Interface
procedure figura1_show (sender:TObject); Implementation end. 3 У розділі implementation описують код цієї процедури, використовуючи у ньому оператор класу as у конструкції sender as TForm, оскільки «винуватцем події» може, за задумом розробника застосунку стати будь-який представник класу TForm. Для того, щоб уможливити використання властивості Canvas слід долучити до розділу uses модуль Forms в якому є описаним клас ТCanvas. unit Equipments; Interface uses Forms; procedure figura1_show (sender:TObject); Implementation procedure figura_show (sender:TObject); Begin (sender as TForm).Canvas.MoveTo(50,50); (sender as TForm).Canvas.lineTo(100,50); (sender as TForm).Canvas.lineTo(100,80); (sender as TForm).Canvas.lineTo(50,80); (sender as TForm).Canvas. lineTo(50,50); end; end. 4. У вікні форми Form2 встановлюють кнопку Button4, надаючи її властивості сaption значення < встановити обладнання > і подвійним клацанням відкривають заготовлену підпрограму Button4Click. 5. До розділу коду вікна форми uses долучають назву модуля Equipments. 6. В тіло підпрограми Button4Click вставляють назву процедури figura1_show надаючи її параметру sender фактичного значення – form2. procedure TForm2.Button4Click(Sender: TObject); Begin figura1_show (form2); end; 7.Запускають прикладну програму і клацають по кнопці < сітка колон > і < встановити обладнання >. Спостерігають отримане зображення (рисунок 23). Рисунок 23 - встановлений прямокутник (обладнання). 7.1 Якщо в застосунку спочатку клацнути по кнопці < встановити обладнання >, а опісля по кнопці < сітка колон >, то зображення набуде дещо іншого вигляду – обладнання частково «заховається» за колону. Рисунок 24 - встановлений прямокутник (обладнання) – частково «заховався» за колоною. 8. До модуля Equipments у його розділ interface долучають оголошення процедури procedure figura2_show (sender:TObject;x1,y1,x2,y2:integer) для створення прямолінійного червоного відрізка товщиною у 4 пікселя. Для цього використовують конструкцію with canvas do begin,алеїї слід доповнити власником цієї властивості – представником класу TForm. 9. У розділ uses модуля Equipments долучають модуль Graphics, адже саме він містить у собі клас TColor. 10. У розділ implementation даного модуля додають код тільки но оголошеної процедури. procedure figura2_show (sender:TObject;x1,y1,x2,y2:integer); Begin
|