Студопедия — VІІ. ІНДИВІДУАЛЬНА НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНА РОБОТА
Студопедия Главная Случайная страница Обратная связь

Разделы: Автомобили Астрономия Биология География Дом и сад Другие языки Другое Информатика История Культура Литература Логика Математика Медицина Металлургия Механика Образование Охрана труда Педагогика Политика Право Психология Религия Риторика Социология Спорт Строительство Технология Туризм Физика Философия Финансы Химия Черчение Экология Экономика Электроника

VІІ. ІНДИВІДУАЛЬНА НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНА РОБОТА






Індивідуальне навчально-дослідне завдання (ІНДЗ) з курсу «Історія української літератури та літературної критики» – це вид науково-дослідної роботи студентів, яка містить результати дослідницького пошуку, відображає певний рівень його навчальної компетентності.

Мета ІНДЗ: систематизація, узагальнення, закріплення та практичне застосування знань із навчального курсу, удосконалення навичок самостійної навчально-пізнавальної діяльності.

Зміст ІНДЗ: завершена практична робота у межах навчальної програми курсу, яка виконується на основі знань, умінь та навичок, отриманих під час лекційних та семінарських занять і охоплює весь зміст навчального курсу.

Орієнтовна структура ІНДЗ – науково-педагогічного дослідження: вступ, основна частина, висновки, додатки (якщо вони є), список використаних джерел. Критерії оцінювання та шкалу оцінювання подано відповідно у табл. 7.1 і 7.2.

Орієнтовна тематика ІНДЗ із дисципліни «Історія української літератури та літературної критики»

 

1. Інтертекстуальність поезії неокласиків (на матеріалі творів М. Зерова, М. Драй-Хмари, П. Филиповича).

2. Культурологічні мотиви в поетичній творчості М. Зерова.

3. Урбаністичні образи в українській поезії 20 – 30-х рр. ХХ ст.

4. Філософська лірика В. Свідзинського.

5. Жіночий текст української поезії 20 – 40-х рр.ХХ ст. (Н. Лівицька-Холодна, О. Лятуринська, Олена Теліга).

6. «Невеличка драма» В. Підмогильного і «Доктор Серафікус» В. Домонтовича як інтелектуально-іронічні романи.

7. Проблема кохання в романах В. Домонтовича.

8. Повісті «Вертеп» А. Любченка в контексті української прози 20-х років ХХ ст.

9. Особливості поетики малої прози А. Любченка.

10. Інтерпретація образу міста українськими письменниками 20 – 40-х років.

11. Мотив двійництва в українській літературі 20 – 40-х років.

12. Проблемно-стильова своєрідність роману О Слісаренка «Чорний ангел».

13. Футуристична проза Гео Шкурупія.

14. «Подорожі…» М. Йогансена: традиції та новаторство.

15. Імпресіоністична проза 20- х рр. ХХ ст. (на матеріалі творчості Г. Косинки, М. Івченка, М. Хвильового).

16. Жанрово-стильова своєрідність романів Ю. Яновського «Майстер корабля» та Л. Скрипника «Інтелігент».

17. Роман «Нудьга» Є. Плужника в контексті інтелектуальної прози 20-х років.

18. Виробничий роман в українській прозі 1930-х років.

19. Тема інтелігенції в драматургії Є. Плужника.

20. Мотив часу в п’єсі І. Кочерги «Майстри часу».

 

 

Художні твори до курсу:

«Історія української літератури й літературної критики 20 – 30-х років ХХ століття»

1. ПАВЛО ТИЧИНА (1891 - 1967): Збірки: «Сонячні кларнети», «Плуг», «Замість сонетів і октав», «Вітер з України». «Гей, вдарте в струни, кобзарі», «Ой що в Софійському заграли дзвони», «Скорботна мати», «В серці у моєму», «Арфами, арфами…», «Ви знаєте, як липа шелестить», «Зоставайся, ніч настала», «О панно Інно», «Подивилась ясно», «Вороний вітер», «Золотий гомін», «Війна», «Пам’яті тридцяти», «Хто ж це так із тебе насміяться смів?», «Загупало в двері прикладом», «Прометей», «Чистила мати картоплю», «До кого говорить?», «Похорон друга», «Я утверждаюсь», «Горобинцю золотий», «Іній».

2. МАКСИМ РИЛЬСЬКИЙ (1895 – 1964): «Гей, удармо в струни, браття…», «На білу гречку впали роси», «Яблука доспілі», «На узліссі», «Поле чорніє», «Люби природу», «Спинилось літо на порозі», «Тобі одній, намріяна царівно», «На світі є співучий Лангедок», «Коли усе в тумані життєвому», «У теплі дні збирання винограду», «Осінь ходить», «Як мисливець обережний», «Студений вітер б’є в холодні вікна», «Ластівки літають, бо літається», «Опівдні», «Мені здається: завтра буде сонце», «Буря», «Шопен», «Слово про рідну матір», «Жага», «Неопалима купина», «На могилі Франка», «Троянди й виноград», «Мова», «Коли копають картоплю», «Рідна мова», «Діалог», «Поетичне мистецтво».

3. МИКОЛА ЗЕРОВ (1890 – 1937): Збірка «Камена».«Київ з лівого берега», «Чернігів», «Куліш», «Сон Святослава», «Олександрія», «Князь Ігор», «Обри», «Чистий четвер», «Класики», «Pro domo», «Самоозначення», «Аргонавти», «Саломея».

4. ЮРІЙ КЛЕН (ОСВАЛЬД БУРГАРДТ) (1891 – 1947): «Прокляті роки», «Кортес», «Конкістадори», «Прованс», «Вікінги», «Жанна д’Арк»), «Антоній і Клеопатра», «Цезар і Клеопатра», «Шляхи Одіссея», «Софія», «Володимир», «Символ», «Терцини», «Мандрівка до сонця», «Божа Матір», «Україна», «Попіл імперій», «Дияболічні параболи», «Леся Українка і Гейне», «Гейне в українських перекладах».

5. МИХАЙЛО ДРАЙ-ХМАРА (1899 – 1939): Збірка «Проростань». «Бреду обніжками», «На горі…», «Мати», «Розлютувався лютий», «Прощання з Поділлям», «Шехерезада», «Мене хвилює…», «Я світ увесь спрймаю…», «Лебеді».

6. ПАВЛО ФИЛИПОВИЧ (1891 – 1937): Збірки «Земля і вітер», «Простір». «На поталу», «Заклинаю вітер і хмари…», «Київ», «Кому не мріялось…», «Минула ніч…», «Я скрізь з тобою…», «М.К.Заньковецькій», «З античних барельєфів», «Жовтих плям тривожне коло…», «Небо осіннє…», «Не вино…», «Візьмеш у жменю…».

7. МИХАЙЛЬ СЕМЕНКО (1892 – 1937): «Поет», «Я хочу», «Бажання», «Місто», «Мій рейд у вічність – ІІ», «Дні неминучі», «Бронзове тіло», «Кондуктор», «Океан».

8. ГЕО (ЮРІЙ) ШКУРУПІЙ (1903 – 1937): «Голод», «Семафори», цикл «Море», «В краї незнані…», «Портрет романтика», роман «Двері в день».

9. МИКОЛА БАЖАН (1904 – 1983): «Папороть», «Залізнякова ніч», «Кров полонянок», «Дорога», «Сліпці», «Будівлі», «Нічний рейс», «Гофманова ніч», «Цирк», «Зустріч на перехресній станції. Розмова трьох».

10. НАТАЛЯ ЛІВИЦЬКА-ХОЛОДНА (1902 - 2005): Збірки «Вогонь і попіл», «Сім літер».

11. ОКСАНА ЛЯТУРИНСЬКА (1902 – 1970): «Зуб, ратище, копито, пазур…», «Ліси ловитв!...», «Устами славлена…», «І знову цілу ніч верзлося…», «Один лишився сам на сам…», «За оком – враже око…», «Створив ти землю, оболонки…», «Ти ще не вмер…», «Важкі киреї золоті…», «Волинські буколіки», «Не знаю, як це почалося…», «На озера, на глибокі…», «Щастя згублені ключі…», «На труну Ольжичеві».

12. ЄВГЕН МАЛАНЮК (1897 – 1968): «Стилет чи стилос?», «Біографія», «Зловісне», «Сучасники». «Псальми степу», «Євангелія піль», «Напис на книзі віршів», «Знаю – медом сонця, ой Ладо», «Варязька баллада», «Шевченко», «Куліш», «Невичерпальність», «Українські візантійські очі», «Антимарія», «Чорна Еллада», «Діва-Обида», «Молитва», «Київ» («По зморі монгольського іга»), «Візія», «Роковане повторення історій», «Ода до прийдешнього», «Істотне», «Одна пісня», «Серпень», «Високий ранок», «Пам'яті Т.Осьмачки», «В горах», «Май 1935 року», «Лист» («Так. Без Тебе повільна. Нестямна загибель»).

13. ОЛЕГ ОЛЬЖИЧ (1907 – 1944): «Де шлях у жовті врізується стіни», «Археологія», «Скільки сонця ллється на землю», «Галли», «Новобранець», «Готи», «Нічний напад» (Джаз), «Робітня», «Страшно в горах вночі», «Революція», «Пройшли пурпурні фінікійські дні», «Воно зросло з шукання і розпуки», «На полі бою», «Нащо слова», «Візія», «Грудень 1932», «Незнаному Воякові», «Пророк» («Не сняться літа дитинні»), «Триптих», «Ясне мерехтіння кіна», «Поцілуєш, різко і суворо», «Давнім трунком, терпкістю Каяли», «Присвята».

14. ОЛЕНА ТЕЛІГА (1906 – 1942): «Безсмертне», «Поворот», «Засудженим», «Пломінний день», «Сучасникам», «Радість», «Літо», «Без назви», «Чоловікові», «На п'ятому поверсі», «Чужа весна», «Мужчинам», «За кордоном», «Літо», «Сонний день», «Усе – лише не це!», «Напередодні», «Махнуть рукою!», «Лист», «Відповідь», «Вечірня пісня», «Чорна площа».

15. БОГДАН-ІГОР АНТОНИЧ (1909 – 1937): «Ніч», «Автобіографія», «Привітання життя», «Молитва», «Рубач», «Автопортрет», «Три перстені», «Назустріч», «На шляху», «Село», «Різдво», «Коляда», «Зелена євангелія», «Знак лева», «Шість строф містики», «Апокаліпсис», «Пісня про незнищенність матерії», «Червона китайка», «Слово до розстріляних», «До істот з зеленої зорі», «Концерт», «Весільна», «Теслів син», «Ярмарок», «Сад», «Яворова повість», «Захід», «Вишні», «Ротації», «Міста й музи», «Балада провулка», «Балада про блакитну смерть», «Концерт з Меркурія», «Сурми останнього дня», «Закінчуючи», «Шевченко», «Крутянська пісня».

16. ВОЛОДИМИР СВІДЗИНСЬКИЙ (1885 – 1941): «Коли ти була зо мною, ладо моє», «Не прийшла ти. Один без тебе», «Холодна тиша», «Місяць надламаний», «Темними ріками», «Нерозвійно нагусла над мокрим вікном», «Маятник натомився», «І довго я шукав живущої води».

17. МИКОЛА ХВИЛЬОВИЙ (1893 – 1933): «Редактор Карк», «Кіт у чоботях», «Арабески», «Солонський Яр», «Свиня», «Я (Романтика)», «Мати», «Ревізор», «Санаторійна зона», «Іван Іванович», «Вальдшнепи», «Камо грядеши», «Думки проти течії», «Апологети писаризму», «Україна чи Малоросія?».

18. ГРИГОРІЙ КОСИНКА (1899 – 1934): «На золотих богів», «Заквітчаний сон», «Мент», «Змовини», «Троєкутний бій», «За земельку», «Темна ніч», «Фауст», «Гармонія», «Постріл», «В житах», «Серце».

19. ЄВГЕН ПЛУЖНИК (1898 – 1936). «Галілей», «Канів», «Я знаю», «Знаю, сіренький я весь такий», «Уночі його вели на розстріл», «Сідало сонце», «Впало – ставай до стінки!», «А він молодий-молодий», «Був це хлопчик лагідний і тихий», «Зустрів кулю за лісом», «І ось ляжу, – родючий гній», «Дивлюсь на все спокійними очима», «Напишеш, рвеш… І пишеш знову!», «Ніч… а човен – як срібний птах», «Блакитний безум», «Тепер на півночі горять сніги», «Минають дні», «Я втомився вічно знати», «Знесилений, німий. Бездушний майже», «Суди мене судом своїм суворим», «В листопаді, місяці тихім», «Фрідріху, чим не Орфейти?», «Подолано упертість Ізабелли», «Вона зійшла до моря».«Недуга»

20. ВАЛЕРЯН ПІДМОГИЛЬНИЙ (1901 – 1937): «Добрий Бог», «Гайдамака», «Ваня», «Старець», «На іменинах», «Дід Яким», «На селі», «В епідемічному бараці», «Собака», «Проблема хліба», «Іван Босий», «Син», «Військовий літун», «Історія пані Ївги», «Сонце сходить», «Третя революція», «З життя будинку», «За день», «Комуніст», «П’ятдесят верстов», «Повстанці», «Остап Шаптала», «Повість без назви», «Місто», «Невеличка драма», «Іван Нечуй-Левицький (Спроба психоаналізу творчості)».

21. ВІКТОР ДОМОНТОВИЧ (1894 – 1969): «Дівчина з ведмедиком», «Доктор Серафікус».

22. ЮРІЙ ЯНОВСЬКИЙ. (1902 – 1955): «Чотири шаблі», «Вершники», «Майстер корабля», «Дума про Британку», «Потомки», «Син династії», «Дочка прокурора».

23. МАЙК ЙОГАНСЕН (1896 – 1937): «Я знаю: загину…», «Люблю тебе…», «Дні мої…», «Посуха», «Голод», «Світанок», «Вечір», «Вернись», «Батько», «Колискова», «Ясень», «Ось іду по рейці…», «Мертвий крижень», «Альчеста», «Овес росте…», «Ви, що, не знаючи мети…», «Подорож ученого доктора Леонардо і його майбутньої коханки прекрасної Альчести у Слобожанську Швейцарію»

24. ЮЛІАН ШПОЛ (1895 – 1937): «Золоті лисенята».

25. ОЛЕКСА СЛІСАРЕНКО (1891 - 1937): «Кожну риму…», «Уот Уітмен», «На пасіці», «Посуха», «Осінь», «Пам’яті Гната Михайличенка», «Іней», «Чорний ангел».

26. АРКАДІЙ ЛЮБЧЕНКО (1899 – 1945): «Гордійко», «Зяма», «Кукіль», «Чужі», «Тихий хутір», «Із темного передпокою», «Гайдар (степова легенда», «В берегах (фрагмент)», «№2002», «Via dolorosa», «Оповідання про втечу», «Образа», «Два листи», «Китайська новела», «Кров», «Проста історія», «Ворог», «Остання ніч», «Його таємниця», «Вертеп».

27. ЛЕОНІД СКРИПНИК (1893 – 1929): « Інтелігент».

28. МИКОЛА КУЛІШ (1892 – 1937): «Народний Малахій», «Мина Мазайло», «Закут», «Патетична соната», «Вічний бунт», «Маклена Граса».

29. ІВАН КОЧЕРГА (1881 – 1952). «Алмазне жорно», «Свіччине весілля», «Ярослав Мудрий», «Пророк», «Пісня в келиху», «Майстри часу».

 

 







Дата добавления: 2015-09-04; просмотров: 867. Нарушение авторских прав; Мы поможем в написании вашей работы!



Композиция из абстрактных геометрических фигур Данная композиция состоит из линий, штриховки, абстрактных геометрических форм...

Важнейшие способы обработки и анализа рядов динамики Не во всех случаях эмпирические данные рядов динамики позволяют определить тенденцию изменения явления во времени...

ТЕОРЕТИЧЕСКАЯ МЕХАНИКА Статика является частью теоретической механики, изучающей условия, при ко­торых тело находится под действием заданной системы сил...

Теория усилителей. Схема Основная масса современных аналоговых и аналого-цифровых электронных устройств выполняется на специализированных микросхемах...

Оценка качества Анализ документации. Имеющийся рецепт, паспорт письменного контроля и номер лекарственной формы соответствуют друг другу. Ингредиенты совместимы, расчеты сделаны верно, паспорт письменного контроля выписан верно. Правильность упаковки и оформления....

БИОХИМИЯ ТКАНЕЙ ЗУБА В составе зуба выделяют минерализованные и неминерализованные ткани...

Типология суицида. Феномен суицида (самоубийство или попытка самоубийства) чаще всего связывается с представлением о психологическом кризисе личности...

Тактические действия нарядов полиции по предупреждению и пресечению групповых нарушений общественного порядка и массовых беспорядков В целях предупреждения разрастания групповых нарушений общественного порядка (далееГНОП) в массовые беспорядки подразделения (наряды) полиции осуществляют следующие мероприятия...

Механизм действия гормонов а) Цитозольный механизм действия гормонов. По цитозольному механизму действуют гормоны 1 группы...

Алгоритм выполнения манипуляции Приемы наружного акушерского исследования. Приемы Леопольда – Левицкого. Цель...

Studopedia.info - Студопедия - 2014-2024 год . (0.007 сек.) русская версия | украинская версия