Студопедия — Логотипов, шевронов, аппликаций, фотостежок.
Студопедия Главная Случайная страница Обратная связь

Разделы: Автомобили Астрономия Биология География Дом и сад Другие языки Другое Информатика История Культура Литература Логика Математика Медицина Металлургия Механика Образование Охрана труда Педагогика Политика Право Психология Религия Риторика Социология Спорт Строительство Технология Туризм Физика Философия Финансы Химия Черчение Экология Экономика Электроника

Логотипов, шевронов, аппликаций, фотостежок.

 

1. Емпіризм як філософський напрямок епохи Нового часу бере свій початок в працях:

R Френсіса Бекона;

£ Рене Декарта;

£ Давида Юма;

£ Джона Локка;

£ Бенедикта Спинози.

2. Направлення філософської думки, видатним представником якого був Р. Декарт:

R раціоналізм;

£ емпіризм;

£ стоїцизм;

£ агностицизм;

£ гуманізм.

3. Філософське направлення XVII ст., яке визначало джерелом знання науково організований досвід або експеримент:

R емпіризм;

£ скептицизм;

£ стоїцизм;

£ агностицизм;

£ раціоналізм.

4. Представник філософії Нового часу, засновник лібералізму:

R Джон Локк;

£ Вільям Оккам;

£ П”єр Абеляр;

£ Томас Мор;

£ Мартин Лютер.

5. Представник філософії Нового часу, який стверджував, що природний стан людини – це «війна всіх проти всіх»:

R Томас Гоббс;

£ Вільям Оккам;

£ П’єрАбеляр;

£ Томас Мор;

£ Мартин Лютер.

6.Філософ, який вважав природним станом «війну всіх проти всіх, -

R Т. Гоббс;

£ Г. Лейбниц;

£ Б. Спіноза;

£ Д. Локк;

£ Т. Кампанелла.

7. Сусільні явища з позиції механістичного матеріалізму в трактаті «Про громадянина» розглядав:

R Т. Гоббс;

£ Д. Бруно;

£ Г. Галілей;

£ И. Фіхте;

£ Т. Мор.


 

8. Представник конвенційної (договірної) теорії суспільства:

R Дж. Локк;

£ Карл Маркс;

£ Михайло Бакунін;

£ Платон;

£ Томас Мор.

9. Дж. Локк вважав верховною владою:

R законодавчу;

£ виконавчу;

£ судову;

£ федеральну.

10. Існують тільки «Я» та мої відчуття, стверджує:

R соліпсизм;

£ агностицизм;

£ емпіризм;

£ суб’єктивізм;

£ раціоналізм.

11. Уявлення про Бога, як про світовий розум, який створив природу, але не втручається в її буття, характерно для:

R деїзму;

£ монізму;

£ дуалізму;

£ пантеїзму;

£ монотеїзму.

12. Пізнання відносне, умовне та суб’єктивне, стверджує:

R релятивізм;

£ емпіризм;

£ сенсуалізм;

£ раціоналізм;

£ скептицизм.

13. Основні тври Р. Декарта (1596 – 1650 рр.):

£ «Новий Органон»;

£ «Критика чистого розуму»;

R «Першоначала філософії»;

R «Міркування про метод»;

R «Пристрасті душі».

14. Філософія Нового часу успадковує від середньовічної філософії антиномію:

R розуму и серця;

£ душі і тіла;

£ світу ідей та світу речей;

£ Любві та Ворожнечі;

£ ідеї та досвіду.

15. Основні філософські напрямки Нового часу:

£ об’єктивний ідеалізм;

£ соліпсизм;

R емпіризм;

R сенсуалізм;

R раціоналізм.

 


 

16. Філософський напрямок Новоєвропейського періоду розвитку філософської думки, який стверджує: «нічого немає в розумі, чого раніше не було б у почуттях»:

R емпіризм;;

£ раціоналізм;

£ матеріалізм;

£ суб’єктивний ідеалізм;

£ соліпсизм.

17. Філософський напрямок, який проголошував, що «нічого немає в розумі, крім самого розуму»:

£ сенсуалізм;

£ об’єктивний ідеалізм;

£ скептицизм;

£ монізм;

R раціоналізм.

18. Емпірична філософія була обгрунтована та розроблена в період з 1605 р. поо 1623 р.:

R Ф. Беконом;

£ Т. Гоббсом;

£ Дж. Локком;

£ Р. Беконом;

£ Д. Юмом.

19. Засновник сенсуалізму - це

£ Р. Декарт;

£ Б. Спіноза;

£ Г. Лейбниц;

R Дж. Локк;

£ Т. Гоббс.

20. Видатні представники раціоналізму:

R Р. Декарт;

R Б. Спіноза;

R Г. Лейбніц;

£ Б. Паскаль;

£ Г. Галілей.

21. Автор видатної книги «Діалог про дві найголовніші системи світу — птолемеєву та коперникову» (1632), внесеної до Індексу заборонених книг до 1822 р.:

£ М. Коперник;

£ Т. Кампанелла;

£ Т. Мор;

£ Дж. Бруно;

R Г. Галілей.

22. Справу Миколи Коперника, який запропонував геліоцентричну систему в своїй книжці у 1543 р., продолжили:

R І. Кеплер;

R Г. Галілей;

£ М. Лютер;

£ Т. Мюнцер;

£ Леонардо да Вінчі.

 


 

23. Г. Галілей звитяжно заявив: «І можливо, ця планета (Сатурн) також не менше, ніж серповидна Венера, гармонізує з великою системою Коперника, до уселенського відкриття доктрини, якою нас підганяють сприятливі вітри, залишаючи невелику небезпеку хмар і поперечних вітрів». Це друкарське твердження про те, що він спостерігав в телескоп, відповідає лише геліоцентричній теорії, яка була викладена в його роботі 1613 р.:

£ «Загальна природна історія і теорія неба»;

£ «Про обертання небесних сфер»;

£ «Левіафан, або матерія форма та влада держави церковної та цивільного»;

£ «Марення духовідца, пояснені мареннями метафізики»;

R «Листи про плями на Сонці».

24. Філософ XVII ст.., який стверджував, що «причиною всіх речей є виключно рух»:

R Т. Гоббс;

£ Г. Галілей;

£ Р. Декарт;

£ Ф. Бекон;

£ І. Ньютон.

25. Т. Гоббс в «Левіафані» розмірковує про природний стан людини, тобто про положення (стан) людини:

£ після утворення держави;

£ в період військової демократії;

£ в період первісної культури;

£ в період утворення великих держав Єгипту, Вавілону;

R до утворення держави.

26. Найкраща форма правління за Т. Гоббсом:

R монархія;

£ республіка;

£ диктатура пролетариату;

£ тиранія;

£ деспотія.

27. Т. Гоббс, як матеріаліст, стверджував, що дух:

£ існує скрізь;

£ існує у трансцендентному світі;

R не існує, принаймні, в цьому світі;

£ взгалі не існує;

£ ототожнюється з душею.

28. Вчення Т. Гоббса про те, що загальні поняття, універсалії не мають поза мисленням жодного дійсного прообразу і тому є лише суб'єктивними формами думки відноситься до:

£ реалізму;

£ матеріалізму;

£ раціоналізму;

£ сенсуализму;

R номіналізму.

29. Номіналізм Т. Гоббса довів його до:

R етичного релятивізму;

£ скептицизму;

£ прагматизму;

£ фанатизму;

£ нігілізму.


 

30. У книзі Х. Хеллмана «Великі протистояння в науці». – М., СПб., Київ, 2007. – С. 52, наводяться слова, що приписуються Джону Баньяну, але які, нібито, виголосив Т. Гоббс: «Я знаю, що Бог є. Але краще б його не було. Тому що до мене Він милостивий не буде», що характеризують філософа Нового часу як:

R дуаліста;

£ атеїста;

£ людину, яка сумнівається;

£ космополіта;

£ єритика.

31. Філософ, що вперше висунув ідею про державу, побудовану на основі розділення влади на законодавчу, виконавчу (у тому числі судову), федеральну (зовнішньополітичну):

R Дж. Локк;

£ Т. Гоббс;

£ Б. Спіноза;

£ О. Радищев;

£ М. Ломоносов.

32. Дж. Локк розрізняє види достеменного знання, а саме:

£ раціональне;

£ езотеричне;

R споглядальне (інтуїтивне);

R демонстративне (доказове);

R чуттєве.

33. Головний твір Дж. Локка, написаний в 1690 р.:

R «Розвідка про про людське розуміння»;

£ «Про громадянина»;

£ «Думки»;

£ «Етика»;

£ «Матиматичні начала натуральної філософії».

34. Початок чуттєвого пізнання, за Дж. Локком - це:

£ уявлення;

£ сприйняття;

£ рефлексія;

£ віра;

R відчуття.

35. Опосередкований-чуттєвий образ предмету, що створюється на основі сприйняття, називається:

R уявлення;

£ сприйняття;

£ модель;

£ символ;

£ знак.

36. Відображення окремої властивості матеріального об'єкту, що безпосередньо взаємодіє з органами чуття, називається:

£ сприйняття;

£осяяння;

£ ілюзія;

£ інтуїція;

R відчуття.


 

37. Єдине джерело усіх ідей, за Дж. Локком, - це:

R досвід;

£ пам’ять;

£ розум;

£ свідомість;

£ Бог.

38. До первинних якостей предметів Дж. Локк відносить:

R щільність;

R протяжність;

R фігуру;

R рух;

R число.

39. Вторинні якості, не властиві самим предметам, – це

R колір;

R світло;

R запах;

R смак;

R звук.

40. Великий голландський мислитель, послідовник Р. Декарта, яскравий представник європейського раціоналізму і пантеїзму:

£ Дж. Бруно;

£ Б. Телезіо;

£ Б. Паскаль;

R Б. Спіноза;

£ М. Лютер.

41. Основний твір Б. Спінози, написаний в 1677 р.:

£ «Філософічні листи»;

£ «Діалектика природи»;

£ «Нікомахова етика»;

£ «Протагор»;

R «Етика».

42. Існування, що не потребує ні чого, окрім самого себе, згідно філософії Спінози, називається

R субстанція;

R «causa sui»;

£ субэ’кт;

£ першооснова;

£ першопричина.

43. Спосіб дії субстанції Б. Спіноза називає:

£ ознакою;

£ рухом;

£ акціденцією;

£ функцією;

R атрибутом.

44. Всі окремі дії субстанції називаються:

R модусами;

£ причиною;

£ наслідком;

£ поштовхком;

£ джерелом.


 

45. Інтелектуальна любов до Бога, за Б. Спінозою, - це:

R пізнання та осягнення людиною єдності з Богом-субстанцією;

£ пізнання істини;

£ можливість подібно Богу творити;

£ здібність розгадати механізм функціонування природи;

£ пізнати самого себе.

46. Людина сприймає та пізнає модуси атрибутів:

£ нескінчену множинність атрибутів;

R атрибут мислення;

R атрибут тілесності (протяжності);

£ історію;

£ культуру.

47.Людина, відповідно поглядам Б. Спінози, є:

£ однодумцем Бога;

£ «помилкою» Творця;

£ улюбленим творінням;

£ «другом»;

R модусом субстанції.

48. Для досягнення свободи людині необхідно, за Б. Спінозою:

R максимально пізнати необхідність у вигляді субстанції (Природи-Бога);

R пізнати необхідність;

£ виконувати Заповіді Бога;

£ самоудосконалюватися;

£ бути милосердним та справедливим.

49. Досягти щастя, за Б. Спінозою, можжливо через:

R розум, який пізнає;

£ утримання від необгрунтованих умовиводів;

£ целібат;

£ смирення;

£ слухняність.

50. Основоположення свого раціоналістично-дедуктивного методу Р. Декарт сформулював в правилах:

£ той, що знає мовчить, а незнаючий говорить;

R вважати істиною доведене розумом і логікою, таке знання, що не викликає жодних сумнівів;

R розчленовувати складну проблему на простіші завдання;

R послідовно переходити від доведених питань до недоведених;

R строго дотримувати послідовність, не пропускати ні єдиної ланки в логічному ланцюзі дослідження.


51. Основні риси філософії епохи французького Просвітництва:

£ онтологізм;

R просвітництво (просвіта);

R прогресизм;

R радикалізм;

R антиклерикалізм[1].

52. Причиною нерівності в людському суспільстві Руссо вважав:

R приватну власність;

£ владу;

£ спадковість;

£ виховання;

£ освіту.

53. «Людина народжена бути вільною, – а тим часом скрізь вона в оковах», – стверджував:

R Руссо;

£ Гельвецій;

£ Ламетрі;

£ Вольтер;

£ Дідро.

54. Основний принцип філософії епохи Просвітництва:

R «Осмілюйся бути мудрим»;

£ «Боротися і шукати, знайти і не задаватися»;

£ «Вперед до природи»;

£ «Поспішай творити добро»;

£ «Встигає той, хто нікуди не квапиться».

55. Принцип зведення складного до простого в пізнанні називається:

R редукціонізм;

£ релятивізм;

£ феноменологізм;

£ емпіризм;

£ агностицизм.

56. Відчуття та сприйняття – основа та головна форма достеменного пізнання, стверджує:

R сенсуалізм;

£ редукціонізм;

£ релятивізм;

£ феноменологізм;

£ ірраціоналізм.

57. Філософський напрямок, який визнає розум за основу пізнання та поведінки людей - ____________________________________________________________________________

Правильна відповідь: раціоналізм

 


58. з проблеми «Чи є Бог, Світ, душа, світ речей» вчинив скандал в філософії:

£ Декарт;

£ Руссо;

£ Вольтер;

£ Сен-Симон;

R Д. Юм.

59. Метод пізнання, за яким загальний висновок робиться на основі узагальнення окремих посилок, називається:

R індукція;

£ синтез;

£ абстрагування;

£ аналогія;

£ дедукція.

60. Процес логічного переходу від загальних посилок до заключення про окремі випадки називається:

R дедукція;

£ індукція;

£ синтез;

£ абстрагування;

£ аналогія.

61. Метод пізнания, за яким наявність схожості ознак нетотожних об'єктів дозволяє передбачити їх схожість і в інших ознаках, називається:

R аналогія;

£ дедукція;

£ индукція;

£ синтез;

£ абстрагування.

62. Метод пізнання, що означає виділення однієї ознаки в предметі з відверненням від інших його ознак, називається:

R абстрагування;

£ аналогія;

£ індукція;

£ дедукція;

£ аналіз.

63. Досліджуючи світ за допомогою математики, ввів поняття «Абсолютного простору», «часу», «маси», «сили», «швидкості» і так далі, відкрив закони руху фізичних тіл:

£ Галілей;

£ М. Орем;

£ Й. Кеплер;

£ Т. Браге;

R І. Ньютон.

64. Розчленовування систем об'єктів і їх угрупування за допомогою узагальненої моделі або типа називається:

£ типологія;

£ інтерпретація;

£ моделювання;

£ експеримент;

R ідеалізація.


65. Метод наукового пізнання, що полягає у визначенні кількісних характеристик об'єкту шляхом співвідношення його з одиницею, прийнятою за еталон, називається:

R вимірювання;

£ формалізація;

£ ідеалізація;

£ експеримент;

£ моделювання.

66. Тлумачення, пояснення, переклад зрозумілішою мовою є основою наукового методу, званого:

R інтерпретація;

£ узагальнення;

£ ідеалізація;

£ типологія;

£ експеримент.

67. Побудова і вивчення моделей явищ, процесів або систем об'єктів для їх подальшого дослідження називається:

R моделювання;

£ узагальнення;

£ ідеалізація;

£ типологія;

£ інтерпретація.

68. Теорія, модель постановки проблем, прийнята за основу в яких-небудь дослідженнях, називається:

£ ідеал;

£ фундамент;

£ субстанція;

£ аксіома;

R парадигма.

69. Істотна, невід'ємна властивість об'єкту:

R атрибут;

£ ознака;

£ характеристика;

£ властивість;

£ ресурс.

70. Філософський термін, в перекладі з латинської мови, буквально – випадок, випадковість, що позначає властивість, що належить предмету, але не істотне:

Правильна відповідь: акціденція.

71. У філософському ученні Спінози Б. поняття, що позначає одиничний прояв загальної субстанції:

Правильна відповідь: модус.

72. Філософська позиція, згідно якої існує тіло, що працює як машина, і розум, який не можна пояснити у фізичних термінах, називається:

£ плюралізм;

£ материалізм;

R дуалізм;

£ механіцизм;

£ раціоналізм.


73. Згідно Р. Лейбніцу, якась духовна частка, що є основою космічного або індивідуального існування, називається:

£ атом;

£ гомеомерія;

£ подібночасна;

£ елемент;

R монада.

74. Філософський термін, в перекладі з латині – один, єдиний, сам, існую, згідно з яким безперечна одна реальність моєї свідомості, називається:

R соліпсизм;

£ індивідуалізм;

£ егоїзм;

£ монізм;

£ самість.

75. Учення в гносеології, заперечливе можливість достовірного пізнання суті матеріальних систем, закономірностей природи і суспільства, називається:

Правильна відповідь: агностицизм

76. Філософ XVII ст, що створило на грунті картезіанства філософію, яка задовольнила моральні, релігійні потреби:

£ Р. Декарт;

£ Б. Спіноза;

£ Г. Лейбніц;

£ П. Гольбах;

R Б. Паскаль.

77. Рівність, згідно з поглядами Дж. Локка, зв'язано, перш за все, з:

R створення рівних умов в конкурентній боротьбі;

R з рівністю домагань і можливостей, що є у розпорядженні громадян;

£ з рівним розподілом благ між громадянами;

£ з воздаянням кожному по його заслугах;

£ с реалізацією принципа: «Каждому – своє».

78. Дж. Локк розумів під природним правом людину, дотримання якої складає основу правопорядку, право на:

£ освіту;

£ власність;

R життя;

R свободу;

R приватну власність.

79. Найбільший представник окказіоналізма, найбільш впливової течії усередині картезіанства:

R Микола Мальбранш;

£ Ж.-Ж. Руссо;

£ П. Гольбах;

£ Вольтер;

£ Д. Дідро.


80. Мислитель епохи Просвітництва, який наполягав на тому, що різнорідні субстанції (протяжна матерія і мислячий дух) через якісну відмінність своєї природи не можуть природним чином взаємодіяти один з одним, справжнє ж джерело зв'язку – Бог:

£ Дж. Берклі;

R Микола Мальбранш;

£ П. Гольбах;

£ Гельвецій;

£ Вольтер.

81. У системі М. Мальбранша (1638 – 1715) причини, що є приводом для прояву божественної волі, називаються:

£ провіденціальні;

£ фундаментальні;

£ основоположні;

£ раціональні;

R окказіональні.

82. М. Мальбранш вважав, що «Бог побажав змусити нас заслужити, свого роду жертвою і знищенням нас самих..»:

R спасіння;

R володіння вічними благами;

£ прощення;

£ винагорода;

£ спокій.

83. Розглядаючи здібності душі, Мальбранш виділяє серед них основні:

R розсудок;

R воля;

£ мислення;

£ емоції;

£ розум.

84. Основна, фундаментальна, універсальна моральна чеснота, по Мальбраншу:

£ знання;

£ поміркованість;

£ справедливість;

£ відвертість;

R любов до Порядку.

85. Теорію «передвстановленої гармонії» запропонував в XVIII столітті:

R Г. Лейбніц;

£ Дж. Берклі;

£ Э. Конділ’як;

£ К.-А. Гельвецій;

£ Д. Дідро.

86. Основні твори Г. Лейбніца (1646 – 1716):

£ «Метафизические размышления»(«Метафізичні роздуми»);

£ «Начала философии» («Початки філософії»);

R «Новые опыты о человеческом разуме» («Нові досліди про людський розум»);

R «Монадология» («Нові досліді про людський розум»);

R «Теодиция» («Теодіция»).

87. У теорії пізнання Г. Лейбніц виділяє наступні види знання:

R істини розуму;

R істини факта;

£ абсолютні знання;

£ відносні (умовні) знання;

£ кореспондентні знання.

88. Своєю філософією Г. Лейбніц намагався примирити:

R релігію і науку;

R віру і знання;

£ душу і тіло;

£ звичай і істину;

R емпіризм і раціоналізм.

89. У своєму філософському розвитку Г. Лейбніц пройшов дорогу:

R від механістичного матеріалізму до об'єктивного ідеалізму;

£ від теології до науки;

£ від стихійного матеріалізма до марксизму;

£ від об'єктивного іделізма до соліпсизму;

£ від матеріалізму до спіритуалізму.

90. Англійський філософ, представник суб'єктивного ідеалізму, автор праць «Трактат про початки людського знання» (1710), «Три розмови між Гиласом і Філонусом» (1713):

£ Г. Лейбніц;

£ Т. Гоббс;

£ Дж. Локк;

£ Р. Оуен;

R Дж. Берклі.

91. Згідно з філософськими поглядами Дж. Берклі, бути – значить:

R бути сприйманим («esse-percipi»);

£ мислити («cogito ergo sum»);

£ бути причиною самого себе («causa sui»);

£ відчувати («sensus»);

£ любити Бога.

92. Дж. Беркл вважаві, що реально існує свідомість, розрізняв в ній:

£ форму та зміст;

£ рівні;

R ідеї;

R душі;

£ форми Деміурга.

93. Згідно Дж. Берклі, речі завжди існують як:

£ зразки;

£ першопричини;

£ копії ідей;

£ результат нашої діяльності;

R сума «ідей» і розумі Бога.

94. ……….. «вкладає» в свідомість суб'єктів вміст відчуттів, що виникають у них при спогляданні світу і окремих речей:

Правильна відповідь: Бог

95. Обмежуючи своє ідеалістічно-сенсуалістичне учення, Дж. Берклі пройшов шлях:

R від суб'єктивного ідеалізму до об'єктивного ідеалізму;

£ від матеріалізму до ідеалізму;

£ від номіналізму до реалізму;

£ від механіцизму до органіцизму;

£ від сциєнтизму до антисциєнтизму.


96. Англійський філософ, історик, економіст, публіцист, що сформулював основні принципи новоєвропейського агностицизму, попередник позитивізму:

£ Дж. Берклі;

£ Т. Гоббс;

£ Дж. Локк;

£ Ф. Бекон;

R Д. Юм.

97. Основна работа Д. Юма (1711 – 1776):

R «Трактат о человеческой природе» («Трактат про людську природу»);

£ «Капітал»;

£ «Открытое общество и его враги» («Відкрите суспільство і його вороги»);

£ «Мышление соблазна» («Мислення спокуси»);

£ «Я и Оно» («Я і Воно»).

98. Особливістю французького матеріалізму була орієнтація:

£ на гуманитарні науки;

£ на людину;

£ на суспільствознавство;

R на природознавство XVIII в.;

R на механіку.

99. Обмеженість французького матеріалізму позначається:

R в його соціальних теоріях;

R у ідеалістичному розумінні ходу історичного процесу;

R у непослідовністі з'ясування рушійних сил історичного процесу;

£ у підтримці містики і феодальної ідеології;

£ у підтримці релігійних догм.

100. Вчення про корінне перетворення суспільства на соціалістичних початках, що не спирається на знання об'єктивних законів суспільного розвитку і його рушійних сил, представлене ученнями Г. Маблі (1709 – 1785), К. Сен-Симона (1760 – 1825), Ф. Фурье (1772 – 1837), називається:

£ соціалізм;

£ коммунізм;

£ антикапіталізм;

£ коллективізм;

R утопізм.

 

 


[1] Антиклерикалізм — суспільно-політичний рух, скерований на ослаблення політичного впливу духовенства, яке намагається використовувати релігійність світського громадянства та авторитет церкви для своїх конфесійно-політичних та партійно-станових інтересів. Цей рух помітно головно в католицьких країнах, бо духовенство через намагання католицької церкви перебрати державні функції, створюючи задля цього політичні католицькі (чи «клерикальні») партії для опанування державної влади. Зокрема, у Середньовіччі поміж римськими папами й імператорами довгий час точилися криваві війни за вищу владу. І досі деякі представники католицького духвенства вважають Ватикан, що у ньому всі державні пости зайняті особами з вищого духовенства, відвовідним ідеалові державної організації.

 

логотипов, шевронов, аппликаций, фотостежок.




<== предыдущая лекция | следующая лекция ==>
Тема 4: філософія і медицина епохи Нового часу і Просвітництва | ОЦЕНКА СТЕПЕНИ РИСКА РАЗВИТИЯ ПРОЛЕЖНЕЙ

Дата добавления: 2015-10-02; просмотров: 391. Нарушение авторских прав; Мы поможем в написании вашей работы!



Практические расчеты на срез и смятие При изучении темы обратите внимание на основные расчетные предпосылки и условности расчета...

Функция спроса населения на данный товар Функция спроса населения на данный товар: Qd=7-Р. Функция предложения: Qs= -5+2Р,где...

Аальтернативная стоимость. Кривая производственных возможностей В экономике Буридании есть 100 ед. труда с производительностью 4 м ткани или 2 кг мяса...

Вычисление основной дактилоскопической формулы Вычислением основной дактоформулы обычно занимается следователь. Для этого все десять пальцев разбиваются на пять пар...

Внешняя политика России 1894- 1917 гг. Внешнюю политику Николая II и первый период его царствования определяли, по меньшей мере три важных фактора...

Оценка качества Анализ документации. Имеющийся рецепт, паспорт письменного контроля и номер лекарственной формы соответствуют друг другу. Ингредиенты совместимы, расчеты сделаны верно, паспорт письменного контроля выписан верно. Правильность упаковки и оформления....

БИОХИМИЯ ТКАНЕЙ ЗУБА В составе зуба выделяют минерализованные и неминерализованные ткани...

Что такое пропорции? Это соотношение частей целого между собой. Что может являться частями в образе или в луке...

Растягивание костей и хрящей. Данные способы применимы в случае закрытых зон роста. Врачи-хирурги выяснили...

ФАКТОРЫ, ВЛИЯЮЩИЕ НА ИЗНОС ДЕТАЛЕЙ, И МЕТОДЫ СНИЖЕНИИ СКОРОСТИ ИЗНАШИВАНИЯ Кроме названных причин разрушений и износов, знание которых можно использовать в системе технического обслуживания и ремонта машин для повышения их долговечности, немаловажное значение имеют знания о причинах разрушения деталей в результате старения...

Studopedia.info - Студопедия - 2014-2024 год . (0.01 сек.) русская версия | украинская версия