Білет №1
№
| Питання
| Відповіді
| код
|
|
| Призначення механічних передач
| Встановлення рівноваги між двигуном і робочим органом…………………………
Виробляти енергію………………………
Сприймати енергію…………………….
Затрачувати енергію на подолання зовнішніх сил, безпосередньо пов’язаних з процесом виготовлення…………………
Перетворювати швидкість, крутний момент, напрям обертання………………
|
|
|
| Як класифікують зубчасту передачу за принципом передачі руху?
| Тертям…………………………………….
Зачепленням………………………………
Безпосередньо контактом деталей, сидячих на ведучому та веденому валах………….
Передача з гнучким зв’язком……………
За зміною швидкості обертання зубчастих коліс…………………………......................
|
|
|
| Чому обертальний момент прикладений до ведучого вала збігається з напрямом його обертання?
| Момент прикладається поволі…………..
Потужність найбільша на цьому валу….
При обертальному русі виконується робота…………………………………….
Момент є моментом рушійних сил……..
Момент прикладається динамічно……...
|
|
|
| На яку величину змінюється обертальний момент, який передається від ведучого до веденого вала зубчастої пари?
| На величину діаметрів валів…………….
На величину роботи, яка виконується при обертовому русі…………………………….
На величину передаточного відношення…
На величину ККД зубчастої пари………….
На величину обертального моменту ………
|
|
|
| Які напруги виникають у пасі при його роботі?
|
, , , ,
, ,
|
|
|
| Чому для шестерні вибирають матеріал вищої якості, ніж для колеса?
| Для того, щоб легше було виготовляти шестерню…………………………………….
Щоб запобігти поломки зуба шестерні……
Щоб виготовляти шестерні в велико-серійному виробництві……………………..
Тому що шестерня навантажується більшим числом циклів навантажень…......
Тому, що заготовки шестерні дістають куванням……………………………………
|
|
|
№
| Питання
| Відповіді
| код
|
|
| При яких умовах підшипники кочення вважаються статично навантаженими?
|
|
|
|
| В яких випадках використовують запобіжні муфти?
| Де не можна застосувати відцентрову муфту……………………………………
Для з’єднання валів…………………….
Для розєднання валів при випадкових перевантаженнях……………………….
Для роз’єднання валів………………….
У випадках радіального зміщення валів..
|
|
|
| Яке з приведених вище відношень називають передаточним числом одноступінчастої передачі?
|
|
|
|
| Визначити потужність на вихідному валу привода (P4,кВт) за даними:
Pдв=2 кВт; nдв=1000об/хв; D1=100мм; D2=200мм; z1=21; z2=63; z3=15; z4=30; ηпас=0,96; ηзп=0,98; ηпп=0,99.
|
1,79
2,96
2,70
5,34
3,73
|
|
|
Обзор компонентов Multisim Компоненты – это основа любой схемы, это все элементы, из которых она состоит. Multisim оперирует с двумя категориями...
|
Композиция из абстрактных геометрических фигур Данная композиция состоит из линий, штриховки, абстрактных геометрических форм...
|
Важнейшие способы обработки и анализа рядов динамики Не во всех случаях эмпирические данные рядов динамики позволяют определить тенденцию изменения явления во времени...
|
ТЕОРЕТИЧЕСКАЯ МЕХАНИКА Статика является частью теоретической механики, изучающей условия, при которых тело находится под действием заданной системы сил...
|
|
Понятие метода в психологии. Классификация методов психологии и их характеристика Метод – это путь, способ познания, посредством которого познается предмет науки (С...
ЛЕКАРСТВЕННЫЕ ФОРМЫ ДЛЯ ИНЪЕКЦИЙ К лекарственным формам для инъекций относятся водные, спиртовые и масляные растворы, суспензии, эмульсии, новогаленовые препараты, жидкие органопрепараты и жидкие экстракты, а также порошки и таблетки для имплантации...
Тема 5. Организационная структура управления гостиницей 1. Виды организационно – управленческих структур. 2. Организационно – управленческая структура современного ТГК...
|
|
Способы тактических действий при проведении специальных операций Специальные операции проводятся с применением следующих основных тактических способов действий: охрана...
Искусство подбора персонала. Как оценить человека за час Искусство подбора персонала. Как оценить человека за час...
Этапы творческого процесса в изобразительной деятельности По мнению многих авторов, возникновение творческого начала в детской художественной практике носит такой же поэтапный характер, как и процесс творчества у мастеров искусства...
|
|