Студопедія
рос | укр

Головна сторінка Випадкова сторінка


КАТЕГОРІЇ:

АвтомобіліБіологіяБудівництвоВідпочинок і туризмГеографіяДім і садЕкологіяЕкономікаЕлектронікаІноземні мовиІнформатикаІншеІсторіяКультураЛітератураМатематикаМедицинаМеталлургіяМеханікаОсвітаОхорона праціПедагогікаПолітикаПравоПсихологіяРелігіяСоціологіяСпортФізикаФілософіяФінансиХімія






Захист від іонізуючого випромінювання


Дата добавления: 2015-08-17; просмотров: 649



Тема. Творчість І.Котляревського (1769 – 1838)

План

1. Загальний огляд життєвого і творчого шляху.

2. «Енеїда» як травестія у контексті європейської пародії. Тема, ідея, проблематика, образи богів, земних царів, Енея і троянців.

3. «Наталка Полтавка» в контексті європейської драматургії свого часу. Тема твору, ідея, образи, основний конфлікт і його характер.

4. «Москаль-чарівник» і європейське відродження. Основний конфлікт п’єси, характери.

Самостійна робота

Тема. Творчість І.Котляревського (1769 – 1838)

Бурлескне і літературне начала в поемі «Енеїда» І.Котляревського.

Практичне заняття №1

Тема. Жанр, стиль, метод «Енеїди» І.Котляревського та її місце в українській та світовій літературі. «Наталка Полтавка» І.Котляревського. Проблематика і поетика

План

1. Життя, громадсько-культурна і літературна діяльність І.Котляревського.

2. «Енеїда» – перший твір в нової української літератури:

ü бурлескно-травестійна поема в європейській літературі доби Просвітительства. Популярність переробок «Енеїди» Вергілія, їх роль, їх вплив на Котляревського;

ü фольклорні джерела поеми Котляревського. Вплив народних міфологічних уявлень, поетики, епосу, казки. Успадкування елементів ідейно-естетичної концепції мандрівних дяків;

ü етнографічно-побутовий характер поеми, українізація сюжету, образів, місця дії. Народність поеми;

ü гумор і сатира як жанрові ознаки та особливості «Енеїди» І.Котляревського;

ü героїчно-патріотичні мотиви «Енеїди».

3. Сюжет і композиція. Система образів і поетика «Енеїди»:

ü сюжет і композиція «Енеїди». Використання античного сюжету. Принципи побудови твору, вплив структурного епосу та казки;

ü образи поеми, особливості їх творення (образи Енея, Низа, Евріала, богів з Олімпа та земних героїв);

4. «Наталка Полтавка» І.Котляревського на тлі російської драматургії кінця ХVІІІ початку ХІХ століття (спорідненість з російською комічною оперою кінця ХVІІІ ст.; зв’язок з російською драматургією 10 – 20-х рр. ХІХ ст. у розробці сюжету образів: водевіль Шаховського). «Козак Стихотворец» як певний поштовх до написання «Наталки Полтавки».

5. Зв’язок «Наталки Полтавки» з українською драматичною літературою ХVІІ століття (Шкільні драми, інтермедія, вертепна драма).

6. Реалізм і народність «Наталки Полтавки». Реалістичні зображення у п’єсі суспільно-побутових умов того часу, характеристика дійових осіб, їх типізація та індивідуалізація, піднесення високих моральних якостей народу, пісні у усній народній творчості.

7. Вплив «Наталки Полтавки» на подальший розвиток нової української драматургії («Чорноморський побит» Кухаренка, «Купайло на Івана» С.Писаревського, «Любка» Котлярова та інші).

8. «Москаль-чарівник» І.Котляревського. Жанр твору. (водевіль у Франції, Росії). Визначення жанру «Москаля-чарівника» автором.


<== предыдущая лекция | следующая лекция ==>
Вплив втоми на безпеку праці | Вібрація
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | <== 9 ==> | 10 | 11 | 12 | 13 |
Studopedia.info - Студопедия - 2014-2024 год . (0.21 сек.) російська версія | українська версія

Генерация страницы за: 0.21 сек.
Поможем в написании
> Курсовые, контрольные, дипломные и другие работы со скидкой до 25%
3 569 лучших специалисов, готовы оказать помощь 24/7