Студопедия — Практичні заняття
Студопедия Главная Случайная страница Обратная связь

Разделы: Автомобили Астрономия Биология География Дом и сад Другие языки Другое Информатика История Культура Литература Логика Математика Медицина Металлургия Механика Образование Охрана труда Педагогика Политика Право Психология Религия Риторика Социология Спорт Строительство Технология Туризм Физика Философия Финансы Химия Черчение Экология Экономика Электроника

Практичні заняття






Таблиця 7 Б.

  №   Тематика і зміст практичних занять   К-ть годин   Література (основна, додаткова)   Обладнання, ресурси   К-ть балів
5. Практичне заняття № 5. Творчість В. Яворівського. 1. Відомості про життя і творчість письменника. Еволюція стилю. 2. «Марія з полином в кінці століття» – роман про «Апокаліпсис» у радянсь-ко-комуністичному світі. Ідейно-художній зміст твору. 3. Постмодерні тенденції в повісті «Варвара серед варварів». 4.Значення творчості.       1.Володимир Яворівсь-кий: «Сьогоднішня моя проза – жорсткіша, навіть жорстокіша...» / Розмову вела Лілія Бондарчук // Літературна Україна. – 2007. – № 25. – С.1, 4. 2. Зрозуміти, щоб іти далі... // Якубовська М. У дзеркалі слова: Есеї про сучасну українську літе-ратуру (Літер. портрет В. Яворівського). – Л., 2005. – С. 86–119. 3. Рябий М.А яблука па-дають... Ювілейне есе на три частини і четверту післямову//Слово Просві-ти. – 2007. – № 41. – С.8–9; Літературна Україна. – 2007. – № 41.– С.1, 4. 4.Голобородько Я.У фреймі актуального сло-вофакту (Про нову книж-ку В. Яворівського «День переможених») // Слово і час. – 2005. – № 5. – С. 49–52. 5.Голобородько Я.Ук-раїнська проза: від ху-дожнього фактажу до образного моделювання // Вісник НАН України. – 2006. – № 3. – С. 84–91. Тексти: Яворівський В. І засурмив янгол…: Твори у трьох то-мах. – Т. 3. – К., 1993. Яворівський В.Вовча ферма. – К., 2000. Яворівський В.День переможених. – К., 2005. Яворівський В. Марія з полином наприкінці століття: Роман; Криза: Роман. – К., 2008. Яворівський В.Твори в п’яти томах. – К., 2008–2010.   Див. сайт: http://www.yavorivskyi.org.ua  
6. Практичне заняття № 6. Популярні романи Василя Шкляра. 1. Відомості про життя і творчість письменника. 2. Міфологеми-підтексти в романі «Ключ». 3. Жанрова специфіка ро-ману «Елементал». 4. Роман «Кров кажана»: художні домінанти твору. 5. Проблематика, образи, архітектоніка скандального роману «Чорний ворон» («Залишенець»).   1. Бриних М. Ключ у кра-їні зламаних замків. Постскриптум до сьомо-го видання культового роману Василя Шкляра // Літературна Україна. – 2008. – № 3. – С. 6. 2. Герасименко Н.Кров з перцем та сіллю (В. Шкляр. «Кров кажана») // Слово і час. – 2004.– № 2. – С. 54–56. 3. Що таке український бестселер? // Слово і час. – 2003. – № 2. – С. 41–44. 4.Голобородько Я. Ретра-нсляція кітчу («Елемен-тал» Василя Шкляра) // Слово і час. – 2003. – № 2. – С. 45–47. 5. В. Шкляр. «Чорний во-рон» / «Залишенець» // Літературна Україна. – 2009. – № 37. – 12 лист. 6. Задорожна О. «Воля України або смерть»: по-лтавські читачі аплоду-ють Василеві Шкляру // Рідний край. – 2009. – № 1 (22). – С. 257–261. Тексти: Шкляр В.Ключ. – К., 1998. Шкляр В.Елемен-тал. _ К., 2001. Шкляр В.Кров кажана. – К., 2003. Шкляр В.Декаме-рон. – К., 2006. Шкляр В.Репети-ція сатани. – К., 2006. Шкляр В. Чорний ворон (Залише-нець). – К., 2009.    
7. Практичне заняття № 7. О. Ірванець – прозаїк і драматург. 1.Біографічні відомості про письменника, представника групи «Бу-Ба-Бу». 2. Епічна творчість Ірванця: карнавально-іронічне пере-осмислення патріотичної теми. 3.Жанрові особливості дра-матичних творів Ірванця, взаємодія естетичного і політичного. 4.Значення творчості письменника.   1.Олександр Ірванець: Письменник повинен би-тися об землю, щоб роз-крутити себе…» // Книж-ник-review. – 2002. – № 7. – С.15. 2. Крикун А.Олександр Ірванець: мовлення в прямому ефірі // Україн-ська мова та література. – 2007. – № 24. – С. 40–44. 3.Холодна О. О.Ірванець: «Мої твори про жах – це намагання протягнути руку допомоги…» // Кни-жковий огляд. – 2003. – № 7–8. – С. 68–80. 4. Балдинюк В. «П’ять п’єс» О.Ірванця: маленькі історії на тлі великих пе-ретворень // Література. Театр. Суспільство: Зб. наук. праць. – Херсон, 2005. – С. 8–14. 5. Голобородько Я. Про-зора не проза Олександра Ірванця// Артеґраунд. Ук-раїнський літературний істеблішмент: Зб. ст. – К., 2006 – С. 93–100. Тексти: Ірванець О.Рівне / Ровно (Стіна) // Кур’єр Кривбасу. – 2001. – № 137. – С. 3–76; № 138. – С. 38–78. Ірванець О.Львів-ська брама // Кур’єр Кривбасу. – 2003. – № 158. – С. 3–17.Ірванець О.Оча-мимря. – К., 2004. Ірванець О.Лус-кунчик–2004. – К., 2005. Ірванець О. Хвороба Лібенкрафта. – Х., 2010.    
8. Практичне заняття № 8. Художня проза Марії Матіос. 1. Біографічні відомості про письменницю, лауреата Ше-вченківської премії. Мисте-цьке самоозначення М. Ма-тіос. Оцінка з боку критики. 2. «Солодка Даруся» – «дра-ма на три життя». Як ви це розумієте? Трагедія людини, роду і народу за твором. 3. Твори з елементами поп-арту: «Бульварний роман», «Фуршет від Марії Матіос», «Містер і місіс Ю-Ко в кра-їні укрів. Mr.&Ms. U-Ko in country UA». 4. Сімейна сага «Майже ні-коли не навпаки»: компо-зиція, нарація, образи, проб-леми, тенденція, пафос. 5. Питання про стиль творів М. Матіос.   1. Міфологія буття укра-їнства у прозі Марії Матіос//Якубовська М. У дзеркалі слова: Есеї про сучасну українську літе-ратуру. – Л., 2005. – С.153–169. 2. Ведмідь І.Три життєві уроки «Солодкої Дарусі». Спроба акцентувати дея-кі проблеми роману Ма-рії Матіос // Дивослово.–2007. – № 6. – С.12–14. 3.Дзюба Т.Гріх і його спокута//Березіль. – 2006. – № 9. – С. 174–179. 4. Голобородько Я.Уля Д’арк іn country UA // Київська Русь. – 2007. – № 5. – С.189–197. 5. Дзира О.Одкровення Марії Матіос // Київська Русь. – 2007. – № 3.–С. 241–242 (про «Націю»). 6. Тебешевська Т. Худо-жні особливості «Щоден-ника страченої» Марії Матіос // Слово і час. – 2006. – № 2. – С.54–62. 7. Дроздовський Д.Укра-їнська проза – 2007: ро-мани, які здатні змінити... // Дзеркало тижня. – 2007. – № 46. – С.19 (про роман «Майже ніколи не навпаки»). 8. Сипливець С.«Істо-рія, яка ніколи не при-пиняє їхати колесами по людях...». До вивчення твору Марії Матіос «Со-лодка Даруся» // Україн-ська література в загаль-ноосвітній школі. – 2007. – № 3. – С.12–14. Тексти: Матіос М.Життя коротке. – Л., 2001. Матіос М.Нація. – Л., 2001. Матіос М.Фуршет від Марії Матіос. – Л., 2002. Матіос М.Бульварний роман. – Л., 2003. Матіос М. Солодка Даруся. – Л., 2005. Матіос М.Містер і місіс Ю-Ко в країні укрів. Mr.&Ms.U-Ko in country UA. – Л., 2006. Матіос М. Щоденник страченої. – Л., 2007. Матіос М.Майже ніколи не навпаки. – Л., 2007. Матіос М. Москалиця. – Л., 2008. Матіос М.Кулінарні фіглі. – Л., 2009. Матіос М. Чотири пори життя. – Л., 2009. Матіос М.Вирвані сторінки з біографії. – Л., 2010.    
9. Практичне заняття № 9. Творчість Любка Дереша. 1. Відомості про «літера-турного вундеркінда» Люб-ка Дереша. Критика про молодого письменника. 2.Образ літературного ге-роя у творах. «Світ молоді» в інтерпретації Любка Де-реша, адекватність його змалювання. 3.Художні особливості про-зи, питання про стиль. 4. Значення творчості пись-менника.   1. Васильєв С. Любко Дереш: «Люблю осіменя-ти людей собою» // Шо. – 2007. – № 7–8. – С.82–88. 2. Дубинянська Я. Любко Дереш: «Ті, хто називає мене вундеркіндом, за базар відповідатимуть» // Дзеркало тижня. – 2005. – № 46. – С.13 3.ЛевицькийВ. Постскле-ротичні «наміри(!)» пост-модерного Дереша// Літе-ратурна Україна. – 2006. – № 30. – С. 6. Тексти: Дереш Л.Культ. – Л., 2003. Дереш Л.Покло-ніння ящірці. – Л., 2004. Дереш Л.Архе. – Л., 2005. Дереш Л.Намір. – Л., 2006. Дереш Л.Трохи пітьми. – Л., 2007.  

 







Дата добавления: 2015-09-04; просмотров: 634. Нарушение авторских прав; Мы поможем в написании вашей работы!



Композиция из абстрактных геометрических фигур Данная композиция состоит из линий, штриховки, абстрактных геометрических форм...

Важнейшие способы обработки и анализа рядов динамики Не во всех случаях эмпирические данные рядов динамики позволяют определить тенденцию изменения явления во времени...

ТЕОРЕТИЧЕСКАЯ МЕХАНИКА Статика является частью теоретической механики, изучающей условия, при ко­торых тело находится под действием заданной системы сил...

Теория усилителей. Схема Основная масса современных аналоговых и аналого-цифровых электронных устройств выполняется на специализированных микросхемах...

Влияние первой русской революции 1905-1907 гг. на Казахстан. Революция в России (1905-1907 гг.), дала первый толчок политическому пробуждению трудящихся Казахстана, развитию национально-освободительного рабочего движения против гнета. В Казахстане, находившемся далеко от политических центров Российской империи...

Виды сухожильных швов После выделения культи сухожилия и эвакуации гематомы приступают к восстановлению целостности сухожилия...

КОНСТРУКЦИЯ КОЛЕСНОЙ ПАРЫ ВАГОНА Тип колёсной пары определяется типом оси и диаметром колес. Согласно ГОСТ 4835-2006* устанавливаются типы колесных пар для грузовых вагонов с осями РУ1Ш и РВ2Ш и колесами диаметром по кругу катания 957 мм. Номинальный диаметр колеса – 950 мм...

Шрифт зодчего Шрифт зодчего состоит из прописных (заглавных), строчных букв и цифр...

Краткая психологическая характеристика возрастных периодов.Первый критический период развития ребенка — период новорожденности Психоаналитики говорят, что это первая травма, которую переживает ребенок, и она настолько сильна, что вся последую­щая жизнь проходит под знаком этой травмы...

РЕВМАТИЧЕСКИЕ БОЛЕЗНИ Ревматические болезни(или диффузные болезни соединительно ткани(ДБСТ))— это группа заболеваний, характеризующихся первичным системным поражением соединительной ткани в связи с нарушением иммунного гомеостаза...

Studopedia.info - Студопедия - 2014-2024 год . (0.008 сек.) русская версия | украинская версия