Студопедия — Аквітано-Норманнская династія
Студопедия Главная Случайная страница Обратная связь

Разделы: Автомобили Астрономия Биология География Дом и сад Другие языки Другое Информатика История Культура Литература Логика Математика Медицина Металлургия Механика Образование Охрана труда Педагогика Политика Право Психология Религия Риторика Социология Спорт Строительство Технология Туризм Физика Философия Финансы Химия Черчение Экология Экономика Электроника

Аквітано-Норманнская династія






§ Раймунд IV Антиохійський, (1187)

§ Боемунд IV Антіохійський, (1187-1233)

§ Боемунд V Антіохійський, (1233-1252)

§ Боемунд VI Антіохійський, (1252-1275)

§ Боемунд VII, (1275-1287)

§ Люція, (1287-1289)

 

 

У початку XII століття хрестоносці вели в Лівані активне будівництво замків і фортець. І сама знаменита фортифікація того часу знаходиться в Тріполі. Це цитадель Святого Жиля. < В 85 км на північ від Бейрута розташований Тріполі, друге за величиною місто Лівану. У IX столітті до н. е.. фінікійці заснували тут перше поселення - щось подібне до торгового порту. При персах містечко виріс до таких розмірів, що міг вільно конкурувати з Тиром та Сидону. Олександр Великий, який воював з персами, використовував Тріполі як військово-морську базу. Місто процвітав при Селевкідів, римлян, византийцах. Коли на Близькому Сході утвердилася влада арабських халіфів із династії Омейядов і Фатимідів, Тріполі став комерційним, кораблебудівним і просвітницьким центром Середземномор'я. < У XI столітті сюди з'явилися племена сельджуків. Ліванські християни зазнавали від них жахливі утиски, і тоді Захід вперше відправився в Хрестовий похід на Схід. 14 Лютий 1099 Раймонд де Сен-Жілль, граф Тулузький, досяг невеликий фортеці Ірка на окраїні Тріполі. Проте ні зміцнення, ні місто взяті не були. Перед хрестоносцями маячили святі місця, і возитися з якоюсь там фортецею їм було ніколи. Тільки через десять років у лицарів дійшли руки до Тріполі. Захоплення супроводжувався, як це водиться, жахливими руйнуваннями і пожежами. Згоріли тисячі томів величезної бібліотеки Дар-іль-Ільм. Влада християн встановилася в Тріполі на 180 років. Під час другого походу хрестоносці воювали в основному один з одним. У однією з таких битв загинув християнський господар Тріполі Раймонд де Сен-Жілль. При підтримки генуезьких грошей і флоту владу в місті вдалося захопити його синові Бертрану. Він приєднав до своїх володінь приморські і гірські місцевості до північ від Бібла. Так було засновано графство Тріполі. Його населення швидко зростало за рахунок паломників, які йшли поклонитися Гробу Господнього. Багато хто з них залишалися жити на Близькому Сході. < Християнські королі в Єрусалимі мінялися часто. Графи з Тріполі підтримували то один, то інший клан. Частенько до міста навідувалися війська, надіслані з Святої Землі, щоб уточнити з ким цього разу глава графства. У 1137 під час однієї з таких розборок у цитаделі перебував єрусалимський король. Поки він з'ясовував відносини з місцевим керівництвом, місто оточили сельджуки. Королю вдалося капітулювати на вигідних умовах: йому дозволили відступити. Найбільш важливі будови фортеці були перед здачею знищені, зовнішні стіни завбачливо зрити - це незабаром допомогло Раймонду II відбити місто у мусульман. Однак перемогою він насолоджувався недовго. Його зарізали біля кріпосних воріт. Подейкували, що вбивство скоїли ассасини, члени мусульманської секти містиків, які зловживали гашишем і спеціалізувалися на вбивствах правовірних. Містом стала управляти вдова графа, жінка наскільки сувора, настільки і безсовісна. Одного разу вона вимазала медом патріарха і залишила його помирати під сонцем від укусів комах. Знатних арабів, які прийняли християнство, графиня, аніскільки не страждаючи докорами сумління, видавала за пристойну винагороду сельджукам. Втім, такими були більшість хрестоносців. На гроші ворога вони могли воювати проти своїх союзників. Син зарізаного Раймонда, наприклад, винищував вірмен і маронітів сотнями. Роз'єднаність пілігримів робила їх легкої здобиччю для мусульман. < Дуже скоро над головами близькосхідних християн нависла серйозна загроза в особі курда Салах-ад-Діна, який захопив владу в Єгипті. Щоб султан залишив місто в спокої, черговому Раймонду довелося заплатити 60 000 червінців. Проблем з виплатою не було - гроші в Тріполі водилися завжди. Місто тоді був трохи Чи не центром всесвітньої торгівлі. Як тільки військова галас стихала, сюди спрямовувалися аравійські сирійська і єгипетські каравани, які платили в скарбницю значні мита. Торгівля приносила легкі гроші, в результаті повне падіння моралі: священики містили коханок, хрестоносці переходили на сторону Саладіна, приймали іслам і добивалися значних постів. Хрестові походи провалилися не тому, що лицарів було мало, а тому, що вони були занадто жадібні й дуже боязкі. Граф Раймонд, володар Тріполі, кинув 25-тисячну армію, сховавшись за товстими стінами цитаделі, де незабаром помер. Організовувати оборону міста не було кому. Мало хто думав, що є ще достатньо сил для опору, що скоро могла б підійти допомогу від Заходу і Константинополя. Жителі були готові здатися, на Бога вже ніхто не сподівався. Однак Тріполі залишився непідданого, тому що ніхто з одновірців не підтримав слабшає сили Саладіна. З гіркотою він запитував себе: "Чи є хоч одна мусульманин, який приходить, коли його звуть? ". Таких мусульман не було. < Після смерті Саладіна Тріполі об'єднався з Антіохії проти орд Османа. Під час 5-го Хрестового походу султан Алькамо уклав договір з Фрідріхом II про передачу християнам Єрусалиму на 10 років в обмін на те, що Фрідріх не надаватиме допомоги Тріполі. Під час 6-го походу повз міста пройшли нові орди, цього разу хорезмійців. Вони допомогли єгипетському султанові остаточно повернути Єрусалим. Слідом за хорезмійців в Тріполі з'явилися монголи. Вони зажадали зрити цитадель, поступитися 3 000 дівчат і доходи з торгівлі. Тодішній граф відповів відмовою, пред'явивши нахабам свій меч. Монголи віддалилися заради більш значною видобутку. Степові кочовики воювали в цих місцях в основному з мусульманами, схиляючись до того, щоб прийняти християнство і покінчити з ісламом. Однак іслам сам покінчив і з монголами і з хрестоносцями. < В 1289 мамлюки Єгипту захопили Тріполі і перетворили його на власний розсуд, почавши з міській цитаделі. Місто прикрасили світськими і релігійними будинками, багато хто з яких служать людям до цього часу.

 

Ахейське князівство або Князівство Морея — держава хрестоносців, що виникла після Четвертого хрестового походу, у 1205 році, на території сучасної Греції. Вважалося васалом Королівства Фессалоніки, після падіння якого стала наймогутнішою державою хрестоносців у Греції.







Дата добавления: 2015-10-01; просмотров: 409. Нарушение авторских прав; Мы поможем в написании вашей работы!



Важнейшие способы обработки и анализа рядов динамики Не во всех случаях эмпирические данные рядов динамики позволяют определить тенденцию изменения явления во времени...

ТЕОРЕТИЧЕСКАЯ МЕХАНИКА Статика является частью теоретической механики, изучающей условия, при ко­торых тело находится под действием заданной системы сил...

Теория усилителей. Схема Основная масса современных аналоговых и аналого-цифровых электронных устройств выполняется на специализированных микросхемах...

Логические цифровые микросхемы Более сложные элементы цифровой схемотехники (триггеры, мультиплексоры, декодеры и т.д.) не имеют...

Этапы и алгоритм решения педагогической задачи Технология решения педагогической задачи, так же как и любая другая педагогическая технология должна соответствовать критериям концептуальности, системности, эффективности и воспроизводимости...

Понятие и структура педагогической техники Педагогическая техника представляет собой важнейший инструмент педагогической технологии, поскольку обеспечивает учителю и воспитателю возможность добиться гармонии между содержанием профессиональной деятельности и ее внешним проявлением...

Репродуктивное здоровье, как составляющая часть здоровья человека и общества   Репродуктивное здоровье – это состояние полного физического, умственного и социального благополучия при отсутствии заболеваний репродуктивной системы на всех этапах жизни человека...

Ситуация 26. ПРОВЕРЕНО МИНЗДРАВОМ   Станислав Свердлов закончил российско-американский факультет менеджмента Томского государственного университета...

Различия в философии античности, средневековья и Возрождения ♦Венцом античной философии было: Единое Благо, Мировой Ум, Мировая Душа, Космос...

Характерные черты немецкой классической философии 1. Особое понимание роли философии в истории человечества, в развитии мировой культуры. Классические немецкие философы полагали, что философия призвана быть критической совестью культуры, «душой» культуры. 2. Исследовались не только человеческая...

Studopedia.info - Студопедия - 2014-2024 год . (0.012 сек.) русская версия | украинская версия