ВаріантДе друга половина і чому? Чи була вона відрізана, вилазить за межі чогось, занурюється чи навпаки спливає? Проста гра слів, або в деяких випадках зображень, дозволяє покупцеві асоціювати продукт з дією. В деяких випадках відрізана частина картинки - щось подібне до виклику глядачеві. Букви для покупців святі: можна їх як завгодно міняти, але не зовсім прибирати частину - це примушує людей споглядати.
В середньому на колір логотипу припадає 80% інформації, що ілюструє зображення.
Найпростіше і розповсюджене поєднання кольорів – білий з чорним. Психологічні тести показали, що поєднання чорного тексту і білого фону забезпечує максимальну зручність при тривалому читанні. Протилежна комбінація – білий текст, чорний фон використовується рідше. Проте завдяки цьому білі літери на чорному фоні привертають увагу. Напростіший прийом введення кольору – чорний текст на тонованому нейтральному фоні. Фон – це не лише задній план, а рівноправний «учасник» інформаційного оповіщення. Фон найкраще відповідає своєму призначенню, коли знаходиться в певному тональному співвідношенні з текстовими і ілюстраційними елементами. Леонардо да Вінчі в своєму «Трактаті про живопис» писав, що фон має бути темніший від найсвітлішого місця на об’єкті, але світлішим від найтемнішого. В художньо-композиційній діяльності «тон» і «колір» слід вирізняти, якщо тон – це ступінь насиченості, інтенсивності однієї фарби, то колір – це весь діапазон фарб. В графічному дизайні головною умовою вибору кольорів вважається дотримання законів колірної гармонії. Розрізняють м’яке і контрастне поєднання кольорів. До м’якого, спокійного відноситься поєднання суміжних кольорів сонячного спектру: червоного і оранжевого, оранжевого і жовтого, синього і зеленого, голубого і фіолетового. Колірний контраст застосовується для миттєвого звернення уваги. В основі лежить гармонія додаткових кольорів. Додаткові кольори – кольори, які при оптичному змішуванні, "доповнюючи" одне одного, взаємонейтралізуються, і утворюють білий (сірий) колір. Розміщені поруч, додаткові кольори створюють максимальний контраст, підсилюючи зорову дію одне на одного, наприклад: червоний і голубий, синій і жовтий, зелений і фіолетовий.
Зовнішнє коло – колір і відповідні кожному кольору додаткові кольори – внутрішнє коло Ця властивість реалізовується протилежними емоційними реакціями, що викликаються якостями тепло-холодності тонів (в кожній з приведених пар один колір "теплий," другий "холодний"). Контраст, викликаний одночасним сприйняттям додаткових кольорів, називається одночасним контрастом. Інший різновид – послідовний контраст: якщо довго дивитись на червоний колір, а потім перевести погляд на білий фон, то замість білого побачимо ледь голубий. варіант 1. Core 2 Duo E7400; 2.8 GHz/1066 MHz; LGA775; 3 MB L2 Cache; Dual-Core; EIST; EM64T; 45 nm; Execute Disable; TRAY 2. DDR3 SDRAM 1024Mb; PC3-10600; 1333 MHz; Transcend Biostar TP45D2-A7; Socket 775, Intel P45/ICH10, FSB 1600 MHz, ATX, 3. 4xDDR2(1066), 1xPCI-E x16, 2xPCI-E x1, 3xPCI, 6xSATA, 1xPATA, Audio 6ch, 1Gb Lan, 12xUSB, OS Vista/XP 4. 1 Tb Seagate; Barracuda 7200.12 (ST31000528AS); 7200 rpm; 32Mb cache; SATA 3Gb/s
|