Ідея безсмертя та Страшного суду у християнстві.
Повчання про Страшний або Останній суд було сказано Ісусом Христом декілька днів до розп’яття. Бог приходив до Адама і Єви і з ними говорив. Бог створив людей для вічного життя. По намові диявола, Адам і Єва з’їли з дерева пізнання добра і зла, що було заборонено Богом. Вони згрішили, тобто порушили заповідь Божу. Адам і Єва пізнали зло і стали смертними людьми. Вони в собі знівечили подобу Божу і за це були вигнані з раю. Милосердя Боже є дуже великим.Бог посилав пророків через котрих дав основні закони Старого Заповіту, щоб люди провадили праведне життя. Бог обіцяв через пророків, що прийде Спаситель, Котрий визволить людей від гріхів і наверне їх назад до Бога. Тим Спасителем є Ісус Христос, Друга Особа Святої Трійці, Син Божий, Котрий зійшов з неба й прийняв тіло від Духа Святого і Пресвятої Діви Марії. Ісус Христос почав такими словами: “Покайтеся, бо наблизилось Царство Небесне!” (Матвій 4, 17). Покаяння значить залишити гріховне життя і почати жити по законам Божим. Тут Ісус Христос говорить про «Царство Небесне», а не про рай на землі в якому були Адам і Єва. Бог ставить нас нас на вищий рівень ніж Адама і Єву бо після упокоєння забирає душі праведників до Себе на небеса, де вони будуть жити в оселях Божих завжди. Для спасіння душі найперше є кінечна сильна віра в Бога і праведне життя. Від сильної віри залежать всі наші діла, які ведуть до спасіння як дотримування заповідей Божих, усердна молитва, відвідання храму Божого, добрі діла та каяття в своїх гріхах. Православні Християни, які себе духовно підносять, каються в своїх гріхах в святій сповіді і причащаються Святих Тайн Христових унаслідують вічне блаженство у Царстві Небеснім після відходу з цього світу.
33 Створення світу та людини у „Першій книзі Мойсеєвій. Буття Перша книга Старого заповіту — Книга Буття досить детально розповідає про створення Богом Всесвіту,в якій розповідається, як з початкового древнього хаосу був створений упорядкований світ, небо,земля, космос та все живе протягом шести днів. Спочатку був хаос і Бог створив небо і землю. В перший день було створено світло.2)Під словом "Твердь" мається на увазі атмосферна оболонка землі, яка за Біблією вважається місцем народження всяких вітрів і буревіїв, так само як і всіляких атмосферних опадів, змін погоди. 3)створення суші та моря, рослинного світу. 4)- створення сонця, місяця, зірок. Тут ми маємо справу з космогонічними баченням про новий світотворчий період, до якого земля відокремилася від сонячної системи. Біблія вказує нам на призначення небесних світил: по-перше, вони повинні розділяти день від ночі, причому сонце повинно було сяяти вдень, місяць ж і зірки - світити вночі, по-друге, вони повинні бути регуляторами часу, 5)створенні комах,птахів, тварин, риб,тобто різноманітних живих істот. 6)створення високоорганізованих тварин і створення людини.У цей день тривало створення високоорганізованих тварин, причому, є вказівки на участь у цьому сил природи Останнім серед божих творінь були люди Людина створена "за образом і подобою Бога 34 Едем біблійний та легенда про рай у шумерів Релігія Месопатаміі характеризувалась політеїзмом, люди у всьому бачили божественні сили. В той час, як за Біблією існує єдиний Бог- творець Всесвіту. Проте, як не дивно, уявлення про рай шумерів та біблійний Едем мають безліч спільних рис. Згідно із шумерською міфологією, Дільмун - "чиста", "непорочна" і "світла" країна, "країна живих", що не знає ні хвороб, ні смерті. У цьому раї богиня Нинхурсаг, Велика Матір шумерських богів (за походженням, ймовірно, Мати-Земля), зрощує вісім рослин. Але, через те, що Енкі бажає спробувати ці рослини, його посланець, дволикий бог Ізімуд, зриває їх одне за іншим і передає своєму панові Енкі, який і з'їдає їх по одному, після чого розгнівана Нинхурсаг прорікає йому смертельне прокляття.Тут можна провести паралель із біблійським сказанням про те, як Ева,спокушена змієм, зірвала заборонений плід із Дерева пізнання добра і зла та дала Адаму.За це, розгніваний Бог закрив Рай для людей, вигнав їх, поставивши на сторожі Ангела — херувима з полум'яним мечем.Хоча шумерський міф свідчить швидше про божественний, ніж про людський рай, він містить численні паралелі з біблійним оповіданням про рай. Перш за все, маються деякі підстави вважати, що саме уявлення про paй,як божественний сад - шумерського походження. Шумерський рай знаходиться, в Дільмун. Саме в Дільмун розташовували пізніше вавилоняни семітських народ, який підкорив шумерів свою " країну живих" і обитель безсмертних. І це вказує, що й біблійний рай, який описується як сад, розташований на сході, в Едемі, і дає початок чотирьом " світовим річкам", включаючи Тигр і Євфрат, міг спочатку бути тотожним Дільмун, райській країні шумерів.Опис зрошення Дільмун прісною водою, здійснене богом сонця, нагадує Біблію: "Але пар Піднімався з землі і напувала все обличчя землі" (Бут. 2, 6). Народження богинь без болю і родових мук висвітлює походження накладеного на Єву прокляття: надалі її доля -в муках народжувати дітей своїх. Нарешті, досить очевидно, що поїдання богом Енкі восьми рослин і прокляття, накладене на нього за цей проступок, нагадують про плід дерева пізнання добра і зла, з'їдене Адамом і Євою, і прокляття, накладене на кожного з них за це грішне діяння.
|