Студопедия — Приготовление растворов и реактивов
Студопедия Главная Случайная страница Обратная связь

Разделы: Автомобили Астрономия Биология География Дом и сад Другие языки Другое Информатика История Культура Литература Логика Математика Медицина Металлургия Механика Образование Охрана труда Педагогика Политика Право Психология Религия Риторика Социология Спорт Строительство Технология Туризм Физика Философия Финансы Химия Черчение Экология Экономика Электроника

Приготовление растворов и реактивов

Вопросы для собеседования

 

1. Общая характеристика Пенсионной системы РФ. Новые виды и возможности накопительной системы. Анализ деятельности негосударственных пенсионных фондов.

2. Назначение и выплата пособий в связи с материнством. Новое в данном виде обеспечения – материнский капитал, родовые сертификаты, исчисление пособий по беременности и родам и по уходу за ребенком до 1,5 лет.

РОЗДІЛ 1

АНАЛІЗ ПРЕДМЕТНОЇ ОБЛАСТІ «Розроблення модуля для проведення вікторини на базі мобільних технологій. Створення модуля вікторини в одно-користуацькому режимі»

 

Вікторина — це гра на основі запитань і відповідей. Проведення вікторини на будь-якій події може оживити і урізноманітнити вечір. Важливо творчо підійти до створення такої гри.

 

1.1. Коротка характеристика об’єктів управління «Nix Solutions»

 

Компанія NIX Solutions була заснована в 1994 році і в наш час є однією з найбільших компаній IT-аутсорсингу в Україні з великою кількістю виконаних проектів за плечима. За організаційно-правовою формою це товариство з обмеженою відповідальністю.

Персонал компанії на даний момент найрізноманітніший. В компанії працює багато молодих людей віком близько 25 років зі середнім стажем 6 років. Багато робітників – випускники вузів чи студенти. Персонал висококваліфікований, кожний працівник фахівець у своїй області.

Компанія «Nix Solutions» займається створенням простих у використанні інструментів для ефективного управління бізнесом на основі програмних продуктів. Проекти виконують на багатьох платформах розробки, а саме PHP,.NET, Java, C ++, Flash, CMS, iPhone / Android. У своїй практиці активно застосовують закордонний досвід та останні інноваційні тенденції й ідеї в області програмування.

Основна мета, яка була визначена перед підприємством, – це впровадження в Україні останніх розробок, а також розвиток потужної школи виробничої підготовки для роботи на різних платформах.

На даний момент підприємство має сформовану клієнтську базу в Україні та декілько вдалих проектів, впроваджених у закордонних підприємствах.

Розуміння бізнес-процесів з середини дозволяє запропоновувати клієнтам оптимальні вирішення проблем, що робить проекти максимально адаптованими к потребам клієнта. Розроблені інструменти враховують усі тонкості бізнесу та зорієнтовані на вирішення конкретних задач. Знання нових технології допомагає створювати складні багатофункціональні проекти, що легко масштабуються.

Функціонування компанії як єдине ціле забезпечує якісна комунікація між усіма учасниками розробки. Кожен співробітник має можливість створити свою ідею, проголосувати та прокоментувати ідеї інших. Такі системи стимулюють людей цілої організації обмінюватися ідеями та знахідками, що в свою чергу виховує культуру новаторства у колективі, підтримує корпоративний настрій та полегшує вирішення деяких задач. Крім того, такі системи дозволяють прискорити процес опитування співробітників, скоротити час на заповнення різних анкет. Обговорення ідеї допомагає виявити унікальність та самодостатність кожного співробітника, реалізувати потенціал кожного [5].

Організаційна структура «Nix Solutions» наведена на рис. 1.1.

У відділі розробки та програмування.Net була поставлена задача щодо розробки модуля для проведення вікторини на базі мобільних технологій.

При розробці програмних продуктів широко застосовуються різноманітні технології компанії Microsoft. Також проводиться юніт - тестування для запобігання помилок у проектах.

Відділ розробки та програмування охоплює група високоваліфікованих спеціалістів, працюючих у різних галузях та з різними програмними інструментами й інформаційними технологіями. Постійно вдосконалюючись, обмінюючись знаннями, відділ досяг успіху за короткий строк. Професійний досвід і масштаби відділу й всієї компанії охоплюють широкий спектр завдань.

Даний відділ використовує такі мови програмування, як:

1) C #;

2) VB.NET;

3) Javascript.

Найпопулярніші технології при розробці програмних продуктів:

1) ASP.NET;

2) WinForms;

3) WPF;

4) Windows Phone Windows 8;

5) Xamarin;

6) Unity3D;

7) Windows Azure.

 


Схема організаційної структури відділу розробки та програмування.Net наведена на рис. 1.2

Рис. 1.1 Організаційна структура підприємства «Nix Solutions»


Рис.1.2. Організаційна схема ввідділу розробки та програмування.Net

 

1.2. Опис предметної області

 

В наш час існує чимало функціональних задач, які виконуються користувачами вікторин [2]. На мою думку виділяють наступні функції:

ведення обліку списку тем;

ведення обліку видів вікторини;

аналіз відповідей на питання та відображення результатів таблиці рекордів.

Ці функції можуть бути впроваджені у програмний продукт, що буде надавати зручний та інтуїтивний інтерфейс, а також швидкий та зручний вибір даних.

Досягнення поставленої мети здійснюється впровадженням рішення наступних задач:

використання Windows Phone;

використання сайту Parse.com.

Головною метою та бізнес процесом додатку є створення вікторини в одно-користувальницькому режимі.

Контекстна діаграма цього бізнес процесу у стандарті IDEF0, наведена на рис. 1.1. Опис контекстної діаграми наведений у табл. 1.1.

Таблиця 1.1

Характеристика бізнес процесу «Проведення одно-користувальницького режиму»

 

Назва характеристики Значення
Ім'я бізнес-процесу Проведення одно-користувальницького режиму
Основні учасники Користувач
Вхідна подія Запит на вибір питань вікторини; запит на вибір теми вікторини; відповіді на питання вікторини; запит на вибір типу вікторини  
Вихідна подія Результати проведення вікторини
Вихідні документи Результати проведення вікторини користувачів

 

 

Рис. 1.2. Контекстна діаграма бізнес-процесу «Проведення однокористувальницького режиму»

Внаслідок декомпозиції контекстної діаграми були виділені наступні роботи:

1) Формування вікторини;

2) Аналіз результатів відповідей;

Діаграма першого рівня декомпозиції наведена на рис. 1.3., а її опис наведений а табл.1.2., 1.3.

 

 

Рис 1.3. Перший рівень декомпозиції бізнес-процесу «Проведення однокористувальницького режиму»

 

Таблиця 1.2

Характеристика бізнес-процесу «Формування вікторини»

 

Назва характеристики Значення
Ім'я бізнес-процесу Створення вікторини
Основні учасники Користувач
Вхідна подія Запит на вибір теми вікторини; запит на вибір питань вікторини; запит на вибір типу вікторини
Вихідна подія Вибранні питання вікторини

 

Таблиця 1.2

Характеристика бізнес-процесу «Обробка відповідей»

 

Назва характеристики Значення
Ім'я бізнес-процесу Обробка відповідей вікторини
Основні учасники Користувач
Вхідна подія Вибрані питання вікторини; відповіді на питання вікторини
Вихідна подія Результат проведення вікторини

 

Внаслідок декомпозиції бізнес-процесу «Створення вікторини» були виділені наступні роботи:

1) вибір режиму вікторини;

2) вибір теми вікторини;

3) формування питань вікторини.

Діаграма декомпозиції бізнес-процесу «Формування звіту по списку тем» наведена на рис. 1.4., а її опис наведений у таблиці 1.4.-1.6.

 

 

Рис. 1.4. Декомпозиція бізнес-процесу «Формування вікторини»

Таблиця 1.4

Характеристика бізнес-процесу «Вибір режиму вікторини»

 

Назва характеристики Значення
Ім'я бізнес-процесу Вибір типу вікторини
Основні учасники Користувач
Вхідна подія Запит на вибір режиму вікторини
Вихідна подія тип вікторини

 

Таблиця 1.5

Характеристика бізнес-процесу «Вибір теми вікторини»

 

Назва характеристики Значення
Ім'я бізнес-процесу Вибір теми вікторини
Основні учасники Користувач
Вхідна подія Тип вікторини
Вихідна подія Тема вікторини

 

Таблиця 1.6

Характеристика бізнес-процесу «Формування питань вікторини»

 

Назва характеристики Значення
Ім'я бізнес-процесу Формування питань вікторини
Основні учасники Користувач
Вхідна подія Тема вікторини
Вихідна подія Вибранні питання вікторини

 

Внаслідок декомпозиції бізнес-процесу «Обробка відповідей» були виділені наступні роботи:

1) надання відповідей на запитання;

2) обробка відповідей;

3) формування результатів

Діаграма декомпозиції бізнес-процесу «Звіт по рівням складності вікторини» наведена на рис. 1.5., а її опис наведений у табл.1.7.-1.9.

 

 

Рис. 1.5. Декомпозиція бізнес-процесу «Звіт по рівням складності вікторини»

 

Таблиця 1.7

Характеристика бізнес-процесу «Надання відповідей на запитання»

 

Назва характеристики Значення
Ім'я бізнес-процесу Надання відповідей на запитання
Основні учасники Користувач
Вхідна подія Вибрані питання вікторини
Вихідна подія Надані відповіді

 

Таблиця 1.8

Характеристика бізнес-процесу «Обробка відповідей»

 

Назва характеристики Значення
Ім'я бізнес-процесу Обробка відповідей
Основні учасники Користувач
Вхідна подія Надані відповіді; відповіді на питання вікторини
Вихідна подія Результат правильності відповідей користувачами

 

Таблиця 1.9

Характеристика бізнес-процесу «Формування результатів»

 

Назва характеристики Значення
Ім'я бізнес-процесу Формування результатів
Основні учасники Користувач
Вхідна подія Результат правильності відповідей користувачами
Вихідна подія Результаті проведення вікторини

 

1.3. Аналіз існуючих програмних продуктів

 

Вікторина це гра в відповіді на питання, в яку грають люди різного віку, зазвичай питання об'єднані спільною темою[3].

Вікторини бувають різного типу, наприклад:

1. може надаватися декілька варіантів відповіді з яких користувач повинен найти правильну;

2. користувач повинен сам сформулювати відповідь;

3. гра може проходити по накопичувальній системи або на "виліт";

4. можна грати однокористувальницький чи багатокористувальницький режим.

В наш час існує дуже багато додатків вікторини. Ми розглянемо таки як "Animal Quiz" та "Загадки ДаВинчи".

Вікторина "Animal Quiz" булла розроблена компанією "AppsPlay Company".

Нова гра "Animal Quiz" - це гра-вікторина для тих, хто любить c користю проводити час, розширювати кордони своїх знань, проявляти ерудицію. Не має абсолютно ніяких вікових обмежень - буде інтересна як дорослим, так і їх дітям. Це мила логічного гра, героями якої є тварини. У нашому світі їх існує найбільше безліч - наземних, підводних і любителів повітряного простору, і тепер належить впізнавати їх по фотографіях.

Інерфейс програмного продукту представлений на рис. 1.1-1.2.

 

 

Рис 1.1. Інтерфейс програмного продукту "Animal Quiz"

 

Рис 1.2. Вигляд програмного продукту "Animal Quiz” під час гри

 

Вікторина "Загадки ДаВинчи" булла розроблена компанією "Planemo Studio".

Гра "Загадки ДаВинчи: Вікторина" складається з двох повноцінних режимів. Перший режим, відомий багатьом, "Класика", включає в себе більше 500 загадок в 20 різних категоріях.

Спочатку відкрито по одній загадці в кожній категорії. Кожна з відгадати загадок відкриває кілька наступних. Складність загадок збільшується в міру просування в категорії. Якщо ж вам вдалося вирішити цілу категорію загадок, то вас чекає винагорода у вигляді невеликої кількості очок знань, які можна витрачати на різні бонуси.

Новий [4] режим називається "Вікторина", в якому ви можете перевірити свою ерудицію, вибираючи з 4-х варіантів відповіді, вирішуючи мk




<== предыдущая лекция | следующая лекция ==>
Задание 3. 1. Сравните формулировки понятия «социального риска», приводимых в законе и в учебной литературе | Дочерние компании

Дата добавления: 2015-06-15; просмотров: 409. Нарушение авторских прав; Мы поможем в написании вашей работы!



Расчетные и графические задания Равновесный объем - это объем, определяемый равенством спроса и предложения...

Кардиналистский и ординалистский подходы Кардиналистский (количественный подход) к анализу полезности основан на представлении о возможности измерения различных благ в условных единицах полезности...

Обзор компонентов Multisim Компоненты – это основа любой схемы, это все элементы, из которых она состоит. Multisim оперирует с двумя категориями...

Композиция из абстрактных геометрических фигур Данная композиция состоит из линий, штриховки, абстрактных геометрических форм...

Типы конфликтных личностей (Дж. Скотт) Дж. Г. Скотт опирается на типологию Р. М. Брансом, но дополняет её. Они убеждены в своей абсолютной правоте и хотят, чтобы...

Гносеологический оптимизм, скептицизм, агностицизм.разновидности агностицизма Позицию Агностицизм защищает и критический реализм. Один из главных представителей этого направления...

Функциональные обязанности медсестры отделения реанимации · Медсестра отделения реанимации обязана осуществлять лечебно-профилактический и гигиенический уход за пациентами...

Виды сухожильных швов После выделения культи сухожилия и эвакуации гематомы приступают к восстановлению целостности сухожилия...

КОНСТРУКЦИЯ КОЛЕСНОЙ ПАРЫ ВАГОНА Тип колёсной пары определяется типом оси и диаметром колес. Согласно ГОСТ 4835-2006* устанавливаются типы колесных пар для грузовых вагонов с осями РУ1Ш и РВ2Ш и колесами диаметром по кругу катания 957 мм. Номинальный диаметр колеса – 950 мм...

Философские школы эпохи эллинизма (неоплатонизм, эпикуреизм, стоицизм, скептицизм). Эпоха эллинизма со времени походов Александра Македонского, в результате которых была образована гигантская империя от Индии на востоке до Греции и Македонии на западе...

Studopedia.info - Студопедия - 2014-2024 год . (0.041 сек.) русская версия | украинская версия