Студопедия — Держави.
Студопедия Главная Случайная страница Обратная связь

Разделы: Автомобили Астрономия Биология География Дом и сад Другие языки Другое Информатика История Культура Литература Логика Математика Медицина Металлургия Механика Образование Охрана труда Педагогика Политика Право Психология Религия Риторика Социология Спорт Строительство Технология Туризм Физика Философия Финансы Химия Черчение Экология Экономика Электроника

Держави.






Знаки клинопису, що передають звук “ LU ” означають “чоловік” (людина [Б.В.]),

DUB ” — “дерево” (дуб [Б.В.]), “ SAR ” — “писати” (царапати [Б.В.]), “ GIS ” — “ кістка ”.

Таким чином, отримуємо:

“писар — людина, що вицарапує по дубовій дошці кісткою”.

(И.М. Дунаевская, 1969, с. 31–32).

 

Привертає увагу фонема — “ LU ”,

що означає “чоловік”, по-українські — “людина”.

 

Дослідник хеттської мови В.Г. Ардзинба вказує:

«В хеттских клинописных текстах часто речь идёт о «писцах (иероглифами) на

деревянных табличках». Во многих клинописних документах отмечается, что они

выполнены согласно подлиннику, составленному (иероглифами) на деревянной

табличке. Опираясь на эти и многие другие факты, некоторые исследователи

предполагают, что иероглифическое письмо могло быть наиболее ранней системой

письма хеттов». (В.Г. Ардзинба «Цивилизации Древней Малой Азии»).

 

 

Інша логограма: LU. MUHAL. DIM., що означає повар, на нашу думку, читається

“мельник”.

LU ” означають “чоловік”. “ MUHAL ” – мучний, від “мука”. “ DIM ” – дім (будинок).

Логограма читається: “ людина, яка працює у домі, де виробляють муку ”.

Цей будинок у українців називається “млин”, а людина – “ мельник ”, “ мукомол “..

(“ Древняя Анатолия “ М.1985, с.206).

 

 

Е.Д.Менадбе вказує: «Изготовлением серебрянных и золотых изделий, чеканкой занимались специальные мастера (напр. “ LU.KU.DIM. ” – «золотых дел мастер»).

(Э.Д.Менадбе “Хеттское общество” – Тбилиси-1965, с.65)

Автор помиляється. Логограма читається – людина (LU), що працює у домі (DIM),де кують (KU) метал (мідь). Цей дім називається - кузня, а майстер – “ коваль”.

 

 

Ще одна логограма “ LU. GIS.TUKUL ”, на думку дослідника, читається: «человек

орудия».

(Э.Д.Менадбе “Хеттское общество” – Тбилиси-1965, с.71)

Тут теж помилка. Насправді логограма має читатись: людина (LU), яка наносить удар

(TUKUL), тобто - “ с тук ає ” по кістці (GIS), обробляючи метал.

Така людина називається- “ чеканщик ”.

 

 

Логограма “ LU. MES. HALIIATTALLAS. “ читається Э.Д.Менадбе як «стражи».

Пропонуємо інше розуміння: людина (LU), яка мешкає (MES) у дзвіниці, де

(HALIIATTALLAS) ” калатають “ (дзвонять у дзвони, тобто “ дзвонар

(Э.Д. Менадбе с.152).

Фонема “ H ” має вимовлятись як - “ K ”.

Обов”язком «сторожа» - дзвонаря було подавати сигнал про небезпеку...

 

 

Логограма “ LU. MES. IM. ME. “ грузинський дослідник читає, як:

«люди храма (табличок «МЕ»)». Вважаємо, що логограма повинна мати форму

LU. MES. DIM. ME. “ (людина, яка мешкає в будинку табличок «МЕ»);

(людина, яка мешкає у будинку «МЕ» (знань)). Можливо, мова йде про бібліотекаря, який зберігав ті глиняні таблички-книги «МЕ».

(Э.Д.Менадбе “Хеттское общество” – Тбилиси-1965, с.152)

 

 

Науковець пише:

«Правда, хеттское законодательство прямо говорит о «взятии» в жёны (DAM. SU dai) женщины мужчиной, о выплате последним определённого выкупа (KUSATA) отцу невесты…» (Там само, с.168).

Ми пропонуємо таке розуміння логограми: DAM. (даму) SU (цю) dai (дай).

Основа логограми «дама» часто зустрічається в іменах шумерських богинь.

 

Дослідник Г.Г.Георгадзе подає значення слова «хатта» (срібло):

«От хаттского слова hattu «серебро» происходят многие имена. Оно встречается как в географических названиях, так и в именах божеств. Известны, например, имена божеств: Hatepisa, Hatenzavu или же людей: Hattiia, Hatesukima, Hatmuna и т.д.

От этого слова происходит и название самой столицы хеттов» («Переднеазийский сборник – вопросы хеттологии и хурритологии» [ред. И.М.Дьяконов, Г.В.Церетели], М.,1961, с.204)

Етимологія слова «хатта» знаходить своє пояснення в тюркських мовах, із значенням

– «фортеця».

Хочемо привернути увагу до подібності українського слова

«гетьман» з хеттським іменем «Hatmuna». Здається, що давнє значення слова

«гетьман» (Hatmuna) криється у значенні слова «хатта» (фортеця), тобто,

«той, який очолює оборону тої «Hatt» (Hatty) - «фортеці» - «чільник фортеці»

Сучасний етимологічний словник української мови пояснює, що слова:

«гетьман, [гатьман, гетман ], гетьманат, гетьманство, гетьманич, гетьманець,

гетьманича, гетьманша, [гетьманія ], «гетьманування», гетьманщина, гетьманувати»

запозичені, через польську мову з середньоверхньонімецької.

Ми висловлюємо припущення, що це слово потрапило у німецьку від нащадків народів,

які складали населення Хеттської держави – хаттів, шумерів, хеттів…

Основу слова, яку дослідники виводять від німецького «ман», потрібно виводити від

хеттського – «муна».

Очевидно, правильність наших роздумів, підтверджується фактом

знаходження в хеттській мові такого сучасного слова, як «гарнізон» (har(a)nisai).

Нагадаємо, що «Хатти» згадуються істориком Тацитом, як німецьке плем’я.

Ми вважаємо, що частина хатто-шумерів покинули терени між Доном та Дністром, і

«рушили» у чужі землі, на захід Європи.

Про це жалкує автор «Велесової книги»:

«За цим маємо жалкувати, та не за часами антів, бо ті анти завоювали мечем багато,

але ж і погубили дім твій, бо домове ніхто в чужині не будує»

(«Велесова книга», К.,1995, с.121-122).

 

Можливо, це був військовий похід – експедиція антів(шумерів), та хаттів(венедів), на

підтримку дружнього сусіднього племені (союзу племен [ гунів -? ]).

Згадаємо, що, Б.Хмельницький у супроводі Сірка, у 1645 році, воював з козаками під

Дюнкерном, допомагаючи французам здобути цю фортецю у іспанців.

Кілька тисячоліть до цього, у часи правління фараона Рамсеса II, хатто-шумери

(венеди-анти) допомагали своїм союзникам – єгиптянам воювати у Нубійській пустелі,

десь між 5-м та 6-м порогами.

Нагадаємо, також про походи венедів-антів, в перших століттях нашої ери, на Візантію…

Таким чином, наші далекі пращури завжди приймали активну участь у світових подіях.

 

 

3. Перейдемо до розгляду релігійних та міфологічних подібностей:

 







Дата добавления: 2015-08-17; просмотров: 405. Нарушение авторских прав; Мы поможем в написании вашей работы!



Вычисление основной дактилоскопической формулы Вычислением основной дактоформулы обычно занимается следователь. Для этого все десять пальцев разбиваются на пять пар...

Расчетные и графические задания Равновесный объем - это объем, определяемый равенством спроса и предложения...

Кардиналистский и ординалистский подходы Кардиналистский (количественный подход) к анализу полезности основан на представлении о возможности измерения различных благ в условных единицах полезности...

Обзор компонентов Multisim Компоненты – это основа любой схемы, это все элементы, из которых она состоит. Multisim оперирует с двумя категориями...

Факторы, влияющие на степень электролитической диссоциации Степень диссоциации зависит от природы электролита и растворителя, концентрации раствора, температуры, присутствия одноименного иона и других факторов...

Йодометрия. Характеристика метода Метод йодометрии основан на ОВ-реакциях, связанных с превращением I2 в ионы I- и обратно...

Броматометрия и бромометрия Броматометрический метод основан на окислении вос­становителей броматом калия в кислой среде...

Сравнительно-исторический метод в языкознании сравнительно-исторический метод в языкознании является одним из основных и представляет собой совокупность приёмов...

Концептуальные модели труда учителя В отечественной литературе существует несколько подходов к пониманию профессиональной деятельности учителя, которые, дополняя друг друга, расширяют психологическое представление об эффективности профессионального труда учителя...

Конституционно-правовые нормы, их особенности и виды Характеристика отрасли права немыслима без уяснения особенностей составляющих ее норм...

Studopedia.info - Студопедия - 2014-2024 год . (0.008 сек.) русская версия | украинская версия