Студопедия — КОНТРОЛЬНАЯ РАБОТА. Дія музики на організм починається задовго до нашого народження
Студопедия Главная Случайная страница Обратная связь

Разделы: Автомобили Астрономия Биология География Дом и сад Другие языки Другое Информатика История Культура Литература Логика Математика Медицина Металлургия Механика Образование Охрана труда Педагогика Политика Право Психология Религия Риторика Социология Спорт Строительство Технология Туризм Физика Философия Финансы Химия Черчение Экология Экономика Электроника

КОНТРОЛЬНАЯ РАБОТА. Дія музики на організм починається задовго до нашого народження

 

 

Дія музики на організм починається задовго до нашого народження. Ще в утробі матері, починаючи з 14 тижня малюк вже чує і реагує на мелодійні звуки маминого голосу. Відразу після народження дитина вже здатна сприймати ритм і мелодику. Також доведено вплив, так званого, «ефекту Моцарта» — діти, які регулярно слухають музику Моцарта в перші роки життя, виявляють надалі більше талантів і швидше розвиваються розумово.(…)

Якщо порівнювати музичну сферу мистецтва з іншими її «представниками», можна сказати, що це одна з найбільш натхненних його форм. Своїм ритмом, мелодією, гармонією, динамікою, розмаїттям звукових поєднань і колоритів музика передає нескінченну гаму почуттів і настроїв. Її сила полягає в тому, що, минаючи розум, вона проникає прямо в душу, в підсвідомість і створює настрій людини. Відповідно своїм змістом музика може викликати в людині різні почуття, спонукання і бажання.

Наприкінці ХХ століття стали з'являтися дослідження, присвячені вивченню механізмів сприйняття музики. У сучасній соціокультурній ситуації музика все більше висувається на перший план в структурі художніх переваг молоді в силу своїх безпосередньо-чуттєвих особливостей впливу, тому сприйняття музики досліджується з точки зору особистісно орієнтованої парадигми, коли велике значення надається вивченню особистості, що сприймає музику, її здібностям, інтересам, переживань.

Ч. Дізренс у книзі «Вплив музики на поведінку», посилаючись на ряд психофізіологічних досліджень, проведених іншими авторами приходить до наступного висновку: «Зрозуміло вірний той факт, що музика має глибокий вплив на фізіологічні реакції і серед дослідників, що займаються цією проблемою, досягнуто угоду за наступними пунктами. Музика підсилює метаболізм у тілі, посилює або зменшує м'язову енергію, прискорює дихання і зменшує його правильність, виявляє помітний, але змінюється вплив на обсяг крові, пульсацію і кров'яний тиск, таким чином, дає фізичну основу для генезису емоцій»[цитується по 10, з.201]

У роботі Н. Черкаса підкреслюється, що не тільки музика як така, але навіть прості окремі музичні тони проводять в організмі різко виражені фізіологічні зміни. Автор наводить дані, згідно з якими в залежності від інтенсивності звуку і його забарвлення змінюється тиск крові в судинах [10].

У своїй книзі «Мозок, розум і поведінку» автори Блум Ф., Лезерсон А., Іофстедтер Л. надають вирішальне значення у формуванні сприйняття і реакції організму на сприйняття музики гіпоталамусу. На їх погляд, гіпоталамус перетворює нервовий імпульс, що посилає до нього вушними раковинами у емоційні переживання, які в свою чергу передає в кору великих півкуль. Таким чином, гіпоталамус створює емоційну компоненту музичного переживання.

Протягом останнього десятиріччя істотно зріс інтерес науковців до зазначеної проблематики в Україні. Усе частіше предметом досліджень учених стає музично-естетична культура в контексті мінливої соціокультурної ситуації, моделюється специфічна педагогічна стратегія, зорієнтована на нову естетично-соціальну реальність, у лоні якої відроджується й розвивається вітчизняна та світова музична культура (Л. Коваль, Г. Падалка, В. Ростовський, Г. Тарасенко, В. Дряпіка).

Останнім часом дослідженню питань сформованості музичної культури приділяється значна увага (Ю. Алієв, О. Гордійчук, Н. Гузін, Я. Радзицька, Г. Рязанова, А. Сохор, Р. Тельчарова, Л. Хлєбнікова, Г. Шастак). У дослідженнях Л. Бєлікової, Т. Глотової, Л. Кондрашової, А. Мудрика, Є. Нікітіної, Г. Овчаренко, С. Савченка, М. Соловей, Н Срєбної, В. Чупрасової та ін. музичне мистецтво визначається як основний чинник соціалізації.

Одним з важливих факторів соціалізації особистості є рівень художньої культури взагалі й музичної зокрема. Ступінь соціальної адаптованості людини зумовлює її культурні запити та музичні уподобання. Дослідники з музичної психології все частіше й частіше фіксують той факт, що переважна більшість сучасної молоді надають перевагу музичним творам з сумнівним рівнем художньої цінності. Більш того, певні музичні напрями, не лише гальмують розвиток художнього смаку молоді, а й становлять загрозу навіть психічному здоров’ю людини.

Аналіз літературних джерел (О. Г. Костюк, Л. Л. Бочкарьов, Г. М. Ципін та інші) показав, що проблема визначення зв’язку між особливостями сприймання музики та рисами особистості є вкрай важливою. О. Г. Костюк наголошував на необхідності враховувати суб’єктивну активність людини, що базується на її особистісних властивостях і створює нову інтегральну систему психічних образів, значно більш об’ємних ніж звучання музики. Дослідження невербальної комунікації та взаємозв’язку інтонаційних образів музики та рухів (В. А. Лабунська, О. В. Суббота та інші) дають підставу для визначення феномену музичного дискурсу. Результати вивчення особистісних детермінант інтерпретації молодшими школярами музичного тексту (Я. Г. Пономаренко) є особливо важливими для обґрунтування теоретичного змісту нашого дослідження. Автором доведено, що в разі сприймання музики молодшими школярами успішність інтерпретації музичного твору залежить від рівня розвитку емпатійності, креативності та рефлексії дитини.

На думку В. І. Петрушина, Є. В. Назайкінського, В. В. Пушкаря висока оцінка і визнання класичної музики як важливого елементу свого духовного багажу виникають у людини в результаті певної зрілості його просоціальних установок, вибору стилю життя, обумовленого системою позитивних ціннісних орієнтацій особи та “Я-концепції” в цілому. Відсутність зазначених особистісних властивостей знижує соціальну адаптованість особистості, що надалі призводить до соціальної дезадаптації, тобто порушення соціальних норм (О. В. Змановська, Ю. А. Клейнберг, С. І. Яковенко та інші). Соціальна дезадаптація є, в свою чергу, детермінантою протиправної поведінки. Отже, своєчасне виявлення відхилень в процесі соціалізації є профілактикою негативних суспільних явищ. Одним із шляхів вирішення проблеми визначення рівня соціальної адаптованості особистості завдяки застосуванню методів, що нівелюють вплив соціальної бажаності може бути використання знань про психологічні особливості сприймання музики.

Сприйняття музики - це складний психічний процес. Психологи та музиканти визначають, що загалом він вписується між двома полюсами. З одного боку, це елементарне акустичне сприймання звукових сигналів як щось таке, що ми чуємо і що діє на органи слуху. А з іншого — це процес пізнання уявленого художнього змісту в музичній матерії [ ]. Сприймаючи музику, людина виражає своє емоційне "я". В свідомості відтворюються переживання, образи та думки, втілені композитором у музичному творі.

Сприйняття музики, як і інших творів мистецтва, майже завжди несе в собі певний елемент суб'єктивізму, адже кожна конкретна людина має свою індивідуальність, свій власний життєвий досвід, свої індивідуальні особливості розвитку психічних функцій пізнавальної та емоційної сфер. Світ музики може стати або не стати надбанням особистості. Лишень духовно-практична діяльність особистості - це початковий етап життєвої спіралі для музично-естетичного буття суб'єкту.

Існує зв’язок між певними особистісними властивостями людини та особливостями її сприймання музики: особистісно зрілі та гармонійні особи віддають перевагу серйозній складній музиці драматичного чи філософського змісту з постійним розвитком або варіюванням декількох музичних ідей водночас; особи, яким притаманні внутрішні конфлікти, амбівалентність почуттів, недостатній розвиток рефлексії віддають перевагу музиці, в якій домінують дисонансні сполучення, гострота та “колючість” мелодики та ритму; особи з екстернальним локусом контролю обирають музичні дискурси, що за своїм психологічним змістом відображають невизначеність, аморфність світосприйняття або його спрощеність, примітивність; особи з інтернальним локусом контролю, навпаки, обирають енергійну, цілеспрямовану музику.

Встановлено зв’язок психологічних властивостей осіб з низьким рівнем соціальної адаптованості з особливостями сприймання ними музики: їх емоційному настрою та загальному фону світосприймання відповідає музика деструктивного характеру, що символізує агресію та має небезпечний вплив на психічний стан людини: підвищена гучність, неприродні звукочастотні характеристики, надмірна повторність, яка несе гіпнотичний, трансовий ефект. Відсутність суб’єктності, нерозвиненість функцій прогнозу та цілепокладання, слабка здатність до інтеграції свого життєвого досвіду корелює з вибором музики. що символізує байдужість, відмову від цілеспрямованої діяльності, пасивність. [Максимов М. В. Психологічні особливості сприймання музики особистістю залежно від соціальної адаптованості. – Рукопис.]

Говорячи про вплив музики на поведінку і характер людини, необхідно відокремити власне музику та тексти, які вона супроводжує. Справа в тому, що тексти пісень впливають безпосередньо (в них можуть міститися прямі заклики або контекстний сенс), їх значення сприймається повністю відповідно до їх змістом. Як же тоді музика впливає на свідомість? Адже вона не може нести прямо те чи інше смислове значення. Простіше кажучи, у музики немає чистого сенсу. Але це лише на перший погляд. Насправді, наша підсвідомість будує цілу систему абстрактних зв'язків, які і є прихованим «сенсом» музики.

Ще один цікавий факт, відзначений дослідниками музичної психології, - це резонанс штучних музичних ритмів і природних біологічних ритмів в організмі. Якщо ці ритми ідентичні, вплив посилюється. Іншими словами, якщо ваша діяльність спокійна і стабільна, тихий і помірний музичний фон буде сприяти її ефективності, а якщо ви неврівноважені і агресивні, то відповідні музичні ритми, велика кількість шуму в музиці, буде підтримувати в вас цей стан. При цьому музичний і біологічний ритми взаємопов'язані, тому що останній підлаштовується під перший. Музика - явище в цьому плані об'єктивне, незалежне, і вона не може змінюватися під впливом наших бажань і настроїв. Тому нам залишається підстроюватися під музику, відповідати її енергії, ритму і змісту.

Дослідження, яким керував професор Адріан Норт, глава кафедри прикладної психології університету Херіот-Уотт в Единбурзі, вважається найбільшим з усіх коли-небудь проводилися з цієї проблеми. Судячи з його результатами, любителі класичної музики - боязкі і сором'язливі, а шанувальники металу - добрі і невимушені. У суспільстві побутує стереотип шанувальника важкого року як людини, що знаходиться в глибокій депресії зі схильністю до суїциду, прийнято вважати, що він небезпечний для суспільства. Але насправді, це досить тонкі натури.[]

У 1950-х роках у США проводилися дослідження про міру впливу музики на покупців. Вченими було з'ясовано, що спокійні мелодії, що звучать з колонок в торгових залах, створюють затишну атмосферу, спонукаючи і стимулюючи відвідувачів магазинів не поспішати і якомога більше часу приділити вибору покупок. І зовсім інший ефект створює більш швидка і енергійна музика, в основному вона використовується в години пік, для того щоб прискорити покупців. Такий з принципів застосовується в мережах швидкого харчування, наприклад в «McDonald's» - де спеціальний менеджер, аналізує потік і кількість відвідувачів і коли їх багато, в приміщенні починає грати динамічна музика, тим самим кваплячи людей. І в протилежному випадку, якщо клієнтів мало, то й музика грає повільна і розслаблююча, щоб відвідувач якомога довше затримався в закладі.

Більш фундаментальні дослідження впливу музики на поведінку та характер розкривають наступні особливості, притаманні прихильникам різних музичних напрямків:

Рок-музика, метал і все, що до них відноситься, стимулює в людині розвиток таких якостей, як агресивність, жорстокість, деструктивність, прагнення до самотності; і в той же час може направляти на самоактуалізацію, самореалізацію, прагнення до індивідуалізму і виділенню в суспільстві. Це, звичайно, зовсім не означає, що прихильники року обов'язково володіють всіма цими якостями, просто у нього набагато більша до них схильність, і при відповідному поєднанні інших чинників, він обов'язково буде схильний цьому впливу. До речі, рок-музика, також може змінювати релігійні уявлення та цінності (особливо в дитинстві, коли вони ще не повністю сформовані).

В ідеології рок-культури покладений фанатизм, який на думку Г. Товстоногова, є добровільним рабством, що робить людину замкнутою.

Психофізіологічними факторами дій року являються і збудження підкоркових структур головного мозку з необумовленими біологічними реакціями; різке зростання збудженості ЦНС тощо. Перші результати дій року проявляються в слуховому апараті людини. За даними професора B.C. Гуковича приблизно 40% любителів року 13-15 р. страждають слуховими шумами, а приблизно 60% 19-20 річних студентів виявляють ознаки туговухості. В перспективі це означає, що десь через 50 років країна може одержати суспільство глухих людей.

Рис. 1.1. Частотна характеристика рок-музики.

Композиція легендарної ліверпульської групи «The Beatles» «Helter Skelter» - наочний приклад того, як на перший погляд милозвучна і досить приємна музика насправді може виявитися дуже шкідливою. Основний ритм цієї композиції (приблизно 6,4 герца) розташований у небезпечній для людей області резонансних частот черевної порожнини та грудної клітини. У тих хто її слухає може раптово захворіти живіт або можуть з'явитися болі в грудях. Крім цього, оскільки основний ритм цієї мелодії близький за частотою до одного з ритмів людського мозку, є реальна небезпека резонансного збігу цих частот, яке може привести до справжнісінького божевілля.

Проведені численні дослідження для оцінки впливу рок-музики, що викликає важке травмування слуху, зору, хребта, ендокринної та нервової систем у осіб, що пристрастилися до цього жанру музики. Боб Ларсен з Клівленда виявив істотні зміни в організмі у більш ніж 200 пацієнтів. Він зазначив, що ця музика викликала зміна пульсу, дихання, підвищену секрецію ендокринних залоз, зокрема залоз, регулюючих життєві процеси в організмі. Коли мелодія піднімається - гортань стискається, коли мелодія опускається - гортань розслабляється.

Основний метаболізм і вміст цукру в крові зазнають змін у процесі слухання. Ці ефекти посилюються з посиленням інтенсивності звуку. При рівні понад 80 децибел дію музики викликає неприємні відчуття, при рівні 90 децибел вона стає шкідливою. Під час рок-концертів вимір показує 106-108 децибел в центрі залу і майже 120 децибел поблизу оркестру. Тому у молодих людей, що слухають цю музику, зміна слуху спостерігається в такій мірі, яка зазвичай характерна для людей старше 50 років.

Крім того, різко зростає число осіб з серцево-судинними захворюваннями і розладом рівноваги в організмі.

Інтенсивність спеціального освітлення і використання лазерних променів викликають необоротне руйнування зору, так як у випадку проникнення променя в око він може викликати опік сітківки з утворенням сліпої плями. Крім того, короткі спалахи світла, наступні одна за одною в ритмі музики, викликають запаморочення, нудоту, галюцинаторні явища.

Електронна музика - найрозвиненіший і прогресуючий напрямок на сьогоднішній день. Більш консервативні шанувальники вважають її мертвою, порожньою, можливо через те, що при її створенні не були задіяні природні музичні інструменти. Але це музика, створена не комп'ютером, а лише за допомогою його. Електронна музика має найбільш швидкий ритм та використовує найбільш високі частоти. Відзначаються випадки, коли при тривалому прослуховуванні такої однотипної музики у людини виникав стан зміненої свідомості. Серед сучасного покоління юнацького віку електронна музика є досить популярною, і соціологічне опитування її шанувальників дало можливість сформулювати ряд причин цього явища, а саме: по-перше, практично необмежене різноманіття, звуків, які можна створити і

використовувати у створенні музики.

Рис. 1.2. Частотна характеристика електронної музики.

По-друге, необмежені можливості по створенню ритм-малюнків, ламаних або, навпаки, струнких і математично точних бітів. По-третє, можливість якісної обробки звуку, не кажучи вже про застосування всіляких ефектів, завдяки яким електронна музика так різноманітна і індивідуальна. По-четверте, доступність і порівняльна простота ПЗ для створення та обробки музики. Ну, і в останню чергу можна сказати про зовнішній стороні уподобання - просто електронна музика сьогодні - це модно.

Говорячи про вплив, який чинить електронна музика на свідомість і поведінку (маються на увазі прогресивні стилі та напрямки - Break Beat, House, D'n'B тощо), необхідно відзначити, що вона спрямовує і орієнтує молодь на той ритм життя, в якому потрібно жити сьогодні, щоб досягти реальних цілей і домогтися успіху. Незважаючи на загальноприйнятні стереотипи, сучасна електронна музика (у своїй більшості) – це не пропаганда наркотиків і алкоголю, не поштовх до насильства, не релігійний потік, і не керівництво до дії і протест проти суспільства. Електронна музика - явище сучасне у всіх сенсах. Треба сказати, що це музика в основному комерційна, тому і несе в собі своєрідний вектор у бік матеріальної сторони життя, жорсткості її ринкових законів, тим самим націлюючи слухача на адаптацію в такому світі.

Рис. 1.3. Частотна характеристика класичної музики.

Класична музика. В основі класичної музики лежить віковий художній досвід, мудрість різних історичних епох. До музичної класики відносять не лише твори великих композиторів, а й кращі зразки народної музичної творчості. Класична музика розглядається як змістовне мистецтво, що має велику силу естетичного впливу на людей.

За результатами досліджень багатьох науковців, класична музика і головне, перш за все у живому виконанні, позитивно впливає на фізичний та психічний стан людини, на здоров'я хворих. У них не тільки знижується рівень артеріального тиску, а й відбуваються позитивні емоційні зміни. Жива музика композиторів - класиків допомагає позбутися депресивних станів, стресів, тривог, переживань і страждань, які негативно впливають на процес одужання.

Вчені Центру нейробіології Каліфорнійського університету протестували студентів з 36 коледжів, намагаючись визначити рівень їх інтелектуального розвитку. Протягом десяти хвилин після проведення тесту студенти слухали сонату Моцарта для двох фортепіано до мажор К. 488. Повторне тестування відразу ж після прослуховування показало збільшення IQ на 8-9 балів.

Щоправда, приблизно через 15 хвилин показники повернулися на колишній рівень, але цей факт дозволив вченим припустити, що саме безсмертна музика стала причиною тимчасового інтелектуального зростання. Один з дослідників феномена впливу музики, Гордон Шоу, висловив припущення, що складна музика якимось чином живить відділи мозку, відповідальні за абстрактне мислення, - відділи, які не мають прямого відношення до сприйняття звуків і мелодій.

Фахівці з музичної терапії наполягають на тому, що цілющі мелодії для пацієнтів слід підбирати в індивідуальному порядку. Однак деякі загальні рекомендації все ж існують. Як правило, це хрестоматійні твори класичної музики.

До музичної класики належать не лише видатні твори композиторів минулого, а й кращі зразки музики XX ст. твори композиторів, чия творчість отримала світове визнання (К. Дебюссі, М. Равель, Я. Сибеліус, Р. Штраус, Б. Барток, І. Стравінський, С. Прокоф'єв, Д. Шостакович та ін.). Твори відомих українських композиторів М. Скорика, М. Колеси, Л. Людкевича, Л. Ревуцького, А. Кос-Анатольського вважаються українською музичною класикою.

Рис. 1.4. Частотна характеристика джазу\блюзу.

Джаз. Блюз. Згідно результатів дослідження Адріана Норта, прихильники джазу та блюзу характеризуються як впевнені в собі, комунікабельні, творчі особистості. Джаз та блюз – музика досить емоційна і природня, з великим різноманіттям темпів. Швидкий джаз може змусити кров активніше циркулювати, підвищити пульс і викликати надмірне виділення гормонів, в той час як повільний джаз може знизити кров'яний тиск, перевести мозок в режим альфа-хвиль і відвести нас від проблем.

Ось деякі загальні тенденції, які істотно змінюються залежно від слухача, умов прослуховування, дієти, навколишнього середовища і пози.

Хіп-хоп. Серед сучасної молоді досить багато прихильників саме цього музичного напрямку, і найбільше цінують безпосередній зміст тексту пісень, адже в віршах реп-музики рима не є обов’язковим елементом, тому в текст можна помістити все, що хоче сказати автор.

Рис. 1.5. Частотна характеристика хіп-хоп-музики.

Люди більш старші, які не захоплюються репом досить часто ставлять одне і те ж питання: де ж беруться теми для репу? Якщо поцікавитися у молоді, то завжди можна отримати практично один і той же відповідь: теми для репу дає саме життя. Адже в таких піснях співається (а правильніше буде сказати - читається) про життя, про кохання, про дружбу, про зраду. Це такі ж вічні теми, які використовуються в будь-якій області мистецтва - літературі, живопису, кіномистецтві, а також про музику. Просто реп дає можливість висловити свої думки, використовуючи сучасний молодіжний сленг. Виконавці репу чудово знають, що цікавить молодих людей, що їх зачепить за живе і змусить задуматися. Наркотики, алкоголь, соціальна незахищеність - всі ці актуальні теми звучать чітким речитативом під ритмічну музику.

Не останнє місце в репі займає тема любові. Адже це одне з основоположних людських почуттів. І сьогодні вибрати один якийсь найкращий реп про любов також складно, як і назвати найкращого репера. Любов - це почуття, яке супроводжує людину протягом всього його життя. І не дивно, що це почуття відображено в людській культурі - в піснях, книгах, фільмах. І не може без цієї теми, природно, обійтися і реп. Величезна кількість реп-виконавців оспівують це почуття у своїх ритмічних речитативах.

Естрадна поп-музика. Про сучасну популярну музику можна сказати, що вона являє собою набір простих фраз. Також ця музика має такий само нескладний музичний супровід. Зазвичай це ритмічне повторення барабанів і деякі інші інструменти. Таке ж ритмічне постукування використовували шамани з метою введення людей в транс. А коли людина входить в транс, вона стає непідвладним свідомості. Тому й популярна музика вводить людину в свого роду транс, а в такому стані все, що чує людина прямо надходить в підсвідомість, обходячи свідомість стороною. Виходить, що і тексти сучасних естрадних пісень йдуть у підсвідомість. Саме почута знайома мелодія буде наспівує людиною цілий день.

 

 

КОНТРОЛЬНАЯ РАБОТА

по дисциплине ОГСЭ.03 «Английский язык»

специальность «Коммерция»

форма обучения – заочная

 

 

Преподаватель Е.Р. Рамазанова

Студент(ка) Байборина П.Л.

Группа К-14

 

г. Каменск-Уральский, 2015

 

Контрольная работа №1.

Задание №1.

1. Sweden is the fifth largest country in Europe.

Швеция пятая самая большая страна в Европе.

2. In the past we needed less mathematics than today.

В прошлом нам нужно было меньше математики чем сейчас (в прошлом мы нуждались в математике чем сегодня).

3. You look much better today.

Вы сегодня выглядите гораздо лучше (ты выглядишь лучше сегодня).

4. Who is that boy in the furthest corner of the room?

Кто этот мальчик в самом дальнем углу комнаты?

Задание №2.

1. Her hair is long, black and beautiful.

Ее волосы длинные, черные и красивые.

2. We were at the Zoo last Sunday.

Мы были в зоопарке в прошлое воскресенье.

3. They are busy now.

Они заняты сейчас.

4. I think the audience will be good tomorrow.

Я думаю, что завтра будет хорошая аудитория.

Задание №3.

1. It’s a boring book.

Это скучная книга.

2. There’s a wonderful park in this city.

Есть замечательный парк в этом городе (в этом городе красивый парк).

3. It’s cold outside.

На улице холодно.

4. Where a lot of work to do for us.

Где много работы для нас (для нас есть много работы).

 

 

Задание №4.

1. He doesn’t have a beard – у него нет бороды.

Does he have a beard – у него есть борода?

2. We didn’t eat an egg and a cup of tea for breakfast – мы не ели яйцо и чашечку чая на завтрак.

Did we have egg and a cup of tea for breakfast – у нас яйцо и чашка чая на завтрак?

3. It will not cost three pounds – это не будет стоить три фунта.

Will it cost three pounds – это будет стоить три фунта?

Задание №5.

1. She seldom cooks in the evening – она редко варит вечером.

2. She is not cooking at the moment – она не готовит в данный момент (в настоящий момент она не готовит).

3. I was having a bath when the phone rang – я была в ванной, когда звонил телефон (я принимал ванну когда звонил телефон).

4. He usually goes to work by bus – он обычно ездит на работу на автобусе.

Задание №6.

1. She has been learning English since she was eight – она изучает Английский язык с восьми лет.

2. I haven’t seen Ann for a long time – я не видел Анну долгое время.

3. When I arrived they were waiting for me – когда я приехал, они ждали меня.

4. Can you hear a child is crying? – Ты слышишь ребенок плачет?

5. I will be flying over the Atlantic Ocean at 12 o’clock tomorrow – я буду лететь над Атлантическим океаном в 12 часов завтра

6. It rains a lot in autumn – много дождей осенью.

Задание №7.

1. If you don’t take your umbrella, you can get wet – если вы не берете с собой зонтик, вы можете промокнуть.

2. Look! There are dark clouds on the sky/ it might rain soon – Смотрите! Темные тучи на небе, возможно скоро пойдет дождь.

3. I have to do some shopping today – мне надо сделать покупки сегодня.

4. He should not smoke – ему не следует курить.

Задание №8.

A visit to Stratford

Stratford is a very interesting town, In the centre of England. Everybody knows it as Shakespeare’s birthplace. There are no mountains or deep valleys near Stratford but there are beautiful woods, green fields, a quiet gentle river the Avon and lovely black and white houses, with thatched roofs. The first place which everybody goes to see there is Shakespeare’s house. It is a small house with small rooms in the centre of Stratford. In one of these rooms Shakespeare was born. On the walls of this room you can see many names of famous people who visited this place: Walter Scott, Dickens, Thackeray and other. In one room there stands a little wooden desk, the desk that Shakespeare sat at when he went to the grammar school in Stratford.

There is a garden behind the house with flowers, trees, and plants which Shakespeare mentioned in his plays. You can see a church there, where Shakespeare was buried. There is a bust of Shakespeare that was made by a Dutch sculptor who lived near Shakespeare’s Globe Theatre and saw Shakespeare many times. Not far from Shakespeare’s house there is a very old hotel that was probably there in Shakespeare’s time. The rooms haven’t got numbers on the doors as most hotels have. Instead every room has the name of a Shakespeare play on it – the “Hamlet” room, the “Romeo and Juliet” room and so on.

Визит в Стратфорд.

Стратфорд это очень интересный город, в центре Англии. Все знают его как место рождения Шекспира. Нет гор и долин близи Стратфорда, но есть красивые леса, зеленые поля, тихая река Эйвон, красивые черные и белые домики с соломенными крышами. Первое место, на которое идут смотреть, это дом Шекспира. Это маленький дом с небольшими комнатами в центре Стратфорда. В одной из комнат родился Шекспир. На стенах этой комнаты вы можете увидеть имена многих известных людей, которые посетили это место: Вальтер Скотт, Диккенс, Теккерей и другие. В одной из комнат стоит маленький деревянный письменный стол, за этим столом Шекспир сидел, когда занимался в гимназии Стартфорда.

За домом есть сад с цветами, деревьями и растения, которые Шекспир упоминал в своих пьесах. Вы можете увидеть там церковь, где похоронен Шекспир. Здесь установлен бюст Шекспиру, был сделан голландским скульптором, который жил возле Шекспировского театра «Глобус». И видел Шекспира много раз. Не далеко от Шекспировского дома есть старый отель, который возможно существовал в Шекспировские времена. Комнаты отеля не имеют номеров на дверях как в большинстве отелей. Вместо этого на каждом номере в отеле есть название шекспировских пьес, такие как: Гамлет, Ромео и Джульетта и другие.

Задание №9.

1. What is Stratford famous for? – Stratford is famous Shakespeare’s.

2. What river can you see near Stratford? – the Avon.

3. Where is Shakespeare’s house? - Shakespeare’s house is in the centre Stratford.

4. What famous people visited Shakespeare’s house? - Shakespeare’s house visited this place: Walter Scott, Dickens, Thackeray and other.

5. Where was Shakespeare buried – near a church.

Задание №10.

1. When arriving in a foreign country one goes through the customs – приехав в другую страну. Каждый проходит таможню.

2. Speaking on TV the Prime Minister said that the Government would take some practical steps to increase competition and improve the work of public services - выступая по телевизору, премьер-министр сказал, что правительство будет предпринимать какие то шаги, чтоб повысить конкуренцию и улучшить работу общественного транспорта и связи.

3. MP’s proposal doesn’t seem to have aroused anybody’s interest - предложения депутатов, похоже. Не вызвали ни у кого интересов.

4. She didn’t tell anyone about her secret - она ни кому не сказала про секрет.

 

 




<== предыдущая лекция | следующая лекция ==>
РЕФЕРАТ. . Изм. Лист № докум. Подпись Дата Лист ВСиТИ 05.54.000.00 Разраб. | Понятие гражданского права и вопрос о его социальной ценности.

Дата добавления: 2015-10-15; просмотров: 463. Нарушение авторских прав; Мы поможем в написании вашей работы!



Расчетные и графические задания Равновесный объем - это объем, определяемый равенством спроса и предложения...

Кардиналистский и ординалистский подходы Кардиналистский (количественный подход) к анализу полезности основан на представлении о возможности измерения различных благ в условных единицах полезности...

Обзор компонентов Multisim Компоненты – это основа любой схемы, это все элементы, из которых она состоит. Multisim оперирует с двумя категориями...

Композиция из абстрактных геометрических фигур Данная композиция состоит из линий, штриховки, абстрактных геометрических форм...

Различия в философии античности, средневековья и Возрождения ♦Венцом античной философии было: Единое Благо, Мировой Ум, Мировая Душа, Космос...

Характерные черты немецкой классической философии 1. Особое понимание роли философии в истории человечества, в развитии мировой культуры. Классические немецкие философы полагали, что философия призвана быть критической совестью культуры, «душой» культуры. 2. Исследовались не только человеческая...

Обзор компонентов Multisim Компоненты – это основа любой схемы, это все элементы, из которых она состоит...

Тема 5. Анализ количественного и качественного состава персонала Персонал является одним из важнейших факторов в организации. Его состояние и эффективное использование прямо влияет на конечные результаты хозяйственной деятельности организации.

Билет №7 (1 вопрос) Язык как средство общения и форма существования национальной культуры. Русский литературный язык как нормированная и обработанная форма общенародного языка Важнейшая функция языка - коммуникативная функция, т.е. функция общения Язык представлен в двух своих разновидностях...

Патристика и схоластика как этап в средневековой философии Основной задачей теологии является толкование Священного писания, доказательство существования Бога и формулировка догматов Церкви...

Studopedia.info - Студопедия - 2014-2024 год . (0.014 сек.) русская версия | украинская версия