- Объект, класс деген не?
- Экземпляр айнымалысы деген не?
- Параметрлер тізімі мен аргументтер тізімі арасындағ ы айырмашылық тар қ андай?
- Конструктор деген не жә не ол қ алай анық талады?
- Кө шіру конструкторы дегеніміз не жә не оның қ олданылуы.
- Қ атынас қ ұ ру инкапсуляциясы мен спецификаторы дегеніміз не?
- Класстың кейбір атрибуттарына тек қ ана класс ә дістерінің кө мегімен қ атынас қ ұ ру неге байланысты?
- Полиморфизм дегеніміз не жә не ол қ алай орындалады?
- Орындалу уақ ытының полиморфизмі мен компиляциясы, олардың артық шылық тары.
- Интерфейс дегеніміз не жә не полиморфизм интерфейсті қ ұ руғ а қ алай ә сер етеді?
- Виртуалды функция дегеніміз не?
- Ә дістің қ айта жү ктелуі дегеніміз не?
- Мұ рагерлік дегеніміз не? Мұ рагерлік типтері?
- Кластың қ андай мү шелері класты мұ рагерлене алады?
- Базалық класс пен суперкласс арасындағ ы айырмашылық қ андай? Туынды класс пен ішкі класс арасындағ ы айрмашылық қ андай?
- Абстрактілі ә діс дегеніміз не? Программадан абстрактілі ә дісті шақ ыруғ а бола ма?
- Абстрактілі ә діс қ айта анық талмаса не болады?
- Абстрактілі класс экземплярын программада жариялауғ а бола ма?
- Абстрактілі ә діс тікелей ішкі класпен шақ ырыла ала ма?
- Абстрактілі кластың барлық ә дістері ішкі класпен қ айта анық талына алады ма?
- С++-те сізде Engine(қ озғ алтқ ыш) класы бар.Осы класс пен оның экземплярын қ алай анық тауғ а болады?
- С++-те виртуалды ә діс қ алай сипатталады?
- Ә дістердің қ айта жү ктелуіне анық тама берің із.
- Кластың статистикалық жә не статистикалық емес мү шелерінің арасындағ ы айырмашылық қ андай?
- Ерте жә не кеш байланыстыру дегеніміз не? Артық шылық тары мен кемшіліктері.
- С++ енгізу/шығ ару стилін қ олданатын жолдарды енгізіп, оның ұ зындығ ын шығ аратын программа жазың ыз?
- Секундомерді имитациялайтын Sportwatch класын қ ұ рың ыз.Секундомердің бастапқ ы кү йін 0-ге орнату ү шін конструктор қ олданың ыз.Секундомерді қ осу мен тоқ татуғ а арналғ ан start(), stop() функция-мү шелерін қ ұ рың ыз.Класқ а экранғ а ө ткен уақ ыт аралығ ын кө рсететін show() функциясын қ осың ыз. Sportwatch класының объектісін қ ұ ру мен жойылуғ а дейінгі уақ ытты автоматты тү рде кө рсететін деструкторды қ олданың ыз.
- abs() функциясын int, long, double типтердің абсолютті мә ндерін табатындай қ айта жү ктең із.
- Енгізілген функция дегеніміз не? Оның артық шылық тары мен кемшіліктері неде?
- Класс пен структура арасында ерекшелік неде?
- Объект функция аргументі ретінде жә не функцияның қ айтаратын мә ні объект болғ ан жағ дайда конструктор мен деструктор жұ мысын тү сіндіріп берің із.
- Дос функциялар.Дос функциялардың қ олданылуына байланысты оң себептер.
- Бір объектіні екіншіге меншіктеуде қ ойылатын шарттардың қ айсысы міндетті?
- Объект адресін функцияғ а аргумент ретінде жіберуге болады ма?
- Функцияның қ айтаратын мә ні ретіндегі сілтеме.
- Сілтемелердің барлық типіне қ ойлатын шектеулер.
- this кө рсеткіші дегеніміз не?
- Объектке кө рсеткіш берілген болсын.Объект мү шесіне қ атынас қ ұ ру ү шін қ андай операторды қ олданады?
- Мына қ айта жү ктеу void(int a) жә не void(int & a) операторларында не дұ рыс емес?
- Кө шіру конструкторы дегеніміз не жә не ол қ андай жағ дайда шақ ырылады?
- Конструкторлар, деструкторлар жә не мұ рагерлік.
- protected қ орғ аныс категориясы не ү шін керек екенін тү сіндірің із?
- Жай базалық жә не виртуалды базалық кластар арасындағ ы айырмашылық неде?
- Қ олданушы функциясының шығ арылуы дегеніміз не? Қ олданушы функциясының енгізілуі дегеніміз не?
- Форматталмайтын екілік енгізу/шығ ару.
- Туынды кластың объектісіне базалық класс кө рсеткіші қ алай қ олданылады?
- Полиморфизм негізінде жатқ ан «бір интерфейс, кө птеген ә діс» идеясы мен виртуалды функция.
- Абстрактілі класс дегеніміз не? Полиморфты класс дегеніміз не?
- Виртуалды функцияны қ айта жү ктелу функциялардан не ерекшелейді?
- Массив элементтерінің мә ндерінің қ осындысын қ айтаратын функцияны жазың ыз.
- «Кө піршіктік» сұ рыптауғ а арналғ ан класс қ ұ рың ыз.
- try, catch, throw инструкцияларының қ арапайым формаларын жазың ыз.Олардың функцияларын сө збен сипаттап берің із.
- Программа жұ мысы кезінде объектілермен жіберудің кү шті қ ұ ралы ретіндегі типтерді динамикалық идентификациялау не ү шін қ ажет?
- Программаның мына фрагменті дұ рыс па? cout< < typeid(float).name();
- dynamic_cast, const_cast типтерді келтіру типтері.
- typeid операторы кө мегеімен роындауғ а болатын операцияларды сипаттаң ыз.
- typeid операторын кей кезде қ андай жолмен dynamic_cast операторымен ауыстыруғ а болатынын тү сіндірің із.
- Атаулар кең істігі тү сінігі.std стандартты атаулар кең істігі дегеніміз не?
- using namespace жә не using арасындағ ы айырмашылық неде?
- Си тілінің жолдық функциялары мен С++ тілінің стандартты кітапханасының string, wstring кластарының ә дістерін салыстырың ыз.
- Ассоциативті контейнер мен тізбекті контейнер нені білдіреді?
- Контейнерлер ү шін ортақ мү мкіндіктерді атаң ыз, унифицирленген типтер, ортақ операциялар мен ә дістер.
- Тізбекті контейнер - вектор нені білдіреді?
- Тізбекті контейнер: тізім, кезек, стек нені білдіреді?
- Ассоциативті контейнерлер - сө здіктер, дубликаттры бар сө здіктер, функционалды кластар мен функционалды объектілер нені білдіреді?
- Итераторлар не ү шін арналғ ан?
- Кез келген итераторғ а қ андай операциялар рұ қ сат етілген?
- Ә рбір операция категориясына рұ қ сат етілген итераторлар категориясын атаң ыз?
- Функционалды объектілер тү рлерін атаң ыз.
- STL алгоритмдерінің негізгі категорияларын атаң ыз.
71. Анық жә не кө ркем архитектуралар жобаны қ атесіз жә не кемшіліксіз жү зеге асыруғ а жең ілдік жасайды, сонымен қ атар оларды кең ейтілуге жә не қ айта пайдалануғ а арнылғ ан тү рде жасайды. Тү сіндірің із, бұ л қ алай жү зеге асады?
72. Компьютер мен программалық қ амтама компоненттерін интернет – бағ ыттаушы ойындар арқ ылы қ алай таратуғ а болады?
73. Архитектуралық жобалауда модельдер, каркастар жә не жобалау ү лгісі қ андай роль ойнайды?
74. Архитектура жә не оның моделі тү рлері?
75. Программалық қ амтамасыз архитектурасын таң даудың поцедурасы қ андай?
76. Таратылғ ан жү йенің негізгі 6 сипаттамасы қ андай?
77. Таратылғ ан жү йенің кемшіліктері қ андай?
78. Таратылғ ан жү йенің жобалау мә селелерін санаң ыз?
79. Аралық программалық қ амтама ү шін осындай программалық қ амтаманың таралымын есептеудің тү рі қ андай?
80. Қ осымша ә зірленген архитектура клиент / серверде не кескінделуі қ ажет?
81. Детальды жобаның негізгі мақ саты қ андай?
82. Детальды жобаны пайдалану жә не архитектурасы нұ сқ асының арасында қ андай байланыс бар?
83. Детальдік жобаның типтік сұ лбасы қ андай?
84. Жоба интерфейсін қ абылдау формасы қ андай?
85. Детальды жобадағ ы мә ліметтердің диаграммалық ағ ыны жә не ізбасарлық диаграммасы қ андай рө л ойнайды?
86. Объекті – бағ ытталғ ан жоба процесінің негізгі кезең дері?
87. Объекті – бағ ытталғ ан қ ұ рылымды документтеуде пайдаланылатын модельдер?
88. Объекті – бағ ытталғ ан қ ұ рылымдық документтеуде моделінің ұ сынысы?
89. Объекті – бағ ытталғ ан анализ дегеніміз не?
90. Объекті – бағ ытталғ ан жоба дегеніміз не?
91. Енгізілген функция дегеніміз не? Оның артық шылық тары мен кемшіліктері неде?
92. Класс пен структура арасында ерекшелік неде?
93. Объект функция аргументі ретінде жә не функцияның қ айтаратын мә ні объект болғ ан жағ дайда конструктор мен деструктор жұ мысын тү сіндіріп берің із.
94. Дос функциялар.Дос функциялардың қ олданылуына байланысты оң себептер.
95. Бір объектіні екіншіге меншіктеуде қ ойылатын шарттардың қ айсысы міндетті?
96. Объект адресін функцияғ а аргумент ретінде жіберуге болады ма?
97. Функцияның қ айтаратын мә ні ретіндегі сілтеме.
98. Сілтемелердің барлық типіне қ ойлатын шектеулер.
99. this кө рсеткіші дегеніміз не?
100. Программа жұ мысы кезінде объектілермен жіберудің кү шті қ ұ ралы ретіндегі типтерді динамикалық идентификациялау не ү шін қ ажет?