Студопедия — Негосударственное образовательное учреждение
Студопедия Главная Случайная страница Обратная связь

Разделы: Автомобили Астрономия Биология География Дом и сад Другие языки Другое Информатика История Культура Литература Логика Математика Медицина Металлургия Механика Образование Охрана труда Педагогика Политика Право Психология Религия Риторика Социология Спорт Строительство Технология Туризм Физика Философия Финансы Химия Черчение Экология Экономика Электроника

Негосударственное образовательное учреждение






Методический руководитель практики _____________ /______________/

Реквизиты организации

Основной государственный регистрационный номер (ОГРН)  
Идентификационный номер налогоплательщика (ИНН)  
Код ОКПО (Росстат)  
Код ОКАТО  
Вид собственности Частная собственность
Организационно-правовая форма (ОПФ) Общества с ограниченной ответственностью
Вид организации по классификации ОКОГУ Организации, учрежденные юридическими лицами или юридическими лицами и гражданами
Дата регистрации компании 20 августа 2002 года
Регистратор Межрайонная инспекция Министерства Российской Федерации по налогам и сборам N7 по Оренбургской области
 

5.Общая характеристика применяемой формы бухгалтерского учета

Информация отсутствует

 

 

Заключение

 

За время прохождения производственно-экономической практики в ТД «Оренмин» ООО были получены представления о современной организации, его структуре, специфике деятельности. Были проанализированы некоторые показатели хозяйственной деятельности предприятия. За время прохождения практики была достигнута ее цель: закрепление и углубление практических знаний, полученных при изучении специальных дисциплин, приобретение практических навыков. Главный критерий оценки успешной деятельности организации - это её способность приносить финансовый доход и, следовательно, прибыль. В процессе управления финансовыми результатами важным являются систематический контроль над формированием финансовых результатов.

Во время прохождения практики были выполнены следующие задания:

1. пройден инструктаж по технике безопасности и противопожарной безопасности;

2. изучена структура организации;

3. освоение стиля работы всей организации и отдельных ее подразделений;

4. ознакомление с организацией финансовой работы;

5. изучена финансовая документация: финансовые планы и отчеты, их структура и процессы составления, виды налоговых деклараций и порядок их составления;

6. собран и проведен анализ финансовых показателей, характеризующих работу организации в целом и ее подразделений;

7. осуществлена работа с сотрудниками организации;

8. освоены приемы финансового менеджмента, используемые квалифицированными специалистами;

9. собраны все материалы для отчета и проведен их анализ.

 

РОЗДІЛ 1

АНАЛІЗ ПРЕДМЕТНОЇ ОБЛАСТІ «Розроблення модуля для проведення вікторини на базі мобільних технологій. Створення модуля вікторини в одно-користуацькому режимі»

 

Вікторина — це гра на основі запитань і відповідей. Проведення вікторини на будь-якій події може оживити і урізноманітнити вечір. Важливо творчо підійти до створення такої гри.

 

1.1. Коротка характеристика об’єктів управління «Nix Solutions»

 

Компанія NIX Solutions була заснована в 1994 році і в наш час є однією з найбільших компаній IT-аутсорсингу в Україні з великою кількістю виконаних проектів за плечима. За організаційно-правовою формою це товариство з обмеженою відповідальністю.

Персонал компанії на даний момент найрізноманітніший. В компанії працює багато молодих людей віком близько 25 років зі середнім стажем 6 років. Багато робітників – випускники вузів чи студенти. Персонал висококваліфікований, кожний працівник фахівець у своїй області.

Компанія «Nix Solutions» займається створенням простих у використанні інструментів для ефективного управління бізнесом на основі програмних продуктів. Проекти виконують на багатьох платформах розробки, а саме PHP,.NET, Java, C ++, Flash, CMS, iPhone / Android. У своїй практиці активно застосовують закордонний досвід та останні інноваційні тенденції й ідеї в області програмування.

Основна мета, яка була визначена перед підприємством, – це впровадження в Україні останніх розробок, а також розвиток потужної школи виробничої підготовки для роботи на різних платформах.

На даний момент підприємство має сформовану клієнтську базу в Україні та декілько вдалих проектів, впроваджених у закордонних підприємствах.

Розуміння бізнес-процесів з середини дозволяє запропоновувати клієнтам оптимальні вирішення проблем, що робить проекти максимально адаптованими к потребам клієнта. Розроблені інструменти враховують усі тонкості бізнесу та зорієнтовані на вирішення конкретних задач. Знання нових технології допомагає створювати складні багатофункціональні проекти, що легко масштабуються.

Функціонування компанії як єдине ціле забезпечує якісна комунікація між усіма учасниками розробки. Кожен співробітник має можливість створити свою ідею, проголосувати та прокоментувати ідеї інших. Такі системи стимулюють людей цілої організації обмінюватися ідеями та знахідками, що в свою чергу виховує культуру новаторства у колективі, підтримує корпоративний настрій та полегшує вирішення деяких задач. Крім того, такі системи дозволяють прискорити процес опитування співробітників, скоротити час на заповнення різних анкет. Обговорення ідеї допомагає виявити унікальність та самодостатність кожного співробітника, реалізувати потенціал кожного [5].

Організаційна структура «Nix Solutions» наведена на рис. 1.1.

У відділі розробки та програмування.Net була поставлена задача щодо розробки модуля для проведення вікторини на базі мобільних технологій.

При розробці програмних продуктів широко застосовуються різноманітні технології компанії Microsoft. Також проводиться юніт - тестування для запобігання помилок у проектах.

Відділ розробки та програмування охоплює група високоваліфікованих спеціалістів, працюючих у різних галузях та з різними програмними інструментами й інформаційними технологіями. Постійно вдосконалюючись, обмінюючись знаннями, відділ досяг успіху за короткий строк. Професійний досвід і масштаби відділу й всієї компанії охоплюють широкий спектр завдань.

Даний відділ використовує такі мови програмування, як:

1) C #;

2) VB.NET;

3) Javascript.

Найпопулярніші технології при розробці програмних продуктів:

1) ASP.NET;

2) WinForms;

3) WPF;

4) Windows Phone Windows 8;

5) Xamarin;

6) Unity3D;

7) Windows Azure.

 


Схема організаційної структури відділу розробки та програмування.Net наведена на рис. 1.2

Рис. 1.1 Організаційна структура підприємства «Nix Solutions»


Рис.1.2. Організаційна схема ввідділу розробки та програмування.Net

 

1.2. Опис предметної області

 

В наш час існує чимало функціональних задач, які виконуються користувачами вікторин [2]. На мою думку виділяють наступні функції:

ведення обліку списку тем;

ведення обліку видів вікторини;

аналіз відповідей на питання та відображення результатів таблиці рекордів.

Ці функції можуть бути впроваджені у програмний продукт, що буде надавати зручний та інтуїтивний інтерфейс, а також швидкий та зручний вибір даних.

Досягнення поставленої мети здійснюється впровадженням рішення наступних задач:

використання Windows Phone;

використання сайту Parse.com.

Головною метою та бізнес процесом додатку є створення вікторини в одно-користувальницькому режимі.

Контекстна діаграма цього бізнес процесу у стандарті IDEF0, наведена на рис. 1.1. Опис контекстної діаграми наведений у табл. 1.1.

Таблиця 1.1

Характеристика бізнес процесу «Проведення одно-користувальницького режиму»

 

Назва характеристики Значення
Ім'я бізнес-процесу Проведення одно-користувальницького режиму
Основні учасники Користувач
Вхідна подія Запит на вибір питань вікторини; запит на вибір теми вікторини; відповіді на питання вікторини; запит на вибір типу вікторини  
Вихідна подія Результати проведення вікторини
Вихідні документи Результати проведення вікторини користувачів
 

 

Рис. 1.2. Контекстна діаграма бізнес-процесу «Проведення однокористувальницького режиму»

Внаслідок декомпозиції контекстної діаграми були виділені наступні роботи:

1) Формування вікторини;

2) Аналіз результатів відповідей;

Діаграма першого рівня декомпозиції наведена на рис. 1.3., а її опис наведений а табл.1.2., 1.3.

 

 

Рис 1.3. Перший рівень декомпозиції бізнес-процесу «Проведення однокористувальницького режиму»

 

Таблиця 1.2

Характеристика бізнес-процесу «Формування вікторини»

 

Назва характеристики Значення
Ім'я бізнес-процесу Створення вікторини
Основні учасники Користувач
Вхідна подія Запит на вибір теми вікторини; запит на вибір питань вікторини; запит на вибір типу вікторини
Вихідна подія Вибранні питання вікторини
 

Таблиця 1.2

Характеристика бізнес-процесу «Обробка відповідей»

 

Назва характеристики Значення
Ім'я бізнес-процесу Обробка відповідей вікторини
Основні учасники Користувач
Вхідна подія Вибрані питання вікторини; відповіді на питання вікторини
Вихідна подія Результат проведення вікторини
 

Внаслідок декомпозиції бізнес-процесу «Створення вікторини» були виділені наступні роботи:

1) вибір режиму вікторини;

2) вибір теми вікторини;

3) формування питань вікторини.

Діаграма декомпозиції бізнес-процесу «Формування звіту по списку тем» наведена на рис. 1.4., а її опис наведений у таблиці 1.4.-1.6.

 

 

Рис. 1.4. Декомпозиція бізнес-процесу «Формування вікторини»

Таблиця 1.4

Характеристика бізнес-процесу «Вибір режиму вікторини»

 

Назва характеристики Значення
Ім'я бізнес-процесу Вибір типу вікторини
Основні учасники Користувач
Вхідна подія Запит на вибір режиму вікторини
Вихідна подія тип вікторини
 

Таблиця 1.5

Характеристика бізнес-процесу «Вибір теми вікторини»

 

Назва характеристики Значення
Ім'я бізнес-процесу Вибір теми вікторини
Основні учасники Користувач
Вхідна подія Тип вікторини
Вихідна подія Тема вікторини
 

Таблиця 1.6

Характеристика бізнес-процесу «Формування питань вікторини»

 

Назва характеристики Значення
Ім'я бізнес-процесу Формування питань вікторини
Основні учасники Користувач
Вхідна подія Тема вікторини
Вихідна подія Вибранні питання вікторини
 

Внаслідок декомпозиції бізнес-процесу «Обробка відповідей» були виділені наступні роботи:

1) надання відповідей на запитання;

2) обробка відповідей;

3) формування результатів

Діаграма декомпозиції бізнес-процесу «Звіт по рівням складності вікторини» наведена на рис. 1.5., а її опис наведений у табл.1.7.-1.9.

 

 

Рис. 1.5. Декомпозиція бізнес-процесу «Звіт по рівням складності вікторини»

 

Таблиця 1.7

Характеристика бізнес-процесу «Надання відповідей на запитання»

 

Назва характеристики Значення
Ім'я бізнес-процесу Надання відповідей на запитання
Основні учасники Користувач
Вхідна подія Вибрані питання вікторини
Вихідна подія Надані відповіді
 

Таблиця 1.8

Характеристика бізнес-процесу «Обробка відповідей»

 

Назва характеристики Значення
Ім'я бізнес-процесу Обробка відповідей
Основні учасники Користувач
Вхідна подія Надані відповіді; відповіді на питання вікторини
Вихідна подія Результат правильності відповідей користувачами
 

Таблиця 1.9

Характеристика бізнес-процесу «Формування результатів»

 

Назва характеристики Значення
Ім'я бізнес-процесу Формування результатів
Основні учасники Користувач
Вхідна подія Результат правильності відповідей користувачами
Вихідна подія Результаті проведення вікторини
 

1.3. Аналіз існуючих програмних продуктів

 

Вікторина це гра в відповіді на питання, в яку грають люди різного віку, зазвичай питання об'єднані спільною темою[3].

Вікторини бувають різного типу, наприклад:

1. може надаватися декілька варіантів відповіді з яких користувач повинен найти правильну;

2. користувач повинен сам сформулювати відповідь;

3. гра може проходити по накопичувальній системи або на "виліт";

4. можна грати однокористувальницький чи багатокористувальницький режим.

В наш час існує дуже багато додатків вікторини. Ми розглянемо таки як "Animal Quiz" та "Загадки ДаВинчи".

Вікторина "Animal Quiz" булла розроблена компанією "AppsPlay Company".

Нова гра "Animal Quiz" - це гра-вікторина для тих, хто любить c користю проводити час, розширювати кордони своїх знань, проявляти ерудицію. Не має абсолютно ніяких вікових обмежень - буде інтересна як дорослим, так і їх дітям. Це мила логічного гра, героями якої є тварини. У нашому світі їх існує найбільше безліч - наземних, підводних і любителів повітряного простору, і тепер належить впізнавати їх по фотографіях.

Інерфейс програмного продукту представл





Дата добавления: 2015-06-16; просмотров: 500. Нарушение авторских прав; Мы поможем в написании вашей работы!



Функция спроса населения на данный товар Функция спроса населения на данный товар: Qd=7-Р. Функция предложения: Qs= -5+2Р,где...

Аальтернативная стоимость. Кривая производственных возможностей В экономике Буридании есть 100 ед. труда с производительностью 4 м ткани или 2 кг мяса...

Вычисление основной дактилоскопической формулы Вычислением основной дактоформулы обычно занимается следователь. Для этого все десять пальцев разбиваются на пять пар...

Расчетные и графические задания Равновесный объем - это объем, определяемый равенством спроса и предложения...

Броматометрия и бромометрия Броматометрический метод основан на окислении вос­становителей броматом калия в кислой среде...

Метод Фольгарда (роданометрия или тиоцианатометрия) Метод Фольгарда основан на применении в качестве осадителя титрованного раствора, содержащего роданид-ионы SCN...

Потенциометрия. Потенциометрическое определение рН растворов Потенциометрия - это электрохимический метод иссле­дования и анализа веществ, основанный на зависимости равновесного электродного потенциала Е от активности (концентрации) определяемого вещества в исследуемом рас­творе...

Выработка навыка зеркального письма (динамический стереотип) Цель работы: Проследить особенности образования любого навыка (динамического стереотипа) на примере выработки навыка зеркального письма...

Словарная работа в детском саду Словарная работа в детском саду — это планомерное расширение активного словаря детей за счет незнакомых или трудных слов, которое идет одновременно с ознакомлением с окружающей действительностью, воспитанием правильного отношения к окружающему...

Правила наложения мягкой бинтовой повязки 1. Во время наложения повязки больному (раненому) следует придать удобное положение: он должен удобно сидеть или лежать...

Studopedia.info - Студопедия - 2014-2024 год . (0.011 сек.) русская версия | украинская версия