Студопедия — Теми реферативних доповідей
Студопедия Главная Случайная страница Обратная связь

Разделы: Автомобили Астрономия Биология География Дом и сад Другие языки Другое Информатика История Культура Литература Логика Математика Медицина Металлургия Механика Образование Охрана труда Педагогика Политика Право Психология Религия Риторика Социология Спорт Строительство Технология Туризм Физика Философия Финансы Химия Черчение Экология Экономика Электроника

Теми реферативних доповідей






1. Специфічні підходи до визначення культури.

2. Дослідження культури філософською антропологією.

3. Філософсько-історичне обґрунтування культури.

4. Соціальна природа культури.

5. Культура та людина.

6. Культура та природа.

7. Культура та суспільство.

8. Онтологічний статус культури.

9. Техніка як феномен.

10. Природа і техніка.

11. Людина як косміург.

12. Перспективи Мегамашини.

13. Філософія техніки як область дослідження.

14. Техніка і людське буття.

15. Культурні цикли і технічний прогрес.

16. Філософія культури А.Швейцера.

17. Особливості культурного способу існування людської спільноти.

18. Культура та політика.

19. Принцип свободи як основа відносин культури і суспільства.

20. Поняття соціокультурної реальності.

21. Сім’я та школа в процесі окультурнення людини.

22. Окультурнення та цивілізація.

23. Культура особистості.

24. Типологічний спектр культури особистості в концепції Ч.Сноу.

25. Проблема культурного онтогенезу.

26. Ідея безсмертя в філософії культури.

27. Людина як культурогенний суб’єкт.

28. Основні етапи окультурнення людини.

29. Сім’я як модель людської спільноти.

30. Спілкування і комунікація.

31. Феномен гри в “Homo ludens” Й. Гейзінги.

32. Феномен свободи в філософії культури.

33. Мистецтво як культурний феномен.

34. Мистецтво як гра.

35. Мистецтво як форма самосвідомості культури.

36. Культура і культ.

37. Художня творчість як елемент культури.

38. Міфологія, релігія, ідеологія як форми світогляду.

39. Наука та філософія.

40. Співвідношення культурного і біологічного в людській тілесності.

41. Естетична та утилітарна якості речей.

42. Проблема престижності речей.

43. Життя речей в мистецтві.

44. Тіло як носій інформації.

45. Людина як творіння культури.

46. Родова організація як перша форма соціальної організації.

47. Наука як об’єктивно істинне знання.

48. Місце знання в творчій діяльності.

49. Філософське знання як духовна предметність культури.

50. Первісний міф як модель.

51. Футурологія: за і проти.

52. Ідеал та проект.

53. Художній образ в культурі.

54. Культура та її символи.

55. Слово, знак, символ.

56. Проблема мови в структуралізмі.

57. Ритуал. Символ. Міф.

58. Семіотична модель культури.

59. Знакові системи в культурі.

60. Проблема мови та мовлення в філософії культури ХХ ст.

61. Аксіологія – філософська теорія культури.

62. Культура як система цінностей.

63. Філософія як аксіологічна форма свідомості.

64. Цінності релігійної свідомості.

65. Цінності буденної свідомості.

66. Мистецька цінність та цінність естетична.

67. Художна цінність мистецького твору.

68. Цінності первісної доби.

69. Цінності доби цивілізації.

70. Типологія людських потреб у Е.Фрома.

71. Концепція А.Фаржа.

72. Культура, субкультура, контркультура.

73. Концепція націоналізму Д.Донцова.

74. Концепція націоналізму М.Бердяєва.

75. Особливості сучасних форм маргінальності.

76. Ідентичність, ідентифікація та ідентизація.

77. Механізм персоніфікації.

78. Етноцентризм як форма культурної ідентичності.

79. Образи культур в О.Шпенглера.

80. Давні міфологічні культури.

81. Концепція “осьового часу” К.Ясперса.

82. Культурно-історичні типи: концепція Н.Я. Данилевського.

83. Універсальність історії.

84. Проблема глобалізму в культурі.

85. Концепція космополітизму.

86. Ідея форумності культур.

87. Механізми елітарної культури.

88. Культурологічні концепції “масового суспільства”.

89. Феномен “маси” в філософії культури ХХ ст.

90. Феномен масової культури.

91. Проблема масовості в культурі.

92. Концепція елітарної культури Х.Ортеги-і-Гасета.

93. Проблема елітарного мистецтва.

94. Християнство як відображення кризи античної куультури.

95. Європейська культура як наслідок кризового стану.

96. Криза і осьовий час людства.

97. Криза сучасного раціоналізму.

98. Шляхи подолання сучасної кризи.

99. Кризові явища та народження нової культури.

100. Загибель культури чи її криза.

101. Феномен елліністичної вченості як ставлення до культури в епоху Античності.

102. Письмо як рушій культурного розвитку.

103. Урбаністична культура як прояв європейської культури.

104. Несхожість, оригінальність та новизна як риси модерністичного світогляду.

105. Східна та Західна культури як втілення традиційності та креаціонізму.

106. Роль друкованої книги в розвитку європейської культури та формуванні людини “нового” типу.

107. Сучасне мистецтво як образна самосвідомість культури.

108. Модерна та постмодерна парадигми в культурі: точки дотику.

109. Жіночі студії в філософії постмодерну.

110. “Шизоаналіз” як метод дослідження культури.

111. Бриколаж як практика постмодерністського театру.

112. Кіно в постмодерних дослідженнях.

113. Постмодернізм та комунікаційні студії.

 







Дата добавления: 2015-09-18; просмотров: 380. Нарушение авторских прав; Мы поможем в написании вашей работы!



Обзор компонентов Multisim Компоненты – это основа любой схемы, это все элементы, из которых она состоит. Multisim оперирует с двумя категориями...

Композиция из абстрактных геометрических фигур Данная композиция состоит из линий, штриховки, абстрактных геометрических форм...

Важнейшие способы обработки и анализа рядов динамики Не во всех случаях эмпирические данные рядов динамики позволяют определить тенденцию изменения явления во времени...

ТЕОРЕТИЧЕСКАЯ МЕХАНИКА Статика является частью теоретической механики, изучающей условия, при ко­торых тело находится под действием заданной системы сил...

Ганглиоблокаторы. Классификация. Механизм действия. Фармакодинамика. Применение.Побочные эфффекты Никотинчувствительные холинорецепторы (н-холинорецепторы) в основном локализованы на постсинаптических мембранах в синапсах скелетной мускулатуры...

Шов первичный, первично отсроченный, вторичный (показания) В зависимости от времени и условий наложения выделяют швы: 1) первичные...

Предпосылки, условия и движущие силы психического развития Предпосылки –это факторы. Факторы психического развития –это ведущие детерминанты развития чел. К ним относят: среду...

Конституционно-правовые нормы, их особенности и виды Характеристика отрасли права немыслима без уяснения особенностей составляющих ее норм...

Толкование Конституции Российской Федерации: виды, способы, юридическое значение Толкование права – это специальный вид юридической деятельности по раскрытию смыслового содержания правовых норм, необходимый в процессе как законотворчества, так и реализации права...

Значення творчості Г.Сковороди для розвитку української культури Важливий внесок в історію всієї духовної культури українського народу та її барокової літературно-філософської традиції зробив, зокрема, Григорій Савич Сковорода (1722—1794 pp...

Studopedia.info - Студопедия - 2014-2024 год . (0.012 сек.) русская версия | украинская версия