Тема 1. Введение в культурологию
2.9. Внесіть помилку в текст програми. Наприклад, видаліть символ «;» після виклику функції printf(). 2.10. Спробуйте скомпілювати програму. 2.11. Дослідіть повідомлення компілятора. 2.12. Виконайте пункти 2.1-2.11 засобами операційної системи Windows та середовища програмування Visual Studio.
ЗАВДАННЯ НА ВИКОНАННЯ 1. Виконайте дії, описані в розділі «Хід виконання». 2. Дослідіть реакцію компілятора на 5 різних помилок в тексті програми. 3. Виведіть текстовий рядок «Hello World» за допомогою трьох викликів функції printf(). 4. Напишіть програму, яка виводить на друк числа від одного до чотирьох в один рядок. Зробіть це наступними способами: а) Застосувавши один оператор printf. б) Застосувавши чотири оператора printf. 5. Напишіть програму, яка друкує прямокутник, овал, стрілку і ромб, як показано на малюнку: 6. Надрукуйте свої ініціали прописними буквами. Складіть кожну прописну букву з відповідних їй символів, як показано на малюнку: 7. Зобразьте модель шахової дошки, використовуючи вісім операторів printf. Потімнамалюйте цей же малюнок, використовуючи мінімально можливу кількість операторів printf. РЕФЕРАТЫ по дисциплине «Культурология» Тема 1. Введение в культурологию 1. Предмет и метод культурологии. 2. Понятие культуры и ее социальные функции. 3. Структура, виды, принципы типологизации культур.
|