Студопедия — МОДУЛЬ 4
Студопедия Главная Случайная страница Обратная связь

Разделы: Автомобили Астрономия Биология География Дом и сад Другие языки Другое Информатика История Культура Литература Логика Математика Медицина Металлургия Механика Образование Охрана труда Педагогика Политика Право Психология Религия Риторика Социология Спорт Строительство Технология Туризм Физика Философия Финансы Химия Черчение Экология Экономика Электроника

МОДУЛЬ 4






1. Апулей і західноєвропейська література (Україна).

2. Ювенал і західноєвропейська література (Україна).

3. Овідій і західноєвропейська література (Україна).

4. Горацій і західноєвропейська література (Україна).

5. Психологізм роману Лонга ’’Дафніс і Хлоя”.

6. Плутарх і західноєвропейська література (Україна).

7. Лукіан і західноєвропейська література (Україна).

 

Методичні рекомендації для студентів

Робота студентів протягом вивчення курсу “Історія зарубіжної літератури (античний період)” повинна бути свідомою і систематичною. Щодня треба виділяти час для читання художніх творів, рекомендованих програмою. Щодня треба тренувати пам’ять і вчити напам’ять уривки з художніх творів, збагачувати свій культурний досвід. 2-3 рази на тиждень обов’язково слід приділити час роботі в бібліотеці для опрацювання необхідної монографічної та науково-критичної літератури. Різні види самостійної роботи, що пропонуються до кожного модуля, виконуються на окремих аркушах, їх здають по закінченні кожного практичного заняття викладачеві, а потім, після отримання оцінки, збирають в окрему теку. Перевірка знань художніх творів напам’ять здійснюється викладачем під час практичного заняття або в позаудиторний час.

Контрольні питання до курсу ’’Історія зарубіжної літератури

(античний період)”

1. Специфіка античного суспільства, основні етапи його соціально-економічного та культурного розвитку. Періодизація античної літератури. Джерела знань про античну літературу.

2. Міфологія як «грунт і арсенал» античного мистецтва, основні етапи її розвитку.

3. Гомер. "Іліада", "Одіссея": фольклорна основа поем, соціально-історична основа гомерівського епосу; художня своєрідність поем. Характеристика основних образів поеми Гомера ’’Іліада’’. Характеристика основних образів поеми Гомера ’’Одіссея’’.

4. Гомерівське питання в сучасному літературознавстві.

5. Апофеоз праці і викриття соціальної несправедливості в поемі Гесіода ’’Роботи і дні’’.

6. Історичні передумови формування античної лірики. Основні види грецької лірики. (Архілох. Тіртей. Алкей. Сапфо. Анакреонт. Алкман, Піндар).

7. Особливості байки у творчості Езопа.

8. Особливості грецької трагедії, її походження, поетика.

9. Есхіл – ’’батько трагедії’’, ’’яскраво виражений тенденційний поет’’. Значення його творчості (трагедії ’’Перси’’.’’Прометей закутий’’. ’’Орестея’’).

10. Софокл (погляди, новаторство, поетика та проблематика трагедій ’’Едіп-цар’’, ’’Антігона’’).

11. Еврипід (погляди, новаторство, поетика та проблематика трагедій’’Медея’’, ’’Іпполіт’’, ’’Іфігенія в Авліді’’).

12.Витоки, структура та характерні риси давньоантичної комедії.

13. Аристофан – ’’батько комедії’’(погляди, новаторство, поетика та проблематика комедій

«Вершники», ’’Мир”, ’’Лісістрата”, ’’Ахарняни”, ’’Жаби’’).

14. Розвиток грецької історіографії в період розквіту і кризи полісів (Геродот, Фукідід).

15. Розвиток ораторського мистецтва у Давній Греції (Демосфен, Лісій, Ісократ).

16. Відображення теорії мистецтва античного світу в ’’Поетиці’’ Аристотеля..

17. Платон – визначний філософ Давньої Греції.

18. Характеристика новоаттичної побутової комедії. Комедії Менандра – комедії нравів та інтриг (’’Третейський суд’’).

19. Розвиток Олександрійської поезії. Творчість Феокріта.

20. Особливості розвитку римського суспільства і літератури. Розвиток римського театру.

21.Плавт – комедіограф римського плебсу (комедії ’’Хвальковитий воїн’’, ’’Скарб’’).

22.Теренцій – комедіограф освіченої частини римського суспільства. Побутова спрямованість комедій ’’Свекруха’’, ’’Брати’’.

23.Цицерон – найвизначніший представник римської філософії та красномовства.

24.Автобіографізм ’’Нотаток про гальську війну’’ Гая Юлія Цезаря.

25.Розвиток римської філософії. Дидактизм поеми Лукреція «Про природу речей».

26.Характеристика творчості перших римських літераторів (Лівій Андронік, Гней Невій, Квінт Енній).

27.Розвиток ліричної поезії. Творчість Катулла.

28.Характеристика доби Октавіана Августа. Розквіт римської літератури.

29.Вергілій (збірка Вергілія ’’Буколіки’’, її зв'язок із творами Феокріта. Зв'язок поеми Вергілія ’’Георгіки’’ з творчістю Гесіода.Поема Вергілія ’’Енеїда’’ – літературно-героїчний епос. Втілення в образі Енея ідеалу римської доблесті. Гомерівські традиції в поемі Вергілія ’’Енеїда’’. Своєрідність ’’Енеїди’’ Вергілія порівняно з поемами Гомера).

30.Відображення у творчості Горація ідейних суперечностей епохи. Ідейно-тематичне і жанрове багатство його лірики (’’Сатири’’, ’’Оди’’, ’’Послання’’).

31.Овідій – найталановитіший римський поет. ’’Метаморфози’’ Овідія як художнє осмислення історичної реальності.

32.Розквіт римської любовної елегії у творчості Ті булла і Проперція.

33.Поет-трагік Сенека. Проблематика, стиль, значення трагедій ’’Едіп’’, ’’Медея’’.

34.Відбиття римського життя в епіграмах Марціала.

35.Спрямованість і характер сатир Ювенала.

36.Ідейно-естетичне спрямування творів Плутарха (’’Паралельні життєписи’’).

37.Релігійно-філософське осмислення життя у романі Апулея ’’Метаморфози’’. Особливості роману.

38.Сатиричне зображення дійсності у творах Лукіана (’’Розмови богів’’, ’’Морські розмови’’, ’’Розмови у царстві мерців’’).

39.Розвиток пізньогрецького роману. Буколічні мотиви, наслідування традицій Феокріта в романі Лонга ’’Дафніс і Хлоя’’.

40.Гай Саллюстій Крісп – історик-мораліст (’’Змова Катіліни’’, ’’Югуртинська війна’’).

ЛІТЕРАТУРА ДО КУРСУ

ПІДРУЧНИКИ

1. Анпеткова-Шарова Г., Чекалова Е. Античная литература. – М., 1980,

2. Антична література / За ред. А. А. Тахо-Годі / Пер. з рос. – М., 1976.

3. Борухович В. Г. История древнегреческой литературы. – М, 1962.

4. Дератани Н. Ф., др. История римской литературы. – М., 1954.

5. Лосев А. Ф., др. Античная литература. – М., 1986.

6. Пащенко В. І., Пащенко Н. І. Антична література. – К., 2001,

7. Пащенко В. І., Пащенко Н. І. Антична література. Греція. – К., 1997.

8. Покровский М. М. История римской литературы. – М., 1954.

9. Радциг С. И. История древнегреческой литературы. – М., 1982.

10. Тронский И. М. История античной литературы. – М., 1983.

11.Чистякова Н. А., Вулих Н. В. История античной литературы. – М., 1971.

ПОСІБНИКИ

1. Античная литература. Греция: Антология: В 2 ч. – М., 1989.

2. Боннар А. Греческая цивилизация / Пер. с франц. О. В. Волкова: В 3 т. – Ростов-на-Дону, 1992.

3. Зарубіжна література ранніх епох. Античність. Середні віки. Відродження / Ф. 1.Прокаєв, ін. – К., 1994.

4. История греческой литературы: В 2 т. / Под ред. С. И. Соболевского, др. – М., Л., 1946.

5. История греческой литературы: В 3 т. / Под ред. С. И. Соболевского. – М, 1956–1960.

6. История римской литературы: В 2 т. / Под ред. С. И. Соболевского. – М, 1959–1962.

7. Куманецкий К. История культуры древней Греции и Рима. – М., 1992.

8. Кун М. А. Легенди і міфи Стародавньої Греції. – К., 1996.

9. Підлісна Г. Н. Антична література. – К., 1992.

10. Підлісна Г. Н. Історія античної літератури. – К., 1987.

11. Самарин Р. М. Зарубежная литература. – М., 1987.

12. Содомора А. Жива античність. – К., 1983.

13. Тарасова Н.І. Історія зарубіжної літератури (античний період): Посібник для студентів I курсу філолог. фак.-Полтава, 2003.

14. Тарасова Н.І. Античний період історії зарубіжної літератури: Навч.-метод. посібник для студентів I курсу філологічного факультету. – Полтава, 2007.

15. Тарасова Н.І., Чередник Л.А.Організація самостійної та індивідуальної роботи з античної літератури: Навчально-методичний посібник. – Полтава, 2008.

ХРЕСТОМАТІЇ

1. Антична література: Хрестоматія / Упор. О. І. Білецький. – К., 1968.

2. Антична література: Хрестоматія. 5 – 9 кл. / Укл. М. Борецький. – Львів, 1995.ї

3. Веприняк Д. М. Зарубіжна література: Проб. навч. посібник-хрестоматія для 5–8 класів. – К., 1994.

4. Від античності до класицизму: Хрестоматія із зарубіжної літератури / Упор. Ю.І.Ковбасенко, Л. В. Ковбасенко, Л. І. Кулікович. – К., 2001.

5. Давня римська поезія в українських перекладах і переспівах: Хрестоматія / Укл. В. Маслюк. – Львів, 2000.

6. Дератани Н. Ф., Тимофеева Н. А. Хрестоматия по античной литературе: В 2 т. – Т. 1.Греческая литература. – Т. 2. Римская литература. – М., 1965.

7. Антична література: Хрестоматія: Навч. посібник для студ. I курсу стаціонару: У 5 ч. / Укладач Н.І.Тарасова. – Полтава, 2007. (Ч.1. –108 с.,Ч.2. – 144 с.,Ч.3. – 116с.,Ч.4. –108 с., Ч.5. – 108с.).

8. Федорова Н. А., Мирошенкова В. И. Античная литература. Рим: Хрестоматия. – М., 1981.

ДОВІДКОВА ЛІТЕРАТУРА

1. Антична література: Довідник / За ред. С.В. Семчинського. – К., 1993.

2. Античные писатели: Словарь. – СПб, 1999.

3. Знаменитые греки и римляне. – СПб, 1993.

4. Историки Греции / Сост. и вступ. ст. Т. А. Миллер. – М, 1976.

5. Историки Рима. – М., 1970.

6. Корж Н. Г., Луцька Ф. Й. Із скарбниці античної мудрості. – К., 1988.

7. Короткий тематичний літературознавчий словник. Ч. 1: Література. Твір. Тропи. – Ч. 2: Генезис та генерика літератури (кишенькове видання) / Укл. Г.Білик,О.Орлова, Н. Хоменко. – Полтава, 2001; Полтава, 2002.

8. Кто есть кто в античном мире: Справочник. – М., 1993.

9. Лісовий І. Античний світ у термінах, іменах, назвах. – Львів, 1988.

10.Словник античної міфології / Укл. І. Я. Козовик, ін. – К„ 1989.

11.Тахо-Тоди А. А., Лосев А. Ф. Греческая культура в мифах, символах и терминах. – СПб, 1999.

12.Щеглов Г.В. Словарь античности. – М., 2006.

 

Інформаційні ресурси

1. Бібліотека світової літератури – оригінали та переклади (Library of the world literature – original texts and translations): http://ae-lib.narod.ru.

2. Державна бібліотека України для юнацтва: http://www.4uth.gov.ua/

3. Національна парламентська бібліотека України: http://www.nplu.org/

4. Електронна бібліотека української літератури (зарубіжна література): http://ukrlib.com.

5. Бібліотека українського центру: http://ukrcenter.com.

6. Бібліотека імені В.Вернадського: http://www.nbuv.gov.ua/

7. Бібліотека імені М.Максимовича КНУ імені Тараса Шевченка: http://lib-gw.univ.kiev.ua.

8. Всесвіт: фаховий журнал світової літератури. – К.: Видавничий дім «Всесвіт»: http://vsesvit-journal.com

9. Всесвітня література в середніх навчальних закладах України: науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. – К.: Педагогічна преса; Всесвітня література в сучасній школі: науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (з 2012 р.). – К.: Педагогічна преса: http: //pedpresa.com.ua/magazines/view/4/

10. Зарубіжна література в школах України: науково-методичний журнал. – К.: Антросвіт: http: //www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/zlvsh/index

11. Вікно в світ. Зарубіжна література: наукові дослідження, історія, методика викладання: науково-методичний журнал. – К.: Незалежний центр наукових досліджень зарубіжної літератури.

12. Всесвітня література та культура: науково-методичний журнал. – К.: Антросвіт.

13. Зарубіжна література: науково-методична газета. – К.: Шкільний світ: http: /[email protected]

14. Зарубіжна література в школі: науково-методичний журнал. – Харків: Основа.

15. Слово і Час: науково-теоретичний журнал. – К.: Національна академія наук України, Інститут літератури імені Тараса Шевченка, Національна спілка письменників України: http://www.slovoichas.in.ua

16. http://ancientrome.ru/

17. http://antique-lit.niv.ru/

18. http://shkola.ostriv.in.ua/publication/code-190d32f5942ce/list-b407a47b26

 

ОБОВ'ЯЗКОВІ ТЕКСТИ ДЛЯ ЧИТАННЯ

ГРЕЦЬКА ЛІТЕРАТУРА

1. Алкей. ’’Не розумію звади поміж вітрів’’, ’’Буря’’, ’’Зізнання поетесі Сапфо’’.

2. Алкман. ’’Слабнути став я...’’, ’’Сплять усі верховини...’’.

3. Анакреонт. ’’Сивина вкриває скроні...’’, ’’Кобилице фракіянко...’’, інші.

4. Аристотель. ’’Поетика’’.

5. Аристофан. ’’Хмари’’, ’’Вершники’’, ’’Оси’’, ’’Жаби’’, ’’Мир’’, ’’Лісістрата’’.

6. Архілох.’’Серце, серце!..’’, ’’Смуток, Перікле’’, ’’Всі шляхи богам відкриті’’, ’’Не люблю вождя ставного..’’.

7. Геродот. ’’Історія’’.

8. Гесіод. ’’Роботи і дні’’.

9. Гомер. ’’Іліада’’, ’’Одіссея’’.

10. Демосфен. Із третьої промови ’’Проти Філіппа’’.

11. Еврипід. ’’Іфігенія в Авліді’’, ’’Медея’’, ’’Іпполіт’’.

12. Езоп. ’’Ворон і лисиця’’, ’’Вовк і ягня’’, ’’Хліборобові діти’’.

13. Есхіл. ’’Прометей закутий’’, ’’Перси’’, ’’Благаючі’’, ’’Орестея ’’(’’Агамемнон’’, ’’Хоефори’’, ’’ Евменіди’’).

14. Лісій. Із промови ’’Про вбивство Ератосфена’’.

15. Лонг. ’’Дафніс та Хлоя’’.

16. Лукіан. ’’Похвала мусі’’, ’’Прометей, або Кавказ’’.

17. Менандр. ’’Третейський суд’’.

18. Піндар. ’’Перша піфійська ода’’, ’’Істмійська ода’’.

19. Платон. ’’Бенкет’’, ’’Федр’’.

20. Плутарх. ’’Паралельні життєписи’’.

21. Сапфо. ’’Відповідь Алкею’’, ’’Про доньку’’, ’’До Афродіти’’, ’’Епіталами’’.

22. Солон. ’’ Знаю, що занепадає...’’, ’’Не звинувачуйте марно богів’’, ’’Місто, наш край...’’.

23. Софокл. ’’Цар Едіп’’, ’’Антігона’’.

24. Тіртей. ’’Добре вмирати тому...’’, ’’О юнаки’’, ’’Воїни, непереможного у битві Геракла нащадки!..’’.

25. Феокріт. ’’Ідилії’’.

26. Фукідід. Із промови Перікла над могилами воїнів.

РИМСЬКА ЛІТЕРАТУРА

1. Апулей. ’’Метаморфози”.

2. Вергілій. ’’Енеіда”, ’’Буколіки”, ’’Георгіки”.

3. Горацій. ’’Оди”, ’’Сатири”, ’’Еподи”.

4. Катулл. ’’Плач, Венеро!”, ’’Поет про себе”, ’’Про своє кохання”, ’’Про Лесбію”.

5. Лукрецій. ’’Про природу речей”.

6. Марціал. ’’Епіграми”.

7. Овідій. ’’Любовні елегії”, ’’Метаморфози”, ’’Сумні елегії”.

8. Плавт. ’’Хвальковитий воїн”, ’’Скарб”.

9. Сенека. ’’Медея”, ’’Федра”.

10.Теренцій. ’’Свекруха”,’’Брати”.

11.Федр.’’Вовк та ягня”, ’’Вівця, пес і вовк”, ’’Шуліка і голуби”.

12.Цицерон. ’’Із промов протии Катиліни”, ’’Оратори і актори”, ’’Листи Цицерона”.

13.Ювенал. ’’Сатири”.

ТЕКСТИ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ НАПАМ’ЯТЬ

1. Строфи з ’’Іліади” (’’Одіссеї”) Гомера (на вибір).

2. Уривки або вірші Тіртея, Архілоха, Сапфо, Анакреонта (на вибір).

3. Байки Езопа (на вибір).

4. Монолог Прометея з трагедії Есхіла ’’Прометей прикутий”.

5. Вірш Катулла (на вибір).

6. Строфа з ’’Енеїди” Вергілія (на вибір).

7. Елегія Овідія (на вибір).

8.Горацій. ’’До Мельпомени’’.

Види навчальної діяльності студентів

Лекція. На лекціях викладач дає студентам головні напрями вивчення теми, пропонує основну й додаткову літературу з тими, висвітлює найбільш важливі питання, показує приклад аналізу літературних явищ, скеровує процес подальшого самостійного осмислення студентами матеріалу. Лекція не є пасивним для студента видом навчальної діяльності. Вона потребує спеціальної підготовки (читання художніх текстів, уміння поставити запитання, вести діалог з викладачем та ін.).

Практичне заняття. На практичному занятті поглиблюються знання, отримані під час лекції. До практичного заняття студенти повинні опрацювати необхідну наукову та науково-методичну літературу з теми, відобразити це у своїх конспектах. Обов’язковим є читання пропонованих до практичного заняття художніх творів, а також ведення читацьких щоденників. Художні твори потрібно вміти аналізувати. На практичному занятті студент повинен вільно й розлого висловлюватися щодо того чи іншого питання теми, спираючись на художній текст, а також на знання наукової (основної і додаткової) літератури до теми. Важливим є виконання окремих завдань до теми практичного заняття.

Індивідуальна робота студентів та її види. Індивідуальна робота студентів є формою організації навчального процесу, яка передбачає створення умов для якнайповнішої реалізації творчих можливостей студентів через індивідуально-спрямований розвиток їх здібностей, науково-дослідну роботу і творчу діяльність. Види індивідуальної роботи студентів у процесі вивчення курсу “Історія зарубіжної літератури (античний період)”: робота в мережі інтернет, твір, укладання бібліографії, реферат.

Тести є ефективною формою підготовки до практичного заняття, а також для самоперевірки студента. Тести застосовуються не тільки в позааудиторній роботі студентів, але й в аудиторній, для контролю якості знань.

Викладач надає індивідуальну допомогу студентам у формі консультацій, пояснюючи складні моменти теми, спрямовуючи діяльність студентів, допомагаючи їм правильно організувати свою роботу.

Самостійна робота та її види. Самостійна робота є основним способом засвоєння студентом навчального матеріалу в час, вільний від обов’язкових навчальних занять, без участі викладача. Самостійна робота студента над засвоєнням навчального матеріалу з дисципліни може виконуватися в бібліотеці, навчальних кабінетах, комп’ютерних класах, а також у домашніх умовах.

Вивчаючи курс античної літератури, студент отримує певну самостійну роботу (наприклад, проаналізувати художній твір, вивчити напам’ять вірш, законспектувати статтю, скласти таблицю тощо), яка оцінюється окремо й фіксується в журналі академгрупи.

Форми контролю успішності студентів

Оцінювання навчальних досягнень студента здійснюється у формі поточного, модульного та підсумкового контролю.

Поточний контроль. Поточний контроль спрямований на перевірку систематичності роботи студентів, рівня засвоєння матеріалу протягом викладання курсу. Здійснюється під час проведення аудиторних та позааудиторних занять. Форми проведення поточного контролю визначаються викладачем. Результати поточного контролю фіксуються в журналі успішності академгрупи.

Модульний контроль. Модульний контроль здійснюється як підсумок роботи студента протягом вивчення окремого модуля за результатами опанування теоретичного та практичного матеріалу, передбаченого модулем. Форми проведення модульного контролю – контрольна робота, тестування, усне опитування (колоквіум). Модульний контроль може бути проведений під час практичних занять або в позааудиторний час. До модульного контролю допускаються студенти, які виконали всі види робіт, що є складовими модуля.

Підсумковий контроль. Після виконання усіх видів роботи, форм поточного й модульного контролю студенту необхідно підтвердити якість знань під час підсумкового контролю, який дозволяє покращити загальну оцінку студента.

Оцінювання навчальних досягнень студентів

Структура навчальної дисципліни (протягом семестру) складається з чотирьох основних модулів, на які виділяється приблизно однакова кількість балів, а також модульного (8,0 балів) та підсумкового контролю (32,0 бали).

Остаточна оцінка з навчальної дисципліни визначається як підсумкова оцінка результатів засвоєння окремих модулів плюс бали, отримані за підсумковий контроль (накопичувальна система).

Якщо студент уважає суму балів, отриманих за вивчення модулів, достатньою, він може відмовитися від підсумкового контролю. Якщо ж він бажає покращити свої результати, підсумковий контроль забезпечить його право вибору.

За результатами вивчення навчальної дисципліни протягом одного семестру студент набирає 1-100 балів.

Академічні успіхи студента визначаються за допомогою 100-бальної системи оцінювання з обов’язковим переведенням оцінок до національної шкали та шкали ECTS.

А 90-100 балів відмінно   зараховано
В 83-89 балів   добре
С 75-82 балів
D 68-74 балів   задовільно
E 60-67 балів
FX 35-59 балів незадовільно з можливістю повторного складання  
F 0-34 балів незадовільно з обов’язковим повторним курсом не зараховано

 

Якщо формою контролю є залік, 60 і більше балів – “зараховано”, 59 і менше балів – “не зараховано”.

Додаткові бали (до 20 балів) можуть бути зараховані студентові викладачем за активну участь у виховних заходах, пов’язаних із вивченням дисципліни (літературний вечір, літературний фестиваль тощо).

За результатами навчання визначається рейтинг кожного студента з дисципліни.

 

Критерії оцінювання знань студентів

Підготовка до практичного заняття передбачає опрацювання основної літератури у визначеному обсязі, вибіркове знайомство з додатковою літературою, оцінюються знання питань практичного заняття, повнота їх викладу, до уваги береться також активність студентів під час занять, участь у дискусіях, виконання завдань до семінарів.

Реферат оцінюється за повноту розробки проблеми, знання й використання наукових джерел з теми, логічність побудови роботи, володіння методологією дослідження, новизну вирішення проблеми, самостійність і творчість при виконанні роботи, стиль викладу, оформлення (план, посилання, висновки, список використаної літератури, використання текстів оригіналів та ін.).

Під час модульного чи підсумкового контролю враховуються знання студентами питань курсу, обов’язкових та додаткових джерел, ключових теоретичних понять, повнота відповіді, розуміння матеріалу, аргументованість відповіді, підтвердження теоретичних положень літературними фактами, вміння й навички аналізу творів у літературному контексті.

Рівні навчальних досягнень студентів Критерії
Високий (А, відмінно, зараховано, 90-100) Студент вільно володіє матеріалом, розуміє перебіг і взаємопов’язаність явищ літературного процесу, володіє навичками цілісно-комплексного аналізу літературного твору, виявляє творчі здібності, самостійно оцінює окремі літературні явища, показує знання різних джерел інформації (науково-критичної, монографічної літератури), творчо використовує дібраний матеріал, наводить приклади, аргументує власні судження з опорою на художні тексти.
Достатній (ВС, добре, зараховано, 75-89) Студент володіє матеріалом і навичками цілісного аналізу літературного твору, дає визначення літературного явища з посиланням на текст, наводить приклади на підтвердження певних суджень, добирає аргументи на підтвердження висловленого судження або висновку, вміє систематизувати набуті знання, грамотно їх викласти, припускає незначні граматичні та фактичні помилки.
Середній (DE, задовільно, зараховано, 60-74) Студент володіє матеріалом, відтворює незначну його частину, дає визначення літературного явища без посилання на текст, імена, приклади; студент володіє окремими навичками аналізу літературного твору (образу, явища тощо), припускає граматичні та фактичні помилки.
Низький (FX, F, незадовільно, не зараховано, 35-59, 1-34) Студент відтворює матеріал на елементарному рівні або не відтворює його взагалі; називає окремі літературні твори чи явища, не усвідомлюючи їхнього змісту; припускає грубі помилки у відповіді або не дає правильної відповіді на питання.

Розподіл балів, які отримують студенти

 

Поточне тестування та самостійна робота ІНДЗ Екзамен Сума
ЗМ 1 ЗМ 2 ЗМ 3 ЗМ 4      
       

 

МОДУЛЬНІ КОНТРОЛЬНІ РОБОТИ







Дата добавления: 2015-10-15; просмотров: 838. Нарушение авторских прав; Мы поможем в написании вашей работы!



Функция спроса населения на данный товар Функция спроса населения на данный товар: Qd=7-Р. Функция предложения: Qs= -5+2Р,где...

Аальтернативная стоимость. Кривая производственных возможностей В экономике Буридании есть 100 ед. труда с производительностью 4 м ткани или 2 кг мяса...

Вычисление основной дактилоскопической формулы Вычислением основной дактоформулы обычно занимается следователь. Для этого все десять пальцев разбиваются на пять пар...

Расчетные и графические задания Равновесный объем - это объем, определяемый равенством спроса и предложения...

Ситуация 26. ПРОВЕРЕНО МИНЗДРАВОМ   Станислав Свердлов закончил российско-американский факультет менеджмента Томского государственного университета...

Различия в философии античности, средневековья и Возрождения ♦Венцом античной философии было: Единое Благо, Мировой Ум, Мировая Душа, Космос...

Характерные черты немецкой классической философии 1. Особое понимание роли философии в истории человечества, в развитии мировой культуры. Классические немецкие философы полагали, что философия призвана быть критической совестью культуры, «душой» культуры. 2. Исследовались не только человеческая...

Экспертная оценка как метод психологического исследования Экспертная оценка – диагностический метод измерения, с помощью которого качественные особенности психических явлений получают свое числовое выражение в форме количественных оценок...

В теории государства и права выделяют два пути возникновения государства: восточный и западный Восточный путь возникновения государства представляет собой плавный переход, перерастание первобытного общества в государство...

Закон Гука при растяжении и сжатии   Напряжения и деформации при растяжении и сжатии связаны между собой зависимостью, которая называется законом Гука, по имени установившего этот закон английского физика Роберта Гука в 1678 году...

Studopedia.info - Студопедия - 2014-2024 год . (0.011 сек.) русская версия | украинская версия