Студопедія
рос | укр

Головна сторінка Випадкова сторінка


КАТЕГОРІЇ:

АвтомобіліБіологіяБудівництвоВідпочинок і туризмГеографіяДім і садЕкологіяЕкономікаЕлектронікаІноземні мовиІнформатикаІншеІсторіяКультураЛітератураМатематикаМедицинаМеталлургіяМеханікаОсвітаОхорона праціПедагогікаПолітикаПравоПсихологіяРелігіяСоціологіяСпортФізикаФілософіяФінансиХімія






Що вивчає історія України?


Дата добавления: 2015-08-17; просмотров: 934



1. Биржаков М. Б. „Введення в туризм” – СПБ.: Видавничий Торгівельний Дім „Герда”, 1999. – с.192

2. Квартальнов В.А. , Романов А. А. Международный туризм : политика развития: Учебное пособие . – М.: Советский спорт, 1998, - с. 142

3. http://www.tourlib.columb.net.ua/lib/Aref_tourism/zabaldina.html

4. http://cen.iatp.org.ua/libr/iatp4/kudrya2.dok

5. http://www.rozamira.com/countries/france/Disneyland/Disneyland - Hotel/

6. http://www.kontorakuka.ru/countries/europe/france/culture/prison.html

7. http://www.otdihinfo.ru/catalog/31.html

 

Яків, працівник. Повар. Покоївка.

 

 

 


9.Висновки

Читаєш оповідання чи драму Чехова і чекаєш, чим же закінчиться історія, але не всі твори мають завершений фінал. У цьому і є перша особливість творчості Чехова — автор не нав'язує власної думки. Він не хоче доводити історію до якоїсь конкретної крапки, бо вважає, що читач має сам включитися в обговорення теми та зробити власні висновки. Можливо, висновки будуть різні, але це не має значення: головне — розбурхати читача, зробити з нього активного учасника якщо не театральної, то життєвої драми.

Про «Чайку» говорили, що вона написана наперекір усім драматургічним правилам, переконували, що публіка ще не готова сприйняти непростий символічний зміст твору. На перший погляд, у п'єсі «Чайка» йдеться про кохання — любовними почуттями охоплені майже всі. Але якби героям драми довелося вибирати між мистецтвом і коханням, то на перше місце вони б поставили мистецтво. Це для них — основа життя. У кожної з дійових осіб є якесь своє заняття та певне місце в суспільстві: Сорін дослужився до поважного чину, але тепер у відставці і нудьгує, Дорн — лікар, Медведенко — учитель. Серед них є дві знаменитості — Аркадіна і Тригорін. Тільки Треплєв неприкаяний — «обірванець», «приживала». Але саме до Треплєва виникає більше поваги, ніж до інших персонажів. Можливо тому, що мати критикує його п'єсу — «це щось декадентське». Ніна говорить, що грати роль у його п'єсі неможливо — «немає живих облич», «мало кохання». Тільки Дорн заступається за Треплєва, хоч заявляє, що до кінця вистави не зрозумів, «але щось у ній є». Після прочитання п'єси «Чайка» виникає така сама реакція: «щось у ній є» І оце «щось» потрібно відшукати самому...

 

 


10. Використана література :

 

2013 - knigacheet.ru

 

2008 Litra.ru = Сочинения + Краткие содержания + Биографии

Created by Litra.RU Team / Контакты / Реклама на сайте

 

Учредители: ООО «Журнал "Костер», Международный союз детских общественных объединений «СПО-ФДО», Союз детских организаций «Юная Россия». © 2001 - 2013

 

 

Стислі перекази творів письменників, готові домашні завдання з літератури. Скачати твори з української літератури безкоштовно.

2009-2013 © Відмінник - шкільні твори з літератури

 

 

UkrLib — це скорочення від Ukrainian Library (українська бібліотека). © 2000 — 2013, Євген Васильєв. При використанні матеріалів сайту, посилання на Ukrlib обов'язкове.

 

referatu.net

Мистетцво України: Біографічний довідник. К., 1997. — С.632—633;

Всемирный биографический Энциклопедический словарь. М., 1998. — С.850;


Міністерство освіти і науки України

Сумський будівельний коледж

Циклова комісія філологічних дисциплін

 

САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ

із світової літератури

Реферат на тему: «Творчість О.Уайльда»

 

Підготувавала:

студентка групи АП-6

Процай Дарина Андріївна

Перевірила:

викладач світової

літератури Бундак М.В.

 

 

Суми - 2013

Зміст

1. Вступ.

2. Біографія письменника.

3. О.Уайльд як представник естетизму.

4. Сюжет і проблематика роману «Портрет Доріана Грея».

5. Характеристика персонажів.

6. Висновки.

7. Використані джерела.


1.Вступ

 

Поява такого незвичного та геніального письменника як Оскар Уайльд була несподіваною для Англії ХІХ століття і водночас природною. Це був останній період вікторіанської епохи. В усіх сферах суспільного життя панували похмурі пуританські звичаї. Саме в таких умовах і зародився художній або естетичний рух , який ототожнюють з ім’ям і творчістю Оскара Уайльда. Його творчість яскравою сторінкою увійшла в історію світової літератури і в історію театру. Оригінальність стилю і багатство мови Оскара Уайльда є невичерпним джерелом для пошуків цікавих творчих рішень, нестандартних засобів вираження і своєрідних прийомів.

Сучасна література не задовольняла Уайльда, через тобі й маєш його думку, воно та було б занадто наближене до реальності, а дже в якійсь мірі навіть копіювало реальне життя, у якому краси було бдуже обмаль. Він заявляв, що «життя –дуже їдуча речовина, воно руйнує мистецтво…», й що «реалізм як метод –нікудишній, й кожен митець має уникати двох промов –сучасності форми й сучасності сюжету». Мистецтво, на думку Уайльда, не виражає нічого крім самого собі ,існує самостійно й розвивається за власними законами. Мистецтво не є породженням певної епохи чи її відтворенням, воно та вище від життя.

 

 


2.Біографія письменника

Оскар Уайльд

(16 жовтня 1854 - 30 листопада 1900)

Оскар Уайльд народився 16 жовтня 1854 р. у Дубліні , в протестантській сім'ї хірурга сера Вільяма Уайльда. Мати Оскара - леді Джейн Франчески Уайльд - світська дама , яка також писала вірші під псевдонімом Speranza - Надія , підкреслюючи цим своє співчуття визвольному руху Ірландії.

Уайльд вивчав класичну літературу в коледжі Святої Трійці в Дубліні , після чого отримав стипендію на навчання в Оксфордському університеті ( Магдален коледж) . Закінчив Оксфорд в 1878 р. з відзнакою , і там же отримав престижну премію Ньюдігейт за віршований твір « Равенна » ( Ravenna , 1878).

В університетські роки Уайльд був відомий своєю екстравагантною способом життя і прогресивними переконаннями , був прихильником естетизму , через що отримав погану репутацію.По закінчення університету , завдяки своєму таланту , дотепності і вмінню привернути увагу , Уайльд швидко влився в літературні кола .

Його перша поетична збірка «Вірші » написаний у дусі прерафаелітів , опублікований в 1881 році, незадовго до того , як Уайльд відправився з лекціями до Північної Амеріку.После одруження на Констанс Ллойд в 1884 , світло побачив ряд збірок оповідань для дітей , спочатку написаних для його синів. Новела « Злочин лорда Артура Севіла» була видана незадовго до першого і єдиного роману Уайльда «Портрет Доріана Грея » (1891).

 

З 1890 почали користуватися успіхом його театральні постановки - комедії: «Віяло леді Віндермір » (1892) , «Жінка , не варта уваги » (1893) , «Ідеальний чоловік» ( 1895 ) і « Важливо бути серйозним» (1895). Останньою п'єсою Уайльда « Саломея» , написаної французькою мовою , було відмовлено у ліцензії у Лондоні , проте пізніше в 1905 п'єса послужила основою для однойменної опери Ріхарда Штрауса , і була опублікована в Англії в перекладі близького друга Уайльда лорда Альфреда Дугласа.Отец лорда Дугласа , маркіз Куїнсберрі , не схвалював близькі відносини свого сина з драматургом сумнівної репутації .

 

Після того як маркіз публічно образив Уайльда , розгорілася бурхлива сварка , яка послужила приводом для тюремного ув'язнення Уайльда в 1895 за гомосексуалізм (згідно діяв тоді закону , караючого « непристойну поведінку » або содомію ) . Його засудили на два роки тюремного ув'язнення та виправних робіт , після чого Уайльд збанкрутів , і його здоров'я серйозно ослабла.

 

Покладаючись на фінансову підтримку близьких друзів , в 1897 Уайльд переїхав до Франції і змінив ім'я на Себастьяна Мельмота ( Sebastian Melmoth ) . У той час він написав знамениту поему «Балада Редингской тюрми» (1898). Оскар Уайльд помер у вигнанні у Франції 30 листопада 1900 від гострого менінгіту , викликаного вушної інфекцією. Він був похований у Парижі.


3. О.Уайльд як представник естетизму.

 

Англійський естетизм - другий найважливіше літературний напрям модернізму. Суть естетизму проста - найголовнішою цінністю є не добро, не моральність , а краса. Краса вище моральності , або , принаймні , вони рівноцінні .

 

Красу не можна судити з точки зору моральності , це різні явища , що лежать в різних площинах. Краса може бути аморальною, нести зло , але вона не втратить своєї цінності для людини.

 

Життя людини має бути побудована за законами краси , оточена прекрасними речами. А вища краса знаходиться тільки в творах мистецтва. Сенс життя людини - спілкування з мистецтвом , власну творчість або сприйняття творів мистецтва. Звичайна життя середньої людини нудна і безглузда. Порятунок тільки в мистецтві , там справжнє життя .

 

Мистецтво вище реального життя. Воно завжди є прекрасною брехнею , вигадкою , що не мають до реальності ніякого відношення. Мистецтво, як і краса, не підлягає суду моральності. « Немає книг моральних і аморальних . Є книги , написані добре і написані погано » (знамениті слова Уайльда з передмови до його єдиного роману) .

Оскар Уайльд (1854-1900) - найяскравіший представник англійського естетизму в літературі. Дуже незвичайний , яскравий письменник і людина .

Правда , він не тільки розважався , а й працював - читав публічні лекції про мистецтво епохи відродження , їздив по різних містах Англії , а одного разу здійснив великий вчинок , відправився в майже річне турне з лекціями по Америці , самій неестетіческой країні світу , виступав перед найпростішими людьми , шахтарями , і мав успіх. Коли на американській митниці , його запитали , які цінності він везе з собою , Уайльд сказав : «Нічого , крім своєї геніальності ».


4.Сюжет і проблематика роману «Портрет Доріана Грея».

 

 

Автор поставив Доріана Грея в фантастичну ситуацію: йому дано вірні молодість і краса, а старіє і стає потворним, жахливим його зображення на портреті. Багатий, красивий юнак поринув у світ насолод слідом за своїм учителем лордом Генрі Уоттон, який підказав ідею вічної молодості, милуючись портретом Доріана в майстерні художника Безіла Холлуорда. Художник, вражений чистотою юного Грея, вклав у портрет свої мрії, почуття, своє бачення краси, «самого себе». Прекрасне твір мистецтва отримало частину душі творця, здатну впливати на інших і підкоряти їх. Але Доріана Грея привернули не почуття Безіла, а ідеї лорда Генрі, на думку якого людина повинна не довіряти мистецтву, не вчитися у нього красу, а самостійно шукати її в життя.

Між художником і лордом розгорається боротьба за душу і красу юнака, перемогу в якій на перших сторінках роману отримує лорд Генрі, напевно, тому, що його слова впали на благодатний грунт.

Доріан Грей пішов за своїм новим учителем без довгих роздумів, промінявши власну душу на пошук вічних насолод. За допомогою фантастичних прийомів автор матеріалізував слова юнака: «Якби я міг залишитися навічно молодим, а старів б портрет. За цей ... за це ... я віддав би все ». І портрет, створений Безіл, прийняв на себе, і вантаж часу, і моральну відповідальність за спрагу гострих відчуттів.

Насолода завжди вимагає жертв. Першою даниною стала любов до юної актриси Сибілі Вейн. Але любов швидко пройшла, коли Сибілла, закохавшись в юного красеня, більше не змогла зображати кохання на сцені. Не отримавши насолоди від уявлення, Доріан Грей грубо відштовхнув дівчину не тільки від себе, але і від життя, вона отруїлася. Це було перше злочин, який відбилося на портреті. Спочатку воно налякало Доріана, але егоїзм переміг: він сховав портрет і почав нове життя.

Ця нова життя було подвійний. У суспільстві Грей - блискучий денді, кумир молоді. Жадібний до нових, незвичайних відчуттів, вічний юнак, умеблював свій будинок з пишністю, зібрав колекцію гобеленів і рідкісних парфумів, дорогоцінних каменів і екзотичних музичних інструментів. Простір роману замкнутий у межах кімнат, скриньок, флаконів. Ні описів природи, це мертва краса Доріана Грея.

Дориану незабаром стало мало вишуканих речей і самотнього життя. Від світських салонів він перейшов до брудних кублах, опіумним курильні, за ним потягнулися темні плітки. Перший кому Доріан відкрив таємницю портрета, був Безіл. Він показав цей портрет як насмішку, кинуту у відповідь на спроби художника напоумити юнака. Безіла лякає справжнє обличчя Доріана, що був колись прекрасним портрет тепер зображує сластолюбного старого, понівеченого вадами і злиднями. Але й сам Грей не може не жахатися цього видовища, він починає звинувачувати Безіла в своїх пороках і поведінці, в пориві люті Доріан убив художника кинджалом, від трупа він позбувся, розчинивши його в азотній кислоті.

Занадто пізно Доріана починають терзати муки совісті, він починає заздрити всім людям чия совість чиста і непорочна, врешті-решт він вирішує, що портрет є його власною совістю і вирішує від нього позбутися і тим самим полегшити свої душевні муки. З тим же кинджалом, яким раніше позбавив життя Безіла, Доріан кидається на жахливий портрет. Прокинулися від крику слуги виявили труп потворного старого поруч з портретом прекрасного юнака, з'ясувати що це труп Доріана Грея вдалося тільки по кільцях на пальцях

 

Проблематика:

 

Його фальшива любов до дівчини бо вона померла по суті через нього

Краса Доріана губить його особу, тому що це не справжня краса, а диявольська, що показує портрет, який зберігається у Доріана Грея. За угоду з дияволом треба розплачуватися. Вся історія, що трапилася з Дорианом Греєм, - це диявольська спокуса: убитий, Грей стає таким потворним, яким і повинен бути, а портрет знову перетворюється на текст - рівновагу відновлюється.


5.Характеристика персонажів

 

 

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ:

 

Робота оформляється 14 шрифтом, поля стандартні, інтервал 1,15 – 1,5.

Обсяг роботи 5-12 сторінок, матеріал опрацьовується самостійно згідно із запропонованим планом. Кожний новий пункт плану необхідно оформляти з нової сторінки.

У вступові необхідно подати узагальнені положення про літературний процес.

 

1. Вступ

Драматургія на межі ХІХ – ХХ ст…..

 

 

2. Біографія письменника

Відомий російський письменник….


Теми підсумкового твору за І семестр:

1. Проблема життєвого вибору молодої людини у творах європейської літератури ХІХ ст. ( за романами «Червоне і чорне», «Злочин і кара»).

2. «Золото – ось справжня духовна сутність теперішнього суспільства» (за твором «Гобсек»).

3. Традиційні родинні цінності та їх нівелювання піж впливом життєвих негараздів ( за творами «Анна Кареніна», «Ляльковий дім»).

4. Філософські пошуки сенсу людського життя ( за п’єсою «Синій птах», романами «Анна Кареніна», «Злочин і кара»).

5. Найколоритніший персонаж у літературі ХІХ ст.

6. Герой свого часу (найтиповіший представник своєї епохи).

7. Внутрішня драма персонажів роману «Анна Кареніна».

8. Світоглядні протиріччя дійових осіб у п’єсах «нової драми» («Пігмаліон», «Ляльковий дім», «Чайка»).

9. Які моральні уроки дає нам література ХІХ ст.

10. Персонажі ХІХ ст. в реаліях нашого часу.

 

Теми підсумкового твору за І семестр:

11. Проблема життєвого вибору молодої людини у творах європейської літератури ХІХ ст. ( за романами «Червоне і чорне», «Злочин і кара»).

12. «Золото – ось справжня духовна сутність теперішнього суспільства» (за твором «Гобсек»).

13. Традиційні родинні цінності та їх нівелювання піж впливом життєвих негараздів ( за творами «Анна Кареніна», «Ляльковий дім»).

14. Філософські пошуки сенсу людського життя ( за п’єсою «Синій птах», романами «Анна Кареніна», «Злочин і кара»).

15. Найколоритніший персонаж у літературі ХІХ ст.

16. Герой свого часу (найтиповіший представник своєї епохи).

17. Внутрішня драма персонажів роману «Анна Кареніна».

18. Світоглядні протиріччя дійових осіб у п’єсах «нової драми» («Пігмаліон», «Ляльковий дім», «Чайка»).

19. Які моральні уроки дає нам література ХІХ ст.

20. Персонажі ХІХ ст. в реаліях нашого часу.

Теми підсумкового твору за І семестр:

21. Проблема життєвого вибору молодої людини у творах європейської літератури ХІХ ст. ( за романами «Червоне і чорне», «Злочин і кара»).

22. «Золото – ось справжня духовна сутність теперішнього суспільства» (за твором «Гобсек»).

23. Традиційні родинні цінності та їх нівелювання піж впливом життєвих негараздів ( за творами «Анна Кареніна», «Ляльковий дім»).

24. Філософські пошуки сенсу людського життя ( за п’єсою «Синій птах», романами «Анна Кареніна», «Злочин і кара»).

25. Найколоритніший персонаж у літературі ХІХ ст.

26. Герой свого часу (найтиповіший представник своєї епохи).

27. Внутрішня драма персонажів роману «Анна Кареніна».

28. Світоглядні протиріччя дійових осіб у п’єсах «нової драми» («Пігмаліон», «Ляльковий дім», «Чайка»).

29. Які моральні уроки дає нам література ХІХ ст.

30. Персонажі ХІХ ст. в реаліях нашого часу.

 

 

Теми підсумкового твору за І семестр:

31. Проблема життєвого вибору молодої людини у творах європейської літератури ХІХ ст. ( за романами «Червоне і чорне», «Злочин і кара»).

32. «Золото – ось справжня духовна сутність теперішнього суспільства» (за твором «Гобсек»).

33. Традиційні родинні цінності та їх нівелювання піж впливом життєвих негараздів ( за творами «Анна Кареніна», «Ляльковий дім»).

34. Філософські пошуки сенсу людського життя ( за п’єсою «Синій птах», романами «Анна Кареніна», «Злочин і кара»).

35. Найколоритніший персонаж у літературі ХІХ ст.

36. Герой свого часу (найтиповіший представник своєї епохи).

37. Внутрішня драма персонажів роману «Анна Кареніна».

38. Світоглядні протиріччя дійових осіб у п’єсах «нової драми» («Пігмаліон», «Ляльковий дім», «Чайка»).

39. Які моральні уроки дає нам література ХІХ ст.

40. Персонажі ХІХ ст. в реаліях нашого часу.

 


<== предыдущая лекция | следующая лекция ==>
При в/в введенні каліпсолу в дозі 1 мг/кг хірургічна стадія наркозу відповідно наступає і триває ? | Де знаходиться географічний центр Європи?
<== 1 ==> | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Studopedia.info - Студопедия - 2014-2024 год . (0.224 сек.) російська версія | українська версія

Генерация страницы за: 0.224 сек.
Поможем в написании
> Курсовые, контрольные, дипломные и другие работы со скидкой до 25%
3 569 лучших специалисов, готовы оказать помощь 24/7