Студопедия — Кондак 5. Мужества тезоименитаго богоглагольника и Церкве возследователя верховнаго, Петрова сродника восхвалим: зане якоже древле сему
Студопедия Главная Случайная страница Обратная связь

Разделы: Автомобили Астрономия Биология География Дом и сад Другие языки Другое Информатика История Культура Литература Логика Математика Медицина Металлургия Механика Образование Охрана труда Педагогика Политика Право Психология Религия Риторика Социология Спорт Строительство Технология Туризм Физика Философия Финансы Химия Черчение Экология Экономика Электроника

Кондак 5. Мужества тезоименитаго богоглагольника и Церкве возследователя верховнаго, Петрова сродника восхвалим: зане якоже древле сему






Мужества тезоименитаго богоглагольника и Церкве возследователя верховнаго, Петрова сродника восхвалим: зане якоже древле сему, и ныне нам воззва: приидите, обретохом Желаемаго.

 

Акафист

Кондак 1

И збранный от Господа угодниче, Христов преблаженне

Алексие, твоим заступлением и предстательством ограждаеми, ныне всечестную память твою празднующе, молим тя усердно: путеводствуй нас на пути спасения, избави от всяких бед и напастей, с любовию зовущих ти: Радуйся, преподобне отче наш Алексие, заступниче последних христиан.

Икос 1

А нгел земный и человек небесный явился еси, преподобне Алексие, все житие твое в подвизе страдальчествования

проводил еси, и рая́ присноблаженнаго достигл еси, идеже ныне ликуя услыши и нас, на земли поющих ти таковая:

Радуйся, от младенчества Богом избранный.

Радуйся, ангелом собеседниче предивный.

Радуйся, граду Пензе преславное украшение.

Радуйся, Божия Матери верное и возлюбленное чадо.

Радуйся, измлада на земли много пострадавший.

Радуйся, аки кроткий агнец вся терпевый.

Радуйся, всего себе Богу предавый.

Радуйся, с небесе утешение приемый.

Радуйся, преподобне отче наш Алексие,

заступниче последних христиан.

Кондак 2

В идевши родители твоя и знаемии яко благодать Божия почи на тебе, блаженне, радостию святою радовахуся и Христа о сем благодаряще, славяще Бога:

Аллилуиа.

Икос 2

Р азума божественна исполнився, не имевши богословского познания, на проповедь Христову Богом призванный, от веси Ломовки во град Пензу отправился еси, прославляя Прославльшаго тя, мы же, дивящеся таковому о тебе Божию промышлению, вопием ти:

Радуйся, благочестивыя матери твоея отрадо и утешение.

Радуйся, неизреченных дарований сподобивыйся.

Радуйся, истинной православной веры насадителю.

Радуйся, благоухание Христово.

Радуйся, столпе огненный, среди мглы безбожия путь

спасения показующий.

Радуйся, граду Пензе небесное заступление.

Радуйся, услаждающий сердца человеков к тебе

притекающих.

Радуйся, учителю благочестия.

Радуйся, преподобне отче наш Алексие, заступниче

последних христиан.

Кондак 3

С илою свыше безмерныя скорби и болезни претерпев и

всецелую преданность всесвятей воли Божией показав, живый образ Христовых страданий явился еси, отче Алексие. О великое долготерпение великаго страдальца! Восхваляюще таковое долготерпение и чистое добродетельное житие твое, взываем к Богу:

Аллилуиа.

Икос 3

Имеюще тя проста, яко не познах книжная, рожденная

человеческою мудростию, мудрыя века сего посрамил еси.

Ученаго премудре обличив вразумляюще, на путь истинный

наставлял еси. Мы же, прославляюще Бога, дивнаго во святых своих, вопием:

Радуйся, премудрости Божия исполненный.

Радуйся, ейже никтоже от человек противитися не может.

Радуйся, яко мнящимся мудрыми быти посрамил еси.

Радуйся, истинный свет, просвещаяй и освещаяй всяческая.

Радуйся, своею немощию сильных мира сего посрамивый.

Радуйся, смиренный богомудрый страдальче.

Радуйся, в тяжких болезнех своих никакоже унынию

предавыйся.

Радуйся, яко гнушахуся тебе и возставаху на тя неразумныя люди.

Радуйся, Христову всепрощению научающий.

Радуйся, яко в терпении и злострадании Иову

многострадальному уподобивыйся.

Радуйся, преподобне отче наш Алексие, заступниче

последних христиан.

Кондак 4

М ногоразличных бед и искушений веры ради православныя и жития чистаго претерпевый и единаго точию на потребу ища, еже како Богу угодити, обитель по повелению Божия Матери учредив, в нейже с лики иночествующих вопиял еси Богу: Аллилуиа.

Икос 4

В идя Богоматернюю обитель, яко звезду до скончания века

сияющую и небесным сиянием освещающую путь земнаго

жития нашего, прославляем труды и моления твоя преславне старче, в устроении обители сия потрудившийся, и благодарне вопием ти:

Радуйся, новый Ное, ковчега спасения последним

христианом строителю.

Радуйся, и нам тихую пристань спасения указавый.

Радуйся, святии храмы во обители создавый.

Радуйся, безчестие, клеветы и укорение за сие без ропота претерпевый.

Радуйся, всем сердцем благоволение дому Божию возлюбил еси.

Радуйся, монашествующих пречудное красото.

Радуйся, пастырю добрый, Христу подражавый.

Радуйся, саде благочестия.

Радуйся, страже обители вечный.

Радуйся, Богородицы заступлению и покрову обитель твою поручивый.

Радуйся, преподобне отче наш Алексие,

заступниче последних христиан.

Кондак 5

Б оготечной звезде уподобился еси всеблаженне ты, Отца

Небеснаго чадо достойное был еси, и светом Христовым

возсиял еси пред человеки. Видеша дела твоя благая и

пречудная мнози во след тебе направляху стопы своя от

распитий греховных, о́вии убо на нужды обители твоей от

имений своих приносяще, и мнозем ты отцем духовным стал еси. Мы же за таковую милость Божию к нам воспеваем Богу: Аллилуиа.

Икос 5

В идя подвиги твоя отче, поем хвалу Богу, в тебе кротцем и смиреннем рабе дивно бо прославися, явив тя падшему и

развращенному миру, обуреваемому вселукавым беснованием гибнущего в безумии греха; мы же, во тьме страстей утопающия, слезно вопием ти:

Радуйся, факел, освещающий нашу греховность.

Радуйся, колокол, пробуждающий нашу совесть.

Радуйся, возводящий наши очи от земли к небеси.

Радуйся, от страсти пиянства исцеляющий.

Радуйся, от страсти наркомании избавляющий.

Радуйся, в борьбе с блудной страстию нам помогающий.

Радуйся, сокрушения сердца и слезы раскаяния

пробуждающий.

Радуйся, яко мнозем в мире сем тобою спасение явися.

Радуйся, преподобне отче наш Алексие,

заступниче последних христиан.







Дата добавления: 2015-10-01; просмотров: 378. Нарушение авторских прав; Мы поможем в написании вашей работы!



Расчетные и графические задания Равновесный объем - это объем, определяемый равенством спроса и предложения...

Кардиналистский и ординалистский подходы Кардиналистский (количественный подход) к анализу полезности основан на представлении о возможности измерения различных благ в условных единицах полезности...

Обзор компонентов Multisim Компоненты – это основа любой схемы, это все элементы, из которых она состоит. Multisim оперирует с двумя категориями...

Композиция из абстрактных геометрических фигур Данная композиция состоит из линий, штриховки, абстрактных геометрических форм...

ФАКТОРЫ, ВЛИЯЮЩИЕ НА ИЗНОС ДЕТАЛЕЙ, И МЕТОДЫ СНИЖЕНИИ СКОРОСТИ ИЗНАШИВАНИЯ Кроме названных причин разрушений и износов, знание которых можно использовать в системе технического обслуживания и ремонта машин для повышения их долговечности, немаловажное значение имеют знания о причинах разрушения деталей в результате старения...

Различие эмпиризма и рационализма Родоначальником эмпиризма стал английский философ Ф. Бэкон. Основной тезис эмпиризма гласит: в разуме нет ничего такого...

Индекс гингивита (PMA) (Schour, Massler, 1948) Для оценки тяжести гингивита (а в последующем и ре­гистрации динамики процесса) используют папиллярно-маргинально-альвеолярный индекс (РМА)...

ИГРЫ НА ТАКТИЛЬНОЕ ВЗАИМОДЕЙСТВИЕ Методические рекомендации по проведению игр на тактильное взаимодействие...

Реформы П.А.Столыпина Сегодня уже никто не сомневается в том, что экономическая политика П...

Виды нарушений опорно-двигательного аппарата у детей В общеупотребительном значении нарушение опорно-двигательного аппарата (ОДА) идентифицируется с нарушениями двигательных функций и определенными органическими поражениями (дефектами)...

Studopedia.info - Студопедия - 2014-2024 год . (0.008 сек.) русская версия | украинская версия