Студопедия — Екотуризм
Студопедия Главная Случайная страница Обратная связь

Разделы: Автомобили Астрономия Биология География Дом и сад Другие языки Другое Информатика История Культура Литература Логика Математика Медицина Металлургия Механика Образование Охрана труда Педагогика Политика Право Психология Религия Риторика Социология Спорт Строительство Технология Туризм Физика Философия Финансы Химия Черчение Экология Экономика Электроника

Екотуризм






 

о

дівчата

які добираються стопом на поетичні вечори,

на етнофестивалі – хоча це зрозуміти легше…

 

я хотів написати про них

але я не знаю хто насправді вони

з якого тіста виліплені їхні сни

і чому зірки дивляться так згори

на перестиглі черешні

 

втім

уявляю собі чим наповнені ці – заважкі – наплічники:

змінний одяг

книжки для автографів алюмінієвий посуд

власні вірші котрих соромляться вічно

так ніби хтось має право на хоч який‑небудь осуд

 

ось – виходять на трасу

ось – ловлять фуру

і в такий спосіб долають депресію

потім підзаряджають свої недорогі мобільники…

 

іноді я не впевнений що вони люблять поезію

іноді я сподіваюся їх заводять далекобійники

 

 

* * *

 

ледь охололі поля і міста іграшкові…

 

де загубилися ви розпорошились ви

друзі мої із якими я бився до крові

діти сирої води і гнучкої трави?

 

ніби в’юнок вислизає життя із долоні

втримати – марно та знову пригадую як

снами моїми – за обрій – проносяться коні

крила свої розправляє у вічність вітряк

 

це неймовірне а може примарне братерство

ранок сполоханий сонячних променів рій

м’яч волейбольний у сітці

метелик у серці

правда у герці

і гаряче правді моїй

 

 

* * *

 

Мов не зима – сніг впав і розтанув,

повітря в обіймах консольних кранів,

з радіо – зрада, шторм.

За півгодини обідня перерва

тому традиційно напружені нерви

творців примітивних форм.

 

Вони говорять смачно і різко,

ніби життя – це м’ясна нарізка.

Кожен візьме своє –

хмара похмура, бура примара:

ось вам селера, ось вам соляра,

ось вам соляріс є.

 

Тумани з моря – м’які на дотик,

мов запливає антибіотик

в чистий медичний спирт.

У кожного є свої абоненти,

свої аргументи і контраргументи,

війна і – нарешті – мир.

 

Проступить вода на рецепті, між літер

бо час – просто час, а не вбивця чи лікар,

і всі в молоці ліхтарі.

І щастя святкове – беріть його, рідні…

Жінки – ласкаві, собаки – вірні,

а небо десь угорі.

 

 

* * *

 

кажеш – день

кажеш – вода

кажеш – тече

я відчуваю дотики позачасся

падає ранок

просто з твоїх очей

падає на лице промінь

падає щастя

 

день де були ми вдвох

де були ми всі

день що лунає музикою над нами…

 

випий роси – доведи щось потім отій росі…

дівчинка зовсім маленька – стрибає рядками

 

ніби вона – це все

а вона – це все

віриш слідам її і її волоссю

падає промінь

падає на лице

ця неймовірна

меланхолійна осінь

 

щоб захлинутися – вистачить кілька надій

аби збагнути що сталося – сяйвом отрути –

тепло торкнутися крил мов торкнутися вій

ніби – пробачити

ніби – померти

i не відчути

 

 

* * *

 

ногами по вікнах

пройшов дощ

ніби міcцеві вибори –

дівчинко я пам’ятаю усі твої голоси,

волосся в деталях – вигини вибрики вихори

викрики в темряву – мов у найкращі часи,

 

корки котрі на дорогах що тягнуть до тебе,

номер котрий не відповідає мені…

скільки води ще – хто скаже – у цьому небі?

скільки коштовних камінчиків там – на дні?

 

добре тому хто пірнув повернувся і вижив

вирвав останній стрибок – на останній межі…

час випинається час по‑котячому хижий

 

яблуко мокре впало собі й лежить

 

 

* * *

 

ці небеса не варті твоєї присутності.

я вірю собі, тобі та від того не легше.

 

хочеться пити тебе, їсти з тебе черешні.

ніби усе як вперше, завжди як вперше…

 

карнавал розкутості

 

знаєш я міг би казати – тобі лиш казати

доки хмари сіють свої сніжинки.

 

ніхто не пояснить – ні виправдання, ні вчинки,

але пишу тебе – як на льоду картинки –

притрушеному, тонкому, ніби смачні цитати.

і твій запах що залишився на простирадлі.

і твій усміх котрий у мені ще досі…

 

я знов наступаю на ті ж самі граблі.

це осінь? ні – це зима. забудь про осінь.

 

адже легені тримають чимало повітря.

і твої таксі десь їдуть – нехай собі. вірю.

вигинаюся подібний змію, подібний звіру.

кружляю немов на лещатах обабіч виру

настромлюю тебе на вістря.

 

але поки ти є – десь є – хай не зовсім поруч

але поки все так – повторюється та існує

серце моє росте у мені як овоч

кожна клітина – коли росте – вібрує

 

 

* * *

 

кавалькада дощів

і рум’яно

ти таки контрастуєш із хмарами

й вибухає фортепіано

поцілунками…

хочеш – поганою

бути –

бісишся і

шаленіючи

світ тобі підкоряється – вражений

і нашіптує ніжне –

опівночі –

потойбічне ритмічне адажіо

 

 

* * *

 

ящірка не питається:

ти де

 

ящірка показує:

я тут

 

на літньому сонці

трава стає жорсткою

дві дівчинки

на пронизливих велосипедах

наближають минуле

і дорогу до ріки

 

натискаючи на педалі

розчавлюючи мене

 

 

* * *

 

так пахнуть молоді листки після дощу

так пахне річка…

 

немов з якогось там сторіччя

тебе висвітлюють зірки

 

ці фантастичні кольори плавці

у плавнях – плавні‑плавні

 

такі зворушливі і вправні

учасники моєї гри

 

бо танці сонця – масть руда

бо подихи в алеях темних –

 

це все напевно недаремно

це все – вода вода вода

 

 

* * *

 

а жінка яку кохав – стала чужою дружиною

а книжка котру гортав – перестала бути цікавою

 

і ось сидиш – обпалюєш руки ожиною

грієшся уночі чорною кавою

 

твої пролітають – і маякують крилами

чужі проминають – падає листя з дерева

 

маскуються по життю приливи з відливами

і виривають слова – то з серця то з черева

 

і сніг витягує зорі затягує вузлики

і олені мчать по небу кружляють між хмарами

 

і хочеться раптом побути на лезі музики

стрибнути у забуття чотирма октавами

 

 







Дата добавления: 2015-10-01; просмотров: 378. Нарушение авторских прав; Мы поможем в написании вашей работы!



Расчетные и графические задания Равновесный объем - это объем, определяемый равенством спроса и предложения...

Кардиналистский и ординалистский подходы Кардиналистский (количественный подход) к анализу полезности основан на представлении о возможности измерения различных благ в условных единицах полезности...

Обзор компонентов Multisim Компоненты – это основа любой схемы, это все элементы, из которых она состоит. Multisim оперирует с двумя категориями...

Композиция из абстрактных геометрических фигур Данная композиция состоит из линий, штриховки, абстрактных геометрических форм...

Решение Постоянные издержки (FC) не зависят от изменения объёма производства, существуют постоянно...

ТРАНСПОРТНАЯ ИММОБИЛИЗАЦИЯ   Под транспортной иммобилизацией понимают мероприятия, направленные на обеспечение покоя в поврежденном участке тела и близлежащих к нему суставах на период перевозки пострадавшего в лечебное учреждение...

Кишечный шов (Ламбера, Альберта, Шмидена, Матешука) Кишечный шов– это способ соединения кишечной стенки. В основе кишечного шва лежит принцип футлярного строения кишечной стенки...

Ситуация 26. ПРОВЕРЕНО МИНЗДРАВОМ   Станислав Свердлов закончил российско-американский факультет менеджмента Томского государственного университета...

Различия в философии античности, средневековья и Возрождения ♦Венцом античной философии было: Единое Благо, Мировой Ум, Мировая Душа, Космос...

Характерные черты немецкой классической философии 1. Особое понимание роли философии в истории человечества, в развитии мировой культуры. Классические немецкие философы полагали, что философия призвана быть критической совестью культуры, «душой» культуры. 2. Исследовались не только человеческая...

Studopedia.info - Студопедия - 2014-2024 год . (0.016 сек.) русская версия | украинская версия