Робочі моменти колорування.Побудова формули кольору. Під час консультації з клієнтом та обстеження стану волосся з'ясовують складові (глибину і тон) натурального й наявного косметичного кольорів. Спираючись на теорію кольорів, їх співвідношення, взаємонейтралізацію, належність до теплих і холодних кольорів, а також природу впливу пігментів меланіну на колір волосся, визначають, які кольори формують очікуваний (новий) косметичний колір, який коректор у вигляді мікстону потрібен для отримання кінцевого результату. Підібрати необхідні за кольором (номером) барвники допомагають фарб-карти фірм-виробників. Окрім індексації кольорів барвників, фірми в пакеті інформації пропонують відомості про можливість кожного барвника світлювати (і в яких межах) той чи інший за глибиною колір, що важливо враховувати при колоруванні. Бажаного результату в тонуванні та колоруванні перукареві допомагають досягти:
· знання з теорії кольорів; · відомості про вплив різних типів пігменту меланіну та їх співвідношень на природний (натуральний) колір волосся людини; · знання матуючих і посилюючих властивостей мікстонів — коректорів кольору; · правильне визначення натурального та косметичного кольору волосся клієнта перед наданням послуг; · детальна консультація з клієнтом, з'ясування побажань, стану здоров'я, відомостей про попередні фарбування тощо; · уміння аналізувати отриману інформацію для правильного вибору барвників, досягнення очікуваного результату, тобто створення формули нового косметичного кольору; · практичні навички та досвід з виконання фарбування; · якісні апробовані барвники; · пристосування — фольга, моделювальна плівка, термопапір.
· Інстукційно-технологічна картка
Висновок Зачіска має важливу роль у будь-якому образі. Стиль, насамперед, залежить від геометричної форми зачіски, її розміру, фактури і кольорового вирішення. У всі часи зачіски своєю формою виражають певні ідеї. Саме з далеких історичних часів походять наші стійкі уявлення про характер деталей і ліній зачіски, емоційно-психологічний вплив на її стиль. Так, наприклад, локони асоціюються з романтичністю, геометричність ліній свідчить про діловитість, гладенькі зачіски – про елегантність і витончений смак їхніх власників. Зачіску можна вважати одним із символів тієї чи іншої історичної епохи. У всі часи зачіска вважалася символом престижу. Дипломний проект допоміг з'ясувати, що подіумна зачіска є видовищною, так само як конкурсна і фантазійна зачіска. Виконання даної зачіски - це повна фантазія. Таку зачіску можна з легкістю використовувати на показах, але не варто забувати, що потрібно враховувати стан і довжину волосся, зовнішні дані і художній образ. Даний дипломний проект був створений для того, щоб вирішити перед собою поставлені завдання. У ході виконання дипломного проекту були виконані поставлені перед собою завдання. Цією роботою доведено, що зачіски в житті жінки відіграє велику роль. В основному подіумні, конкурсні, фантазійні зачіски використовуються в показах або на конкурсах. Майстри показують свою майстерність і висловлюють свої ідеї та задуми. В даний час більш швидкої популяризації нових зачісок в чому сприяють конкурси перукарів. Зачіска може бути виконана з природних так і з штучного волосся, шиньйонів, накладок і різних пасом. Вид і форма зачіски залежить від суб'єктивних і об'єктивних причин. Виконання дипломного проекту допомогло, оволодіти навичками дослідницької діяльності, навчитися формулювати, узагальнювати і систематизувати текст, розвинути вміння аналізу тексту і виробити впевненість у досягненні поставлених цілей, звернеться до пройденого матеріалу і глибше усвідомити його, привести у відповідність теоретичні знання та практичну частину курсу, визначити область активного застосування результатів проведеного дослідження.
Список використаної літератури: · Ветров А. Парикмахер - стилист. — Ростов-на-Дону: Феникс, 2003. · Гутиря Л. Г. Сучасна перукарська справа. — Харків: Фоліо, 1997. · Константинов А. В. Парикмахерское дело. — М.: Высшая школа, 1987. · Корпев В. Д. Мы причесываем женщин. — М.: Стройиздат, 1991. · Кулешкова О. Н. Технология и оборудование парикмахерских работ. — М.:Академия, 2002. · Куприянова И. Н. Современные прически: женские, мужские, детские. —М.: Эксмапресс, 2002. · Луканова О. В., Федорова Л. В. Технология парикмахерских услуг. —Ростов-на-Дону: Март, 2002. · ЛяпичА.Д. Парикмахерское мастерство. — К.: Будівельник, 1982. · Марек Збшнев. Парикмахерское дело. — Минск: Высшая школа, 1996. · Моделирование причесок: Иллюстрированное методическое 1 · Панченко О. А. Прическа. Укладка. Завивка. — СПб.: Папирус, 1999. · Панченко О. А. Мелирование и прическа. — СПб.: Корона-принт, 2000. · Смирнова Л. В. Уроки парикмахерского искусства. — СПб.: Парителы, 2002. Сокол Е. Дезинфекция как наука // Ногтевая эстетика. — 2004. — №1.- С. 48-50.
|