Студопедия — Акафист Пресвятей и Животворящей Троице
Студопедия Главная Случайная страница Обратная связь

Разделы: Автомобили Астрономия Биология География Дом и сад Другие языки Другое Информатика История Культура Литература Логика Математика Медицина Металлургия Механика Образование Охрана труда Педагогика Политика Право Психология Религия Риторика Социология Спорт Строительство Технология Туризм Физика Философия Финансы Химия Черчение Экология Экономика Электроника

Акафист Пресвятей и Животворящей Троице






О святая мученице царевно Анастасие, главнейшему догмату православной веры тезоименная: ужасаемся зрети тебе на камени гробнем наших сердец: ты же, егда объял есть тебе трепет и ужас заключения твоего, глумилася еси ужасу сему, глаголя ужасную радость, ужасно хорошо, ужасно мило: можеши, аще волиши, отъяти страхования наша, иже не соделывают страха Божия.
О нечаянная радосте всем знаемым твоим в житии, иже непщеваху в твое место быти наследнику: обаче явилася еси велие утешение сродником твоим, наипаче в заточении, солнечному лучу в темнице подобяся: буди Свет Христов и мне в самозданной темнице страстей моих, воскрешая от радостей мира.
О иже отроковица сущи, верою и любовию отверзала еси сокровенная ближних твоих, сокровище тайнаго сердца человека изводя нам, яко свет полудне: отжени прах и пепел от златницы, юже в Крещении даде ми Господь: отверзи мне тайная души моея: аще ли не ужаснулся, аще ли не прибегну к покаянию молитвами твоими, воскресая Христу Богу со Безначальным Его Отцем и Пресвятым и Благим и Животворящим Его Духом. Аминь.

Свт. Иннокентий Херсонский

Акафисты

Оглавление

Акафист Пресвятей и Животворящей Троице. 1

Акафист Божественным Страстем Христовым.. 11

Акафист Живоносному Гробу и Воскресению Господню.. 20

Акафист Покрову Пресвятыя Богородицы.. 28

Служба и акафист Святому Архангелу Михаилу. 37

Акафист к причащению Святых Таин. 46

 

 

Акафист Пресвятей и Животворящей Троице

 

Иерей: Благословен Бог наш.

Чтец: Слава Тебе, Боже наш, слава Тебе. Царю Небесный: Трисвятое: по Отче наш.

 

Тропари сия, глас 6й

Помилуй нас, Господи, помилуй нас: всякаго бо ответа недоумеюще, сию Ти молитву яко Владыце грешнии приносим: помилуй нас!

Слава: Господи, помилуй нас, на Тя бо уповахом: не прогневайся на ны зело, ниже помяни беззаконий наших: но призри и ныне яко благоутробен, и избави ны от враг наших: Ты бо еси Бог наш, и мы людие Твои, вси дела руку Твоею, и имя Твое призываем.

И ныне: Милосердия двери отверзи нам, благословенная Богородице: на­деющийся на Тя да не погибнем, но да избавимся Тобою от бед: Ты бо еси спасение рода христианскаго.

Верую во единаго Бога Отца, Вседержителя…

 

Стихиры, глас 8й. Самогласны

Воспоим вси боголепно песньми божественными, Отца Безначальна, Сына Превечна и Духа Соприсносущна, Триипостасную державу, Едино Божество, едино царство и господство, едину волю и силу, пред Ними же всяко колено преклоняется небесных, земных и преисподних. (Дважды.)

Отцу и Сыну и Духу верно поклонимся вси, Троице Единосущней и Нераздельней, Юже выну славословят на небеси безплотных чинове: мы же Тоя милости и щедроты исповедуя, на земли возопиим: Отче создавый, Сыне искупивый, и Душе Святый освящаяй всех нас, Троице Пребожественная, слава Тебе! (Дважды.)

Егда в начале род человечь восхотел еси создати, Господи, тогда к Сыну Твоему собезначальному и Духу соприсносущному рекл еси, Благоутробне: сотворим человека по образу и подобию Нашему! Темже человеколюбному о нас смотрению чудящеся, вопием: Троице Пресвятая и благопромыслительная, Творче и Боже наш, слава Тебе!

Егда от Иоанна крещение совершашеся во Иордане, Тройческое явися по­клонение, Отец возлюбленнаго Сына именуяй, Сын приемляй крещение от раба, Дух Святый сходяй с небесе в виде голубине: темже Божественным ви­дением таинству наученнии, с верою вопием: Троице единосущная, тако явитися благоизволившая, помилуй и спаси нас!

Слава, и ныне, глас тойже: Приидите людие, Триипостасному Божеству поклонимся, Сыну во Отце со Святым Духом: Отец бо роди бездетно Сына соприсносущна и сопрестольна, и Дух Святый бе во Отце, с Сыном прослав­ляемы едина сила, едино существо, едино Божество, Емуже покланяющеся, вси глаголем: Святый Боже, вся содеявый Сыном, содейством Святаго Духа: Святый Крепкий, Имже Отца познахом, и Дух Святый причде в мир: Святый Безсмертный, утешительный Душе, от Отца исходяяй и в Сыне почиваяй, Тро­ице Святая, слава Тебе!

 

На стиховне стихиры, глас 2й

Троицу единосущную песнословим, Отца и Сына и Святаго Духа, Сию бо проповедаша вси пророцы, и апостоли с мученики.

Стих: Сердце чисто созижди во мне, Боже, и Дух прав обнови во утробе моей.

Света безначальна и присносущна Отца, света незаходима и соприсно­сущна Сына, со Духом предвечно исходным светом, верою славим, любовию поем и надеждою превозносим во вся веки.

Стих: Не отвержи мене от лица Твоего и Духа Твоего Святаго не отыми от мене.

Имеяй на небеси неумолкныя певцы славы Твоея, безплотных чинове, приими и от нас на земли хваление, Троице Пребожественная, ихже создала еси по образу и подобию Твоему.

Слава, и ныне: Видехом свет истинный, прияхом Духа Небеснаго, обретохом веру истинную, нераздельней Троице покланяемся, Та бо нас спасла есть.

Таже: Господи, помилуй. (12 раз.) Слава, и ныне: Приидите, поклонимся: (Трижды.) Псалом 138: Господи, искусил мя еси и познал мя еси...

 

Тропарь, глас 8й

Благословен еси Трисвятый Господи Боже наш, Иже всю тварь премудростию Твоею создавый, и падший род человечь милостию Своею не оставивый, покаявшимся же грешником живот вечный даровати обещавый, Человеколюб­ие, слава Тебе!

Господи, помилуй (трижды). Слава, и ныне: Псалом 50... Помилуй мя, Боже...

 

Канон, глас 4й

 

Песнь 1, ирмос

Божественным покровен медленоязычный мраком извитийствова Богописанный закон, тину бо отряс очесе умнаго, видит Сущаго, и научается Духа разу­му, хваля Божественными песньми.

Припев: Пресвятая Троице, Боже наш, слава Тебе!

Повелением Твоим, триипостасне Владыко и Господи, вся составишася, видимая и невидимая: повели убо душе, омраченной мглою греха, воздвигнутися к Твоему славословию!

Разумети Тя всецело ниже чинове могут невещественнии Ангельстии, Тро­ице безначальная: мы же бренными усты неисповедимую наипаче благость Твою к нам недостойным пети и славити дерзаем.

Слава: Трисветлая единица Пребожественная, весь прожени грехов и стра­стей наших мрак, светлых лучей Твоих сладчайшим осенением, да яко чада света непреткновенно ходити возможем по пути заповедей Твоих.

И ныне: Троицы явилася еси честный храм, в немже Отец любовию, Сын плотию, Дух Святый нашествием обитель Себе сотвори, един истинный Бог наш, Егоже умоли о нас, Предстательнице всемощная.

 

Песнь 3

Разверзе утробы нечадствовавшия узы, досаду же неудоботерпиму благочадствующия, едина молитва пророчицы древле Анны, носящия дух сокрушен, к сильному и Богу разумов.

Исповедаемтися, Триипостасне Господи Боже наш, и вся души и тела на­шего составы преклоняя, со умилением зовем: несмы достойни не точию при­зыва™ Тя, но ниже воззрети на высоту трисиятельныя славы Твоея.

От света безначальна собезначален Сын свет возсия, и соестественный свет Дух изыде, неизреченно и боголепно: нетленному убо рождению, вкупе же и неизреченному исхождению покланяемся.

Слава: Возсияй в сердцах, трисолнечное Божество, воспевающих Тя трисиянным светом Твоим: и подаждь всем нам разум, во еже ведати волю Твою и силу, во еже совершати Твое хотение, благое и совершенное, и величати и славити Тя.

И ныне: Радуйся, двере Господня непроходимая, радуйся, стено и покрове притекающим к Тебе, радуйся, спасения всех ходатаице: молящи не оскудевай ко Пресвятей Троице о славящих всепетое имя Твое.

 

Седален, глас 5й

Трисиятельнаго единаго Божества благочестно поем, вопиюще: Свят еси, Отче безначальный, собезначальный Сыне, и Божественный Душе: просве­ти нас верою Тебе служащих, и вечнаго огня исхити.

Слава, и ныне, глас 6й: Мати Пресвятая, Еяже молитвами род человечес­кий присно соблюдается, поклонися Отцу, умоли Сына, призови Святаго Духа, и умилостиви Бога в Троице единаго о множестве грехов наших, да Тобою помиловани бывше, Творца и Тебе благословим отныне и до века.

 

Песнь 4

Царю царей, яковый от яковаго, един Слове, произшедый от Отца безвиновнаго, равномощнаго Твоего Духа апостолам истинно послал еси, яко Благо­детель, поющим: слава державе Твоей, Господи!

Долготерпение Твое, Отче, славим, милосердие Твое, Сыне, воспеваем, благодать Твою, Душе Святый, величаем и умильно вопием: Триипостасный Боже и Господи, милостив буди нам грешным!

Да трисиятельное Твое всем нам явиши Божество, создавый изначала че­ловека, по образу Твоему и подобию вообразил еси его, ум ему и слово, и дух дав, яко Человеколюбец.

Слава: Яко создала еси нас по образу Твоему, Богоначальная и вседетельная Троице, вразуми убо и просвети нас, во еже хранити подобие Твое, творя волю Твою, благую и совершенную.

И ныне: Ты едина еси корень девства, Ты неувядаемый цвет чистоты, Ты стерла еси главу змиеву рождением Твоим: Ты убо избави нас от неисцельных страстей наших, и к пристанищу истиннаго покаяния настави.

 

Песнь 5

Решительное очищение грехов, огнедухновенную приимите Духа росу, о чада светообразная церковная! Ныне бо от Сиона изыде закон, языкоогнеобразная Духа благодать.

Во единомыслие впадше лукавства некогда, столп гордыни умыслиша создати сынове человечестии: Ты же показуя единую в триех Ипостасех державу, рекл еси равнодетельному Твоему Сыну и Духу: приидите сошедше, языки их смесим.

Отца, и Сына, и Духа Святаго, Тожде естество и Божество верою славим, троичное же Лицы, единаго же'невидимыя и видимыя твари Содетеля.

Слава: Егда нас постигнет нощь смертная, тогда, о безсмертный трисолнечный Содетелю! темной области отступити от нас повели, и свету вечному Твоему причастники ны сотвори.

И ныне: Чистейшая еси паче всякия чистоты, в Нейже един сый кроме греха обитель Себе сотвори, молитвами Твоими избави ны от злых наших де­яний, нечистых помышлений и неподобных глаголаний.

 

Песнь 6

Очищение нам, Христе, и спасение, Владыко, возсиял еси от Девы: да яко пророка от зверя морскаго персей Иону, от тли исхитиши всего Адама, всеродна падшаго.

Вемы, о Пресвятая Троице, яко ничтоже скверно внидет в Твой пресветлый чертог: мы же всякия нечистоты исполнени есмы: обаче аще хощеши, можеши ны очистити: очисти убо, и в небесных Твоих селениих всели ны!

Древле Аврааму под дубом Мамврийским явился еси в триех Лицех, един сый естеством и хотением, Богословия тайну прообразуя: темже верно поем Тя, единоначальнаго Бога и Триипостаснаго.

Слава: Да Твоего благоутробия неизследимое, Владыко, покажеши богат­ство нам, Сына Твоего Единороднаго послал еси к нашей нищете, воображая нас крестом Его на первую светлость: ныне же просвети ны и одушеви Боже­ственным Твоим Духом, да не высоты искупления отпадаем неразумие.

И ныне: Храм покажи ны трисветлаго Твоего богоначалия световиден, чисте служити Тебе, Зиждителю всех, и неизреченную Твою славу умно зрети, молитвами Богородицы, Юже достойно, яко преславную, величаем.

 

 







Дата добавления: 2015-10-01; просмотров: 412. Нарушение авторских прав; Мы поможем в написании вашей работы!



Важнейшие способы обработки и анализа рядов динамики Не во всех случаях эмпирические данные рядов динамики позволяют определить тенденцию изменения явления во времени...

ТЕОРЕТИЧЕСКАЯ МЕХАНИКА Статика является частью теоретической механики, изучающей условия, при ко­торых тело находится под действием заданной системы сил...

Теория усилителей. Схема Основная масса современных аналоговых и аналого-цифровых электронных устройств выполняется на специализированных микросхемах...

Логические цифровые микросхемы Более сложные элементы цифровой схемотехники (триггеры, мультиплексоры, декодеры и т.д.) не имеют...

Экспертная оценка как метод психологического исследования Экспертная оценка – диагностический метод измерения, с помощью которого качественные особенности психических явлений получают свое числовое выражение в форме количественных оценок...

В теории государства и права выделяют два пути возникновения государства: восточный и западный Восточный путь возникновения государства представляет собой плавный переход, перерастание первобытного общества в государство...

Закон Гука при растяжении и сжатии   Напряжения и деформации при растяжении и сжатии связаны между собой зависимостью, которая называется законом Гука, по имени установившего этот закон английского физика Роберта Гука в 1678 году...

Травматическая окклюзия и ее клинические признаки При пародонтите и парадонтозе резистентность тканей пародонта падает...

Подкожное введение сывороток по методу Безредки. С целью предупреждения развития анафилактического шока и других аллергических реак­ций при введении иммунных сывороток используют метод Безредки для определения реакции больного на введение сыворотки...

Принципы и методы управления в таможенных органах Под принципами управления понимаются идеи, правила, основные положения и нормы поведения, которыми руководствуются общие, частные и организационно-технологические принципы...

Studopedia.info - Студопедия - 2014-2024 год . (0.01 сек.) русская версия | украинская версия