Студопедия — Розділ 1
Студопедия Главная Случайная страница Обратная связь

Разделы: Автомобили Астрономия Биология География Дом и сад Другие языки Другое Информатика История Культура Литература Логика Математика Медицина Металлургия Механика Образование Охрана труда Педагогика Политика Право Психология Религия Риторика Социология Спорт Строительство Технология Туризм Физика Философия Финансы Химия Черчение Экология Экономика Электроника

Розділ 1

Віра: (досвідчення віри дає терпеливість; Коли ми просим шось в Бога треба просити з вірою)

1. Як.1:3 знаючи, що досвідчення вашої віри дає терпеливість.

2. Як.1:6 Але нехай просить із вірою, без жадного сумніву. Бо хто має сумнів, той подібний до морської хвилі, яку жене й кидає вітер.

Терпеливість(терпеливість здобувається через досвідчення віри; терпеливість має чин досконалий, терпеливість нам потрібна щоб ми були досконалі)

1. Як.1:3 знаючи, що досвідчення вашої віри дає терпеливість.

2. Як.1:4 А терпеливість нехай має чин досконалий, щоб ви досконалі та бездоганні були, і недостачі ні в чому не мали.

Досконалий (досконалі ми можемо бути через терпеливість. Бог хоче щоб ми були досконалі і бездоганні. Закон Божий є досконалим)

1. Як.1:4 А терпеливість нехай має чин досконалий, щоб ви досконалі

та бездоганні були, і недостачі ні в чому не мали.

2. Як.1:17 Усяке добре давання та дар досконалий походить згори від

Отця світил, що в Нього нема переміни чи тіні відміни.

3. Як.1:25 А хто заглядає в закон досконалий, закон волі, і в нім

пробуває, той не буде забудько слухач, але виконавець діла, і він буде блаженний у діянні своїм!

Сумнів (Просити в Бога потрібно без усякого сумніву, хто має сумнів той є непостійним.)

Як.1:6 Але нехай просить із вірою, без жадного сумніву. Бо хто має сумнів, той подібний до морської хвилі, яку жене й кидає

Просити (коли нам не стачає мудрості нам треба просити її в Бога, Просити потрібно з вірою, без сумніву)

1. Як.1:5 А якщо кому з вас не стачає мудрости, нехай просить від

Бога, що всім дає просто, та не докоряє, і буде вона йому дана.

2. Як.1:6 Але нехай просить із вірою, без жадного сумніву. Бо хто

має сумнів, той подібний до морської хвилі, яку жене й кидає вітер.

Випробування (у випробуваннях нам потрібно мати радість, а не сум. Той хто витерпить всі випробування дістане вінець життя; У випробуваннях нам не потрібно нарікати на Бога)

1. Як.1:2 Майте, брати мої, повну радість, коли впадаєте в усілякі випробовування,

2. Як.1:12 Блаженна людина, що витерпить пробу, бо, бувши випробувана, дістане вінця життя, якого Господь обіцяв тим, хто любить Його.

3. Як.1:13 Випробовуваний, хай не каже ніхто: Я від Бога спокушуваний. Бо Бог злом не спокушується, і нікого Він Сам не спокушує.

Блаженна (Блаженний той хто витерпть випробування; Блаженний той хто виконує закон)

1. Як.1:12 Блаженна людина, що витерпить пробу, бо, бувши

випробувана, дістане вінця життя, якого Господь обіцяв тим, хто

любить Його.

2. Як.1:25 А хто заглядає в закон досконалий, закон волі, і в нім

пробуває, той не буде забудько слухач, але виконавець діла, і він

буде блаженний у діянні своїм!

Спокуса (Спокус від Бога немає; Бог злом не спокушуэться; Бог нікого не спокушує; кожен спокушується через свою власну пожадливість)

1. Як.1:13 Випробовуваний, хай не каже ніхто: Я від Бога спокушуваний. Бо Бог злом не спокушується, і нікого Він Сам не

спокушує.

2. Як.1:14 Але кожен спокушується, як надиться й зводиться пожадливістю власною.

Пожадливість(ми спокушуємось пожадливістю власною; пожадливість народжує гріх)

1. Як.1:14 Але кожен спокушується, як надиться й зводиться

пожадливістю власною.

2. Як.1:15 Пожадливість потому, зачавши, народжує гріх, а

зроблений гріх народжує смерть.

Гнів (Нам треба бути повільними на гнів; Гнів людський не чинить правди Божої)

1. Як.1:19 Отож, мої брати любі, нехай буде кожна людина швидка

послухати, забарна говорити, повільна на гнів.

2. Як.1:20 Бо гнів людський не чинить правди Божої.

Виконавець (є виконаці слова, і є слухачі, нам треба бути виконавцями; той хто є виконавцем закону блаженний у справах своїх)

1. Як.1:22 Будьте ж виконавцями слова, а не слухачами самими, що

себе самих обманюють.

2. Як.1:23 Бо хто слухач слова, а не виконавець, той подібний людині,

що риси обличчя свого розглядає у дзеркалі,

3. Як.1:25 А хто заглядає в закон досконалий, закон волі, і в нім пробуває, той не буде забудько слухач, але виконавець діла, і він буде блаженний у діянні своїм!

Слухач (є виконаці слова, і є слухачі, слухачі самі себе обманюють; слухач подібний людині, що риси обличчя свого розглядає у дзеркалі; слухачі є забудьками)

1. Як.1:22 Будьте ж виконавцями слова, а не слухачами самими, що

себе самих обманюють.

2. Як.1:23 Бо хто слухач слова, а не виконавець, той подібний людині,

що риси обличчя свого розглядає у дзеркалі,

3. Як.1:25 А хто заглядає в закон досконалий, закон волі, і в нім

пробуває, той не буде забудько слухач, але виконавець діла, і він

буде блаженний у діянні своїм!

Побожний (існує марна і чиста побожність: побожні вгамовують язика, не обманюють серце, піклуються про сиріт і вдів, бережуть себе чистими від цього світу)

1. Як.1:26 Коли ж хто гадає, що він побожний, і свого язика не вгамовує, та своє серце обманює, марна побожність того!

2. Як.1:27 Чиста й непорочна побожність перед Богом і Отцем оця: зглянутися над сиротами та вдовицями в утисках їхніх, себе берегти чистим від світу.

Гріх (пожадливість народжує гріх, гріх вже зроблений народжує смерть)

1. Як.1:15 Пожадливість потому, зачавши, народжує гріх, а зроблений гріх народжує смерть.

Слово (Бог породив нас словом правди; всіяне слово нам преба приймати з лагідністю без злоби, це слово може спасти наші душі; нам потрібно бути виконавцями слова на не слухачами самими; слово потрібно виконувати)

1. Як.1:18 Захотівши, Він нас породив словом правди, щоб ми

стали якимсь первопочином творів Його.

2. Як.1:21 Тому то відкиньте всіляку нечисть та залишок злоби, і

прийміть із лагідністю всіяне слово, що може спасти ваші душі.

3. Як.1:22 Будьте ж виконавцями слова, а не слухачами самими, що

себе самих обманюють.

4. Як.1:23 Бо хто слухач слова, а не виконавець, той подібний людині, що риси обличчя свого розглядає у дзеркалі

Брат (Яків називає євреїв любими братами, понижені брати повинні хвалитись високістю своєю, вони не повинні обманюватись, і бути швидка послухати, забарна говорити, повільна на гнів)

1. Як.1:2 Майте, брати мої, повну радість, коли впадаєте в усілякі випробовування,

2. Як.1:9 А понижений брат нехай хвалиться високістю своєю,

3. Як.1:16 Не обманюйтесь, брати мої любі!

4. Як.1:19 Отож, мої брати любі, нехай буде кожна людина швидка

послухати, забарна говорити, повільна на гнів.

 

Розділ 2

Віра (Віру потрібно мати не дивлячись на обличчя, віра повинна бути в Ісуса Христа; є люди багаті за вірою, але бідні матеріально; ті хто багаті за вірою вспадкують Царство; Користі з віри без діл не має, така віра є мертвою, така віра не може спасти; віру без діл показати не можна; ті хто вірують що Богє один добре роблять; демони також вірують в Бога і тремтять; віра допомагає ділам; віра вдосконалюється з діл; Авраам вірував Богу і це було зараховане йому за праведність; людина виправдовується не тільки від віри, а й від діл;)

1. Як.2:1 Брати мої, не зважаючи на обличчя, майте віру в нашого Господа слави, Ісуса Христа.

2. Як.2:5 Послухайте, мої брати любі, чи ж не вибрав Бог бідарів цього світу за багатих вірою й за спадкоємців Царства, яке обіцяв Він тим, хто любить Його?

3. Як.2:14 Яка користь, брати мої, коли хто говорить, що має віру, але діл не має? Чи може спасти його віра?

4. Як.2:17 Так само й віра, коли діл не має, мертва в собі!

5. Як.2:18 Але скаже хтонебудь: Маєш ти віру, а я маю діла; покажи мені віру свою без діл твоїх, а я покажу тобі віру свою від діл моїх.

6. Як.2:19 Чи віруєш ти, що Бог один? Добре робиш! Та й демони вірують, і тремтять.

7. Як.2:20 Чи хочеш ти знати, о марна людино, що віра без діл мертва?

8. Як.2:22 Чи ти бачиш, що віра помогла його ділам, і вдосконалилась віра із діл?

9. Як.2:23 І здійснилося Писання, що каже: Авраам же ввірував Богові, і це йому зараховане в праведність, і був названий він другом Божим.

10. Як.2:24 Отож, чи ви бачите, що людина виправдується від діл, а не

тільки від віри?

11. Як.2:26 Бо як тіло без духа мертве, так і віра без діл мертва!

Бідар(У них були бідарі на збіраннях, у них були вбогі вбрання; бідарів не поважали і садовили на найгірші місця на зібранні; Бог вибрав бідарів цього світу, що багаті вірою за спадкоємців Царства, бідарів зневажали)

1. Як.2:2 Бо коли до вашого зібрання ввійде чоловік із золотим перснем, у шаті блискучій, увійде й бідар у вбогім вбранні,

2. Як.2:3 і ви поглянете на того, хто в шаті блискучій, і скажете йому: Ти сідай вигідно отут, а бідареві прокажете: Ти стань там, чи сідай собі тут на підніжку моїм,

3. Як.2:5 Послухайте, мої брати любі, чи ж не вибрав Бог бідарів цього світу за багатих вірою й за спадкоємців Царства, яке обіцяв Він тим, хто любить Його?

4. Як.2:6 А ви бідаря зневажили! Хіба не багачі переслідують вас, хіба не вони тягнуть вас на суди?

Багач (у багачів були золоті перстні і блискучі шати, на зібранні багачів садовили на вигідних місцях, багачі переслідували бідних)

1.Як 2:2 Бо коли до вашого зібрання ввійде чоловік із золотим перснем, у шаті блискучій, увійде й бідар у вбогім вбранні,

2. Як 2:3 і ви поглянете на того, хто в шаті блискучій, і скажете йому: Ти сідай вигідно отут, а бідареві прокажете: Ти стань там, чи сідай собі тут на підніжку моїм

3. Як 2:6 А ви бідаря зневажили! Хіба не багачі переслідують вас, хіба не вони тягнуть вас на суди?

Закон (Закон є Царським (Божим) він каже Люби свого ближнього, як самого себе; Закон доводить що люди є винуватими; хто виконує Закона, а в одному згрішить, ой винним в усьому стає)

1. Як.2:8 Коли ви Закона Царського виконуєте, за Писанням: Люби свого ближнього, як самого себе, то ви робите добре.

2. Як.2:9 Коли ж дивитеся на обличчя, то чините гріх, бо Закон удоводнює, що ви винуватці.

3. Як.2:10 Бо хто всього Закона виконує, а згрішить в одному, той винним у всьому стає.

4. Як.2:11 Бо Той, Хто сказав: Не чини перелюбства, також наказав: Не вбивай. А хоч ти перелюбства не чиниш, а вб'єш, то ти переступник Закону.

5. Як.2:12 Отак говоріть і отак чиніть, як такі, що будете суджені законом волі.

Милосердя (тому хто не вчинив милосердя, буде немилосердний суд; Милосердя вище за суд)

1. Як.2:13 Бо суд немилосердний на того, хто не вчинив милосердя.

Милосердя бо ставиться вище за суд.

Діла (З віри немає користі якщо вона без діл; віра без діл метрва; віру без діл показати неможливо; Авраам був виправданий з діл; діла вдосконалюють віру; людина випрадовується і з діл а не тільки від віри; без діл віра є мертвою; діла допомогли спастись Рахав)

1 Як.2:14 Яка користь, брати мої, коли хто говорить, що має віру, але

діл не має? Чи може спасти його віра?

2 Як.2:17 Так само й віра, коли діл не має, мертва в собі!

3. Як.2:18 Але скаже хтонебудь: Маєш ти віру, а я маю діла; покажи

мені віру свою без діл твоїх, а я покажу тобі віру свою від діл моїх.

4. Як.2:20 Чи хочеш ти знати, о марна людино, що віра без діл мертва?

5Як.2:21 Авраам, отець наш, чи він не з діл виправданий був, як поклав був на жертівника свого сина Ісака?

6.Як 2:22 Чи ти бачиш, що віра помогла його ділам, і вдосконалилась віра із діл?

7. Як.2:24 Отож, чи ви бачите, що людина виправдується від діл, а не

тільки від віри?

8. Як.2:25 Чи так само і блудниця Рахав не з діл виправдалась, коли

прийняла посланців, і дорогою іншою випустила?

9. Як.2:26 Бо як тіло без духа мертве, так і віра без діл мертва!

Виправдовуватись (Людина виправдовується не тільки з віри, але й з діл які підкріплюють віру; Авраам і Рахав були випрадані з віри)

1. Як.2:21 Авраам, отець наш, чи він не з діл виправданий був, як поклав був на жертівника свого сина Ісака?

2. Як.2:24 Отож, чи ви бачите, що людина виправдується від діл, а не

тільки від віри?

3. Як.2:25 Чи так само і блудниця Рахав не з діл виправдалась, коли

прийняла посланців, і дорогою іншою випустила?

Брат (Брати повинні мати віру в Ісуса; були брати і сестри які були бідними)

1. Як.2:1 Брати мої, не зважаючи на обличчя, майте віру в нашого

Господа слави, Ісуса Христа.

2. Як.2:5 Послухайте, мої брати любі, чи ж не вибрав Бог бідарів

цього світу за багатих вірою й за спадкоємців Царства, яке обіцяв Він

тим, хто любить Його?

3. Як.2:14 Яка користь, брати мої, коли хто говорить, що має віру, але

діл не має? Чи може спасти його віра?

4. Як.2:15 Коли ж брат чи сестра будуть нагі, і позбавлені денного

покорму,

 

Суд (судді бувають зло думними; Багачі тягають євреїв на суди; судять за законом волі; суд немилосердний на на того хто не вчинив милосердя; милосердя вище за суд)

1. Як.2:4 то чи не стало між вами поділення, і не стали ви

злодумними суддями?

2. Як.2:6 А ви бідаря зневажили! Хіба не багачі переслідують вас,

хіба не вони тягнуть вас на суди?

3. Як.2:12 Отак говоріть і отак чиніть, як такі, що будете суджені

законом волі.

4. Як.2:13 Бо суд немилосердний на того, хто не вчинив милосердя.

Милосердя бо ставиться вище за суд.

 

Розділ 3

 

Приборкувати (Той хто приборкує тіло, той муж досконалий; всіх тварин може приборкати людина)

1. Як.3:2 Бо багато ми всі помиляємось. Коли хто не помиляється в слові, то це муж досконалий, спроможний приборкувати й усе тіло.

2. Як.3:7 Бо всяка природа звірів і пташок, гадів і морських потвор

приборкується, і приборкана буде природою людською,

Керувати (Керувати конем можна вклавши йому уздечки до рота; кораблі керуються стерном)

1. Як.3:3 От і коням вкладаєм уздечки до рота, щоб корилися нам, і ми всім їхнім тілом керуємо.

2. Як.3:4 От і кораблі, хоч які величезні та гнані вітрами жорстокими, проте найменшим стерном скеровуються, куди хоче стерничий.

Язик (язик малий член, але хвалиться вельми; язик то огонь; язик сквернить все тіло; ніхто з людей не може вгамувати язика)

1. Як.3:5 Так само й язик, малий член, але хвалиться вельми! Ось маленький огонь, а запалює величезного ліса!

2. Як.3:6 І язик то огонь. Як світ неправости, поставлений так поміж нашими членами, язик сквернить усе тіло, запалює круг життя, і сам запалюється від геєнни.

3. Як.3:8 та не може ніхто із людей язика вгамувати, він зло безупинне,

він повний отрути смертельної!

Запалює (маленький вогонь запалює великий ліс; запалює круг життя)

1. Як.3:5 Так само й язик, малий член, але хвалиться вельми! Ось маленький огонь, а запалює величезного ліса!

2. Як.3:6 І язик то огонь. Як світ неправости, поставлений так поміж нашими членами, язик сквернить усе тіло, запалює круг життя, і сам запалюється від геєнни.

Благословення (благословляти ми можемо Бога; благословення виходить з тих уст що і прокляття)

1. Як.3:9 Ним ми благословляємо Бога й Отця, і ним проклинаєм людей, що створені на Божу подобу.

2. Як.3:10 Із тих самих уст виходить благословення й прокляття. Не повинно, брати мої, щоб так це було!

Мудрість (мудрість та яка походить зверху вона земна; справжня мудрість спокійна, лагідна, покірлива, повна милосердя та добрих плодів, безстороння та нелукава)

1. Як.3:15 це не мудрість, що ніби зверху походить вона, але земна, тілесна та демонська.

2. Як.3:17 А мудрість, що зверху вона, насамперед чиста, а потім спокійна, лагідна, покірлива, повна милосердя та добрих плодів, безстороння та нелукава.

Заздрість та сварка (коли маємо сварку і заздрість то не потрібно величатися; де сварка і заздрість там злі речі)

1. Як.3:14 Коли ж гірку заздрість та сварку ви маєте в серці своєму, то

не величайтесь та не говоріть неправди на правду,

2. Як.3:16 Бо де заздрість та сварка, там безлад та всяка зла річ!

Брат (брати ставали учителями; у братів не повинно виходити з уст і благословення і прокляття)

1. Як.3:1 Не багато-хто ставайте, брати мої, учителями, знавши, що

більший осуд приймемо.

2. Як.3:10 Із тих самих уст виходить благословення й прокляття. Не повинно, брати мої, щоб так це було!

3. Як.3:12 Хіба може, брати мої, фігове дерево родити оливки, або

виноград фіги Солодка вода не тече з солонця.

 

Розділ 4

 

Війна (війни були між євреями; пожадливості воюють в їхніх членах; вони сваряться і воюють, але того що хочуть не мають)

1. Як.4:1 Звідки війни та свари між вами? Чи не звідси, від ваших пожадливостей, які в ваших членах воюють?

2.Як.4:2 Бажаєте ви та й не маєте, убиваєте й заздрите та досягнути не можете, сваритеся та воюєте та не маєте, бо не прохаєте,

Прохання (якщо люди не прохають то не мають; якщо прохають люди на зле то не одержують)

1. Як.4:2 Бажаєте ви та й не маєте, убиваєте й заздрите та досягнути

не можете, сваритеся та воюєте та не маєте, бо не прохаєте,

2. Як.4:3 прохаєте та не одержуєте, бо прохаєте на зле, щоб ужити на

розкоші свої.

Світ (дружба зі світом – ворожнеча з Богом; приятель світу - ворог Богу)

1. Як.4:4 Перелюбники та перелюбниці, чи ж ви не знаєте, що дружба зо світом то ворожнеча супроти Бога? Бо хто хоче бути світові приятелем, той ворогом Божим стається.

Гордість (Бог противиться гордим; люди хваляться в своїх гордощах)

1. Як.4:6 Та ще більшу благодать дає, через що й промовляє: Бог противиться гордим, а смиренним дає благодать.

2. Як.4:16 А тепер ви хвалитеся в своїх гордощах, лиха всяка подібна хвальба!

Покора (треба покорятись Богу і противитись дияволу; якщо ми покоримось перед Божим лицем то Він підйме нас)

1.Як.4:7 Тож підкоріться Богові та спротивляйтесь дияволові, то й утече він від вас.

2.Як.4:10 Упокоріться перед Господнім лицем, і Він вас підійме!

Плач (грішники повинні журитись і плакати, а не радіти)

1. Як.4:9 Журіться, сумуйте та плачте! Хай обернеться сміх ваш у

плач, а радість у сум!

Обмовляє (хто брата обмовляє, той Закон обмовляє; не потрібно обмовляти братів)

1. Як.4:11 Не обмовляйте, брати, один одного! Бо хто брата свого обмовляє або судить брата, той Закона обмовляє та судить Закона. А коли ти Закона осуджуєш, то ти не виконавець Закона, але суддя.

Судить (суддя) (той хто судить людину, той судить Закон; коли ти осуджуєш Закон, то ти вже не виконуєш його а судиш; є один Суддя – Бог; ми не маємо права осуджувати своїх ближніх)

1. Як.4:11 Не обмовляйте, брати, один одного! Бо хто брата свого обмовляє або судить брата, той Закона обмовляє та судить Закона. А коли ти Закона осуджуєш, то ти не виконавець Закона, але суддя.

2. Як.4:12 Один Законодавець і Суддя, що може спасти й погубити.

А ти хто такий, що осуджуєш ближнього?

Закон (хто брата судить, той Закон судить; коли ти осуджуєш Закон, то ти вже не виконуєш його а судиш)

1. Як.4:11 Не обмовляйте, брати, один одного! Бо хто брата свого обмовляє або судить брата, той Закона обмовляє та судить Закона. А коли ти Закона осуджуєш, то ти не виконавець Закона, але суддя.

Наблизьтесь (коли ми наблизимось до Бога, то Бог наблизиться до нас)

1. Як.4:8 Наблизьтесь до Бога, то й Бог наблизиться до вас. Очистьте

руки, грішні, та серця освятіть, двоєдушні!

Брат (брати не повинні обмовляти один одного)

1. Як.4:11 Не обмовляйте, брати, один одного! Бо хто брата свого

обмовляє або судить брата, той Закона обмовляє та судить Закона.

А коли ти Закона осуджуєш, то ти не виконавець Закона, але суддя.

 

Розділ 5

Браття (брати повинні довго терпіти аж до приходу Христа; не повинні нарікати один на одного; брати пророків за приклад повинні; не повинні клястись нічим; є такі що заблудять і їх повинні навертати)

1. Як.5:7 Отож, браття, довготерпіть аж до приходу Господа! Ось чекає рільник дорогоцінного плоду землі, довготерпить за нього, аж поки

одержить дощ ранній та пізній.

2. Як.5:9 Не нарікайте один на одного, браття, щоб вас не засуджено, он Суддя стоїть перед дверима!

3. Як.5:10 Візьміть, браття, пророків за приклад страждання та довготерпіння, вони промовляли Господнім Ім'ям!

4. Як.5:12 А найперше, браття мої, не кляніться ні небом, ані землею, і

ніякою іншою клятвою! Слово ж ваше хай буде: Так, так та Ні, ні, щоб

не впасти вам в осуд.

5. Як.5:19 Браття мої, коли хто з-поміж вас заблудить від правди, і

його хто наверне,

Багатство (багатство може згнити, золото і срібло поіржавіти; люди збирають свої скарби на останні дні)

1. Як.5:2 ваше багатство згнило, а ваші вбрання міль поїла!

2. Як.5:3 Золото ваше та срібло поіржавіло, а їхня іржа буде свідчити проти вас, і поїсть ваше тіло, немов той огонь! Ви скарби зібрали собі на останні дні!

Голосить (Голосіння женців яким не дали зарплатні досягає вух Господа; голосить також зарплатня яку несправедливо задержали)

1. Як.5:4 Ось голосить заплата, що ви затримали в робітників, які жали на ваших полях, і голосіння женців досягли вух Господа Саваота!

Засудили (люди засудили Христа; ми будемо засуджені якщо будемо нарікати один на одного, Суддя вже стоїть під дверима; клятва може повергнути нас в осуд)

1. Як.5:6 Ви Праведного засудили й убили, Він вам не противився!

2. Як.5:9 Не нарікайте один на одного, браття, щоб вас не засуджено, он Суддя стоїть перед дверима!

3. Як.5:12 А найперше, браття мої, не кляніться ні небом, ані землею, і

ніякою іншою клятвою! Слово ж ваше хай буде: Так, так та Ні, ні, щоб

не впасти вам в осуд.

Довготерпіння(терпіння) (Довготерпити ми повинні аж до приходу Христа; рільник довго терпить коли чекає плоду; коли довго терпимо повинні зміцнити наші серця; в приклад ми повинні брати довготерпіння пророків; щасливі ті хто витерплять; Йов витерпів, і про нього чують аж до сьогодні)

1. Як.5:7 Отож, браття, довготерпіть аж до приходу Господа! Ось чекає

рільник дорогоцінного плоду землі, довготерпить за нього, аж поки

одержить дощ ранній та пізній.

2. Як.5:8 Довготерпіть же й ви, зміцніть серця ваші, бо наблизився

прихід Господній!

3. Як.5:10 Візьміть, браття, пророків за приклад страждання та

довготерпіння, вони промовляли Господнім Ім'ям!

4. Як.5:11 Отож, за блаженних ми маємо тих, хто витерпів. Ви чули

про Йовове терпіння та бачили Господній кінець його, що вельми

Господь милостивий та щедрий.

Прихід Господній (нам потрібно довготерпити до приходу Господнього, бо він вже близький)

1. Як.5:7 Отож, браття, довготерпіть аж до приходу Господа! Ось чекає рільник дорогоцінного плоду землі, довготерпить за нього, аж поки одержить дощ ранній та пізній.

2. Як.5:8 Довготерпіть же й ви, зміцніть серця ваші, бо наблизився прихід Господній!

Молитва (молитись ми повинні коли: страждаємо, хворіємо, грішимо; молитись ми повинні один за одного; молитва звершує чудеса (приклад Іллі))

1. Як.5:13 Чи страждає хто з вас? Нехай молиться! Чи тішиться

хтось? Хай співає псалми!

2. Як.5:14 Чи хворіє хто з вас? Хай покличе пресвітерів Церкви, і над

ним хай помоляться, намастивши його оливою в Господнє Ім'я,

3. Як.5:15 і молитва віри вздоровить недужого, і Господь його підійме, а коли він гріхи був учинив, то вони йому простяться.

4. Як.5:16 Отже, признавайтесь один перед одним у своїх прогріхах,

і моліться один за одного, щоб вам уздоровитись. Бо дуже могутня

ревна молитва праведного!

5. Як.5:17 Ілля був людина, подібна до нас пристрастями, і він помолився молитвою, щоб дощу не було, і дощу не було на землі аж три роки й шість місяців...

6. Як.5:18 І він знов помолився, і дощу дало небо, а земля вродила

свій плід!

 

 

Контрасти

Розділ 1

1:6 з вірою – з сумнівом

1) хто просить з вірою йому буде дано;

2) хто просить з сумнівом подібне до морської хвилі, двоєдушний (не отримає такий нічого)

1:9 понижений брат – багатий брат

1) понижений брат має хвалитися високістю своєю;

2) багатий брат має хвалитися пониженням своїм;

1:13 – 15 Бог не спокушується – людина спокушується

1) Бог злом не спокушується, і нікого Він Сам не спокушує;

2) Людина спокушується, як надиться й зводиться пожадливістю власною;

1: 22 – 25 Слухач – виконавець

1) слухачі – самі себе обманюють; подібний людині, що риси обличчя свого розглядає у дзеркалі, бо розгляне себе та й відійде, і зараз забуде, яка вона є, забудько;

2) виконавець - заглядає в закон досконалий, закон волі, і в нім пробуває, він буде блаженний у діянні своїм

1: 26 – 27 Побожність марна – побожність чиста

1) марна побожність – язика не вгамовує, та своє серце обманює;

2) побожність чиста - зглянутися над сиротами та вдовицями в утисках їхніх, себе берегти чистим від світу

 

Розділ 2

2: 2-7 бідний – багатий

1) має вбоге вбрання, його садовили на поганих місцях, Бог вибрав таких за спадкоємців свого Царства, бідняків зневажали;

2) багаті мали золоті перстні і блискучі шати, їх садовили на вигідних місцях, переслідують євреїв, тягають їх по судах

 

2:8 – 10 виконувати Закон – переступати Закон

1) роблять добре

2) дивились на обличчя, хто згрішив в одному – грішний в усьому

 

2:14 – 26 віра без діл – віра з ділами

1) з такої віри не має користі, така віра є мертвою, показати віру без діл неможливо

2) така віра спасає, таку віру можна показати з допомогою діл, з діл був виправданий Авраам та Рахав

 

 

Розділ 3

3:2 помилятись – не помилятись

1) ми всі багато помиляємося;

2) той хто не помиляється, той – досконалий, здатен приборкувати усе тіло;

3:9 – 10 благословення – прокляття

1) ми язиком благословляємо Отця, з наших уст виходить благословення;

2) ми проклинаємо людей що створені на подобу Божу, з наших уст виходить прокляття

3:13 – 14,16 мудрість і розум – заздрість та сварка

1) нехай покаже діла свої в лагідній мудрості добрим поводженням

2) нехай не величається та не говорить неправди на правду

 

3:15,17 мудрість тілесна – мудрість чиста

1) ніби зверху походить, безлад і сварка, така мудрість земна і демонська;

2) чиста, спокійна, лагідна, покірлива, повна милосердя та добрих плодів, безстороння та нелукава.

 

Розділ 4

4:4 дружба зі світом - дружба з Богом

1) дружба зі світом супроти Бога, хто хоче бути приятелем світу, той стається Божим ворогом

2) ті хто дружать зі світом вороги Божі

4:6,16 гордість – смирення

1) Бог противиться гордим, хвальба в гордощах є поганою;

2) Смиренним Бог дає благодать

 

Розділ 5

5:19 – 20 ті хто відійшли від Бога – ті хто навертають до Бога

1) заблудили від правди, грішники, його душа має померти;

2) спасає грішника від гріхів його, і душу його від загибелі, і безліч гріхів його покриває.

 

Абзаци

 

Вітання 1:1

Радість у випробуваннях та віра 1:2-8

Істинне багатство 1:8 – 11

Спокуси ніколи не йдуть від Бога 1:11 – 20

Слухачі Слова та Виконавці 1:20 – 25

Побожність (марна, чиста)1:26-27

Поділення в церкві 2:1-7

Виконання та переступ Закону (покарання за переступ) 2:8 – 13

Віра без діл мертва 2:14 – 26

Язик 3:1 – 12

Справжня мудрість 3:13 – 18

Прохаєте та не одержуєте 4:1 – 4

Підкоріться Богу 4:5 – 10

Закон і Суд 4:11 – 12

Самовпевненість євреїв 4:13 – 17

Плач багатих 5:1 – 6

Довготерпіння 5:7 – 11

Не кляніться нічим 5:12

Сила молитви 5:13-20

 

Теми розділів

Розділ 1 – Не обманюйтесь (Усяке добре давання та дар досконалий походить згори)

Розділ 2 – Віра без діл мертва

Розділ 3 – Язик то огонь

Розділ 4 – Упокоріться перед Богом

Розділ 5 – Довготерпіть, бо наблизився прихід Господній

 

План – конспект(2 – 5 розділ):

Тема послання до Якова:

Хто знає, як чинити добро, та не чинить, той має гріх!

 

РОЗДІЛ 2

I. Поділення в церкві

А. Були багаті люди

 

Б. Були бідні люди

В:До них було різне відношення

1. Багатих садили на вигідні місця

2. Багаті тягали їх по судах

3. Багаті зневажали їхнє добре ім.*я

4. Бідних зневажали

5. Бог бідняків вибрав за наслідників Його Царства

II. Виконання та переступ Закону

А. Є ті хто виконують Закон, вони добре чинять

Б. Є ті хто переступають Закон

1. Вони дивляться на обличчя

2. той хто згрішить в одному, винен по всьому Закону

В. Повеління Закону

1. Люби свого ближнього;

2. Не чини перелюбства

3. Не вбивай

Г. Милосердя вище за суд

III. Віра без діл мертва

А. Віра без діл

1. Така віра не спасає

2. Така віра є мертвою

3. Таку віру не можливо показати

Б. Віра з ділами

1. Така віра спасає (виправдовує)

2. Така віра має під собою практичні вчинки

3. Таку віру можна показати

4. Віра вдосконалюється з діл

В. Потрібно підкріпляти свою віру ділами (допомагати практичними речами потребуючим)

Г. Авраам виправдався з діл (його віра вдосконалилась з діл)

Д. Рахав була виправдана ділами

 

РОЗДІЛ 3

I. Язик

А. Той хто не помиляється в слові муж досконалий

1. Ми всі помиляємось

2. Ті хто не помиляються досконалі і здатні приборкувати все тіло

Б. Як приборкують коня, корабель

1. Коням вкладають в рот вуздечки

2. Корабель керується маленьким стерном

В. Люди не можуть вгамувати язика

1.Язик малий член, а хвалиться вельми

а. Маленький огонь запалює великого ліса

2. Язик то огонь

а. Сквернить усе тіло

б. запалює круг життя

в. сам запалюється від геєни

3. Люди не можуть вгамувати язика

а. ми можемо вгамувати природу

б. язик – зло безупинне

в. повний отрути смертельної

Г. Що ми робимо язиком

1. Язиком ми благословляємо Отця

2. Язиком ми проклинаємо людей

а. люди створені на подобу Божу

3. З одних і тих самих уст виходить і благословення і прокляття

а. так не повинно бути

Д. Порівняння наших дій

1. не може з одного джерела виходити і солодка і гірка вода

2. фігове дерево не може родити оливки

3. Виноград не може родити фіги

4. Солодка вода не тече з солонця

II. Справжня мудрість

А. Є мудрі і розумні

1. вони повинні бути завжди готові показати діла свої в лагідній мудрості добрим поводженням

2. справжня мудрість чиста, спокійна, лагідна, покірлива, повна милосердя та добрих плодів, безстороння та нелукава

Б. Є ті в кого завжди заздрість і сварка

1. ті хто мають сварки не повинні величатись та говорити неправду

2.до заздрість і сварка там безлад та всяка зла річ

В. Плід правди сіється творцями миру

 

РОЗДІЛ 4

I. Прохаєте та не одержуєте

А. Війни і чвари

1. Від пожадливостей

2. Пожадливості воюють в їхніх членах

а. Воюють та не мають

б. убивають та заздрять

в. сваряться та воюють

Б. Не мають, бо не прохають

1. Просять на зле

2. Щоб ужити на розкоші свої

В. Відносини

1. Дружба зі світом – ворожнеча з Богом

2. Хто хоче бути приятелем світу, ворогом Богові стає

II. Підкоріться Богу 4:5 – 10

А. Бог противиться гордим а смиренним дає благодать

1. треба покоритись Богу

2. Треба сопротивлятись дияволу

а. Тоді він (диявол) утече від нас

Б. Наблизьтесь до Бога й Бог наблизиться до нас

1. Очистіть руки, бо грішні

2. Освятіть серця, бо двоєдушні

В. Упокоріться перед Богом і Він вас підійме

III. Закон і Суд

А. Вони обмовляли один одного та судили

1.Хто так чинив обмовляв і судив Закон

2. Той хто осуджує Закон, той вже не виконавець а суддя

а. Бог єдиний суддя

б. Він єдиний може спасти і погубити

3. Ми не повинні осуджувати Закон

IV. Самовпевненість євреїв

А. Вони впевнено планували своє життя

1. Люди не знають що з ними трапиться наступної хвилини

2. Вони планували життя не питаючи Божої думки

Б. Вони хвалились такими своїми діями

1. Лиха така хвальба

В. Хто знає як чинити добро та не чинить, той має гріх

 




<== предыдущая лекция | следующая лекция ==>
Дергачев В. Битва за Евразию. Тектоническая геополитическая трансформация // Вестник аналитики. – 2014. – № 1(55). – С. 43-58. | Основные идеи. 1. Основные герменевтические процессы – объяснение, понимание, интерпретация.Для классической герменевтики главная категория – понимание

Дата добавления: 2015-08-10; просмотров: 517. Нарушение авторских прав; Мы поможем в написании вашей работы!



Практические расчеты на срез и смятие При изучении темы обратите внимание на основные расчетные предпосылки и условности расчета...

Функция спроса населения на данный товар Функция спроса населения на данный товар: Qd=7-Р. Функция предложения: Qs= -5+2Р,где...

Аальтернативная стоимость. Кривая производственных возможностей В экономике Буридании есть 100 ед. труда с производительностью 4 м ткани или 2 кг мяса...

Вычисление основной дактилоскопической формулы Вычислением основной дактоформулы обычно занимается следователь. Для этого все десять пальцев разбиваются на пять пар...

Индекс гингивита (PMA) (Schour, Massler, 1948) Для оценки тяжести гингивита (а в последующем и ре­гистрации динамики процесса) используют папиллярно-маргинально-альвеолярный индекс (РМА)...

Методика исследования периферических лимфатических узлов. Исследование периферических лимфатических узлов производится с помощью осмотра и пальпации...

Роль органов чувств в ориентировке слепых Процесс ориентации протекает на основе совместной, интегративной деятельности сохранных анализаторов, каждый из которых при определенных объективных условиях может выступать как ведущий...

Выработка навыка зеркального письма (динамический стереотип) Цель работы: Проследить особенности образования любого навыка (динамического стереотипа) на примере выработки навыка зеркального письма...

Словарная работа в детском саду Словарная работа в детском саду — это планомерное расширение активного словаря детей за счет незнакомых или трудных слов, которое идет одновременно с ознакомлением с окружающей действительностью, воспитанием правильного отношения к окружающему...

Правила наложения мягкой бинтовой повязки 1. Во время наложения повязки больному (раненому) следует придать удобное положение: он должен удобно сидеть или лежать...

Studopedia.info - Студопедия - 2014-2024 год . (0.009 сек.) русская версия | украинская версия