Студопедия Главная Случайная страница Обратная связь

Разделы: Автомобили Астрономия Биология География Дом и сад Другие языки Другое Информатика История Культура Литература Логика Математика Медицина Металлургия Механика Образование Охрана труда Педагогика Политика Право Психология Религия Риторика Социология Спорт Строительство Технология Туризм Физика Философия Финансы Химия Черчение Экология Экономика Электроника

Опис костюмів виконавців





1. Костюм солістки:

· круглий вишитий сарафан;

· біла сорочка з широкими рукавами;

· головний убір: віночок з горобини;

· взуття: чорні туфлі;

· реквізит: гілочки горобини.

2. Костюм дівчат:

· круглий вишитий сарафан;

· біла сорочка з широкими рукавами;

· головний убір: зелена стрічка в косі;

· взуття: чорні туфлі;

· реквізит: гілочки горобини.

 


2.2. Графічне забраження танцю

  1. 9-16 т.т. З лівої верхньої куліси виходить солістка. Танець розпочинається з точки. Солістка виконує комбінацію №1 спиною до глядача. Звичайним перемінним кроком виходе вперед.
 
       
   

 

 


2.

17-29 т.т. Солістка виконує комбінацію №2, рухаючись по лінії вліво.
 
       
   

 


3.

17-26 т.т. Солістка виконує комбінацію № 2, рухаючись по лінії вправо.
   
           
   
     
 

 

 


4.

27-32 т.т. Солістка виконує комбінацію №2, рухається по лінії вправо, повертаючись до центру.
           
   
     
 

 


5.

33-40 т.т.   Солістка звичайним перемінним кроком рухається назад. З правої та лівої верхніх куліс звичайним перемінним кроком виходять в двох колонах, виконуюють комбінацію №3.
                       
     
           
 

 


6.

41- т.т. Солістка виконує комбінацію №4. Дівчата перемінним кроком на півпальцях розходяться через одного вправо та вліво організуючи чотири колони.
                       
     
           
 

 

 


7.

43-46 т.т. Дівчата звичайним кроком на півпальцях, рухаючись до центру перемінним кроком на півпальцях, знову заходять в дві колони,
           
   
   
 

 

 


8.

47- т.т. Дівчата та солістка роблять оберт до центру, становлячись в одну колонну.
                           
 
         
       
         
 
 
 

 

 


9.

49- т.т. Солістка знаходиться на верху сцени. Дівчата звичайним кроком на півпальцях, через одну розходяться з колони, рухаючись по траєкторії півкіл, йдучи до верхніх куліс.
               
 
       
 

 

 


10.

53- т.т. Виконавці рухаються звичайним кроком на півпальцях по траєкторії півкіл та становляться в одну лінію разом із солісткою.
 
           
     

 


11.

57 т. Звичайним кроком на півпальцях дівчата однією лінією рухаються вперед разом із солісткою.
   
           
     

 

 


12.

57-58 т.т. Звичайним кроком на півпальцях дівчата через одну виходять вперед разом із солісткою, інші теж виконують просування вперед, але залишаючись майже на місці.
 
           
     

 

 


13.

59-60 т.т. Дівчата звичайним кроком напівпальцях знову повертаються до однієї лінії разом із солісткою.
 
           
   
   
 

 

 


14.

61-64 т.т. Дівчата звичайним кроком на півпальцях виконуються «до-за-до», зліва від солістки зміна відбувається за годинниковою стрілкою, а зправа від солістки- проти год. стрілки, і знову приходять на свої місця.
 
           
   
   
 

 

 


15.

т. Виконавці звичайним кроком на півпальцях по трійкам виконуть оберти, які виконуються від центру, зліва від солістки за годинниковою стрілкою, зправа від солістки – проти годинникової стрілки. Солістка припаданні в повроті, залишаючись на місці.
   
           
   
   
 

 


16.

66 т. Виконавці звичайним кроком на півпальцях по трійкам виконуть оберти, які виконуються від центру, зліва від солістки за годинниковою стрілкою, зправа від солістки – проти годинникової стрілки. Солістка виконує припадання в повороті, залишаючись на місці.
 
           
   
   
 

 


17.

67 т. Дівчатаі звичайним кроком на півпальцях по трійкам виконуть оберти, які виконуються від центру, зліва від солістки за годинниковою стрілкою, зправа від солістки – проти годинникової стрілки. Солістка виконує комбінацію № 8, залишаючись на місці.
 
           
   
   
 

 

 


18.

68 т. Виконавці звичайним кроком на півпальцях по трійкам виконуть оберти, які виконуються від центру, зліва від солістки за годинниковою стрілкою, зправа від солістки – проти годинникової стрілки. Солістка виконує припадання в повороті, залишаючись на місці.
 
           
   
   
 

 

 


19.

69 т. Танцівниці звичайним кроком на півпальцях, взявшись за руки, шестірками виконують оберти, зліва від солістки за годинниковою стрілкою, зправа від солістки – проти годинникової стрілки. Солістка виконує припадання в повороті, залишаючись на місці.  
   
           
   
   
 

 


20.

70 т. Виконавці звичайним кроком на півпальцях, взявшись за руки, шестірками виконують оберти, зліва від солістки за годинниковою стрілкою, зправа від солістки – проти годинникової стрілки. Солістка виконує припадання в повороті, залишаючись на місці.
 
           
   
   
 

 


21.

71 т.   Дівчата звичайним кроком на півпальцях, взявшись за руки, шестірками виконують оберти, зліва від солістки за годинниковою стрілкою, зправа від солістки – проти годинникової стрілки. Солістка виконує комбінацію № 8, залишаючись на місці
   
           
   
   
 

 

 


22.

72 т.   Виконавці звичайним кроком на півпальцях, взявшись за руки, шестірками, однією лінією виконують, зліва від солістки за годинниковою стрілкою, зправа від солістки – проти годинникової стрілки. Солістка виконує припадання в повороті, залишаючись на місці.
 
           
   
 
   
 
 

 

 


 

23.

73-74 т.т. Дівчата звичайним кроком на півпальцях, розходять на клин, спиною до глядача. Солістка на передньому плані, в центрі клину.
                                                   
             
           
             
 
 

 

 


24.

75- 80 т.т.   Виконавці звичайним кроком на пі пальцях разом із солісткою, спиною до глядача, змінюють направлення клину. Центральна точка якого тепер на верху сцени. Виконують оберт навколо себе в праву сторону.
                                           
                   
           
 

 


25.

81-84 т.т. Звичайним кроком на півпальцях солістка та центральні чотири дівчини в формі «зірочки» виходять вперед, до центру сцени.
                               
   
               
 

 


26.

81-84 т.т. Звичайним кроком на півпальцях чотири виконавці та з правого чотири виконавці рухаються на задній план по півколам, становлячись в дві лінії. Дівчата з лівою сторони виходять до першої лінії, дівчата з правої сторони – в другу лінію.
  27. 85-88 т.т. Звичайним кроком на півпальцях з заднього плану виконавці переходять в хрест. Солістка поцентру виконує оберти навколо себе.
      28. 89-96 т.т. Звичайним кроком на півпальцях всі виконавці рахаються в хресті проти годинникової стрілки, виконуючи пр. р. хвилю від центру малюнку.
    29. 97-102 т.т. Звичайним кроком на півпальцях з «хреста» виконавці розходяться до кола. Солістка залишається поцентру.
           
   
   
 

 

 


30.

103-104 т.т. Звичайним кроком на півпальцях виконавці розходять через одного на два кола: внутрішнє та зовнішнє. Солістка залишається поцентру.
    31. 105-108 т.т. Звичайним кроком на півпальцях 6 дівчат рухаються по зовнішньому колу проти годинникової стрілки, інші шість дівчат рухаються по внутрішньому колу за годинниковою стрілкою. Солістка виконує оберти на місці.
    32. 109-110 т.т. Звичайним кроком на півпальцях дівчата виконують до-за-до під праву руку за своїми напрямками.
   
           
 
   
   
 
 

 

 


33.

111-112 т.т. Солістка разом із дівчатами звичайним кроком на півпальцях заходять до спільного кола, обличчям до центру, взявшись на руки.
                   
   
     
       
     
 
 
 

 


34.

113-116 т.т. Звичайним кром на півпальцях солістка заводить по верху сцени дівчат в одну лінію, рухаючись вправо, взявшись за руки.
    35. 117-120 т.т. Звичайним кроком напівпальцях солістка заводить дівчат у «змійку», рухаючись вліво, та стають в одну лінію.
    36. 121-128 т.т. Солістка звичайним кроком на півпальцях виконує шен, рухаючись вправо, обходячи по дві дівчини, які потім йдуть, тримаючись за руки, за солісткою.
      37. 129-136 т.т. Звичайним кроком на півпальцях солістка заводить, тримаючись за руки, дівчат з лінії до «улитки», яка виконується проти годинникової стрілки.
   
           
   
     
 

 

 


38.

137-140 т.т. Звичайним кроком на півпальцях, ділячись навпіл, дівчата одна за одною рухаються на верх сцени по двом півколам, солістка виходить на передній план.
           
   
   
 

 

 


39.

141-143 т.т. Дівчата, звичайним кроком на півпальцях з двох колон зходяться через одну до однієї колони поцентру. Солістка першка в колонні.
  40. 144 т.   Танець завершується в колоні, дівчата піднімають гілочки, починаючи ззаду, утворюючи ніби дерево. Всі завмирають в малюнку.






Дата добавления: 2015-10-15; просмотров: 436. Нарушение авторских прав; Мы поможем в написании вашей работы!




Функция спроса населения на данный товар Функция спроса населения на данный товар: Qd=7-Р. Функция предложения: Qs= -5+2Р,где...


Аальтернативная стоимость. Кривая производственных возможностей В экономике Буридании есть 100 ед. труда с производительностью 4 м ткани или 2 кг мяса...


Вычисление основной дактилоскопической формулы Вычислением основной дактоформулы обычно занимается следователь. Для этого все десять пальцев разбиваются на пять пар...


Расчетные и графические задания Равновесный объем - это объем, определяемый равенством спроса и предложения...

Объект, субъект, предмет, цели и задачи управления персоналом Социальная система организации делится на две основные подсистемы: управляющую и управляемую...

Законы Генри, Дальтона, Сеченова. Применение этих законов при лечении кессонной болезни, лечении в барокамере и исследовании электролитного состава крови Закон Генри: Количество газа, растворенного при данной температуре в определенном объеме жидкости, при равновесии прямо пропорциональны давлению газа...

Ганглиоблокаторы. Классификация. Механизм действия. Фармакодинамика. Применение.Побочные эфффекты Никотинчувствительные холинорецепторы (н-холинорецепторы) в основном локализованы на постсинаптических мембранах в синапсах скелетной мускулатуры...

КОНСТРУКЦИЯ КОЛЕСНОЙ ПАРЫ ВАГОНА Тип колёсной пары определяется типом оси и диаметром колес. Согласно ГОСТ 4835-2006* устанавливаются типы колесных пар для грузовых вагонов с осями РУ1Ш и РВ2Ш и колесами диаметром по кругу катания 957 мм. Номинальный диаметр колеса – 950 мм...

Философские школы эпохи эллинизма (неоплатонизм, эпикуреизм, стоицизм, скептицизм). Эпоха эллинизма со времени походов Александра Македонского, в результате которых была образована гигантская империя от Индии на востоке до Греции и Македонии на западе...

Демографияда "Демографиялық жарылыс" дегеніміз не? Демография (грекше демос — халық) — халықтың құрылымын...

Studopedia.info - Студопедия - 2014-2025 год . (0.012 сек.) русская версия | украинская версия