Сглаживание обьєкта
Перетворення таких ЗО об'єктів, як багатокутна мережу, поверхню і тіло, в об’єкти-мережі. Способи виклику команди: Лента: Вкладка "Главная” => панель " Сеть " => " Сглаживание объектов" Меню: Рисование => Моделирование =>Сети =>Гладкая сеть Панель: Гладкая сеть
Цилиндр Створення ЗD твердотілого циліндра. Способи виклику команди: Лента: Вкладка "Главная” => панель "Моделирование" => "Циліндр" Меню: Рисование => Моделирование =>раскрывающийся список "Твердотельное моделирование" > " Циліндр " Панель: Моделирование
Пирамида Створення ЗD твердотілої піраміди. Способи виклику команди: Лента: Вкладка "Главная” => панель "Моделирование" => "Піраміда" Меню: Рисование => Моделирование =>Пирамида Панель: Моделирование
Выдавить Створення ЗD тіла або поверхні шляхом збільшення розмірів об'єкта. Способи виклику команди: Лента: Вкладка "Главная” => панель "Моделирование" => " Выдавливание" Меню: Рисование => Моделирование=>Выдавить Панель: Моделирование Об'єкти для видавлювання Завдання видавлювальних об'єктів.
Підоб'єкти-грані і кромки вибираються при натиснутій клавіші Ctrl.
Режим Управління типом видавлюваного об'єкта (тіло або поверхню). Поверхні видавлюються як NURBS-поверхні або як процедурні поверхні, залежно від значення системної змінної SURFACEMODELINGMODE
|