Студопедия — Кондак 3. Сила Вышняго даде тогда святей Екатерине дерзновение, еже нечествующаго царя Максимина о принесении идолом жертв обличити небоязненно
Студопедия Главная Случайная страница Обратная связь

Разделы: Автомобили Астрономия Биология География Дом и сад Другие языки Другое Информатика История Культура Литература Логика Математика Медицина Металлургия Механика Образование Охрана труда Педагогика Политика Право Психология Религия Риторика Социология Спорт Строительство Технология Туризм Физика Философия Финансы Химия Черчение Экология Экономика Электроника

Кондак 3. Сила Вышняго даде тогда святей Екатерине дерзновение, еже нечествующаго царя Максимина о принесении идолом жертв обличити небоязненно






Сила Вышняго даде тогда святей Екатерине дерзновение, еже нечествующаго царя Максимина о принесении идолом жертв обличити небоязненно, и той пребысть безгласен на мног час, не могий противитися ея глаголам. Она же, благодарящи Бога, воспеваше: Аллилуиа.

 

Икос 3

Имущи святая Екатерина свыше данную ей премудрость, егда нечестивый царь, постави пред собою, вопрошаше ю о роде ея и сане, она исповеда себе быти дщерь царскую, философския и риторския науки добре изучившую, паче же Христову невесту себе наименова, в явное отвержение идольскаго служения.

Радуйся, убо, Екатерино преславная.

Радуйся, царское священие.

Радуйся, пчело, дыма идольскаго отлетевшая.

Радуйся, голубице, златы крила имущая.

Радуйся, кадило Христова благоухания.

Радуйся, Екатерино, невесто Христова премудрая.

 

Кондак 4

Бурею ярости вознеистовився царь на святую деву, рече к ней: «Не глаголи зле о бозех наших». Святая же Екатерина отвеща: «Аще восхощеши отрясти мрак прелести, уразумееши богов твоих худость и познаеши истиннаго Бога, Егоже имя токмо глаголемое, или крест, изобразуемый на воздусе, прогоняет боги твоя и погубляет. И аще повелиши, явлю тебе истину, поющи Богу: Аллилуиа».

 

Икос 4

Слышав нечестивый царь свободный и мудрый ответ твой о вере Христовой, убоявся, да не будет побежден от тебе, собра от пределов державы своея мудрецов, числом пятдесят, на прение. Ты же, Архангелом Михаилом утвержденная и о победе уверенная, возрадовалася еси вступити в прение с ними. Приими убо, дево, от нас похвалу сию:

Радуйся, изъявительнице ума Христова.

Радуйся, херувимское стяжавшая Богопознание.

Радуйся, серафимскою воспаленная к Богу любовию.

Радуйся, мудрых мудрейшая.

Радуйся, духовный меч на неверие изострившая.

Радуйся нечестия прогонительнице.

Радуйся верных наставнице.

Радуйся, Екатерино, невеста Христова премудрая.

 

 

Кондак 5

Боготечной звезде была еси подобна, Екатерино, препревши пятдесят ветий и наставивши их на путь христианский, ведущий к праведному Солнцу, от Девы возсиявшему Христу Богу, своими мудрыми глаголы, иже и осуждени бывше за Христа на сожжение и напутствовани молитвою твоею, с радостию идоша в огнь, поюще: Аллилуиа.

 

Икос 5

Видев царюющий повеления своя в тебе пренебреженны и увещания презренны, обратися к лукавству, еже ласканием прельстити тя, обещая полцарства тебе дати. Ты же, веру сокровищам земным предпочетши и Жениха Христа возлюбивши паче земнаго царства и одежду мученичества паче багряницы, отвергла еси его суесловие. Сего ради восписуем ти сия похвальная:

Радуйся, дево, лесть обличившая.

Радуйся, запинателя змия поправшая.

Радуйся, дщерь царева.

Радуйся, дево, рясны златыми одеянная.

Радуйся, всякое вещество превозшедшая.

Радуйся, на гору боговидения востекшая.

Радуйся, светом богопознания просвещенная.

Радуйся, труба духа, воспевшая глас истиннаго богословия.

Радуйся, доброе веры исповедание.

Радуйся, света евангельскаго сияние.

Радуйся, законов вечных хранительнице.

Радуйся, наша помощнице.

Радуйся, Екатерино, невесто Христова премудрая.

 

Кондак 6

Проповедником богоносным, Апостолом поревновавши, дерзновенно пред лицем мучителя проповедала еси Христа, истиннаго Бога, Емуже в ранах и в темнице пела еси: Аллилуиа.

 

Икос 6

Возсиявый в сердце твоем свет истиннаго богоразумия отгнал есть мрак скорбей, иже не остави тя алкати, голубицею пищу ти посылая, ниже стужати о болезни, посетил бо Сам тя в темнице, ободряя и многи венцы обещавая. Ты же, терпеливодушная, сим паче укрепилася еси и царицу Августу и воеводу Порфирия, с воины притекших к тебе, обратила еси к свету веры Христовой и научила пети тебе сия:

Радуйся, мироположнице Божественныя любве.

Радуйся, адаманте крепкий.

Радуйся, вина чудес неизреченных.

Радуйся, врага терпением убившая.

Радуйся, язвы Господа на теле своем носившая.

Радуйся, царице Августе с пришедшими к мученическому подвигу путенаставнице.

Радуйся, яко во тьме свет была еси.

Радуйся, яко Сам Господь, Свет мира, тебе, в темнице бывшей, Себе явил есть.

Радуйся, уз греховных скорая решительнице.

Радуйся, болезнующих скорая целебнице.

Радуйся, помощнице нашего спасения.

Радуйся, Екатерино, невесто Христова премудрая.

 







Дата добавления: 2015-10-01; просмотров: 310. Нарушение авторских прав; Мы поможем в написании вашей работы!



Кардиналистский и ординалистский подходы Кардиналистский (количественный подход) к анализу полезности основан на представлении о возможности измерения различных благ в условных единицах полезности...

Обзор компонентов Multisim Компоненты – это основа любой схемы, это все элементы, из которых она состоит. Multisim оперирует с двумя категориями...

Композиция из абстрактных геометрических фигур Данная композиция состоит из линий, штриховки, абстрактных геометрических форм...

Важнейшие способы обработки и анализа рядов динамики Не во всех случаях эмпирические данные рядов динамики позволяют определить тенденцию изменения явления во времени...

Философские школы эпохи эллинизма (неоплатонизм, эпикуреизм, стоицизм, скептицизм). Эпоха эллинизма со времени походов Александра Македонского, в результате которых была образована гигантская империя от Индии на востоке до Греции и Македонии на западе...

Демографияда "Демографиялық жарылыс" дегеніміз не? Демография (грекше демос — халық) — халықтың құрылымын...

Субъективные признаки контрабанды огнестрельного оружия или его основных частей   Переходя к рассмотрению субъективной стороны контрабанды, остановимся на теоретическом понятии субъективной стороны состава преступления...

Сравнительно-исторический метод в языкознании сравнительно-исторический метод в языкознании является одним из основных и представляет собой совокупность приёмов...

Концептуальные модели труда учителя В отечественной литературе существует несколько подходов к пониманию профессиональной деятельности учителя, которые, дополняя друг друга, расширяют психологическое представление об эффективности профессионального труда учителя...

Конституционно-правовые нормы, их особенности и виды Характеристика отрасли права немыслима без уяснения особенностей составляющих ее норм...

Studopedia.info - Студопедия - 2014-2024 год . (0.015 сек.) русская версия | украинская версия