ARABESQUE (арабеск)
Arabesque одна з основних поз в балеті, назва якої походить від форм мавританського орнаменту. 60 THE RUSSIAN ARABESQUES (арабески російської школи) Перший арабеск: корпус стоїть на одній нозі, яка розташована дальше від глядача, інша нога піднята в повітря під прямим кутом до опорної ноги або вище. Корпус в талії нахилений вперед, спина сильно вигнута. Рука, відповідна опорній нозі, витягнута вперед, друга рука - в сторону, трохи позаду другої позиції. Другий арабеск: положення корпуса і ніг таке ж, як у першому арабесці. Положення рук змінюється таким чином, що рука, відповідна опорній нозі, відведена назад настільки, щоб її було видно позаду корпуса. Інша рука витягнута вперед. Голова повернена до глядача. Третій арабеск: звернений обличчям до глядача. Опорна нога розташована ближче до глядача, інша нога піднята в напрямку croise derriere під прямим кутом до опорної ноги. Корпус нахилений вперед. Рука, протилежна опорній нозі, витягнута вперед, друга рука витягнута в сторону. Голова повернена у напрямку до витягнутої вперед руці. Четвертий арабеск: положення ніг таке ж, як у третьому арабесці. Положення рук міняється: рука, відповідна опорній нозі, проведена вперед, інша рука відведена назад настільки, щоб її було видно з-за спини. Корпус знаходиться в півоберта до глядача, спина сильно вигнута, голова повернута до глядача.
61 ATTITUDE (атиіюд) Altitude. Певна поза в танці, запозичена Карло Блазісом зі статуї Меркурія Жана Болоньї. Корпус стоїть на одній нозі, інша нога піднята назад, виворотне коліно зігнуто під кутом в 90 °. Коліно повинне бути розташоване вище стопи. Опорна нога може стояти на цілій стопі, на пів пальцях або на пальцях. Рука, відповідна піднятою нозі, знаходиться над головою в закругленому положенні, інша рука відкрита в бік. Є багато різних поз attitude. Вони розрізняються положенням корпусу по відношенню до глядача. Наприклад, attitude croisee, attitude effacee, attitude deface.
|