Студопедия — Завдання 1. Напис із води
Студопедия Главная Случайная страница Обратная связь

Разделы: Автомобили Астрономия Биология География Дом и сад Другие языки Другое Информатика История Культура Литература Логика Математика Медицина Металлургия Механика Образование Охрана труда Педагогика Политика Право Психология Религия Риторика Социология Спорт Строительство Технология Туризм Физика Философия Финансы Химия Черчение Экология Экономика Электроника

Завдання 1. Напис із води






Завдання: на основі отриманих знань створити напис зі своїм ім’ям.

 

 

Лабораторна робота №4

"Чисельне обчислення значення визначеного інтегралу";

Привести алгоритми та скласти ПЕОМ-програму для обчислення згідно номеру варіанта значення визначеного інтегралу методами лівих прямокутників, правих прямокутників, трапецій та Симпсона, прийняв 30.

Привести алгоритми та скласти ПЕОМ-програму для обчислення даного інтегралу методом подвійного перерахунку з заданою заздалегідь похибкою в рамках методу:

для варіантів 1, 5, 9, 13, 17, 21, 25 – лівих прямокутників;

для варіантів 2, 6, 10, 14, 18, 22, 26 – правих прямокутників;

для варіантів 3, 7, 11, 15, 19, 23, 27 – трапецій.

для варіантів 4, 8, 12, 16, 20, 24, 28 – Симпсона.


1. .

 

2. .

 

3. .

 

4. .

 

5. .

6. .

 

7. .

 

8. .

 

9. .

 

10. .

 

11. .

 

12. .

 

13. .

 

14. .

 

15. .

16. .

 

17. .

 

18. .

 

19. .

 

20. .

21. .

 

22. .

 

23. .

 

24. .

 

25. .

 

26. .

 

27. .

 

28. .

 

29. .

 

30. .


 

Лабораторна робота №4

Тема: Робота зі шрифтом. Текстові ефекти

Мета роботи: Придбати навички роботи зі шрифтом в Photoshop

Завдання 1. Напис із води

Імітація води - одна із самих складних завдань у комп'ютерній графіці, причому не тільки двомірної, але й тривимірної. У цьому прикладі запропонований спосіб імітації води відразу у двох проявах: напис із води на тлі водної текстури.

Створіть вихідне зображення середніх розмірів у колірному режимі RGB. Переконавшись, що кольори виставлені за замовчуванням (D), застосуєте до нього фільтр Clouds (Облака): Filter -> Render -> Clouds (Фильтр -> Рендеринг -> Облака), який додасть відносно випадковим образом формовану текстуру.

Потім виконаєте фільтр Chrome (Хром): Filter -> Sketch -> Chrome (Фильтр -> Эскиз -> Хром) з налаштюваннями, показаними на рис. 1.1.


Рис. 1.1. Нлаштування фільтра Chrome (Хром)

 

Окрасьте воду в блакитний колір. Скористайтеся засобом Color Balance (Колірний баланс), яке можна запустити гарячою комбінацією клавіш Ctrl+B.

У діалоговім вікні, що відкрилося, в опції Color Levels (Колірні рівні) уведіть значення -67 26 74. Заготовка офарбиться в природні для води відтінки.

Для того, щоб зробити текстуру води більш привабливою, необхідно проробити ряд додаткових дій.

Створіть новий шар (Ctrl+Shift+N). Повторіть застосування фільтрів Clouds (Облака) і Chrome (Хром), яке було використано для малювання води на першому шарі. Потім запустіть інструмент Hue / Saturation (Цвет / Насыщенность) і застосуйте його, включивши опцію Colorize (Тонирование), з наступними настроюваннями: Hue (Цветовой тон) 207, Saturation (Насыщенность) 47, Lightness (Яркость) -20. У палітрі Layers (Слои) установите параметр Opacity (Непрозрачность) 60 %. Склейте шари. Можливо, знадобиться додати небагато насиченості відтінкам за допомогою того ж Hue / Saturation.

Прийшло час створити напис із води. Для цього створіть ще один шар. Напишіть білим кольором слово aqua, шрифт Arial Rounded MT Bold. Застосуєте до напису фільтр Gaussian Blur: Filter -> Blur -> Gaussian Blur (Фильтр -> Размытие -> Размытие по Гауссу). Радіус размытия візміть в 1 px.

Потім відкрийте палітру Layers (Слои) і встановите для тільки що створеного текстового шару наступні настроювання: Fill (Заливка) 0, Opacity (Непрозрачность) 80. У результаті напис зникне, але саме це й потрібно для створення ефекту. Продублюйте шар з написом, перетягнувши його в палітрі Layers (Слои) на піктограму у вигляді білого аркуша паперу.

Активуйте перший шар з написом і застосуєте до нього ефект Drop Shadow (Тень): Layer -> Layer Style -> Drop Shadow (Слой -> Стиль слоя -> Тень)

Не закриваючи діалогового вікна, перемкніться на ефект Inner Shadow (Внутренняя тень) і повторите настроювання, які можна бачити на мал. 1.3. Параметри для третього ефекту Bevel and Emboss (Теснение) дивитеся на мал. 1.4.

Завершивши роботу із цим шаром, перемкнетеся на другий шар. Застосуєте до нього ефект Bevel and Emboss: Layer -> Layer Style -> Bevel and Emboss (Слой -> Стиль слоя -> Теснение) з настроюваннями, показаними на мал. 1.5.

Переконайтеся, що активний другий шар з написом і освітліть його за допомогою Hue / Saturation: Image -> Adjustments -> Hue / Saturation (Изображение -> Коррекция -> Цветовой тон / Насыщенность) з налаштуваннями, показаними на рис. 1.6.


Рис. 1.3. Налаштування Inner Shadow (Внутренняя тень) для першого шару напису


Рис. 1.4. Налаштування Bevel and Emboss (Теснение) для першого шару напису


Рис. 1.5. Настроювання Bevel and Emboss (Теснение) для другого шару напису


Рис. 1.6. Теснение Hue / Saturation (Цветовой тон / Насыщенность)

Активуйте палітру Layers (Слои) і задайте для другого шару напису параметри, значення яких можна бачити на рис. 1.7.


Рис. 1.7. Настроювання для другого шару напису в палітрі Layers (Слои)

 

Склейте всі шари (Ctrl+Shift+E). Підсумкове зображення показане на рис. 1.8.

 


Рис. 1.8. Напис із води








Дата добавления: 2015-10-15; просмотров: 382. Нарушение авторских прав; Мы поможем в написании вашей работы!



Композиция из абстрактных геометрических фигур Данная композиция состоит из линий, штриховки, абстрактных геометрических форм...

Важнейшие способы обработки и анализа рядов динамики Не во всех случаях эмпирические данные рядов динамики позволяют определить тенденцию изменения явления во времени...

ТЕОРЕТИЧЕСКАЯ МЕХАНИКА Статика является частью теоретической механики, изучающей условия, при ко­торых тело находится под действием заданной системы сил...

Теория усилителей. Схема Основная масса современных аналоговых и аналого-цифровых электронных устройств выполняется на специализированных микросхемах...

Интуитивное мышление Мышление — это пси­хический процесс, обеспечивающий познание сущности предме­тов и явлений и самого субъекта...

Объект, субъект, предмет, цели и задачи управления персоналом Социальная система организации делится на две основные подсистемы: управляющую и управляемую...

Законы Генри, Дальтона, Сеченова. Применение этих законов при лечении кессонной болезни, лечении в барокамере и исследовании электролитного состава крови Закон Генри: Количество газа, растворенного при данной температуре в определенном объеме жидкости, при равновесии прямо пропорциональны давлению газа...

Ситуация 26. ПРОВЕРЕНО МИНЗДРАВОМ   Станислав Свердлов закончил российско-американский факультет менеджмента Томского государственного университета...

Различия в философии античности, средневековья и Возрождения ♦Венцом античной философии было: Единое Благо, Мировой Ум, Мировая Душа, Космос...

Характерные черты немецкой классической философии 1. Особое понимание роли философии в истории человечества, в развитии мировой культуры. Классические немецкие философы полагали, что философия призвана быть критической совестью культуры, «душой» культуры. 2. Исследовались не только человеческая...

Studopedia.info - Студопедия - 2014-2024 год . (0.011 сек.) русская версия | украинская версия