Студопедия Главная Случайная страница Обратная связь

Разделы: Автомобили Астрономия Биология География Дом и сад Другие языки Другое Информатика История Культура Литература Логика Математика Медицина Металлургия Механика Образование Охрана труда Педагогика Политика Право Психология Религия Риторика Социология Спорт Строительство Технология Туризм Физика Философия Финансы Химия Черчение Экология Экономика Электроника

Тема: ЯДРА ЗНАНЬ SWEBOK





 

Протягом всього часу навчання на кафедрі ми вивчаємо програмування. Програмування (Computer science) – молода область, що активно розвивається.

Довгий час людство хвилює питання про те, до якого роду діяльності відноситься програмування. У 60-х – 70-х роках XX століття дане питання активно обговорювалося на наукових конференціях. Існувало дві популярні точки зору: «програмування це мистецтво» і «програмування це наука». До єдиної думки прийти так і не вдалося. Зараз ми можемо додати до цих популярних трактувань ще одне: «програмування це бізнес». Щоб це зрозуміти, достатньо подивитися на дохід сучасних IT-компаній.

IT-проекти – проекти в області інформаційних технологій. Далі розглядатимемо лише ті IT-проекти, метою яких є розробка програмного забезпечення.

Задамося наступними питаннями:

• Що таке програмне забезпечення (ПЗ)?

•Чим ПЗ відрізняється від звичайної програми?

•«Калькулятор» – це програма. Чи є вона ПЗ?

Програмне забезпечення (Software) – набір комп'ютерних програм, процедур і пов'язаної з ними документації та даних (ISO/IEC 12207) [1].

Таким чином, програмне забезпечення – це не просто програма. Це ще і документація і настанова користувача [2].

Замість словосполучення «програмне забезпечення» часто використовують інше – «програмний продукт». Далі вважатимемо, що це одне і те ж. Одна з головних властивостей програмного продукту – його можна продати. Можливість продажу програмного продукту – запорука успіху бізнесу з розробки програмного забезпечення. Якщо ви збираєтеся щось розробити, це повинно мати потребу на ринку. Інакше ви витратите гроші на розробку (зарплату співробітників, накладні витрати, податки, оренду приміщення...) і нічого не отримаєте взамін. Ви можете написати чудову програму. Реалізувати там новий швидкий алгоритм. Вона може прекрасно працювати, але якщо вона нікому не потрібна, то ви (як компанія) на шляху банкрутства. Нехай, в таких програмах, як ваша, дійсно є потреба. Нехай, ви рік наполегливо працювали, і ось, здавалося б, настала ваша зоряна година: все готово, всі модулі написані, відлагоджені, зібрані разом і, як вам здається, працюють. Один «маленький» момент псує всю картину – якщо у вас немає хорошої (!) настанови користувача (інструкції), бажано, в російськомовному і англомовному варіантах, то вашу програму ніхто не купить, особливо за кордоном. Якщо у вас все є, але немає фахівців з реклами, то про вашу програму ніхто не дізнається. Якщо..., і таких якщо дуже багато.

Підсумуємо: програмний продукт – це програма зі всією супутньою документацією, програма, яку можна продати, або витягувати з нею фінансову вигоду іншим чином.

Для того, щоб бізнес був успішним, необхідне (але не достатньо) виконання багатьох умов:

•Продукт повинен виходити на ринок:

- належної якості;

- вчасно;

- цікавим потенційним користувачам.

•Витрати повинні відповідати початковому бюджету.

На жаль, ситуація така, що багато проектів не задовольняють цим, здавалося б природнім умовам. Більшість проектів закінчилися невдачею – мета взагалі не була досягнута, інші закінчилися створенням продукту, але перевищили бюджет або (і) не уклалися в час або (і) мають лише часткову функціональність, і лише частина – це успішні: закінчилися створенням продукту, вклалися до бюджету і в час. Вся планована функціональність реалізована.

Для того, щоб підвищити об'єми ринку, необхідно підвищити показник успішності проектів, для чого галузь потребує не тільки нових технологій, але і в грамотних фахівцях, здатних ці технології застосовувати.

У зв'язку з цим світова комп'ютерна спільнота прийшла до необхідності систематизації накопичених знань і загальні з них зафіксувати у вигляді ядер знань (Body of Knowledge – BOK) для різних областей інформатики [4]. Для створення ядра знань ПЗ був створений міжнародний комітет при американському об'єднанні комп'ютерних фахівців ACM (Association for Computing Machinery) і інституті інженерів по електроніці і електротехніці IEEE Computer Society. До комітету увійшли фахівці світового рівня в області інформатики і розробки ПЗ, які внесли свій досвід і знання, а також систематизували накопичені різнорідні знання і визначили (1999г., 2001г., 2004г.) ядро професійних знань SWEBOK (Software Engineering Body Knowledge) програмної інженерії [5], як основи проектування ПЗ. Ядро включає суму знань, розподілену по 10 спеціалізованим областям, які відображають окремі процеси проектування ЖЦ ПЗ і методи їх підтримки.

 







Дата добавления: 2014-12-06; просмотров: 1546. Нарушение авторских прав; Мы поможем в написании вашей работы!




Композиция из абстрактных геометрических фигур Данная композиция состоит из линий, штриховки, абстрактных геометрических форм...


Важнейшие способы обработки и анализа рядов динамики Не во всех случаях эмпирические данные рядов динамики позволяют определить тенденцию изменения явления во времени...


ТЕОРЕТИЧЕСКАЯ МЕХАНИКА Статика является частью теоретической механики, изучающей условия, при ко­торых тело находится под действием заданной системы сил...


Теория усилителей. Схема Основная масса современных аналоговых и аналого-цифровых электронных устройств выполняется на специализированных микросхемах...

ТЕХНИКА ПОСЕВА, МЕТОДЫ ВЫДЕЛЕНИЯ ЧИСТЫХ КУЛЬТУР И КУЛЬТУРАЛЬНЫЕ СВОЙСТВА МИКРООРГАНИЗМОВ. ОПРЕДЕЛЕНИЕ КОЛИЧЕСТВА БАКТЕРИЙ Цель занятия. Освоить технику посева микроорганизмов на плотные и жидкие питательные среды и методы выделения чис­тых бактериальных культур. Ознакомить студентов с основными культуральными характеристиками микроорганизмов и методами определения...

САНИТАРНО-МИКРОБИОЛОГИЧЕСКОЕ ИССЛЕДОВАНИЕ ВОДЫ, ВОЗДУХА И ПОЧВЫ Цель занятия.Ознакомить студентов с основными методами и показателями...

Меры безопасности при обращении с оружием и боеприпасами 64. Получение (сдача) оружия и боеприпасов для проведения стрельб осуществляется в установленном порядке[1]. 65. Безопасность при проведении стрельб обеспечивается...

Кран машиниста усл. № 394 – назначение и устройство Кран машиниста условный номер 394 предназначен для управления тормозами поезда...

Приложение Г: Особенности заполнение справки формы ву-45   После выполнения полного опробования тормозов, а так же после сокращенного, если предварительно на станции было произведено полное опробование тормозов состава от стационарной установки с автоматической регистрацией параметров или без...

Измерение следующих дефектов: ползун, выщербина, неравномерный прокат, равномерный прокат, кольцевая выработка, откол обода колеса, тонкий гребень, протёртость средней части оси Величину проката определяют с помощью вертикального движка 2 сухаря 3 шаблона 1 по кругу катания...

Studopedia.info - Студопедия - 2014-2025 год . (0.012 сек.) русская версия | украинская версия