Студопедия — ЭКЗАМЕНАЦИОННЫЙ БИЛЕТ № _25__
Студопедия Главная Случайная страница Обратная связь

Разделы: Автомобили Астрономия Биология География Дом и сад Другие языки Другое Информатика История Культура Литература Логика Математика Медицина Металлургия Механика Образование Охрана труда Педагогика Политика Право Психология Религия Риторика Социология Спорт Строительство Технология Туризм Физика Философия Финансы Химия Черчение Экология Экономика Электроника

ЭКЗАМЕНАЦИОННЫЙ БИЛЕТ № _25__






 

1. Національний романтизм в Російському стилі к.ХІХ та Українському стилі початку ХХ століття.

2. Тести

 

 

Утверждено на заседании кафедры __________________

Протокол № ____ от _____.20___ г.

 

Зав.кафедрой________ Акчуріна Н.М Экзаменатор____________________Удріс І.М.

(подпись) (подпись)

 

Екзаменаційні білети складені

Удріс Іриною Миколаївною

 

 

Затверджені на засіданні кафедри образотворчого

та декоративного мистецтва

Протокол № ______ від ____ _________ 20____ г.

Завідувач кафедри _________________ Акчуріна Н.М

 

 

 

 

 

Метою виконання контрольних тестів є необхідність перевірки умінь правильно відтворювати отримані знання з означеної навчальної дисципліни.

В основу конструювання контрольних тестів покладено структуру системи модульних блоків освітньо-професійної підготовки магістрів, що забезпечують відповідну складову ОКХ. Тести складені на підставі аналізу змісту двох змістових модулів: «Поняття стилю. Стилі Давнього світу, Середньовіччя та Нового часу» та «Стилі, напрямки і течії другої половини ХІХ – ХХ століття (Новітній час)» - у нормативному додатку ОПП та навчальної програми дисципліни.

При складанні тестів ураховувалась необхідність виявлення знань навчальних елементів змістового модуля та зв’язків між окремими темами та розділами програми.

Кількість тестових завдань (60) та їх сукупний зміст забезпечують точність вимірювання знань та умінь студентів з дисципліни «Теорія та історія художніх стилів в образотворчому мистецтві» з огляду на невеликий загальний обсяг годин (2 кредити, 30 аудиторних годин). Комплекс тестових питань дозволяє виявити знання магістрів як із загальних питань стильової еволюції так і з приналежності конкретних художніх явищ, творів, творчості окремих митців до того чи іншого стилю, напрямку чи течії.

Тести з дисципліни відносяться до закритої форми тестів з запропонованими відповідями, з яких вибирають одну вірну. Вони уявляють собою завдання з множинним вибором і передбачають чотири можливих відповіді, з яких правильною є лише одна. При виборі правильної відповіді доцільно застосовувати принцип класифікації.

Після кожного запитання, що є незакінченим твердженням, подаються чотири варіанти відповідей. Необхідно обвести літеру, яка є вірною.

В основу розроби критеріїв оцінювання покладено завдання виявлення рівня сформованості знань студентів щодо теорії та історії художніх стилів в архітектурі, скульптурі, живопису, графіці, декоративно прикладному мистецтві та дизайні протягом всіх етапів еволюції – від Стародавнього світу до наших днів.

Критерії оцінювання результатів діагностики знань студентів з дисципліни за рівнями сформованості знань щодо змісту навчальної дисципліни:

1. Продуктивно-синтетичний рівень, коли студент має глибоке розуміння щодо предмету дисципліни (навчального об’єкта), здатен здійснювати синтез, генерувати нові уявлення, орієнтуватись в нестандартних ситуаціях.

90 – 100% вірних відповідей, оцінка А (відмінно)

2. Понятійно-аналітичний рівень, коли студент має чіткі уявлення та поняття щодо навчального об’єкта, здатний здійснювати аналіз, давати пояснення, екстраполювати засвоєні знання на типові ситуації

а) 80 – 89% вірних відповідей - В (дуже добре)

б) 70-79% вірних відповідей - С. (добре)

3. Ознайомчо-орієнтований рівень – студент має орієнтоване уявлення та поняття щодо понять, які вивчаються, здатен тлумачити визначення, вирішувати типові завдання:

а) 65-69% вірних відповідей – Д (достатньо)

б) 51-59% вірних відповідей – Е (задовільно)

4. Студент не спроможний орієнтуватись в щодо питань, які складають зміст теми, плутається у категоріях і поняттях.

а) 45-50 % - вірних відповідей – F (незадовільно)

 

ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ

 

1. Стиль в пластичних мистецтвах є категорією:

а)просторовою, **б) формальною, в)часовою, г) ідейно-змістовою

 

2. Стиль як принцип систематизації і аналізу в мистецтвознавстві застосовував:

а) Д.Вазарі, б) І.Кант, **в) Г.Вельфлін, г) Н.Кондаков

 

3. Стилізація в образотворчому мистецтві – це:

а) вид інженерної графіки, **б) спрощення форми предметів за допомогою певних прийомів, в) вид декоративного рисунку, г) механічне відтворення окремих елементів натури.

 

4. Система прийомів і правил зображення людини в давньоєгипетському мистецтві

називається:

а) **канон, б) кодекс, в) положення, г) маніфест

 

5. Найбільший храмовий комплекс Амона-Ра знаходиться в:

а) Бені-Хасані, б) Дейр-ель-Бахрі, **в) Карнаці, г) Абу-Сімбелі

 

6. Прийом гармонійного зіставлення руху і спокою у Поліклета називається:

а) стафаж, б) колаж, с) асамбляж, **г) схіазм

 

7. Найбільш легкий і граційний ордер давньогрецької архітектури:

а) доричний, б) іонічний, в) коринфський, **г) композитний

 

8. Доричний архітектурний ордер - за переконанням давніх греків - втілює:

а) безмежну могутність володаря, **б) чоловічу силу,

в) жіночу елегантність, г) дитячу тендітність

 

9. Який собор представляє собою типову споруду романського стилю:

а) Св.Софії в Константинополі, б) Саграда Фаміліа в Барселоні,

**в) Нотр Дам ле Гранд в Пуатьє, г) Нотр Дам в Парижі

 

10. Художній стиль середньовіччя видовжених, стрільчатих конструкцій - це:

а) візантійський, б) романський, **в) готичний, г) тосканський

 

11. Етап розвитку італійського мистецтва, до якого відноситься творчість Рафаеля:

а) проторенесанс, б) ранній ренесанс, **в) високе відродження, г) пізнє відродження.

 

12. Найвеличніша гуманістична культурна епоха Нового часу – це:

**а) ренесанс, б) бароко, в) класицизм, г) рококо

 

13. Батьківщиною Ренесансу в Італії стали:

а) Рим, б) Венеція, **в) Флоренція, г) Болонья.

 

14. Який представник високого відродження виявив себе однаково успішно в архітектурі, скульптурі й живописі:

а) Рафаєль, **б) Мікельанджело, в) Джорджоне, г) Тиціан

 

15. Представник Північного відродження, автор «Гентського вівтаря»:

а) А.Дюрер, б)Г.Гольбейн, **в) Я. ван Ейк, г) П.Брейгель

 

16. Художній стиль в мистецтві, що відзначається пишністю і динамікою форм:

** а) бароко, б) класицизм, в) рококо, г) історизм

 

17. Лоренцо Берніні презентує в своїй творчості стиль:

**а) бароко, б)класицизм, в) рококо, г) реалізм

 

18. Хто з живописців 17 століття став засновником класицизму:

а) П.П.Рубенс, б) Д.Веласкес, **в) Н.Пуссен, г) Ф.Гальс

 

19. Видатний представник позастильової реалістичної лінії в живопису 17 ст.:

а) А.Караччі, б) Н.Пуссен, П.П.Рубенс, ** г) Рембрандт

 

20. Який стиль представляв галантну придворну культуру 18 століття:

а) просвітницький реалізм, ** б) рококо, в) неокласицизм, г) сентименталізм

 

21. Французький художник, видатний представник неокласицизму:

а) Шарден, б) Фрагонар, в) Буше, **г) Давид

 

22. Андріївська церква в Києві створена с стилі:

**а) бароко, б) класицизм, в) історизм, г) національний романтизм

 

23. Сентименталізм – це напрямок, який розвивався в останній третині:

а) 16 ст., б) 17 ст., **в) 18 ст., г) 19 ст.

 

24. На початку якого століття існував ампір:

а) 17, б) 18, **в) 19, г) 20

 

25. Хто був очільником французького академізму в першій половині 19 століття:

** а) Ж.О.Д.Енгр, б) Т.Жеріко, в) К.Коро, г) П.Сезанн

 

26. До якого стилю минулого звертались романтики:

а) давньогрецького, б) давньоримського, в) візантійського, **г) готики.

 

27. Напрямок живопису 19 століття, що зародився в Англії:

а) ампір, б) прерафаелізм, в) сентименталізм, г) імпресіонізм

 

28. До стадії мистецтва Нового часу належать стилі:

** а) бароко, рококо, класицизм, б) романський, рококо, сюрреалізм,

в) готика, ренесанс, класицизм, в) романтизм, історизм, модернізм,

 

29. Який напрямок в мистецтві 19 століття представляли передвижники:

а) класицизм, б) романтизм, імпресіонізм, ** критичний реалізм

 

30. Російський митець – представник критичного реалізму:

а) К.Брюллов, б) О.Іванов, **с) В.Перов, г) В.Сєров

 

31. Напрямок, що характеризується передачею миттєвих вражень, мінливих станів природи:

а) романтизм, б) критичний реалізм, в) академізм, **г) імпресіонізм

 

32. Який жанр живопису переважає в творчості «барбізонців»:

а) портрет, ** б) пейзаж, в) натюрморт, г) анімалістичний

 

33. Автор картини «Сніданок на траві»:

а) А.Менцель, б) І.Рєпін, ** в) Е.Мане, г) В.Ван Гог

 

34. Об’єднання, до якого належав англійський художник Е. Берн-Джонс:

а) назарейці, ** б) прерафаеліти, в) передвижники, г)імпресіоністи

 

35. Визначте стиль картини К.Брюллова «Останній день Помпеї»:

а) сентименталізм, **б) академізм, в) реалізм, г) символізм

 

36. Назвіть автора картини «Враження. Схід сонця»:

а) П.Деларош, б) Е.Мане, ** в) К.Моне, г) Е.Дега,

 

37. Батьківщина формування постімпресіонізму:

а) Англія, б) Німеччина, в) Італія, **г) Франція

 

38. Що є характерним для живописної манери (стилю) П.Сезанна:

а) повітряна розпливчастість, б) абстрактне трактування, в) натуралізм,

**г) синтез форми і кольору

 

39. Де зародився Рух мистецтв і ремесел:

**а) Англія, б) Франція, в) Італія, г)Росія

 

40. Хто з митців став очільником «Руху мистецтв і ремесел»:

а) Д.г,Росетті, б)Е.Берн-Джонс, в)Ф.Лейтон ** г)У.Моррыс

 

41. Напрямок живопису, який презентує творчість М.Врубеля:

а) реалізм, б) імпресіонізм, **в) символізм, г) академізм

 

42. В основі флореального стилю Ар-нуво покладено:

а) наслідування античності, б)наслідування середньовічним стилям,

**в) наслідування природним формам, г) геометричний раціоналізм

 

43. Відомою архітектурною спорудою Ар-нуво є:

а) Кришталевий палац в Лондоні, ** б) Будинок Тасселя в Брюсселі,

в) Крайслер Білдінг в Нью-Йорку, г) приміщення Баухаузу в Дассау

 

44. Картина П.Пікассо «Авіньонські дами» презентує напрямок:

а) символізм, б) експресіонізм, в) футуризм, **г) кубізм

 

45. Яка художня подія визначила сформованість стилю Ар-деко:

а) Всесвітня виставка у Парижі 1900 р., б) діяльність Баухаусу,

в) публікації в «Де стиль», **г) Міжнародна виставка в Парижі 1925 року

 

46. Уславленим плакатистом стилю Ар-деко був:

а) А.Муха, б) О.Родченко, **в) Касандр, г)Л.Бакст

 

47. Просторова композиція як нова форма художнього виявлення, започаткована М.Дюшаном і сюрреалістами:

**а) інсталяція, б) колаж, в) вінтаж, г) перфоманс

 

48. Провідним представником теорії та практики супрематизму був:

а) В.Єрмілов, б) М.Шагал, в) А.Петрицький, **г) К.Малевич

 

49. В міжвоєнний період американський архітектор і дизайнер Ф.Л.Райт працював у стилі:

**а) раціоналізм, б) естетичний рух, в) модернізм, г) неокласицизм

 

50. термін «конструктивізм» як різновид модернізму був розповсюджений в:

**а) Росії, б) Німеччині, в) Італії, г) США

 

51. Авангард – це напрямок в мистецтві:

**а) кінця 19ст., б) першої третини 20 ст., в) середини 20, г) кінця 20 ст.

 

52. Представником експресіонізму в європейському живописі був:

**а) Е.Мунк, б) Г.Клімт, в) А.Матісс, г)В.Кандинський

 

53. Течія, що використовує парадоксальне поєднання реальних форм і алогічні зв’язки

явищ – це:

а) дадаїзм, б) кубізм, в) футуризм, ** г) сюрреалізм

 

54. Поп-арт базується на використанні:

а) оптичних ілюзій, **б) предметів повсякденного вжитку,

в) пленерних вражень, г) античної спадщини

 

55. Стиль в мистецтві 20 століття, який базується на оптичних ілюзіях, які виникають при сприйнятті певних площинних та просторових форм:

а) поп-арт, **б) оп-арт, в) ріджионалізм, г) хай-тек

 

56. Стиль, побудований на художньому осмисленні високих технологій – це:

а) конструктивізм, б) абстракціонізм, в) біоморфізм, г) хай-тек

57. Постмодернізм декларує в своїй діяльності:

а) Баухаус, **б) «Мемфіс», в) Вхутемас, г) «Де стиль»

 

58. Картина Е.Уорхола «Банка томатного супа «Кемпбел»» належить до

стилю:

а) реалізм, б) абстракціонізм, **в) поп-арт, г) оп-арт

 

59. Митець, який уславився як представник оп-арта:

**а) В.Вазареллі, б) С.Поллок, в) Р.Гуттузо, г) Г.Мур

 

60. Автор колекції одягу «Новий погляд», яка вплинула на стиль різних видів повоєнного дизайну:

**а) П.Карден, б) К.Діор в) П.Рабан, г) І.Сен-Лоран

 

 







Дата добавления: 2015-09-18; просмотров: 530. Нарушение авторских прав; Мы поможем в написании вашей работы!



Шрифт зодчего Шрифт зодчего состоит из прописных (заглавных), строчных букв и цифр...

Картограммы и картодиаграммы Картограммы и картодиаграммы применяются для изображения географической характеристики изучаемых явлений...

Практические расчеты на срез и смятие При изучении темы обратите внимание на основные расчетные предпосылки и условности расчета...

Функция спроса населения на данный товар Функция спроса населения на данный товар: Qd=7-Р. Функция предложения: Qs= -5+2Р,где...

Алгоритм выполнения манипуляции Приемы наружного акушерского исследования. Приемы Леопольда – Левицкого. Цель...

ИГРЫ НА ТАКТИЛЬНОЕ ВЗАИМОДЕЙСТВИЕ Методические рекомендации по проведению игр на тактильное взаимодействие...

Реформы П.А.Столыпина Сегодня уже никто не сомневается в том, что экономическая политика П...

Психолого-педагогическая характеристика студенческой группы   Характеристика группы составляется по 407 группе очного отделения зооинженерного факультета, бакалавриата по направлению «Биология» РГАУ-МСХА имени К...

Общая и профессиональная культура педагога: сущность, специфика, взаимосвязь Педагогическая культура- часть общечеловеческих культуры, в которой запечатлил духовные и материальные ценности образования и воспитания, осуществляя образовательно-воспитательный процесс...

Устройство рабочих органов мясорубки Независимо от марки мясорубки и её технических характеристик, все они имеют принципиально одинаковые устройства...

Studopedia.info - Студопедия - 2014-2024 год . (0.011 сек.) русская версия | украинская версия