Студопедия — Лабораторна робота № 5. Тема: Програми розгалуженої структури
Студопедия Главная Случайная страница Обратная связь

Разделы: Автомобили Астрономия Биология География Дом и сад Другие языки Другое Информатика История Культура Литература Логика Математика Медицина Металлургия Механика Образование Охрана труда Педагогика Политика Право Психология Религия Риторика Социология Спорт Строительство Технология Туризм Физика Философия Финансы Химия Черчение Экология Экономика Электроника

Лабораторна робота № 5. Тема: Програми розгалуженої структури






Тема: Програми розгалуженої структури. Оператор вибору.

Мета:Формування вмінь і навичок програмування з використанням оператора вибору. Закріплення вмінь і навичок використання вказівок вводу-виводу. Застосування вмінь і навичок програмування алгоритмів лінійної та розгалуженої структури.

Контрольні запитання:

1. Коли в програмуванні використовуються оператори розгалуження, а коли – оператор вибору? Чи є вони взаємозамінюваними?

2. Як описується та виконується оператор вибору?

3. Що таке селектор?

4. Скільки параметрів може одночасно аналізувати оператор вибору?

5. Скільки варіантів діапазонів значень параметра може опрацьовувати оператор вибору?

6. Якій умові мають задовольняти діапазони значень параметра?

7. Які оператори виконуються при виявленні належності параметра вибору одному з діапазонів?

8. Які оператори виконуються при умові належності параметра вибору декільком діапазонам?

9. Чому оператор вибору виконується швидше аналогічній сукупності операторів розгалуження?

10. Визначити, що буде виведено на екран в результаті виконання наступних операторів:

K:=40; CASE K MOD 4 OF

0: WRITELN(‘K=4M’);

1: WRITELN(‘K=4M+1’);

2: WRITELN(‘K=4M+2’);

3: WRITELN(‘K=4M+3’)

END;

8. Знайти помилку в наведеному фрагменті програми:

VAR T: CHAR;…

… T:=’A’; CASE ORD(T) OF

‘A’: T:=SUCC(T);

‘B’: T;=PRED(T)

END;

9. Що буде, якщо значення селектора не співпаде ні з однією з міток?

 

Завдання 1. Скласти програму для розв'язання поставленого завдання.

Вимоги до завдання:

- дані вводити з клавіатури;

- при реалізації завдання використати оператор вибору.

 

Варіанти:

1. Скласти словник термінів з інформатики (не менше 6 термінів).

2. Скласти програму, що визначає пору року за порядковим номером місяця.

3. Для введеної з клавіатури букви латинського алфавіту з’ясувати, голосна вона чи приголосна.

4. По введеній з клавіатури першій букві назви навчального предмету вивести на екран оцінку учня з даного предмету.

5. Скласти програму визначення дня тижня, якщо дано його порядковий номер(1– понеділок, 2 – вівторок,...).

6. Скласти програму виконання арифметичної операції “+”, “-“, “*”, “/” над числами а і b залежно від введеної операції. Передбачити випадок введення некоректної операції.

7. За введеним цілим числом від 1 до 7 вивести відповідний йому колір веселки.

8. Дано ціле число, що визначає оцінку. Вивести зміст оцінки (1-3: погано, 4-6: задовільно, 7-9: добре, 10-12: відмінно, інші випадки: помилка).

9. Дано номер місяця. Виведіть на екран кількість днів у цьому місяці (рік не високосний).

10. Дано номер телевізійного каналу. Надрукувати його назву.

11. Написати програму, яка вводить натуральне число та виводить таке меню:

Введіть номер завдання:
1 – обчислення квадратного кореня;
2 – піднесення до квадрату;
3 – обчислення синусу;
4 – обчислення косинусу.
Програма повинна виконати завдання, номер якого буде введено.

12. Написати програму, яка вводить радіус та виводить таке меню:

Введіть номер завдання:
1 – обчислення довжини кола;
2 – обчислення площі круга;
3 – обчислення об’єму сфери.
Програма повинна виконати завдання, номер якого буде введено.

13. Одиниці довжини пронумеровані так: 1 – міліметр, 2 – сантиметр, 3 – дециметр, 4 –метр, 5 – кілометр. Дано номер одиниці та довжину відрізка у цих одиницях. Знайти довжину відрізка у метрах.

14. Одиниці маси пронумеровані так: 1 — кілограм, 2 — міліграм, 3 — грам, 4 — тонна, 5 — центнер. Дано номер одиниці та маса тіла у цих одиницях. Знайти масу тіла у кілограмах.

15. Мастям гральних карт присвоєні номери: 1 — піки, 2 — трефи, 3 — бубни, 4 — черви. Значенням карт, що старші десятки, присвоєно номери: 11 — валет, 12 — дама, 13 — король, 14 — туз. Дано два цілих числа: N — значення (6 <= N <= 14) та M — масть карти (1<= M <= 4). Вивести назву карти у вигляді «шістка бубн», «дама чирв», «туз треф» та ін.

 

Завдання 2. Розробити найпростішу навчально-контролюючу програму.

Вимоги до програми:

– при проведенні тестування передбачити введення відповідей не менше ніж на п'ять запитань;

– деякі контрольні запитання повинні вимагати введення правильної відповіді безпосередньо з клавіатури, а інші – введення номера правильної відповіді з наведеного списку;

– після введення відповіді на кожне запитання проаналізувати її правильність та вивести відповідне повідомлення;

– після завершення проведення тестування вивести повідомлення про кількість питань, на які була дана правильна відповідь, загальну кількість запропонованих питань та отриману оцінку (орієнтовно: за 5 правильних відповідей – 5, за 4 – 4, за 3 – З, менше 3 - 2). За результатами тестування вивести за допомогою оператора вибору відповідні рекомендації.

 

Варіанти:

 

1. Стандартні арифметичні функції мови програмування Pascal.

2. Властивості арифметичного кореня.

3. Синтаксис запису арифметичних виразів Pascal.

4. Таблиця похідних.

5. Основні оператори мови Pascal.

6. Формули скороченого множення.

7. Таблиця інтегралів.

8. Переклад слів з іноземної мови на рідну.

9. Парність, непарність та монотонність вказівок.

10. Основні властивості паралелограма, прямокутника, ромба, квадрата.

11. Послідовність обчислень значень арифметичних виразів, що містять різні арифметичні операції та дужки.

12. Формули обчислень площ поверхонь і об’ємів многогранників.

13. Оператори розгалуження та вибору.

14. Комбінації клавіш в мові програмування Pascal.

15. Тригонометричні формули.








Дата добавления: 2015-09-19; просмотров: 1135. Нарушение авторских прав; Мы поможем в написании вашей работы!



Обзор компонентов Multisim Компоненты – это основа любой схемы, это все элементы, из которых она состоит. Multisim оперирует с двумя категориями...

Композиция из абстрактных геометрических фигур Данная композиция состоит из линий, штриховки, абстрактных геометрических форм...

Важнейшие способы обработки и анализа рядов динамики Не во всех случаях эмпирические данные рядов динамики позволяют определить тенденцию изменения явления во времени...

ТЕОРЕТИЧЕСКАЯ МЕХАНИКА Статика является частью теоретической механики, изучающей условия, при ко­торых тело находится под действием заданной системы сил...

Этические проблемы проведения экспериментов на человеке и животных В настоящее время четко определены новые подходы и требования к биомедицинским исследованиям...

Классификация потерь населения в очагах поражения в военное время Ядерное, химическое и бактериологическое (биологическое) оружие является оружием массового поражения...

Факторы, влияющие на степень электролитической диссоциации Степень диссоциации зависит от природы электролита и растворителя, концентрации раствора, температуры, присутствия одноименного иона и других факторов...

Классификация холодных блюд и закусок. Урок №2 Тема: Холодные блюда и закуски. Значение холодных блюд и закусок. Классификация холодных блюд и закусок. Кулинарная обработка продуктов...

ТЕРМОДИНАМИКА БИОЛОГИЧЕСКИХ СИСТЕМ. 1. Особенности термодинамического метода изучения биологических систем. Основные понятия термодинамики. Термодинамикой называется раздел физики...

Травматическая окклюзия и ее клинические признаки При пародонтите и парадонтозе резистентность тканей пародонта падает...

Studopedia.info - Студопедия - 2014-2024 год . (0.01 сек.) русская версия | украинская версия