Студопедия — СТІЙКІСТЬ РОБОТИ ОБ'ЄКТІВ В УМОВАХ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
Студопедия Главная Случайная страница Обратная связь

Разделы: Автомобили Астрономия Биология География Дом и сад Другие языки Другое Информатика История Культура Литература Логика Математика Медицина Металлургия Механика Образование Охрана труда Педагогика Политика Право Психология Религия Риторика Социология Спорт Строительство Технология Туризм Физика Философия Финансы Химия Черчение Экология Экономика Электроника

СТІЙКІСТЬ РОБОТИ ОБ'ЄКТІВ В УМОВАХ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ






Мал 2.4

Як професійне рішення моніторингу студії, MRmk2 - надзвичайно збалансовані, видають чіткі високі частоти і точну середину. Крім того, їх вихідна потужність і конкурентна ціна поза владою існуючих конкурентних рішень, а звучання баса більш глибоке і точне, ніж у інших пропозицій в цьому класі. За заявою виробника, монітори ідеально підходять для професійних і домашніх студій, а також домашніх кінотеатрів і мультимедійних додатків.

У моніторах MRmk2 застосовані повністю нові професійні перетворювачі, спеціально розроблені для задоволення вимог сучасних прожект студій. Точне звучання високих частот забезпечується шовковими куполоподібними твітерами з неодимовими магнітами. Гіперболічні вигнуті конічні вуфери з перевернутою пилезахитною кришкою і довгою звуковою котушкою забезпечують рівне, контрольоване звучання низьких і середніх частот.

Два точних підсилювача класу A / B були спеціально сконструйовані для роботи з новими драйверами, гарантуючи мінімальний вплив спотворень, артефактів і змін у частотній характеристиці при роботі на різних рівнях гучності. Монітори MRmk2 видають більше потужності, ніж будь-які інші монітори у своєму класі, і забезпечують надзвичайно рівну частотну характеристику, від ультра-низьких басових частот до точних середніх і ясних високих.

Оптимального розміру спеціально розроблений хвилевід призначений для максимально ясної звукопередачі та формування правильного звукового поля в зоні робочого місця звукорежисера, а також служить для мінімізації дифракції. Це дозволило добитися плавного переходу від ВЧ до НЧ і 3-мірного відчуття звукового простору. У MRmk2 також застосовані дефлектори особливої ​​форми для поліпшення звукового образу і додання звуку більшої глибини.

Монітори не просто чудово виглядають, кабінети MRmk2 також оснащені спеціально налаштованими портами фазоінверторів на задній панелі. Корпус виготовлений з цілісного МДФ, тому немає небажаних спотворень від руху повітря або вібрації. Перетворювачі не обмежуються тиском, і кабінети резонують на низьких частотах для більш глибокого, збалансованого звучання баса. Для відповідності найдорожчим студіям, все, аж до дизайну кабінету MRmk2 виготовляється з великою увагою до деталей. Монітори повинні бути точними і чудово звучати, і MRmk2 розроблені саме з такою філософією.

 

Підготовка до запису

Перед початком роботи треба перевірити, щоб наш тракт був добре скомутований, нічого не заважало і всі кабелі (по можливості) були сховані, адже людина котра буде співати може перечепитися і завдати шкоди собі і обладнанню, а це нікому не потрібно.

Під час запису ми будемо використовувати мікрофон BlueBird (див.мал. 2.1.)

Він має кардіоєдну спрямованість, тож треба слідкувати, щоб рух співака (співачки) був обмежений, оскільки при зміщені в боки мікрофон гірше знімає звук і ми будемо втрачати корисний сигнал.

Відстань від ротової порожнини до капсуля мікрофона у середньому повинно бути 25-30 см. Професійні вокалісти, як правило, вміють працювати з мікрофоном. На гучних моментах вони трішки відхиляються, а на тихих (наприклад коли співають фальцетом) трішки наближаються. Чим гірше співак працює з мікрофоном тим більше треба компресувати, Чим більше компресуемо, тим більше вилазять шуми і реверберація приміщення. Оскільки ми працюємо у домашніх умовах цього найчастіше не оминути, проте не завжди.

Після того як мікрофон встановлено, необхідно попросити щоб вокалістка заспівала самий гучний момент пісні. Так як динамічний діапазон мікрофона обмежений, необхідно не допускати перевантаження, оскільки буде чутно спотворення запису. Так ми відстежимо критичний рівень вхідного сигналу і зекономимо трішки студійного часу.

При записі вокалу ми використовуємо достатньо потужний комп’ютер. При роботі з ним ми не будемо відчувати дискомфорт, оскільки потужності його достатньо. Його параметри такі:

· Процесор AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Proccesor 6000+ 3.0 GHz

· Оперативна пам’ять 3,00 Гб

· Тип системи 32-разрядна ОС

· Вінчестер 500 Гб

На нього ми встановили Cubase 5.

 

 

Дуже зручний сиквенсор, котрий дає нам змогу і записувати, і обробляти записаний матеріал, і створювати власні музичні композиції.

У вище згаданій програмі створюємо проект і необхідну кількість доріжок, та імпортуємо зведений музичний супровід. Мікрофон у нас один і вокал по своїй природі моно джерело звучання. Тож для вокалу потрібна моно доріжка підключена до лівого (left) входу нашого звукового інтерфейсу. Перевіряємо чий йде запис. Якщо запис не йде треба перевірити налаштування, та дравейра.

В нашому випадку діапазон вокалу в пісні не великий, тому було легко контролювати перевантаження на вхідному сигналі. По змозі відстань між ротовою порожниною співачки і мікрофоном щоб була однакова.

Приміщення в котрому ми робили запис площею 1.5 м на 1.1 м висотою 2.7 м, дві стінки не паралельні – цегляні, а інші дві закриті щільною тканиною (сходова клітка), давало нам достатньо сухий звук. Не бажаної кімнатної реверберації майже не було, що для запису вокалу дуже добре.

Навушники мають дуже гарну звукоізоляцію, тому мікрофон не знімав музичний супровід.

Пісня за задумом проста і не вимагає від співачки надприродних зусиль. Мікрофон дуже гарно знімає голос. Всього достатньо на всьому частотному діапазоні. Запис робили з 7 дублів з котрих потім вибирали ті частини котрі були найліпшими.

 

Оскільки ми маємо вже готове аранжування, нам потрібно тільки вкласти вокал у мікс. Компресію і реверберотор ми використовуємо з пакету плагінів Wawes.

 

При обробці вокалу ми задіяли параметричний еквалайзер FabFilter Pro (Mono) і обрізали низькі частоти 112 Гц, щоб нам не заважав низькочастотний шум.

 

 

На завершальному етапи зведення вокалу з аранжування, ми вистроюємо баланс наших доріжок. До майстер доріжки підключаємо L2 Ultramaximazer Peac Limiter з пакету Weves плагінів і робимо експорт треку.

 

СТІЙКІСТЬ РОБОТИ ОБ'ЄКТІВ В УМОВАХ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ

 

Стійкість роботи об'єктів промисловості є одним з важливих чинників оцінки ефективності економіки.

 

При виникненні надзвичайних ситуацій, дія різних вражаючих чинників на об'єкти промисловості, може привести до їх значного руйнування, поразки і втрат робочих і службовців, населення. Це, у свою чергу, може стати причиною скорочення об'ємів випуску промислової і сільськогосподарської продукції, зниження життєвого рівня населення.

 

При надзвичайних ситуаціях мирного часу /аварії, катастрофи, стихійні лиха/ масштаби руйнувань, загибелі і поразки людей носять, як правило, локальний характер. Наслідками аварій, катастроф, стихійних бід є порушення роботи окремих підприємств і викликані цим перебої в постачанні електроенергією, газом, водою, паливом, сировиною, комплектуючими виробами, погіршення екологічної обстановки.

 

У воєнний час, особливо при застосуванні ЗМУ. масштаби руйнування промислових об'єктів, загибелі і враження людей можуть бути значними. Тому і вимоги до стійкості роботи об'єктів промисловості у воєнний час повинні бути також значно вищими, оскільки економіка в озброєній боротьбі держав відіграє вирішальну роль. Вона визначає характер та способи ведення війни і здійснює визначальний вплив на військову могутність держави, на хід й результат війни.

Досвід другої світової війни показав, що воюючі сторони прагнули завдати можливо більшого збитку економіці супротивника всіма способами і засобами озброєної боротьби.

 

Україна проводить миролюбну політику, військова доктрина України носить оборонний характер, проте це не виключає вірогідність виникнення війни на її території. Тому для забезпечення нормального функціонування промисловості, зменшення матеріальних втрат необхідно розробляти та здійснювати комплекс різних заходів, направлених на підвищення стійкості роботи об'єктів промисловості в мирний і воєнний час.








Дата добавления: 2015-09-19; просмотров: 418. Нарушение авторских прав; Мы поможем в написании вашей работы!



Важнейшие способы обработки и анализа рядов динамики Не во всех случаях эмпирические данные рядов динамики позволяют определить тенденцию изменения явления во времени...

ТЕОРЕТИЧЕСКАЯ МЕХАНИКА Статика является частью теоретической механики, изучающей условия, при ко­торых тело находится под действием заданной системы сил...

Теория усилителей. Схема Основная масса современных аналоговых и аналого-цифровых электронных устройств выполняется на специализированных микросхемах...

Логические цифровые микросхемы Более сложные элементы цифровой схемотехники (триггеры, мультиплексоры, декодеры и т.д.) не имеют...

Сравнительно-исторический метод в языкознании сравнительно-исторический метод в языкознании является одним из основных и представляет собой совокупность приёмов...

Концептуальные модели труда учителя В отечественной литературе существует несколько подходов к пониманию профессиональной деятельности учителя, которые, дополняя друг друга, расширяют психологическое представление об эффективности профессионального труда учителя...

Конституционно-правовые нормы, их особенности и виды Характеристика отрасли права немыслима без уяснения особенностей составляющих ее норм...

Образование соседних чисел Фрагмент: Программная задача: показать образование числа 4 и числа 3 друг из друга...

Шрифт зодчего Шрифт зодчего состоит из прописных (заглавных), строчных букв и цифр...

Краткая психологическая характеристика возрастных периодов.Первый критический период развития ребенка — период новорожденности Психоаналитики говорят, что это первая травма, которую переживает ребенок, и она настолько сильна, что вся последую­щая жизнь проходит под знаком этой травмы...

Studopedia.info - Студопедия - 2014-2024 год . (0.009 сек.) русская версия | украинская версия