Студопедия Главная Случайная страница Обратная связь

Разделы: Автомобили Астрономия Биология География Дом и сад Другие языки Другое Информатика История Культура Литература Логика Математика Медицина Металлургия Механика Образование Охрана труда Педагогика Политика Право Психология Религия Риторика Социология Спорт Строительство Технология Туризм Физика Философия Финансы Химия Черчение Экология Экономика Электроника

ДОДАТОК Ж





(обов'язковий)

РОЗТАШУВАННЯ МІСЦЬ У ЗАЛІ ДЛЯ ГЛЯДАЧІВ

Ж.1 Місця для глядачів у залах кінотеатрів, театрів, клубів, центрів дозвілля слід проектувати в межах зони розташування глядачів за рис. Ж1, Ж2, Ж3 і згідно з положенням розрахункових точок спостереження за рис. Ж4.

Граничні відстані по осі залу для глядачів Д від кіноекрана (передньої межі естради, авансцени) до спинки останнього ряду слід приймати, м, не більше:

- для кінотеатрів:

цілорічної дії........................................................... 45

сезонної дії.............................................................. 60

- для клубів, центрів дозвілля з естрадами
за місткості залу для глядачів:

700 місць і менше................................................... 31

більше 700 місць..................................................... 43

- для театрів:

драматичних та музично-драматичних................. 25

музичної комедії..................................................... 29

опери та балету....................................................... 31

Ж.2 Рівень очей глядача, що сидить, слід приймати на висоті 1, 2 м від рівня підлоги.

Перевищення променя зору, який спрямовано на розрахункову точку спостереження за рис. Ж4 над рівнем очей глядача, що сидить попереду, рекомендується приймати для залів для глядачів у кінотеатрах – 0, 15 м, для решти залів – не менше 0, 14 м (при реконструкції залів допускається приймати 0, 12 м).

Ж.3 При проектуванні залів для глядачів кінотеатрів розрахункову точку спостереження слід приймати на нижньому краю робочого поля екрана FІ При проектуванні клубних і театральних залів допускається приймати розрахункові точки спостереження FІ і FІІ.

І – для кінотеатрів; II – для клубів, центрів дозвілля; В – висота робочого поля кіноекрана; Ш – ширина робочого поля кіноекрана; Г – відстань від екрана до спинки сидіння першого ряду (по осі залу, м);

Д – розрахункова довжина залу для глядачів (по осі залу від екрана до спинки сидіння останнього ряду, м)

Рисунок Ж.1 – Зона розташування глядачів перед кіноекраном


ДБН В.2.2-16-2005 С. 55

Га – глибина авансцени, Ге – глибина естради; Д – розрахункова довжина залу для глядачів (по осі залу від екрана до спинки сидіння останнього ряду, м) Рисунок Ж.2 – Зона розміщення глядачів перед естрадою

Га – глибина авансцени; Гсц – глибина сцени; бп– будівельний портал

Рисунок Ж.3 – Зона розташування глядачів перед сценою

а – кіноекран; б – естрада; в – сцена; В – висота робочого поля кіноекрана

Рисунок Ж.4 – Положення розрахункових точок спостереження


С. 56 ДБН В.2.2-16-2005

ДОДАТОК К
(обов'язковий)

ВИМОГИ ДО ПАРАМЕТРІВ КІНОЕКРАНА ТА ЗАЛУ ДЛЯ ГЛЯДАЧІВ ПРИ ОБЛАДНАННІ КІНОУСТАНОВКОЮ

 

 

 

Буквене позначення параметра Параметр кіноекрана Величина параметра Додаткові вказівки
       
Ш Ширина робочого поля кіноекрана (криволінійного –по хорді), м:   Дз – розрахункова довжина залу для глядачів (по осі залу від екрана до спинки сидіння останнього ряду), м
Шш широкоекранного 0, 43*Д з Ширину екрана слід уточнювати за найближчою більшою фокусною відстанню об'єктива кінопроектора; Співвідношення висоти і ширини робочого поля кіноекрана слід приймати: широкоекранного – 1: 2, 35; кашетованого –1: 1, 66; звичайного –1: 1, 37
Шк кашетованого 0, 34*Д з
Ш3 звичайного 0, 25*Д з
Г Відстань від екрана до спинки сидіння першого ряду (по осі залу), м, при форматах зображення:      
Гш широкоекранному      
Гк кашетованому е Ве – висота екрана
Г3 звичайному    
П Проекційна відстань Не менше 0, 85 Дз Радіус кривизни кіноекрана слід приймати не менше П. У залах багатофункціональних комплексів, а також у клубах можна приймати плоский екран
К Відстань від верхнього проекційного променя до найближчої поверхні стелі Не менше 0, 6 м    
Р Відстань від проекційних про­менів до виступних конструкцій або елементів оформлення залу (сцени, естради):      
  при плоскому екрані Не менше 0, 5 м    
  при закругленому екрані Не менше 0, 6 Ш    
  Кут відхилення оптичної осі кінопроектора від нормалі по центру кіноекрана:      
φ г в горизонтальній площині Не більше 7° При проектуванні театрів, клубів і центрів доз­вілля допускається передбачати не більше 9°
  у вертикальній площині при проекції:      
φ в зверху вниз Не більше 8°    
φ н знизу вгору Не більше 3°    
Т Заекранний простір, м Не менше 0, 9 При одноканальному відтворенні звуку і розташуванні гучномовців з боків кіноекрана допускається Т = 0, 1 м

ДБН В.2.2-16-2005 С. 57

 

  * При проектуванні кінотеатрів сезонної дії, а також відеокомплексів, клубів, центрів дозвілля, театрів допускається приймати величину параметрів, м, не менше:   Шш – 0, 39 Д3; Шк – 0, 3 Д3; Ш3 – 0, 22 Д3.   Примітка 1.При проектуванні залу для глядачів з балконом (див. рисунок) глибину тієї частини залу, що розташована під балконом, слід приймати не більше 1, 5 її висоти. Примітка 2.При проектуванні залу для глядачів, в якому кінопоказ не передбачається або буде здійснюватися епізодично, глибину тієї частини залу, що розташована під балконом, слід приймати не більше двох її висот.  

ЗП – зона розташування об'єктивів кінопроекторів

Рисунок К.1 – Обладнання залу для глядачів кіноустановкою


С. 58 ДБН В.2.2-16-2005

ДОДАТОК Л
(рекомендований)

РОЗМІРИ ТА ПЛАНУВАННЯ ПРИМІЩЕНЬ КІНОПРОЕКЦІЙНОЇ

 

 

 

Буквене позначення параметра Параметр Мінімальний розмір, м, при кінопроекторах
для 70/35-мм фільмів для 35-мм фільмів для 35-мм фільмів з газорозрядними лампами та 16-мм фільмів
а Відстань:      
за необхідності доступу до обладнання з задньої сторони 0, 8 0, 8
за відсутності необхідності доступу до обладнання з задньої сторони 0, 1 0, 1 0, 1
б Відстань від оптичної осі крайнього лівого кінопроектора до лівої стіни або обладнання 1, 5 1, 2 1, 0
в Відстань між оптичними осями суміжних кінопроекторів та від оптичної осі крайнього правого кінопроектора до правої стіни або обладнання 1, 8 1, 5 1, 2
г Відстань від передньої стіни до виступної частини кінопроектора 0, 5 0, 35 0, 35
д Відстань від кінопроектора до обладнання або задньої стіни 1, 2 1, 2 1, 2
е Відстань між центрами проекційного та оглядового вікон 0, 5 0, 5
и Відстань від центра проекційних та оглядових вікон до позначки чистої підлоги (коли φ r = 0, за рис. Л.1) 1, 25 1, 25 1, 25
к Висота кінопроекційної від підлоги до стелі в чистоті 2, 9 2, 6 2, 6
  Примітка.Схему планування кінопроекційної див. на рис. Л.1.  

 



ДБН В.2.2-16-2005 С. 59


Рисунок Л.1 – Схема планування кінопроекційної


С. 60 ДБН В.2.2-16-2005

ДОДАТОК М
(рекомендований)

ГАБАРИТИ ОСНОВНОГО ТЕХНОЛОГІЧНОГО ОБЛАДНАННЯ
КОЛОСНИКОВИХ СЦЕН

Н.1 Для сцен традиційного ряду габарити основного технологічного механічного обладнання можуть визначатися за емпіричними формулами:

діаметр обертового планшета (Д кр – діаметр круга)

Дкр= 1, 4 Ві.п,

де Ві.п – ширина ігрового порталу; ширина підвісної декорації (Вп.д)

Вп.д=1, 4 Ві.п+ 2, 0 м;

висота підвісної декорації (Нп.д)

Нп.д = Ні.п + 2, 5 м,

де Ні.п – висота ігрового порталу.

Н.2 Висота ігрової сцени (Нс) до нижньої частини колосникової решітки визначається тех­нологічними потребами монтування й освітлення декорацій, показу проекційних декорацій без падуг, можливістю швидкого підйому задників за межі видимості без закриття завіси і розрахо­вується за емпіричною формулою:

 

Нс = 2Вп.д + А + Б,

де А = 1, 0 м – відстань від верху піднятої декорації до колосників, яка необхідна для підвісних пристроїв і безпечної роботи;

Б = 3, 0 м – відстань між піднятою й опущеною декорацією, яка необхідна для монтування декорацій та освітлювальних приладів.


ДБН В.2.2-16-2006 С. 61

ДОДАТОК Н
(рекомендований)

БІБЛІОГРАФІЯ

Ці Норми відносяться до системи нормативних документів на громадські будинки та споруди, базовим документом якої є ДБН В.2.2-9-99 " Громадські будинки та споруди. Основні положення".

У розвиток положень цього нормативного документа розробляються посібники по окремих видах будинків і споруд.

При розробці цих Норм використовувалися такі рекомендовані довідкові матеріали та норма­тивно-правові акти:


НАПБ 0.5.012-91

НАПБ А.01.001-2004 НАПБ Б.06.004-97

НАПБ В.01.047-95/930 НАПБ В.06.001-74/930

НАПБ В.06.002-76/930

РТМ 19-77-94

Справочное пособие к СНиП 2.08.02-89

Справочное пособие к СНиП 2.08.02-89

Справочное пособие к СНиП 2.08.02-89


Технологічна інструкція. Порядок улаштування, монтаж засобів системи оповіщення про пожежу (И220-08-91).

Правила пожежної безпеки в Україні.

Перелік однотипних за призначенням об'єктів, які підлягають облад­нанню автоматичними установками пожежогасіння та пожежної сигналізації.

Правила пожежної безпеки для закладів, підприємств та організацій культури.

Перечень вновь сооружаемых и реконструируемых зданий и помеще­ний объектов культуры, которые подлежат оборудованию установ­ками пожаротушения.

Перечень вновь сооружаемых и реконструируемых зданий и помеще­ний объектов культуры, которые подлежат оборудованию установ­ками автоматической пожарной сигнализации.

Рекомендации по проектированию и оснащению видеозалов и видеотек. – М., 1988.

Руководящий технический материал. Развитие и техническое оснаще­ние киносети. – М., 1994.

Проектирование спортивных залов, помещений физкультурно-оздоровительных занятий и крытых катков с искусственным льдом. –М., 1991.

Проектирование клубов. – М., 1991. Проектирование театров. – М., 1990,

Руководство по акустическому проектированию залов многоцелевого назначения средней вместимости. – М.; Стройиздат, 1991.


Правила охорони праці для театрів та концертних залів.


С. 62 ДБН В.2.2-16-2005

ЗМІСТ

1 ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ................................................................................................ 1

2 ВИМОГИ ДО ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК........................................................................... 1

3 ОБ'ЄМНО-ПЛАНУВАЛЬНІ ВИРІШЕННЯ БУДИНКІВ І ПРИМІЩЕНЬ........................ 2

Загальні вимоги.................................................................................................................... 2

Приміщення комплексу для глядачів................................................................................. 2

Приміщення демонстраційного комплексу........................................................................ 3

Зал для глядачів................................................................................................................ 3

Сцена (естрада)............................................................................................................... 4

Приміщення технологічного забезпечення сцени (естради).......................................... 6

Приміщення технологічного забезпечення кінопоказу.................................................... 7

Приміщення, що обслуговують сцену (естраду). Склади................................................. 8

4 КІНОТЕАТРИ І ВІДЕОКОМПЛЕКСИ.............................................................................. 9

КІНОТЕАТРИ....................................................................................................................... 9

Комплекс для глядачів..................................................................................................... 9

Приміщення адміністративно-господарські,

виробничі та ті, що обслуговують естраду..................................................................... 10

ВІДЕОКОМПЛЕКСИ........................................................................................................... 10

5 ТЕАТРИ............................................................................................................................. 11

Комплекс для глядачів........................................................................................................ 11

Демонстраційний комплекс................................................................................................. 12

Сцени................................................................................................................................. 12

Приміщення, що обслуговують сцену.............................................................................. 13

Приміщення для адміністративного, інженерно-

технічного та обслуговуючого персоналу...................................................................... 14

Виробничі приміщення...................................................................................................... 14

6 КЛУБИ, ЦЕНТРИ ДОЗВІЛЛЯ........................................................................................... 15

Комплекс для глядачів........................................................................................................ 16

Демонстраційний комплекс................................................................................................. 16

Естради і сцени................................................................................................................ 16

Приміщення технологічного забезпечення сцени (естради),

приміщення, що обслуговують сцену (естраду), і виробничі......................................... 17

Клубний комплекс............................................................................................................... 18

Група приміщень для відпочинку та розваг.................................................................... 18

Лекційно-інформаційна група приміщень........................................................................ 19

Гуртково-студійна група приміщень.............................................................................. 20

Група фізкультурно-оздоровчих приміщень................................................................... 20

7 НОРМАТИВНІ НАВАНТАЖЕННЯ ДЛЯ РОЗРАХУНКУ КОНСТРУКЦІЙ …………… 21

8 АКУСТИКА ЗАЛІВ І ЗАХИСТ ПРИМІЩЕНЬ ВІД ШУМУ......................................... 23

9 ВОДОПОСТАЧАННЯ І КАНАЛІЗАЦІЯ....................................................................... 24

10 ОПАЛЕННЯ І ВЕНТИЛЯЦІЯ......................................................................................... 24

11 ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНІ СИСТЕМИ................................................................................... 31


ДБН В.2.2-16-2005 С. 63

12 ЗВ'ЯЗОК І СИГНАЛІЗАЦІЯ........................................................................................... 32

13 ТЕХНОЛОГІЧНЕ ОБЛАДНАННЯ ТА ПРИСТРОЇ........................................................ 34

14 ПРОТИПОЖЕЖНІ ВИМОГИ......................................................................................... 35

ДОДАТОК А

Перелік основних нормативних документів, на які є посилання................................ 43

ДОДАТОК Б

Терміни та визначення понять...................................................................................... 46

ДОДАТОК В

Перелік культурно-видовищних та дозвіллєвих закладів,

які розміщуються в міських та сільських поселеннях................................................ 48

ДОДАТОК Г

Вимоги до забезпечення пересування інвалідів, що користуються
кріслами-колясками...................................................................................................... 49

ДОДАТОК Д

Склад комплексів та груп приміщень театрів............................................................. 50

ДОДАТОК Е

Склад і розрахункова кількість відвідувачів

функціональних груп клубного комплексу.................................................................. 52

ДОДАТОК Ж

Розташування місць у залі для глядачів....................................................................... 54

ДОДАТОК К

Вимоги до параметрів кіноекрана та залу для глядачів

при обладнанні кіноустановкою................................................................................... 56

ДОДАТОК Л

Розміри та планування приміщень кінопроекційної.................................................... 58

ДОДАТОК М

Габарити основного технологічного обладнання колосникових сцен....................... 60

ДОДАТОК Н

Бібліографія.................................................................................................................. 61








Дата добавления: 2014-10-22; просмотров: 1651. Нарушение авторских прав; Мы поможем в написании вашей работы!




Аальтернативная стоимость. Кривая производственных возможностей В экономике Буридании есть 100 ед. труда с производительностью 4 м ткани или 2 кг мяса...


Вычисление основной дактилоскопической формулы Вычислением основной дактоформулы обычно занимается следователь. Для этого все десять пальцев разбиваются на пять пар...


Расчетные и графические задания Равновесный объем - это объем, определяемый равенством спроса и предложения...


Кардиналистский и ординалистский подходы Кардиналистский (количественный подход) к анализу полезности основан на представлении о возможности измерения различных благ в условных единицах полезности...

Различия в философии античности, средневековья и Возрождения ♦Венцом античной философии было: Единое Благо, Мировой Ум, Мировая Душа, Космос...

Характерные черты немецкой классической философии 1. Особое понимание роли философии в истории человечества, в развитии мировой культуры. Классические немецкие философы полагали, что философия призвана быть критической совестью культуры, «душой» культуры. 2. Исследовались не только человеческая...

Обзор компонентов Multisim Компоненты – это основа любой схемы, это все элементы, из которых она состоит...

Способы тактических действий при проведении специальных операций Специальные операции проводятся с применением следующих основных тактических способов действий: охрана...

Искусство подбора персонала. Как оценить человека за час Искусство подбора персонала. Как оценить человека за час...

Этапы творческого процесса в изобразительной деятельности По мнению многих авторов, возникновение творческого начала в детской художественной практике носит такой же поэтапный характер, как и процесс творчества у мастеров искусства...

Studopedia.info - Студопедия - 2014-2025 год . (0.01 сек.) русская версия | украинская версия