Студопедия — Описи картин
Студопедия Главная Случайная страница Обратная связь

Разделы: Автомобили Астрономия Биология География Дом и сад Другие языки Другое Информатика История Культура Литература Логика Математика Медицина Металлургия Механика Образование Охрана труда Педагогика Политика Право Психология Религия Риторика Социология Спорт Строительство Технология Туризм Физика Философия Финансы Химия Черчение Экология Экономика Электроника

Описи картин






 

Опис за картиною В. М. Васнецова «Альонушка»

На одному з великих каменів, біля самого краю лісового ставка, сидить босонога дівчина, поклавши на коліна схилену голову. Коси її розплелися, і волосся гарною каштановою хвилею падає на коліна. Пальці рук, що обіймають коліна, сплетені, погляд дуже смутний.

Дивлячись на картину, відчуваєш нестерпне горе дівчини. Вона дивиться в темну воду й, у той же час, начебто заглядає усередину себе. Взагалі погляд її відсутній – їй дуже погано. З води піднімається очерет, він далі стоїть густою стіною. За спиною невелика галявина й ліс. Дерева різні, ближче ростуть берізки, а за спиною – темний-темний ялиновий ліс, майже такого ж темного кольору, як і вода в ставку.

Дівчина одягнена бідно: у простій блузі, квітчастій спідниці. Видно, що вона пережила горе недавно й все ще під враженням того, що трапилося. Її гірка доля проглядається в кожному відтінку, переданому на цій прекрасній картині чудового художника.

 

Опис за картиною В. М. Васнецова «Богатирі»

Художник зобразив на картині трьох людей. Вони стоять у кінному дозорі, оберігаючи Русь від навали ворогів.

Кожного з персонажів картини Васнецов наділив характером. Ось у центрі чоловік, в кольчузі і шоломі, озброєний залізною палицею, списом і щитом. З-під рук пильно вдивляється він в степові простори. Могутній другий чоловік, могутній його вороний кінь. Праворуч воїн одягнений дуже ошатно: у нього шолом, шиті чоботи, червлений щит, меч.

Богатир нетерпляче стискає рукоятку меча. Зліва наймолодший з трьох воїнів. Юний хлопець тримає напоготові лук, споряджений стрілою. Але він не тільки воїн – на боці у нього гусла. У короткі хвилини відпочинку він радує побратимів веселими дзвінкими піснями.

Перед нами степ, що таїть чимало небезпек. За спинами людей – вкриті лісом пагорби. Небо хмарне, осіннє. Вітер жене хмари, колише пожовклу трав. Спокійна впевненість розлита по третій могутній, трохи важкій фігурі воїна. Він в бойових рукавицях. На ньому шолом булатний, кольчуга. Із правої руки могутньо звисає булава. За лівим плечем його – щит, у руці – спис. Віриш, що ці люди захистять рідну землю від ворогів. Але поки, очевидно, особливої погрози вершники не відчувають. Про це свідчить те, що кінь мирно пощипує траву.

Ця картина пов'язує нас із поколіннями наших прадідів, учить шанобливо ставитися до власної історії, виховує в нас почуття любові до Батьківщини.

 

Опис за картиною В. М. Васнецова «Три царівни підземного царства»

Картина зображує трьох царівн: золота, дорогоцінних каменів і кам'яного вугілля. Вона написана на сюжет казки. Селянський син Іван, спустивши під землю, знайшов царство золоте, дорогоцінних каменів і залізне і вивів на землю царівн цих царств. Васнецов зображує трьох дівчат у розкішних оздобленнях, що символізують багатство землі. Царівни відрізняються важкою нерухомістю, вони немов зрослись із землею. Їхні фігури чітко вимальовуються на яскравому тлі, написаному в декоративній манері і контрастному колірному сполученні. Центральна і найвища - царівна дорогоцінних каменів. Кольорові орнаменти нового одягу цієї царівни перегукуються з фарбами неба. Особливо красивий зелено-блакитний орнамент, співзвучний з таким же кольором хмар. Жовтогаряча складка довгих рукавів повторює колір заходу. Царівна золота стоїть нижче, на першому плані; недалеко від сестер і третя царівна. У переливах блискучої парчі одіяння царівнизолота відбиває західне небо і його гаснучі жовті тони. Почувається блиск металу, у якому грають жовто-червоні промені. На третій царівні - атласне синювато-чорне плаття з дорогоцінними прикрасами: сріблисто-сталевого кольору. На її голові блищить і переливається алмаз, що випромінює зелене полум'я. Її витончена фігура зображена на темному тлі скель. Вираз обличчя царівни спокійний, руки лежать уздовж тіла, що додає у величавість усій фігурі. Чорний колір її плаття і сріблисті прикраси на ньому м'яко сполучаться із кольором скель, у тіні яких вона стоїть. Царівна уособлює багатство землі - кам'яне вугілля. Величезні шматки блискучого чорного вугілля лежать на передньому плані. Сумна царівна стоїть біля глибокого провалля, відкіля не може вийти їхній рятівник, герой казки, залишений під землею братами, що обрізали мотузку.

 

Опис за картиною І.С.Їжакевича «Тарас-пастух»

У центрі картини ми бачимо хлопчика, що сидить під парканом якоїсь, мабуть, панської садиби. Він нахилився, поклав на коліна клаптик паперу й малює. Хлопчик так захопився малюванням, що зовсім забув за овець. Поруч нього лежить солом'яний бриль, і хліб у торбинці - весь його обід, про який він, мабуть, теж забув. Одяг у хлопчика старий, весь у латках і дірках.
На задньому плані картини видніється церква. У лівому кутку картини, вдалині, видно сільські хатки, а на пагорбку, за березами - неодмінний елемент типового українського пейзажу – вітряк.

 







Дата добавления: 2015-09-07; просмотров: 763. Нарушение авторских прав; Мы поможем в написании вашей работы!



Кардиналистский и ординалистский подходы Кардиналистский (количественный подход) к анализу полезности основан на представлении о возможности измерения различных благ в условных единицах полезности...

Обзор компонентов Multisim Компоненты – это основа любой схемы, это все элементы, из которых она состоит. Multisim оперирует с двумя категориями...

Композиция из абстрактных геометрических фигур Данная композиция состоит из линий, штриховки, абстрактных геометрических форм...

Важнейшие способы обработки и анализа рядов динамики Не во всех случаях эмпирические данные рядов динамики позволяют определить тенденцию изменения явления во времени...

Тактические действия нарядов полиции по предупреждению и пресечению групповых нарушений общественного порядка и массовых беспорядков В целях предупреждения разрастания групповых нарушений общественного порядка (далееГНОП) в массовые беспорядки подразделения (наряды) полиции осуществляют следующие мероприятия...

Механизм действия гормонов а) Цитозольный механизм действия гормонов. По цитозольному механизму действуют гормоны 1 группы...

Алгоритм выполнения манипуляции Приемы наружного акушерского исследования. Приемы Леопольда – Левицкого. Цель...

Дезинфекция предметов ухода, инструментов однократного и многократного использования   Дезинфекция изделий медицинского назначения проводится с целью уничтожения патогенных и условно-патогенных микроорганизмов - вирусов (в т...

Машины и механизмы для нарезки овощей В зависимости от назначения овощерезательные машины подразделяются на две группы: машины для нарезки сырых и вареных овощей...

Классификация и основные элементы конструкций теплового оборудования Многообразие способов тепловой обработки продуктов предопределяет широкую номенклатуру тепловых аппаратов...

Studopedia.info - Студопедия - 2014-2024 год . (0.012 сек.) русская версия | украинская версия