Створення власного курсора
№
| Спосіб виконання
| Ілюстрація
|
1.
| Створимо новий Flash файл, розміри сцени і фон абсолютно неважливі. Проте я раджу вам виставити frame rate рівний 30, щоб наш курсор рухався плавно і без разких ривків. Змінити frame rate ви можете на панелі Propeties Inspector (Window > Properties > Properties або Ctrl+F3).
|
|
2.
| Намалюйте сам курсор. Для цього ви можете використовувати Олівець або будь-який інший інструмент, вибрати який ви можете на панелі інструментів. Рекомендується розташувати ваш курсор трохи лівіше від центру сцени, для чого - зрозумієте пізніше.
|
|
3.
| Виділіть курсором і натисніть F8, щоб конвертувати його в символ. ActionScript може управляти тільки сиволами, але ніяк не мальованими об'єктами. У віконці, що з'явилося «Convert to Symbol» назва символу можете задати будь-яким, головне виберіть тип «Movie clip». Так само стоїть переконається, що точка реєстрації - верхній лівий кут. Точка реєстрації задає центр мувиклипа, при завданні такого положення точки реєстрації ми зможемо максимально добитися ефекту цього курсору. Коли все готово, натисніть OK.
|
|
4.
| Поки ваш новонароджений символ ще виділений, відкрийте Properties Inspector і задайте цього мувиклипу instance name як «cursor_mc». Instance name використовуються для визначення об'єкта ActionScript'ом, адже якщо у нас є два абсолютно однакових об'єкта без instance name, як ActionScript зрозуміє, над яким виконувати команди
|
|
5.
| Курсор готовий, тепер нам слід написати чарівний ActionScript, щоб замінити звичайний курсор на наш тільки що створений. Для цього створимо новий шар і перейменуємо його у Script. У нашому випадку це зовсім необов'язково, однак у великих проектах прийнято створювати окремий шар коду, щоб у будь-який момент можна було легко знайти потрібну частину коду, а не шукати його по всіх об'єктах. Натискаємо F9, для відкриття панелі AtionScript, або тиснемо правою кнопкою миші на перший кадр і вибираємо «Actions».
|
|
6.
| В нашому коді буде всього дві функції: перша змусить наш мувікліп рухатися за цим курсором, а друга - приховає цей курсор. У користувача з'явиться повне відчуття того, що наш мувікліп - справжній курсор (за винятком графіки, звичайно). Все це вміщується в два рядки: cursor_mc.startDrag("true"); Mouse.hide(); Протестуємо, натиснемо Ctrl+Enter. Метод startDrag для мувиклипов змушує їх рухатися за курсором.
| |
7.
| | |
Сергей Сергеевич Степанов