Студопедия — МИНОБРНАУКИ РОССИИ
Студопедия Главная Случайная страница Обратная связь

Разделы: Автомобили Астрономия Биология География Дом и сад Другие языки Другое Информатика История Культура Литература Логика Математика Медицина Металлургия Механика Образование Охрана труда Педагогика Политика Право Психология Религия Риторика Социология Спорт Строительство Технология Туризм Физика Философия Финансы Химия Черчение Экология Экономика Электроника

МИНОБРНАУКИ РОССИИ






Хід роботи:

1. Описати основні види освітлення та світлотехнічного обладнання для відеозйомок.

2. Розкрити суть поняття ефект освітлення.

3. Виявлення простору за допомогою освітлення у кінокадрі.

 

Про відеозйомки в сонячний день

Основне, чого слід дотримуватися при зйомці в сонячний день - це тримати сонце за плечима, тобто не допускати попадання світла безпосередньо в об'єктив.

По-перше, відеокамера автоматично прикриє діафрагму, і об'єкт зйомки на екрані буде виглядати темною тінню це, звичайно, іноді виглядає як задумка художника, а в більшості випадків це просто шлюб і кадр буде зіпсований.

По-друге, якщо не використовується спеціальних фільтрів для відеокамери те, знімаючи проти сильного джерела світла можна зіпсувати матрицю (ПЗС).

Трьохпозиційне штучне освітлення

Як правило, кращий спосіб розміщення освітлювальних приладів - трипозиційний.

Направте основне світло на об'єкт зйомки зверху, але не прямо, а трохи збоку. Це джерело світла забезпечує основне освітлення і формує тіні.

Другий джерело, що дає м'який, розсіяне світло, слід закріпити теж нагорі, але з іншого боку від об'єкту зйомки. Він буде давати заполняющее освітлення, яке згладить різкі обриси тіней.

Для створення заднього світла розташуєте джерело світла ззаду знімається людини так, щоб навколо його волосся і плечей утворилася світлова облямівка.

В результаті такого прийому персонаж буде виглядати об'ємним на плоскому екрані телевізора.

При можливості додайте в освітлювальну систему і четвертий джерело світла, який буде служити фоновим освітленням, з його допомогою можна буде змінювати яскравість освітлення фону, розташованого за об'єктом зйомки на задньому плані.

Недолік освітлення при відеозйомці

Дуже частою проблемою для операторів стає брак світла. Багато камери при малій освітленості видають нечітку, зашумленную (зернисту) картинку, що просто не може радувати.

Деякі виробники пишуть що їхні камери можуть знімати при недостатній освітленості (при палаючої свічі) камери, звичайно, можуть знімати в цих умовах, але якість змушує очікувати кращого.

Отримати від камери пристойне зображення сцени, освітленої свічками, в режимі автоматичного управління неможливо. Тому бажано мати ручні настройки у вашої камери, хоча б діафрагми.

Коли ви будете експериментувати з регулюванням діафрагми, при її відкриття, індикатор покаже перехід від F8 до F4 і F2. Потім у видошукачі загориться індикатор OPEN. У цьому стані діафрагма відкрита повністю і через об'єктив проходить максимальний світловий потік.

Подальше відкритішою діафрагми умовно, насправді далі відбувається, посилення електричного сигналу, одержуваного ПЗС-матрицею. Індикатор рівня посилення покаже зміна від +3 до +18 дБ.

А як показує практика будь примусове збільшення сигналу зашумлять картинку.

Чим більше посилення тим більше і шуми.

Якщо відеокамеру залишити на милість автоматичного регулятора, то він розкриє діафрагму до відмови і виставить посилення до +18 дБ, намагаючись перетворити освітлену свічками сцену в залиту сонячним світлом лужок. В результаті повний набір шумів гарантований, а зображення буде виглядає гірше, ніж на VHS після 5-ої перезапису.

Виникає питання як з цим боротися? Звичайно, у деяких камер є відносно непогані режими дозволяють забезпечувати мінімальний рівень шумів. Такі як Twilight Mode (сутінки). При цьому швидкість затвора встановлюється рівною 1/60 з, а посилення обмежується рівнем +6 дБ. Подібні режими є і в інших відеокамерах. При малих (але не занадто) освещенностях Twilight Mode забезпечує гарні результати при мінімумі усілій.Но, незважаючи на це у багатьох випадках при низьких рівнях освітленості вам доведеться керувати камерою все одно вручну.

Що ж потрібно робити. По-перше, слід встановити швидкість затвора рівній 1/60 або 1/30 с. По-друге, спробуйте піднімати посилення до рівня, коли картинка вже задовільна, а рівень шумів поки що прийнятна.

Головне не переборщити, посилення вище +9 дБ небажано; швидкість затвора менше 1/30 з можна застосовувати лише у випадках, коли ви або ваш об'єкт зйомки не збираєтеся робити швидких русі, наприклад, різко повертати камеру, бігати. В іншому випадку вийде стробоскопічний ефект.

У будь-яких умовах при ручному управлінні завжди набагато нижче рівень шумів і чіткіше промальовані деталі, якщо, звичайно, ви вмієте добре керувати вашої відеокамерою.

Крихітні видошукачі відеокамер навіть кольоровими Жк-дисплеями не зможуть показати всіх недоліків за свого малого дозволу. Якщо ж у вас на місці зйомки є портативний телевізор, ви зможете акуратно налаштувати всі установки камери і побачити те, що насправді записуєте на плівку.

Так само для поліпшення освітленості можна попросту додати світло в кадр. Постарайтеся підключити в роботу кілька додаткових освітлювальних приладів.

Підсвітите сцену ззаду чи збоку освітлювальним приладом, якщо ви виробляєте зйомку при свічках або сонце слід надіти на лампу темно-синій фільтр у вигляді напівпрозорої тканини або скла синього кольору. Т.к. у звичайних ламп розжарювання інша колірна температура. 3200К (прилади з лампами розжарювання) і 5400К (природний денне світло)

Для прикладу: біла стінка, освітлена з одного краю лампою розжарювання, а з іншого свічкою на моніторі відеокамери буде виглядати жовтою і синьою хоча стіна біла.

 

Ефект освітлення за методом темного поля можна отримати, застосовуючи найпростіші прийоми. Внутрішній диск діафрагми не пропускає в конденсор центральні промені світлового пучка, а проходять крайові промені на виході з нього висвітлюють препарат з усіх боків косим світлом.

Завдання відтворення ефектів освітлення і текстури поверхні використовують методи геометричної та інтегральної оптики, чисельне моделювання законів відбиття і поглинання світла, спеціальні розділи теорії нелінійних диференціальних рівнянь.

МИНОБРНАУКИ РОССИИ







Дата добавления: 2015-10-15; просмотров: 347. Нарушение авторских прав; Мы поможем в написании вашей работы!



Расчетные и графические задания Равновесный объем - это объем, определяемый равенством спроса и предложения...

Кардиналистский и ординалистский подходы Кардиналистский (количественный подход) к анализу полезности основан на представлении о возможности измерения различных благ в условных единицах полезности...

Обзор компонентов Multisim Компоненты – это основа любой схемы, это все элементы, из которых она состоит. Multisim оперирует с двумя категориями...

Композиция из абстрактных геометрических фигур Данная композиция состоит из линий, штриховки, абстрактных геометрических форм...

Особенности массовой коммуникации Развитие средств связи и информации привело к возникновению явления массовой коммуникации...

Тема: Изучение приспособленности организмов к среде обитания Цель:выяснить механизм образования приспособлений к среде обитания и их относительный характер, сделать вывод о том, что приспособленность – результат действия естественного отбора...

Тема: Изучение фенотипов местных сортов растений Цель: расширить знания о задачах современной селекции. Оборудование:пакетики семян различных сортов томатов...

Что такое пропорции? Это соотношение частей целого между собой. Что может являться частями в образе или в луке...

Растягивание костей и хрящей. Данные способы применимы в случае закрытых зон роста. Врачи-хирурги выяснили...

ФАКТОРЫ, ВЛИЯЮЩИЕ НА ИЗНОС ДЕТАЛЕЙ, И МЕТОДЫ СНИЖЕНИИ СКОРОСТИ ИЗНАШИВАНИЯ Кроме названных причин разрушений и износов, знание которых можно использовать в системе технического обслуживания и ремонта машин для повышения их долговечности, немаловажное значение имеют знания о причинах разрушения деталей в результате старения...

Studopedia.info - Студопедия - 2014-2024 год . (0.013 сек.) русская версия | украинская версия