Студопедия Главная Случайная страница Обратная связь

Разделы: Автомобили Астрономия Биология География Дом и сад Другие языки Другое Информатика История Культура Литература Логика Математика Медицина Металлургия Механика Образование Охрана труда Педагогика Политика Право Психология Религия Риторика Социология Спорт Строительство Технология Туризм Физика Философия Финансы Химия Черчение Экология Экономика Электроника

Запев: Пресвята́я Богоро́дице, спаси́ нас. Христо́ву кни́гу одушевле́нную, запечатле́нную Тя Ду́хом,/ вели́кий Арха́нгел





Х ристо́ву кни́гу одушевле́нную, запечатле́нную Тя Ду́хом,/ вели́кий Арха́нгел, Чи́стая, зря возглаша́ше Ти:/ ра́дуйся, ра́дости прия́телище,// Е́юже прама́терняя кля́тва разреши́тся. (Трижды)

 

А да́мово исправле́ние, ра́дуйся/ Де́во Богоневе́сто, а́дово умерщвле́ние./ Ра́дуйся Всенепоро́чная, пала́то всех Царя́:// ра́дуйся, престо́ле о́гненный Вседержи́теля. (Трижды)

 

Ц ве́те неувяда́емый, ра́дуйся/ еди́на прозя́бшая я́блоко благово́нное./ Ра́дуйся ро́ждшая благоуха́ние еди́наго Царя́.// Ра́дуйся Неискуобра́чная, ми́рови спасе́ние. (Дважды)

 

Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху.

Ч истоты́ сокро́вище, ра́дуйся,/ Е́юже от паде́ния на́шего воста́хом./ Ра́дуйся, сладкоуха́нный кри́не Влады́чице,/ ве́рных благоуха́яй, кади́ло благово́нное,// и ми́ро многоце́нное.

 

И ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.

Ч истоты́ сокро́вище, ра́дуйся,/ Е́юже от паде́ния на́шего воста́хом./ Ра́дуйся, сладкоуха́нный кри́не Влады́чице,/ ве́рных благоуха́яй, кади́ло благово́нное,// и ми́ро многоце́нное.

 

Катава́сия:

Отве́рзу уста́ моя́,/ и напо́лнятся Ду́ха,/ и сло́во отры́гну Цари́це Ма́тери,/ и явлю́ся, све́тло торжеству́я,// и воспою́, ра́дуяся, Тоя́ чудеса́.

 

Песнь 3:

Кано́н пра́здника Богоро́дицы (Трио́ди) на 12:

Ирмо́с: Твоя́ песносло́вцы, Богоро́дице,/ Живы́й и Незави́стный Исто́чниче,/ лик себе́ совоку́пльшия, духо́вно утверди́,/ в Боже́ственней Твое́й сла́ве// венце́в сла́вы сподо́би. (Дважды)

 

Запев: Пресвята́я Богоро́дице, спаси́ нас.

К лас прозя́бшая Боже́ственный, я́ко ни́ва неора́нная яве,/ ра́дуйся одушевле́нная трапе́зо, хлеб живо́тный вме́щшая.// Ра́дуйся, живо́тныя воды́ исто́чниче неистоща́емый, Влады́чице. (Трижды)

 

Ю́;нице Юнца́ ро́ждшая непоро́чнаго, ра́дуйся ве́рным./ Ра́дуйся А́гнице, ро́ждшая Бо́жияго А́гнца,/ взе́млющаго ми́ра всего́ прегреше́ния.// Ра́дуйся те́плое очисти́лище. (Трижды)

 

У́;тро светле́йшее, ра́дуйся/ еди́на Со́лнца нося́щая Христа́, све́та жили́ще./ Ра́дуйся, тьму разруши́вшая,// и мра́чныя бе́сы отню́д отгна́вшая. (Дважды)

Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху.

Р а́дуйся, две́ре еди́на,/ Е́юже Сло́во про́йде еди́но,/ вереи́ и врата́ а́дова, Влады́чице, Рождество́м Твои́м сокруши́вшая.// Ра́дуйся, Боже́ственный вхо́де спаса́емых, Богоневе́сто.

 

И ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.

Р а́дуйся, две́ре еди́на,/ Е́юже Сло́во про́йде еди́но,/ вереи́ и врата́ а́дова, Влады́чице, Рождество́м Твои́м сокруши́вшая.// Ра́дуйся, Боже́ственный вхо́де спаса́емых, Богоневе́сто.

 

Катава́сия:

Твоя́ песносло́вцы, Богоро́дице,/ Живы́й и Незави́стный Исто́чниче,/ лик себе́ совоку́пльшия, духо́вно утверди́,/ в Боже́ственней Твое́й сла́ве// венце́в сла́вы сподо́би.

Ектения́ ма́лая:

Диа́кон: П а́ки и па́ки ми́ром Го́споду помо́лимся.

Хор: Г о́споди, поми́луй.

Диа́кон: З аступи́, спаси́, поми́луй и сохрани́ нас, Бо́же, Твое́ю благода́тию.

Хор: Г о́споди, поми́луй.

Диа́кон: П ресвяту́ю, Пречи́стую, Преблагослове́нную, Сла́вную Влады́чицу на́шу Богоро́дицу и Присноде́ву Мари́ю, со все́ми святы́ми помяну́вше, са́ми себе́ и друг дру́га, и весь живо́т наш Христу́ Бо́гу предади́м.

Хор: Т ебе́, Го́споди.

 

Иерей: Я́ко Ты еси́ Бог наш, и Тебе́ сла́ву воссыла́ем, Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху, ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в.

Хор: А ми́нь.

 


Ака́фист Пресвято́й Богоро́дице:

Тре́тия статия́:

Конда́к:

Хор: В збра́нной Воево́де победи́тельная,/ я́ко изба́вльшеся от злых,/ благода́рственная воспису́ем Ти, раби́ Твои́, Богоро́дице,/ но, я́ко иму́щая держа́ву непобеди́мую,/ от вся́ких нас бед свободи́, да зове́м Ти:// ра́дуйся, Неве́сто Неневе́стная.

Икос 7: Н о́вую показа́ тварь, я́влься Зижди́тель нам от Него́ бы́вшим, из безсе́менныя прозя́б утро́бы, и сохрани́в Ю, я́коже бе, нетле́нну, да чу́до ви́дяще, воспое́м Ю, вопию́ще:

Р а́дуйся, цве́те нетле́ния;

р а́дуйся, ве́нче воздержа́ния.

Р а́дуйся, воскресе́ния о́браз облиста́ющая;

р а́дуйся, а́нгельское житие́ явля́ющая.

Р а́дуйся, дре́во светлоплодови́тое, от него́же пита́ются ве́рнии;

р а́дуйся, дре́во благосенноли́ственное, и́мже покрыва́ются мно́зи.

Р а́дуйся, во чре́ве нося́щая Изба́вителя плене́нным;

р а́дуйся, ро́ждшая Наста́вника заблу́ждшим.

Р а́дуйся, Судии́ пра́веднаго умоле́ние;

р а́дуйся, мно́гих согреше́ний проще́ние.

Р а́дуйся, оде́ждо наги́х дерзнове́ния;

р а́дуйся, любы́, вся́кое жела́ние побежда́ющая.

Р а́дуйся, Неве́сто// Неневе́стная.

Кондак 8: С тра́нное рождество́ ви́девше, устрани́мся ми́ра, ум на небеса́ прело́жше: сего́ бо ра́ди высо́кий Бог на земли́ яви́ся смире́нный челове́к, хотя́й привлещи́ к высоте́ Тому́ вопию́щия: А ллилу́ия.

 

Икос 8: В есь бе в ни́жних и вы́шних ника́коже отступи́ неопи́санное Сло́во: снизхожде́ние бо Боже́ственное, не прехожде́ние же ме́стное бысть, и рождество́ от Де́вы Богоприя́тныя, слы́шащия сия́:

Р а́дуйся, Бо́га невмести́маго вмести́лище;

р а́дуйся, честна́го та́инства две́ри.

Р а́дуйся, неве́рных сумни́тельное слы́шание;

р а́дуйся, ве́рных изве́стная похвало́.

Р а́дуйся, колесни́це пресвята́я Су́щаго на Херуви́мех;

р а́дуйся, селе́ние пресла́вное Су́щаго на Серафи́мех.

Р а́дуйся, проти́вная в то́жде собра́вшая;

р а́дуйся, де́вство и рождество́ сочета́вшая.

Р а́дуйся, Е́юже разреши́ся преступле́ние;

р а́дуйся, Е́юже отве́рзеся рай.

Р а́дуйся, ключу́ Ца́рствия Христо́ва;

р а́дуйся, наде́ждо благ ве́чных.

Р а́дуйся, Неве́сто// Неневе́стная.

 

Кондак 9: В ся́кое естество́ а́нгельское удиви́ся вели́кому Твоего́ вочелове́чения де́лу; непристу́пнаго бо я́ко Бо́га, зря́ще всем присту́пнаго Челове́ка, нам у́бо спребыва́юща, слы́шаща же от всех: А ллилу́ия.

 

Икос 9: В ети́я многовеща́нныя, я́ко ры́бы безгла́сныя ви́дим о Тебе́, Богоро́дице, недоумева́ют бо глаго́лати, е́же ка́ко и Де́ва пребыва́еши, и роди́ти возмогла́ еси́. Мы же, та́инству дивя́щеся, ве́рно вопие́м:

Р а́дуйся, прему́дрости Бо́жия прия́телище;

р а́дуйся, промышле́ния Его́ сокро́вище.

Р а́дуйся, любому́дрыя нему́дрыя явля́ющая;

р а́дуйся, хитрослове́сныя безслове́сныя облича́ющая.

Р а́дуйся, я́ко обуя́ша лю́тии взыска́теле;

р а́дуйся, я́ко увядо́ша баснотво́рцы.

Р а́дуйся, афине́йская плете́ния растерза́ющая;

р а́дуйся, ры́барския мре́жи исполня́ющая.

Р а́дуйся, из глубины́ неве́дения извлача́ющая;

р а́дуйся, мно́ги в ра́зуме просвеща́ющая.

Р а́дуйся, кораблю́ хотя́щих спасти́ся;

р а́дуйся, приста́нище жите́йских пла́ваний.

Р а́дуйся, Неве́сто// Неневе́стная.

 

Кондак 10: С пасти́ хотя́ мир, И́же всех Украси́тель, к сему́ самообетова́н прии́де, и Па́стырь сый, я́ко Бог, нас ра́ди яви́ся по нам челове́к: подо́бным бо подо́бное призва́в, я́ко Бог слы́шит: А ллилу́ия.

 

И снова кондак:

В збра́нной Воево́де победи́тельная,/ я́ко изба́вльшеся от злых,/ благода́рственная воспису́ем Ти, раби́ Твои́, Богоро́дице,/ но, я́ко иму́щая держа́ву непобеди́мую,/ от вся́ких нас бед свободи́, да зове́м Ти:// ра́дуйся, Неве́сто Неневе́стная.

Седа́лен Трио́ди, глас 1:

Чтец: В ели́кий во́ин невеще́ственных А́нгелов, во град Назаре́т предста́в, Царя́ возвеща́ет Твоего́, Чи́стая, и веко́в Го́спода: ра́дуйся, глаго́ля Тебе́, благослове́нная Мари́е, непостижи́мая и несказа́нная глубино́, челове́ков воззва́ние.

 







Дата добавления: 2015-10-01; просмотров: 478. Нарушение авторских прав; Мы поможем в написании вашей работы!




Кардиналистский и ординалистский подходы Кардиналистский (количественный подход) к анализу полезности основан на представлении о возможности измерения различных благ в условных единицах полезности...


Обзор компонентов Multisim Компоненты – это основа любой схемы, это все элементы, из которых она состоит. Multisim оперирует с двумя категориями...


Композиция из абстрактных геометрических фигур Данная композиция состоит из линий, штриховки, абстрактных геометрических форм...


Важнейшие способы обработки и анализа рядов динамики Не во всех случаях эмпирические данные рядов динамики позволяют определить тенденцию изменения явления во времени...

Влияние первой русской революции 1905-1907 гг. на Казахстан. Революция в России (1905-1907 гг.), дала первый толчок политическому пробуждению трудящихся Казахстана, развитию национально-освободительного рабочего движения против гнета. В Казахстане, находившемся далеко от политических центров Российской империи...

Виды сухожильных швов После выделения культи сухожилия и эвакуации гематомы приступают к восстановлению целостности сухожилия...

КОНСТРУКЦИЯ КОЛЕСНОЙ ПАРЫ ВАГОНА Тип колёсной пары определяется типом оси и диаметром колес. Согласно ГОСТ 4835-2006* устанавливаются типы колесных пар для грузовых вагонов с осями РУ1Ш и РВ2Ш и колесами диаметром по кругу катания 957 мм. Номинальный диаметр колеса – 950 мм...

Подкожное введение сывороток по методу Безредки. С целью предупреждения развития анафилактического шока и других аллергических реак­ций при введении иммунных сывороток используют метод Безредки для определения реакции больного на введение сыворотки...

Принципы и методы управления в таможенных органах Под принципами управления понимаются идеи, правила, основные положения и нормы поведения, которыми руководствуются общие, частные и организационно-технологические принципы...

ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ САМОВОСПИТАНИЕ И САМООБРАЗОВАНИЕ ПЕДАГОГА Воспитывать сегодня подрастающее поколение на со­временном уровне требований общества нельзя без по­стоянного обновления и обогащения своего профессио­нального педагогического потенциала...

Studopedia.info - Студопедия - 2014-2024 год . (0.007 сек.) русская версия | украинская версия