстүр – ұрпақтан-ұрпаққа ауысатын, тарихи қалыптасқан нормалар мен үрдістер. Ол – қоғамдық ұйымдар мен халықтың мінез-құлқының, іс-әрекетінің рухани негізі. Дәстүр мәдениетпен тығыз байланысты, сондықтан мәдениеті дамыған ел дәстүрге де бай. Ата-ананы құрметтеу, үлкенді сыйлау, адалдық, әділеттілік, мейірімділік сезімдері озық дәстүрлерге жатады. Дағды, әдет-ғұрып деген ұғымдар адамның мінезі мен тіршілігіне байланысты қанға сіңген қылықтарды білдіреді. Аластау – ырым. Шамандық наным-сенімнен қалған. Аластау арқылы көз, тіл тигенді қайтару, ауру-сырқауды, үй-жайды бәле-жаладан аластау арқылы тазаланады. Үй-ішін аластауға қазақтар ертеден бастап адыраспанды, аршаны пайдаланған, аршаны үйдің кез келген бұрышына іліп қойған. Егер үйге көз тиген болса, адыраспанды немесе аршаны табаға салып тұтатып, түтінімен бүкіл үйді аластап, есіктерді жауып қойған. Қазіргі кезде жаңа үйге кірген кезде үйді аластау әдетке айналған. Аузына түкіру – ырым. Ертеден келе жатқан ырым бойынша, қазақтар белгілі батырлар мен билерге, ақындарға, тағы басқа елге белгілі адамдарға жас сәбидің аузына түкіртіп алатын болған. Оның мақсаты – сәби сол адамдардай өнегелі кісі болсын деген ұғымнан туған. Шөміш қағу – ырым. Көктемде сәуір айының бас кезінде көкжиекті бұлт торлап, күн күркіреп, найзағай жарқылдайды. Осы кезде ата-бабаларымыз «күн күркіреді, көк дүрілдеді» деп, үлкен қуанышпен қарсы алған   22-1) Сө -з ұғымға берілген атау -Дара – бір сөзден болады *Негізі сөз – бір түбірдентұратын сөз: бала, ақ *туынды сөз- жұрнақты сөз -Күрделі – бірнеше сөзден болады *Қос сөз-қайталанып,қосарланып айтылатын сөз: ата-ана, бала-шаға. *Біріккен сөз – біз ұғыма берілген сөздер; ақтау, ақсүйек *тіркескен сөз- бір ұғымға берілген күрделі атаулар; Абай Құнанбаев *қысқарған сөз – күрделі атаулардың ықшамалданған түрі: кг см   2ҚҚазақ музыкасы – өмір шындығын дыбыстық көркем бейнелермен көрсететін музыкалық өнердің ұлттық саласы. Қазақ халқының музыка мұрасы аса бай. Ол музыка фольклоры және музыка тарихы салаларына жіктеледі. Алғашқы салаға суырып салмалық негізде туған эпикалық жанрлар – жыр, толғау, терме, желдірме және лирикалық әндер мен айтыс өнері, екіншісіне көне түркі дәуірінен бергі кезеңдегі музыка үлгілері мен тарихи-мәдени мәліметтер енеді. Қазақ фольклорының елеулі бір арнасы – эпос. Оған тән музыкалық мақам-саздардың қазақ мәдениетінен алатын орны ерекше. Әдеби мәтінге қарағанда музыкалық мақамның марқалау болатыны белгілі. Қазақ эпосы негізінен екі түрлі поэзиялық өлшемге негізделсе (7 – 8 буынды жыр және 11 буынды қара өлең), оның мақамы да осы жүйеге құрылады. Қазақ музыкасындағы сырлы сазды, терең толғанысқа толы кең тынысты, әуезді әндер – 19 ғасырдан желі тартса, речитативті әуенге құрылған эпикалық дәстүр – алғашқы, лирикалық әндер – соңғы құбылыс. Бірақ, дәстүр тұрғысынан келгенде қазақ даласының түрлі аймақтарында олардың бәрі бірдей сақтала бермеген. Сыр бойы, Атырау алқабында – эпос, Жетісуда – терме, Орталық Қазақстанда кең тынысты лирикалық әндер басым дамыған. Қазақ музыканың үлкен бір арнасы – қобыз, сыбызғы және домбыра күйлері. Бұл үшеуінің де арнайы музыкалық қоры мол сақталған, сол себепті халық аспаптары ретінде танылады. Ал жетіген, адырна, үскірік, шаңқобыз, асатаяқ секілді музыкалық аспаптар фольклорлық сатыда ғана көрінеді. Олардың ұлттық сипатынан гөрі типологогиялық табиғаты үстем. Мысалы, бір ғана шаңқобыз аспабын кеңес дәуіріндегі халықтардың барлығынан дерлік кездестіруге болады. Музыкалық аспаптар бүгінде олардың дыбыс шығару ерекшеліктеріне сай хордофон, идиофон және аэрофонболып жіктеліп жүр.
23-1) Орфография-жазудағы бірізді ережелердің жүесін жасап зеттейтін фонетикалық бөлігі.   1.Морфологиялық принцип-сөздің морфемалық құрамы негізге алынып,дыбыс алмасу. Мысалы: құрыласшы(құрылышшы емес). 2.Дәстүрлі принцип- сөзге жазылуындағы бұрыннан бұрыннан қалыптасып,әдетке айналған қалыпты бұзбау. Мысалы: белбеу(белбау емес),самаурын(самовар емес). 3.Фонетикалық принцип-сөзге жалғанатын қосымшаның түбір сөздің соңғы буынына қарай қосылуы. Мысалы: бала+ның,жер+ге т.б. Орфоэпия-сөз ішіндегі,сөзарасындағы дыбыстар өзгерісін ескеріп, ұлттың сөйлеу ерекшеліктерін сақтау заңдылықтары.Мысалы:Өлең – сөздің патшасы, сөз- сарасы.Абай. Айтылуы:Өлөң-сөдүң патшасы,сөз сарасы.Абай. 2 ) Қазақ жерінде көптеген ұлы адамдар дүниеге келген. Олар арттарына өшпес мұра қалдырып кетті. Халқымыз оларды ешқашан ұмытпайды. “Болмасаң да ұқсап бақ, бір ғалымды көрсеңіз’,-деп Абай атамыз айтқандай,әрбір жас ұрпақ ұлы ғұламалар өмірінен үлгі-өнеге ала отырып,өз еліне қызмет етуі керек. Сонда ғана ол адамның өмірі берекелі болады ж\е оларды туған халғы ешқашан ұмытпайды. Олар Абай Құнанбаев, Мұхтар Әуезов, Шәкәрім Құдайбергенов, Ахмет Байтұрсынов, Бейімбет Майлин, Олжас Сүлейменов ж/е т.б. 24-1) Табу сөздер. Халықтың қоршаған орта, табиғат,адамдар арасындағы қарым-қатынас ұғымдарының тілдегі өрнектеленіп айтылатын сөздер. 1.Келін қайын жұртының адамдарын өз атымен атамай,әрқайсысына ат қоятын.Мысалы: қайын сіңілілеріне Шырайлым,Еркем,Тотым т.б. десе қайындарын Төре,Жігіт,Мырза,Шырақ деп атаған. 2.Қазақ тілінің табу сөздерінің тағы бір саласы табиғаттың ,аңдар мен қауіпті жәндіктердің,жазылмайтын аурулардың аттарын екінші бір сөздермен жұмсарта қолданған.Мысалы:найзағайды Жасын,қасқырды Атыжаман,Ұлыма,Қарақұлақ ,жыланды Ұзын деп атаған. Халық қасқыр деп тура атаса,атын атап шақырамыз деп астарлы сөзбен айтқан. 2) Қазақ спорты «Қазақ күрестің осы спорт түрінен мамандар дайындаудағы оқу пәні ретінде қалыптасу кезеңдері» атты бірінші бөлімінде зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және әдістемелік деректерге шолу жасалды, мұндағы ең маңызды кезеңдер: ұлттық спорт түрлерінің жастардың дене шынықтыру құралы ретінде танылуы, қазақ күресінен бірыңғай ережелердің қабылдануы, салмақ дәрежелеріне бөлу, Бүкілқазақстандық спартакиадалардың бағдарламасына енгізілу және қазақ күресінен Қазақстан чемпионаттарының өткізілуі, қазақ күрестен дайындау тәжірибесі мен техникасының Қазақстанда еркін күресті дамытуда қолданылуы, қазақ күресінен бастап басқа спорттық күрес түрлерінде жоғары нәтижелерге жеткен атақты Қазақстан балуандары, қазақ күресі жөніндегі ғылыми және әдістемелік жұмыстардың жариялануы, қазақ күресі мамандығының дене шынықтыру және спорт бойынша мамандар дайындау бағдарламасына енгізілуі, осы пән бойынша бағдарламалар мен оқу құралдарының әзірленуі, төсбелгі және куәлік берілетін «қазақ күресінен спорт шебері» нормативінің енгізілуі. 1928 жылға дейін қазақ күресінің бірыңғай ережесі болған жоқ. Жарысқа түсетіндердің салмағыда ескерілмеді. Сондықтан палуандар жарысына көбінесе ірі, салмағы жоғары батырлар қатысады. Біріктіретін ереже болмағандықтан жарыс жергілікті жерде қабылдыңған немесе келсім шартқа сәйкестірілген ереже бойынша өткізіледі. Осы жылы қазақ күресіне тән бүкіл әдіс, тәсілдерін қамтыған бірыңғай ереже жарияланды [М. Болғамбаев, 1985]. М.Т. Тәнекеев [1973] бұл, 1928 жыл, өзін түрлі спорттық оқиғалармен танытқан деп жазған. Ұлттық спорт және классикалық спорт түрлерінен көптеген жарыстар өткізілген. Соған байланысты, Республикалық дене шынықтырудың жоғары кеңесі қазақ күресінің спорттық жарыстарына бірыңғай ереже бекітті. XX ғасырдың 20-жылдарына дейiн қазақ күресте салмақ дәрежесi мен жас мөлшерiне қарай бөлу болмаған. Салмақ дәрежесiне және жас мөлшерiне қарай бөлiнiп күресу осы кезенде ене бастады деп жеткізеді Е. Әлімханов
Публицистикалық стильгазет - журналдарда, жиналыс пен митинглердегі сөздерде қолданылады. Мысалы:Дина Нүрпейісова Кеңес заманында да өзінің арман аңсарын, үміт тілегін халқының жолына бағыштап өтті. Жасының ұлғайғанына қарамастан Қазақстанның 20 жылдығына орай «Тойбастар», Отан соғысы жылдарында «Ана бұйрығы», «Жеңіс» сияқты күйлер шығарды. Рас, қоғамның репрессиялық қаталдығы туыдрған жағымсыз саясат пен желбуаз идеология Динаның бұла дарынын қақпайлап бақты. Оны төлтума арқасынан (шабытынан) айырып, әсіре ұраншылдықтың қолжаулығы етпек болды. Ол шығарған күйлерге «Еңбек ері», «Сауыншы», «Сталин», «Делегат», «Көкөніс» деп ат қойып, алаулатып жалаулатып, ресми салтанаттардың ұран күйіне айналдырды. Алайда, шын асылды тот баспайды. Динаның қанатты өнері халқының рухани асыл қазынасы ретінде бүгін мен болашаққа қызмет көрсете бермек Ғылыми стиль-ғылыми еңбектерде, баяндамаларда,лекциаларда қолданылады. Мақсаты: заттар мен құбылыстар туралы мәлімет беру. Ерекшелігі: ғылыми терминдер көп қолданылады және хабарлы сөйлемде,өткен шақта қолданылады. Мысалы:Табиғат лирикасы-лирика жанрының бір түрі, ақынның ішкі жан дүниесі оның әр түрлі табиғат құбылыстарының сезінуі,бейнелеп суреттеуі арқылы өлең-жырлар. Көркем әдебиет стилі Мысалы: Желсіз түнде жарық ай Сәулесі суда дірілдеп Ауылдың жаны терең сай Тасыған өзен гүрілдеп Абай Құнанбаев   2) Аластау – ырым. Шамандық наным-сенімнен қалған. Аластау арқылы көз, тіл тигенді қайтару, ауру-сырқауды, үй-жайды бәле-жаладан аластау арқылы тазаланады. Үй-ішін аластауға қазақтар ертеден бастап адыраспанды, аршаны пайдаланған, аршаны үйдің кез келген бұрышына іліп қойған. Егер үйге көз тиген болса, адыраспанды немесе аршаны табаға салып тұтатып, түтінімен бүкіл үйді аластап, есіктерді жауып қойған. Қазіргі кезде жаңа үйге кірген кезде үйді аластау әдетке айналған. Аузына түкіру – ырым. Ертеден келе жатқан ырым бойынша, қазақтар белгілі батырлар мен билерге, ақындарға, тағы басқа елге белгілі адамдарға жас сәбидің аузына түкіртіп алатын болған. Оның мақсаты – сәби сол адамдардай өнегелі кісі болсын деген ұғымнан туған. Шөміш қағу – ырым.Көктемде сәуір айының бас кезінде көкжиекті бұлт торлап, күн күркіреп, найзағай жарқылдайды. Осы кезде ата-бабаларымыз «күн күркіреді, көк дүрілдеді» деп, үлкен қуанышпен қарсы алған. Осы алғашқы күн күркіреген кезде киіз үйдің босағасына, табалдырығына ағаш шөмішті тигізіп: Айран, сүт көп болсын, Жақсылық көп болсын, Жабырқау жоқ болсын. Ел-жұрт тоқ болсын, – деп тілеу тілеп, көктемнің алғашқы найзағайлы күркірек жаңбырын қарсы алады. Осыны шөміш қағу деп атайды. Тұсау кесу – бала тәрбиесіндегі әдет-ғұрып, ырым. Баланың аяғын жіппен немесе қойдың піскен майлы ішегімен тұсап, бала-шағалы, аяғы жеңіл, ақкөңіл адамға кескізеді. Тұсау кесу құрметіне тағам дайындап, көршілерді жинап, жеңіл-желпі құрмет көрсетіледі. Тұсау кескен адамға сыйлық беріледі. Тұсауды ала жіппен кесу көне шаман дінінен қалған. Бие байлар – сауылатын биелерді көктемде алғаш рет байлар алдында жасалатын ырым.Желіні тартып, құлындарды байлау кезінде мал сойылып, ауылдағы адамдар түгел қонаққа шақырылады. Бие байлар көктем шығып, ақтың молайған кезінде жасалған.  

 

 

Кресло

http://ficbook.net/readfic/978188

Автор: Kikvenge (http://ficbook.net/authors/Kikvenge)
Фэндом: My Chemical Romance
Персонажи: Джерард/Фрэнк
Рейтинг: NC-17
Жанры: Слэш (яой), Юмор, Повседневность, POV, Hurt/comfort
Предупреждения: OOC, Нецензурная лексика
Размер: планируетсяМакси, написано260 страниц
Кол-во частей: 21
Статус: в процессе написания

Описание:
Какие у него висюльки прикольные на абажуре. Да, потрогай их, Фрэнк, и они отвалятся. Красный карлик? Он смотрит Красного карлика? Просто телевизор так орал, и я решил посмотреть, что там или кто так орёт. А там это…

Публикация на других ресурсах:
Да кому оно надо.

Примечания автора:
Начало можно не читать, дабы не травмировать свою психику.

Исправьте мои "неважно", прошу.

Я просто был на пляже, мам

Доставая из гаража забытый прошлыми хозяевами велик, я думал, что он развалится, потому что он жил на этом свете точно дольше меня, лет таки на сто. То есть ему сейчас где-то сто девятнадцать. Да, это был лёгкий намёк на мой возраст. Как только я тронулся с места, сразу же понял, что на этой грёбаной развалюхе далеко не уедешь. На нём я выглядел ещё ущербней, чем был, а как прекрасно гармонировали мои ореховые глаза с ржавчиной на раме. Ладно, мне кажется, мой новый, скрипучий друг уже отхватил свою минутку внимания, оставлю-ка я его в покое. Знаете, это место хоть и было самым обычным и типичным, но здесь был какой-то уют что ли. Хотя… может, я просто люблю закаты больше, чем рассветы. Не, ну на самом деле, вечером все становится другим, каким-то тёплым. Господибоже, от меня пахнет ванилью.
Опять поморщился - мой друг скрипнул, надо будет купить велик, надо будет найти деньги, надо будет найти работу. Гори всё во славу Сатане. Так вот, дорога от моего дома вела прямо вниз к пляжу. Я как раз туда и ехал. Дома были самыми обычными и их обладатели тоже. А что ты хотел, Фрэнк? Длинноногих красоток, которые бы выходили из своих бассейнов и, видя тебя, подмигивали и прикусывали губу, мол: «Да, мистер Айеро, я мечтаю увидеть сегодня вас на своем ужине». Не обольщайся Фрэнк, ты им в пупок дышишь, в прямом смысле.
Пока я мечтал и представлял себе всё это, мимо меня прошли школьники в форме. В форме. Эм-м, ребят, сейчас уже около восьми вечера, или вы всегда в форме ходите, типа повседневная одежда? И сейчас лето, если вы не заметили. Но их форма была классная, не как у нас в школе. Правда, мне было всё равно, в последних классах я её переделывал на свой лад. Скажите, я зануда? Я говорю о школе, как старый дедуля, на которого вдруг очень внезапно напало ностальжи. Ладно, иногда можно.
После школьников я увидел, как из своего логова выходит настоящий зверь. Типичный пузатик в грязной, белой майке, но его отличительной особенностью была милая, маленькая девушка. Хотя, после слов: «ДА ТЫ И ТАК НИХЕРА НЕ ДЕЛАЕШЬ, ЖИВОТНОЕ» - я понял, что внешность обманчива.
Ещё пару секунд мой ржавый друг поскрипывал, и я ехал всё дальше вниз по дороге. Когда дорога стала круче, и я стал ехать значительно быстрее, мой разум стал кричать: «ФРЭНК, СЕЙЧАС ТЫ НАВЕРНЕШЬСЯ НА ЭТОМ ЧУДОВИЩЕ И УМРЁШЬ ДЕВСТВЕННИКОМ». Я вцепился в него как мог, и мое лицо перекосило. Только бы сейчас никто меня не видел, я выглядел как шестиклассница, которая случайно нашла порно на компьютере своего брата. Только вот на её лице было больше отвращения и удивления, а у меня страха. Господи, прости меня за все мои грехи и дай моей душе проход в рай. Как ни странно, доехал я нормально. Ну, если не брать в счёт пятиминутной исповеди самому себе, вспоминая, сколько хороших дел я сделал за свою маленькую жизнь.

Пляж был пустой, поэтому я позволил себе проорать многозначительное «БЛЯТЬ». Но даже, если бы тут кто-то и был, меня бы это не остановило, хорошими манерами я никогда не отличался. Кинув дружка и пытаясь отдышаться, заплетающимися ногами поплелся ближе к воде и упал рожей в песок. Заебись. Сегодня на ужин у мистера Айеро ещё теплый песок. Я не умер? Нет, я даже не то чтобы не умер, я ещё и поел. Миссис Айеро будет недовольна, если проще, то мама меня убьёт. Она очень не любит, когда я ужинаю вне дома. Я перевернулся и поплевался песочком. И как только встал, понял, что у меня белые трусы. О да, попробовал водичку. Ну, люди, где же вы? Фрэнк сейчас устроит стриптиз. Походу, никому нет до меня и моих белых трусов дела. Хорошо, никто не увидит моего позора. Я очень надеюсь, что никто не припрется сейчас, дабы ощутить всю очаровательность морской воды, иначе у этого «кто-то» будет стресс, на почве задницы Фрэнка, которую будет видно при взаимодействии воды и белых трусов. Насрать, если что, буду сидеть в воде пока этот «кто-то» не уйдёт. Да, охрененный план. Я просто мастер составления планов. И всё-таки, я решил не испытывать судьбу, которая гневалась на меня ещё с самого утра. Я обратно натянул джинсы и уселся на песок. Теперь он был не только у меня во рту, но и в штанах. Удача, привет. Давно тебя не видел.
Я потрогал воду, и она оказалась жутко тёплой, завтра обязательно сюда приду. До завтра, пляж. Я помахал рукой, хлопнув себя по коленке, встал и направился к моему прекрасному транспорту передвижения. Вы думаете, всё самое ужасное уже произошло со мной? Нет, оказалось, съезжать по этой дороге намного безопаснее, чем… Ну, вы поняли. Короче, до дома я добрался пешком.

***

 

- Фрэнки, да ты стареешь!

- Женщина, что ты несёшь? - я улыбнулся и начал вытряхивать песок из кедов.

- О, БОЖЕ. Ты разваливаешься на ходу, - мама щедро заулыбалась в ответ, выкладывая из коробок всевозможные вазочки.

- Я просто был на пляже, мам.

- Сейчас будем обедать, - последняя (самая большая мамина любовь, у этой белой «вазочки-красавицы» даже было имя) была вынута из коробки и поставлена на пол.

- Я уже поел, - повернувшись, через плечо, я показал ей зубы и поскрипел своим пляжным обедом.

***

 

- Ешь аккуратней, если ты проглотишь вилку, нам придется ехать в больницу, а она отсюда далековато. И вообще, ты же сказал, что кушал? - я поднял глаза и уставился на это создание, которое жевало и говорило с серьёзным лицом. Было невозможно не заржать. Я впал в истерику, ну что это за МАТЬ.

- Мам, там много ещё распаковывать? Давай мы сейчас поедим и сделаем всё быстро? - я улыбнулся и посмотрел на неё, продолжая жевать.

- Я устала, давай завтра, - подождав, пока я доем, она забрала мою тарелку.

Какое-то время я сидел за столом и тупо пялился в диван. Выйдя из транса, я понял, что хочу встретиться со своей мягкой подружкой. Я, кровать, сон… Что может быть лучше? Сегодня лягу рано.

- Я пойду спать, - зевнул я и, оторвавшись от изучения дивана, улыбнулся, смотря на человека, накормившего меня.

- Не рановато ли для вас, мистер? - моя тарелки, спросила она.

- Мой внутренний голос негодует, он говорит, что рано, но я устал и с ним не согласен, - сколько же у меня друзей. Кровать, велик, внутренний голос. Нужно устроить вечеринку с танцами и громкой музыкой.


<== предыдущая лекция | следующая лекция ==>
азақтың ұлттық ойындары | 

Дата добавления: 2015-08-30; просмотров: 254. Нарушение авторских прав

Studopedia.info - Студопедия - 2014-2017 год . (0.095 сек.) русская версия | украинская версия