Студопедия — Кондак 4. Бурею ярости вознеистовився царь на святую деву, рече к ней: «Не глаголи зле о бозех наших»
Студопедия Главная Случайная страница Обратная связь

Разделы: Автомобили Астрономия Биология География Дом и сад Другие языки Другое Информатика История Культура Литература Логика Математика Медицина Металлургия Механика Образование Охрана труда Педагогика Политика Право Психология Религия Риторика Социология Спорт Строительство Технология Туризм Физика Философия Финансы Химия Черчение Экология Экономика Электроника

Кондак 4. Бурею ярости вознеистовився царь на святую деву, рече к ней: «Не глаголи зле о бозех наших»






Бурею ярости вознеистовився царь на святую деву, рече к ней: «Не глаголи зле о бозех наших». Святая же Екатерина отвеща: «Аще восхощеши отрясти мрак прелести, уразумееши богов твоих худость и познаеши истиннаго Бога, Егоже имя токмо глаголемое, или крест, изобразуемый на воздусе, прогоняет боги твоя и погубляет. И аще повелиши, явлю тебе истину, поющи Богу: Аллилуиа».

 

Икос 4

Слышав нечестивый царь свободный и мудрый ответ твой о вере Христовой, убоявся, да не будет побежден от тебе, собра от пределов державы своея мудрецов, числом пятдесят, на прение. Ты же, Архангелом Михаилом утвержденная и о победе уверенная, возрадовалася еси вступити в прение с ними. Приими убо, дево, от нас похвалу сию:

Радуйся, изъявительнице ума Христова.

Радуйся, херувимское стяжавшая Богопознание.

Радуйся, серафимскою воспаленная к Богу любовию.

Радуйся, мудрых мудрейшая.

Радуйся, духовный меч на неверие изострившая.

Радуйся нечестия прогонительнице.

Радуйся верных наставнице.

Радуйся, Екатерино, невеста Христова премудрая.

 

 

Кондак 5

Боготечной звезде была еси подобна, Екатерино, препревши пятдесят ветий и наставивши их на путь христианский, ведущий к праведному Солнцу, от Девы возсиявшему Христу Богу, своими мудрыми глаголы, иже и осуждени бывше за Христа на сожжение и напутствовани молитвою твоею, с радостию идоша в огнь, поюще: Аллилуиа.

 

Икос 5

Видев царюющий повеления своя в тебе пренебреженны и увещания презренны, обратися к лукавству, еже ласканием прельстити тя, обещая полцарства тебе дати. Ты же, веру сокровищам земным предпочетши и Жениха Христа возлюбивши паче земнаго царства и одежду мученичества паче багряницы, отвергла еси его суесловие. Сего ради восписуем ти сия похвальная:

Радуйся, дево, лесть обличившая.

Радуйся, запинателя змия поправшая.

Радуйся, дщерь царева.

Радуйся, дево, рясны златыми одеянная.

Радуйся, всякое вещество превозшедшая.

Радуйся, на гору боговидения востекшая.

Радуйся, светом богопознания просвещенная.

Радуйся, труба духа, воспевшая глас истиннаго богословия.

Радуйся, доброе веры исповедание.

Радуйся, света евангельскаго сияние.

Радуйся, законов вечных хранительнице.

Радуйся, наша помощнице.

Радуйся, Екатерино, невесто Христова премудрая.

 

Кондак 6

Проповедником богоносным, Апостолом поревновавши, дерзновенно пред лицем мучителя проповедала еси Христа, истиннаго Бога, Емуже в ранах и в темнице пела еси: Аллилуиа.

 

Икос 6

Возсиявый в сердце твоем свет истиннаго богоразумия отгнал есть мрак скорбей, иже не остави тя алкати, голубицею пищу ти посылая, ниже стужати о болезни, посетил бо Сам тя в темнице, ободряя и многи венцы обещавая. Ты же, терпеливодушная, сим паче укрепилася еси и царицу Августу и воеводу Порфирия, с воины притекших к тебе, обратила еси к свету веры Христовой и научила пети тебе сия:

Радуйся, мироположнице Божественныя любве.

Радуйся, адаманте крепкий.

Радуйся, вина чудес неизреченных.

Радуйся, врага терпением убившая.

Радуйся, язвы Господа на теле своем носившая.

Радуйся, царице Августе с пришедшими к мученическому подвигу путенаставнице.

Радуйся, яко во тьме свет была еси.

Радуйся, яко Сам Господь, Свет мира, тебе, в темнице бывшей, Себе явил есть.

Радуйся, уз греховных скорая решительнице.

Радуйся, болезнующих скорая целебнице.

Радуйся, помощнице нашего спасения.

Радуйся, Екатерино, невесто Христова премудрая.

 

Кондак 7

Хотящу безбожному царю привести тя к мерзкому идолослужению, паки сети подстилает тебе, премудрая, еже уловити тя лестно похвалою красоты твоея; ты же красоту вещь привременну и скоропреходну именовала еси, Христа же исповедала еси Бога жива и истинна и пела ему: Аллилуиа.

 

Икос 7

Новую показа царь ярость и безчеловечие, повелев епарху колесами растерзати девственное, чистое и святое тело твое, но чудесно рукою Ангела абие разрешена была еси безвредна и колеса на части сокрушены, имиже многи от неверных убиены, яко удивися сам царь и предстоящий народ, иже и взываше: «Велик Бог христианский». Мы же, чудящеся сему, взываем тебе:

Радуйся, мученице, Ангелом честная и говейная.

Радуйся, слава полков страдальческих.

Радуйся, светлая на враги победа.

Радуйся, страх неверных.

Радуйся, сосуде множайшия силы Божия.

Радуйся, радование верных.

Радуйся, Екатерино, невесто Христова премудрая.

 







Дата добавления: 2015-10-01; просмотров: 241. Нарушение авторских прав; Мы поможем в написании вашей работы!



Вычисление основной дактилоскопической формулы Вычислением основной дактоформулы обычно занимается следователь. Для этого все десять пальцев разбиваются на пять пар...

Расчетные и графические задания Равновесный объем - это объем, определяемый равенством спроса и предложения...

Кардиналистский и ординалистский подходы Кардиналистский (количественный подход) к анализу полезности основан на представлении о возможности измерения различных благ в условных единицах полезности...

Обзор компонентов Multisim Компоненты – это основа любой схемы, это все элементы, из которых она состоит. Multisim оперирует с двумя категориями...

Ситуация 26. ПРОВЕРЕНО МИНЗДРАВОМ   Станислав Свердлов закончил российско-американский факультет менеджмента Томского государственного университета...

Различия в философии античности, средневековья и Возрождения ♦Венцом античной философии было: Единое Благо, Мировой Ум, Мировая Душа, Космос...

Характерные черты немецкой классической философии 1. Особое понимание роли философии в истории человечества, в развитии мировой культуры. Классические немецкие философы полагали, что философия призвана быть критической совестью культуры, «душой» культуры. 2. Исследовались не только человеческая...

Педагогическая структура процесса социализации Характеризуя социализацию как педагогический процессе, следует рассмотреть ее основные компоненты: цель, содержание, средства, функции субъекта и объекта...

Типовые ситуационные задачи. Задача 1. Больной К., 38 лет, шахтер по профессии, во время планового медицинского осмотра предъявил жалобы на появление одышки при значительной физической   Задача 1. Больной К., 38 лет, шахтер по профессии, во время планового медицинского осмотра предъявил жалобы на появление одышки при значительной физической нагрузке. Из медицинской книжки установлено, что он страдает врожденным пороком сердца....

Типовые ситуационные задачи. Задача 1.У больного А., 20 лет, с детства отмечается повышенное АД, уровень которого в настоящее время составляет 180-200/110-120 мм рт Задача 1.У больного А., 20 лет, с детства отмечается повышенное АД, уровень которого в настоящее время составляет 180-200/110-120 мм рт. ст. Влияние психоэмоциональных факторов отсутствует. Колебаний АД практически нет. Головной боли нет. Нормализовать...

Studopedia.info - Студопедия - 2014-2024 год . (0.008 сек.) русская версия | украинская версия