Студопедия — Кондак 8. Странно и чудно бысть рождение твое, святый царевичу Алексие
Студопедия Главная Случайная страница Обратная связь

Разделы: Автомобили Астрономия Биология География Дом и сад Другие языки Другое Информатика История Культура Литература Логика Математика Медицина Металлургия Механика Образование Охрана труда Педагогика Политика Право Психология Религия Риторика Социология Спорт Строительство Технология Туризм Физика Философия Финансы Химия Черчение Экология Экономика Электроника

Кондак 8. Странно и чудно бысть рождение твое, святый царевичу Алексие






С транно и чудно бысть рождение твое, святый царевичу Алексие. Плод бо благославен молитв Саровскаго чудотворца и чаемый царственный наследник родителей быв, слава, надежда и упование явился еси всем концем Земли нашея. Сего ради людие Российстии с радостию благодарственно воспеша Богу: Аллилуиа!

Икос 8

К вышним душею детскою, яко Ангел, устремляяся, святый царевичу Алексие, родители, сестры, сродники и ближняя искренне возлюбил еси и, яко агнец незлобивый, руками злочестивых убиен, новый отрок страстотерпец явился еси. Сего ради восхваляем тя сице: Р адуйся, отроча, от утробы матерния Богом предъизбранное; радуйся, чадо, усердными родительскими молитвами к чудотворцу Саровскому России дарованное. Радуйся, царевичу добролюбезный и кроткий, милосердие в сердце стяжавый; радуйся, страдальче, многия скорби и недуги измлада безропотно терпевый. Радуйся, наследниче Российскаго престола, от беззаконных убиенный; радуйся, наследником Царствия Небеснаго от Бога явленный. Радуйся, агнче непорочный, яко праведный Авель, умерщвленный; радуйся, страстотерпче, к лику святых отроков, яко Димитрий царевич, причтенный. Радуйтеся, царственнии страстотерпцы, Руси Святыя похвало и украшение.

Кондак 9

В сяк благочестивый удивляется о тебе, царю Николае, како ты во времена, егда в земли нашей истина умалися и подавляшеся неправдою, пребыл еси сын верный Святыя Церкве, защитник и хранитель Православныя веры, таже исповедник и мученик Христов. Сего ради Церковь Русская, ликующи, Богу вопиет: Аллилуиа!

Икос 9

В етии зловещаннии тщашася оболгати тя лжою и лестию, и истребити память о тебе, царственный помазанниче Божий Николае, кровавым тя нарицающе, обаче погибе память тех с шумом. К тебе же, воистину кровь свою за Христа пролиявшему, Российский народ с покаянием вопиет: Р адуйся, прославления праведников и угодников Божиих добрый рачителю; радуйся, Кронштадтскаго пастыря и Саровскаго чудотворца усердный почитателю. Радуйся, православных храмов боголюбивый созидателю; радуйся, иноческих обителей и монашества благочестивый покровителю. Радуйся, Святыя Земли и Горы Афонския щедрый благотворителю; радуйся, духовных вертоградов мудрый попечителю. Радуйся, возрождения соборнаго начала Церкве Русския устроителю; радуйся, восстановления всероссийскаго патриаршаго престола ревнителю. Радуйтеся, царственнии страстотерпцы, Руси Святыя похвало и украшение.

Кондак 10

С пасти и сохранити хотя православное царство Российское цело и нерушимо, святый благоверный царю Николае и, видя ослепление народа твоего, отрекшагося от Царя Небеснаго, такожде и земнаго, в душевных муках, оставил еси престол земный. Темже, уповая на милость Господа и себе в руце Божии предав, непоколебим в вере и благочестии пребыл еси, воспевая: Аллилуиа!

Икос 10

С тена и ограждение был еси всем православным людем Российским, святый благоверный царю Николае, избавляя их от нашествия иноплеменников и братоубийственныя брани и мир, елико возможно, тщался еси имети со всеми. Мы же, ведуще сие, благодарне тебе воспеваем: Р адуйся, пророчески призвавый народы мечи на орала перековати; радуйся, евангельски сподобивыйся блаженства миротворцев стяжати. Радуйся, стран словенских надежный защитителю; радуйся, народов державы Российския сугубый попечителю. Радуйся, державы Российския мудрый правителю; радуйся, во бранех искусный и доблий воителю. Радуйся, дерзостных дел служителей беззакония тайнаго губителю; радуйся, восставших на Бога и на тя, яко помазанника Его, посрамителю. Радуйтеся, царственнии страстотерпцы, Руси Святыя похвало и украшение.

Кондак 11

П ения всякаго достойна память ваша, святии царственнии страстотерпцы. Вы бо, образ исповедничества и ревности по Бозе верным людем показавше, заповедаете не мстити злодеющим, яко любы токмо победит зло, паче же прощати гонящим и молитву творити за них, благодарственно поюще Богу: Аллилуиа!







Дата добавления: 2015-10-01; просмотров: 389. Нарушение авторских прав; Мы поможем в написании вашей работы!



Практические расчеты на срез и смятие При изучении темы обратите внимание на основные расчетные предпосылки и условности расчета...

Функция спроса населения на данный товар Функция спроса населения на данный товар: Qd=7-Р. Функция предложения: Qs= -5+2Р,где...

Аальтернативная стоимость. Кривая производственных возможностей В экономике Буридании есть 100 ед. труда с производительностью 4 м ткани или 2 кг мяса...

Вычисление основной дактилоскопической формулы Вычислением основной дактоформулы обычно занимается следователь. Для этого все десять пальцев разбиваются на пять пар...

Деятельность сестер милосердия общин Красного Креста ярко проявилась в период Тритоны – интервалы, в которых содержится три тона. К тритонам относятся увеличенная кварта (ув.4) и уменьшенная квинта (ум.5). Их можно построить на ступенях натурального и гармонического мажора и минора.  ...

Понятие о синдроме нарушения бронхиальной проходимости и его клинические проявления Синдром нарушения бронхиальной проходимости (бронхообструктивный синдром) – это патологическое состояние...

Опухоли яичников в детском и подростковом возрасте Опухоли яичников занимают первое место в структуре опухолей половой системы у девочек и встречаются в возрасте 10 – 16 лет и в период полового созревания...

Ситуация 26. ПРОВЕРЕНО МИНЗДРАВОМ   Станислав Свердлов закончил российско-американский факультет менеджмента Томского государственного университета...

Различия в философии античности, средневековья и Возрождения ♦Венцом античной философии было: Единое Благо, Мировой Ум, Мировая Душа, Космос...

Характерные черты немецкой классической философии 1. Особое понимание роли философии в истории человечества, в развитии мировой культуры. Классические немецкие философы полагали, что философия призвана быть критической совестью культуры, «душой» культуры. 2. Исследовались не только человеческая...

Studopedia.info - Студопедия - 2014-2024 год . (0.016 сек.) русская версия | украинская версия