Студопедия — Виведення тексту
Студопедия Главная Случайная страница Обратная связь

Разделы: Автомобили Астрономия Биология География Дом и сад Другие языки Другое Информатика История Культура Литература Логика Математика Медицина Металлургия Механика Образование Охрана труда Педагогика Политика Право Психология Религия Риторика Социология Спорт Строительство Технология Туризм Физика Философия Финансы Химия Черчение Экология Экономика Электроника

Виведення тексту






 

Для виведення тексту на поверхню графічного об'єкту використовується метод TextOut. Інструкція виклику методу TextOut в загальному вигляді виглядає таким чином:

 

Объект.Canvas.TextOut(x, у, Текст)

 

де:

об'єкт — ім'я об'єкту, на поверхню якого виводиться текст;

х, у — координати точки графічної поверхні, від якої виконується виведення тексту;

Текст — змінна або константа символьного типу, значення якої визначає що виводиться.

Координати області виведення тексту

 

Шрифт, який використовується для виведення тексту, визначається значенням властивості Font відповідного об'єкту canvas. Властивість Font є об'єктом типу TFont. В таблиці, наведеній нижче, перераховані властивості об'єкту TFont, що дозволяють задати характеристики шрифту, що використовується методами TextOut і TextRect для виведення тексту.

 

Властивості об'єкту TFont

Властивість   Визначає  
Name   Шрифт, що використовується. Як значення слід використовувати назву шрифту, наприклад Arial  
Size   Розмір шрифту в пунктах (роints). Пункт— це одиниця вимірювання розміру шрифту, що використовується в поліграфії. Один пункт рівний 1/72 дюйма  
Style   Стиль зображення символів. Можливо: нормальним, напівжирним, курсивним, підкресленим, перекресленим. Стиль задається за допомогою наступних констант: fsBold (напівжирний), fsltalic (курсив), fsUnderline (підкреслений), fsStrikeOut (перекреслений). Властивість style є множиною, що дозволяє комбінувати необхідні стилі. Наприклад, інструкція програми, що встановлює стиль "напівжирний курсив", виглядає так: Об'єкт. Canvas. Font: = [fsBold, fs Italic]  
Color   Колір символів. Як значення можна використовувати константу типу Tcolor  

 

! Область виведення тексту зафарбовується поточним кольором кисті.

 

 

Тому перед виведенням тексту властивості Brush.Color потрібно привласнити значення bsClear або задати колір кисті, співпадаючий з кольором поверхні, на яку виводиться текст.

 

Наступний фрагмент програми демонструє використовування функції Textout для виведення тексту на поверхню форми:

 

with Form1.Canvas do begin

// встановити характеристики шрифту

Font.Name:= 'Tahoma';

Font.Size:= 20;

Font.Style:= [fsitalic, fsBold];

// область виведення тексту не зафарбовується

Brush.Style:= bsClear;

TextOut(0, 10, 'Borland Delphi 7');

end;

 

 

Після виведення тексту методом Textout покажчик виводу (олівець) переміщається в правий верхній кут області виведення тексту.

 

Іноді вимагається вивести який-небудь текст після повідомлення, довжина якого під час розробки програми невідома. Наприклад, це може бути слово "грн." після значення числа, записаного прописом. В цьому випадку необхідно знати координати правої межі вже виведеного тексту. Координати правої межі тексту, виведеного методом Textout, можна отримати, звернувшись до властивості PenPos.

 

Наступний фрагмент програми демонструє можливість виведення рядка тексту за допомогою двох інструкцій Textout.

with Form1.Canvas do begin

TextOut(0, 10, 'Borland ');

TextOut(PenPos.X, PenPos.Y, 'Delphi 7');

end;

 

Компонент Shape (фігура)

 

До стандартної бібліотеки візуальних компонентів Delphi входять декілька об’єктів, за допомогою яких можна надати прикладній програмі оригінального вигляду. Основні з них – Image (зображення) і Shape (фігура).

 

Компонент Shape (сторінка Additional) являє собою різні геометричні фігури, заштриховані зазначеним стилем. Його властивість Pen визначає колір і стиль лінії побудови. Властивість Brush визначає стиль і колір зафарбовування фігури.

 

Розглянемо на малюнках нижче фігури, які можна вибрати через властивість Shape та стилі заповнення і стилі лінії побудови. Також для цих фігур можна задати товщину лінії, колір, колір заповнення. Це все можна виконати через вище згадані властивості – Pen та Brush.

 

Фігури Shape

 

Використовуючи властивість Shape компонентів, надати фігурам вигляду

- Прямокутника (stRectangle)

- Кола (stCircle)

- Еліпса (stElipse)

- Квадрата (stSquere)

- Прямокутника із заокругленими кутами (stRoundRect)

- Використовуючи властивості Pen.Color, Pen.Width, Pen.Style, змінити вигляд ліній і фігур.

- Використовуючи властивості Brush.Style, Brush.Style, залити фігури потрібним кольором та стилем.

 







Дата добавления: 2015-09-07; просмотров: 389. Нарушение авторских прав; Мы поможем в написании вашей работы!



Расчетные и графические задания Равновесный объем - это объем, определяемый равенством спроса и предложения...

Кардиналистский и ординалистский подходы Кардиналистский (количественный подход) к анализу полезности основан на представлении о возможности измерения различных благ в условных единицах полезности...

Обзор компонентов Multisim Компоненты – это основа любой схемы, это все элементы, из которых она состоит. Multisim оперирует с двумя категориями...

Композиция из абстрактных геометрических фигур Данная композиция состоит из линий, штриховки, абстрактных геометрических форм...

Значення творчості Г.Сковороди для розвитку української культури Важливий внесок в історію всієї духовної культури українського народу та її барокової літературно-філософської традиції зробив, зокрема, Григорій Савич Сковорода (1722—1794 pp...

Постинъекционные осложнения, оказать необходимую помощь пациенту I.ОСЛОЖНЕНИЕ: Инфильтрат (уплотнение). II.ПРИЗНАКИ ОСЛОЖНЕНИЯ: Уплотнение...

Приготовление дезинфицирующего рабочего раствора хлорамина Задача: рассчитать необходимое количество порошка хлорамина для приготовления 5-ти литров 3% раствора...

Примеры задач для самостоятельного решения. 1.Спрос и предложение на обеды в студенческой столовой описываются уравнениями: QD = 2400 – 100P; QS = 1000 + 250P   1.Спрос и предложение на обеды в студенческой столовой описываются уравнениями: QD = 2400 – 100P; QS = 1000 + 250P...

Дизартрии у детей Выделение клинических форм дизартрии у детей является в большой степени условным, так как у них крайне редко бывают локальные поражения мозга, с которыми связаны четко определенные синдромы двигательных нарушений...

Педагогическая структура процесса социализации Характеризуя социализацию как педагогический процессе, следует рассмотреть ее основные компоненты: цель, содержание, средства, функции субъекта и объекта...

Studopedia.info - Студопедия - 2014-2024 год . (0.012 сек.) русская версия | украинская версия