Студопедія
рос | укр

Головна сторінка Випадкова сторінка


КАТЕГОРІЇ:

АвтомобіліБіологіяБудівництвоВідпочинок і туризмГеографіяДім і садЕкологіяЕкономікаЕлектронікаІноземні мовиІнформатикаІншеІсторіяКультураЛітератураМатематикаМедицинаМеталлургіяМеханікаОсвітаОхорона праціПедагогікаПолітикаПравоПсихологіяРелігіяСоціологіяСпортФізикаФілософіяФінансиХімія






АУДИТ РОЗРАХУНКІВ З БЮДЖЕТОМ І ДЕРЖАВНИМИ ЦІЛЬОВИМИ ФОНДАМИ


Дата добавления: 2015-08-17; просмотров: 556



Поняття команди. Команди і виконавці. Поняття алгоритму. Алгоритми та їх виконавці. Складання і виконання алгоритмів.

Учні повинні знати:

· поняття команди;

· поняття алгоритму;

· основні вимоги до алгоритму для даного виконавця.

Учні повинні мати уявлення про:

· випадки, коли виконавець не може виконати команду;

· систему команд виконавця.

Учні повинні вміти:

· відрізняти команди від речень, які не є командами;

· складати алгоритми дій з повсякденного життя, з використанням матеріалу навчальних предметів (математики, української мови тощо);

· записувати алгоритм у вигляді послідовності команд;

· складати алгоритми для виконавців із заданою системою команд;

· виконувати складені алгоритми;

· придумувати виконавців, їх системи команд, складати для них алгоритми.

 

Тема 6. Комп’ютерна підтримка вивчення навчальних предметів

Робота з розвиваючими, навчальними і навчально–контролюючими програмами з української мови, англійської мови, математики, ознайомлення з навколишнім світом, ОБЖ

Учні повинні знати:

· правила роботи з розвиваючими, навчальними і навчально–контролюючими програмами.

Учні повинні мати уявлення про:

· призначення розвиваючих, навчальних і навчально–контролюючих програм.

Учні повинні вміти:

· працювати з розвиваючими, навчальними і навчально–контролюючими програмами.

Поурочне планування

1. Техніка безпеки при роботі з комп’ютером і правила поведінки в комп’ютерному класі. Робота з програмою на розвиток пам’яті. 1 год.

2. Як підготувати комп’ютер до роботи. Поняття про операційну систему. Операційна система Windows. Вікна. Робота з вікнами. Калькулятор. 3 год.

3. Інформація, інформаційні процеси (повторення). 2 год.

4. Місце і способи зберігання інформації. Пам’ять. Робота з програмами в підтримку навчальних предметів. 3 год.

5. Передавання інформації. Робота з програмами в підтримку навчальних предметів. 2 год.

6. Перетворення інформації. Кодування. Робота з програмами в підтримку навчальних предметів. Клавіатурний тренажер. 2 год.

7. Опрацювання інформації. Процесор. Клавіатурний тренажер. 2 год.

8. Підсумковий урок за І семестр. 1 год.

9. Текст. Тема, заголовок, будова тексту, абзац. Типи текстів. Робота в текстовому редакторі WordPad. Запис тексту на диск. 5 год.

10. Графічний редактор Paint. 2 год.

11. Типи речень за метою висловлення. Спонукальні речення. Поняття команди. 2 год.

12. Команди і виконавці. 2 год.

13. Поняття алгоритму. Складання алгоритмів для виконавців. 4 год.

14. Ханойська вежа. 1 год.

15. Підсумковий урок за рік. 1 год.

4 клас /1 година на тиждень/

Зміст навчального матеріалу і вимоги до результатів навчальної діяльності учнів


<== предыдущая лекция | следующая лекция ==>
АУДИТ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ ТА ІНШИХ НЕОБОРОТНИХ АКТИВІВ | АУДИТ СТАНУ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ Й ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ
1 | 2 | 3 | 4 | <== 5 ==> | 6 |
Studopedia.info - Студопедия - 2014-2024 год . (0.181 сек.) російська версія | українська версія

Генерация страницы за: 0.181 сек.
Поможем в написании
> Курсовые, контрольные, дипломные и другие работы со скидкой до 25%
3 569 лучших специалисов, готовы оказать помощь 24/7