Студопедия — К. С. Станиславский. Запитання: "AL -> ES[EDI]; EDI=EDI+1"
Студопедия Главная Случайная страница Обратная связь

Разделы: Автомобили Астрономия Биология География Дом и сад Другие языки Другое Информатика История Культура Литература Логика Математика Медицина Металлургия Механика Образование Охрана труда Педагогика Политика Право Психология Религия Риторика Социология Спорт Строительство Технология Туризм Физика Философия Финансы Химия Черчение Экология Экономика Электроника

К. С. Станиславский. Запитання: "AL -> ES[EDI]; EDI=EDI+1"

А

Запитання: "AL -> ES[EDI]; EDI=EDI+1"

Відповідь: "STOSB"

Запитання: "AL <- DS[ESI]; ESI=ESI+1"

Відповідь: "LODSB"

Запитання: "API-функція для спілкування з сервером Multimedia через текстові рядки"

Відповідь: "mciSendStringA"

Запитання: "Адреса SEH-списку обробників виняткових ситуацій (сегмент:[зміщення])"

Відповідь: "FS:[0]"

Запитання: "Активізувати діалог для вибору файлу"

Відповідь: "GetOpenFileNameA"

Запитання: "Арифметичний зсув вліво на 1 біт регістра EAX"

Відповідь: "SAL EAX,1"

 

В

Запитання: "Вибрати об'єкт в графічний контекст"

Відповідь: "SelectObject"

Запитання: "Вибрати одну з GL-матриць: проекції, моделі або текстури"

Відповідь: "glMatrixMode"

Запитання: "Вивід списків полігонів (наприклад, об'ємних букв) в системі OpenGL"

Відповідь: "glCallLists"

Запитання: "Вивід одного списку полігонів (наприклад, об'ємної букви) в системі OpenGL"

Відповідь: "glCallList"

Запитання: "Виділити пам'ять в чужому процесі"

Відповідь: "VirtualAllocEx"

Запитання: "Виділити системну область пам’яті для роботи з COM-об'єктами і скопіювати в неї рядок"

Відповідь: "SysAllocString"

Запитання: "Відняти від регістра EDX змінну Z"

Відповідь: "SUB EDX,Z"

Запитання: "Визначити дійсну змінну Z як число 0.05 довжиною 8 байт"

Відповідь: "Z dq 0.05"

Запитання: "Виклик підпрограми, адреса якої є в регістрі ESI"

Відповідь: "CALL ESI"

Запитання: "Виклик підпрограми, адреса якої є в комірці пам’яті, на яку вказує регістр ESI"

Відповідь: "CALL [ESI]"

Запитання: "Витягнути зі стеку 2 байти в комірку за адресою ESI"

Відповідь: "POP WORD PTR [ESI]"

Запитання: "Відкрити звуковий пристрій для вводу"

Відповідь: "waveInOpen"

Запитання: "Відновити прямокутну дільницю екрану"

Відповідь: "InvalidateRect"

Запитання: "Відкрити Інтернет-сесiю"

Відповідь: "InternetOpenA"

Запитання: "Відкрити Інтернет-ресурс"

Відповідь: "InternetOpenUrlA"

Запитання: "Відновити виконання треда"

Відповідь: "ResumeThread"

Запитання: "Встановити параметри спостереження сцени в OpenGL"

Відповідь: "gluPerspective"

Запитання: "Відновити стан GL-сцени"

Відповідь: "glPopMatrix"

Запитання: "Включити в конвеєр обробки 3D-сцени певний обробник"

Відповідь: "glEnable"

Запитання: "Відправити повідомлення на обробку"

Відповідь: "DispatchMessageA"

Запитання: "Відкрити процес"

Відповідь: "OpenProcess"

Запитання: "Встановлення прозорості тексту"

Відповідь: "SetBkMode"

Запитання: "Встановити CF в 1"

Відповідь: "STC"

Запитання: "Встановити DF в 1"

Відповідь: "STD"

Запитання: "Відправити системне повідомлення та отримати на нього відповідь"

Відповідь: "SendMessageA"

Запитання: "Відкрити файл через програмну оболонку"

Відповідь: "ShellExecuteA"

Запитання: "Відновити зі стеку всі 32-х бітні регістри окрім прапорців"

Відповідь: "POPAD"

Запитання: "Вивід тексту згідно графічного контексту в заданих координатах"

Відповідь: "TextOutA"

Запитання: "Встановити генератор повідомлень WM_TIMER"

Відповідь: "SetTimer"

Запитання: "Вiдновити зi стеку молодшу частину регістру прапорців"

Відповідь: "POPF"

Запитання: "Вивантажити в дійсну змінну Z вміст ST(0) i виштовхнути стек FPU"

Відповідь: "FSTP Z"

Запитання: "Визначити змінну Z як число 3.14 довжиною 10 байт"

Відповідь: "Z DT 3.14"

Запитання: "Визначити змінну Z як число 5 довжиною 1 байт"

Відповідь: "Z DB 5"

Запитання: "Вiдкрити Clipboard"

Відповідь: "OpenClipboard"

Запитання: "Викликати метод зі зміщенням 50h i базовою адресою таблиці методів в EAX"

Відповідь: "call [eax+50h]"

Запитання: "Відняти від ST(0) вміст комірки Z"

Відповідь: "FSUB Z"

Запитання: "Від вмісту комірки Z відняти ST(0) i результат отримати в ST(0)"

Відповідь: "FSUBR Z"

 

Д

Запитання: "Дати опис буферу для вводу аудiо-даних"

Відповідь: "waveInPrepareHeader"

Запитання: "Додати буфер аудiо-даних в чергу вводу"

Відповідь: "waveInAddBuffer"

Запитання: "Дати пріоритет заданому треду"

Відповідь: "SetThreadPriority"

Запитання: "Додати до черги повідомлення 2-го рівня"

Відповідь: "TranslateMessage"

Запитання: "Додати до комірки за адресою ESI+EBX вміст регістра EAX"

Відповідь: "ADD [ESI+EBX],EAX"

Запитання: "Додати до меню ще один пункт (код ASCII стандарт ANSI)"

Відповідь: "AppendMenuA"

Запитання: "Додати до меню ще один пункт (UNICODE)"

Відповідь: "AppendMenuW"

Запитання: "Додати ST(0) i дійсну змінну Z"

Відповідь: "FADD Z"

 

З

Запитання: "Завантажити BMP-зображення з файлу i отримати його хендл"

Відповідь: "LoadImageA"

Запитання: "Зберегти EAX за лінійною адресою, що утворюється в результаті додавання ESI і EBX"

Відповідь: "MOV [ESI+EBX],EAX"

Запитання: "Зберегти в стеку адресу змінної X1"

Відповідь: "PUSH OFFSET X1"

Запитання: "Зберегти в стеку всі 32-х бітні регістри, окрім регістру прапорців"

Відповідь: "PUSHAD"

Запитання: "Зберегти EDX в змінній Zx"

Відповідь: "MOV ZX,EDX"

Запитання: "Задати колір вершини в 3-х вимірній сцені"

Відповідь: "glColor3f"

Запитання: "Закінчити малювання GL-фігури (що складається з послідовності вершин)"

Відповідь: "glEnd"

Запитання: "Закінчити малювання сцени в OpenGl"

Відповідь: "glFinish"

Запитання: "Зв'язати з GL-вершиною дійсні координати на 2D-текстурі"

Відповідь: "glTexCoord2f"

Запитання: "Зв'язати з GL-вершиною дійсні координати на 3D-текстурі"

Відповідь: "glTexCoord3f"

Запитання: "Запит на відповідні параметри графічного контексту в OpenGL"

Відповідь: "ChoosePixelFormat"

Запитання: "Знищення масиву текстур в графічній системі OpenGL"

Відповідь: "glDeleteTextures"

Запитання: "Завдання початкових значень кольору при очищенні кольорів GL-сцени"

Відповідь: "glClearColor"

Запитання: "Завдання типу тіні на 3D-об’єктах"

Відповідь: "glShadeModel"

Запитання: "Завдання властивостей матеріалу GL-об’єктів у форматі вектора дійсних чисел"

Відповідь: "glMaterialfv"

Запитання: "Завдання параметрів джерела освітлення в системі OpenGL у форматі вектора"

Відповідь: "glLightfv"

Запитання: "Завдання текстурування на GL-квадратурі"

Відповідь: "gluQuadricTexture"

Запитання: "Завдання дійсних координат растрової картинки в графічній системі OpenGL"

Відповідь: "glRasterPos3f"

Запитання: "Зв’язати хендл поточної текстури з одним елементом з масиву текстур"

Відповідь: "glBindTexture"

Запитання: "Завдання базового номера списку для роботи зі списками GL-полігонів"

Відповідь: "glListBase"

Запитання: "Закінчити GL-список полігонів"

Відповідь: "glEndList"

Запитання: "Знайти вільний номер для GL-списку полігонів"

Відповідь: "glGenLists"

Запитання: "Зробити даний графічний GL-контекст поточним"

Відповідь: "wglMakeCurrent"

Запитання: "Зберегти стан GL-сцени"

Відповідь: "glPushMatrix"

Запитання: "Задати параметри текстури в форматі цілих чисел в графічній системі OpenGL"

Відповідь: "glTexParameteri"

Запитання: "Задати прямокутні рамки спостереження GL-сцени"

Відповідь: "glViewport"

Запитання: "Завантажити початковий стан GL-матриці"

Відповідь: "glLoadIdentity"

Запитання: "Закрити аудіо-пристрій для вводу з мікрофону"

Відповідь: "waveInClose"

Запитання: "Закрити аудіо-пристрій для виводу на колонки"

Відповідь: "waveOutClose"

Запитання: "Звільнити рядок системної ділянки пам'яті"

Відповідь: "SysFreeString"

Запитання: "Змінити знак дійсного числа, що знаходиться у верхівці стека FPU (ST(0))"

Відповідь: "FCHS"

Запитання: "Звільнити графічний контекст вікна"

Відповідь: "ReleaseDC"

Запитання: "Записати в байт за адресою ESI+EBX число 5"

Відповідь: "MOV BYTE PTR [ESI+EBX],5"

Запитання: "Завантажити EСX із змінної Z"

Відповідь: "MOV ECX,Z"

Запитання: "Завантажити в EBX число 5"

Відповідь: "MOV EBX,5"

Запитання: "Записати в змінну Z число 5"

Відповідь: "MOV Z,5"

Запитання: "Записати в пам'ять процесу"

Відповідь: "WriteProcessMemory"

Запитання: "Знищити попередньо створене меню"

Відповідь: "DestroyMenu"

Запитання: "Зареєструвати клас з малою iконкою"

Відповідь: "RegisterClassExA"

Запитання: "Знайти дочірнє вікно по назві класу"

Відповідь: "FindWindowExA"

Запитання: "Змінити стиль вікна або адресу віконної процедури"

Відповідь: "SetWindowLongA"

Запитання: "Змінити параметри класу вікна, наприклад, хендл його курсору"

Відповідь: "SetClassLongA"

Запитання: "Збільшити комірку довжиною в слово за адресою EDI+EAX"

Відповідь: "INC WORD PTR [EDI+EAX]"

Запитання: "Зменшити комiрку довжиною в 1 байт за адресою EBX"

Відповідь: "DEC BYTE PTR [EBX]"

Запитання: "Зарезервувати віртуальну глобальну пам'ять"

Відповідь: "GlobalAlloc"

Запитання: "Зафіксувати віртуальний блок пам’яті"

Відповідь: "GlobalLock"

Запитання: "Знищити графічний об'єкт"

Відповідь: "DeleteObject"

Запитання: "З'єднати два рядки"

Відповідь: "lstrcat"

Запитання: "Зберегти в стеку 32-бiтний регістр прапорців"

Відповідь: "PUSHFD"

Запитання: "Змiнити розмiр та координати вікна"

Відповідь: "SetWindowPos"

Запитання: "Знайти перший файл по шаблону"

Відповідь: "FindFirstFileA"

Запитання: "Знайти решту файлів по шаблону"

Відповідь: "FindNextFileA"

Запитання: "Завантажити дійсну змінну Z в регістр ST(0)"

Відповідь: "FLD Z"

Запитання: "Записати дані в Clipboard"

Відповідь: "SetClipboardData"

Запитання: "Записати значення атрибуту i його тип в заданий ключ реєстру"

Відповідь: "RegSetValueExA"

Запитання: "Завантажити DLL-бібліотеку i отримати її хендл"

Відповідь: "LoadLibraryA"

Запитання: "Знайти адресу заданої процедури або функції в DLL-бiблiотецi"

Відповідь: "GetProcAddress"

Запитання: "Знайти синус числа"

Відповідь: "FSIN"

Запитання: "Знайти косинус числа"

Відповідь: "FCOS"

Запитання: "Записати цілу частину числа ST(0) в змінну X"

Відповідь: "FIST X"

Запитання: "Записати цілу частину числа ST(0) в змінну X i виштовхнути ST(0)"

Відповідь: "FISTP X"

Запитання: "Заблокувати рух курсору в межах заданого прямокутника"

Відповідь: "ClipCursor"

Запитання: "Змінити знак числа в EAX"

Відповідь: "NEG EAX"

Запитання: "Змінити властивості віртуальної сторінки пам’яті"

Відповідь: "VirtualProtectEx"

 

І

Запитання: "Ідентифікатор освітлювача номер 0 в графічній системі OpenGL"

Відповідь: "GL_LIGHT0"

Запитання: "Імітувати подію натиснення клавіші"

Відповідь: "keybd_event"

Запитання: "Інвертувати CF"

Відповідь: "CMC"

Запитання: "Інвертувати число в EAX"

Відповідь: "NOT EAX"

Запитання: "Ініціалізація бібліотеки для роботи з COM-об'єктами"

Відповідь: "CoInitialize"

 

М

Запитання: "Метод з нульовим змiщенням в таблицi методiв COM-об'єкту"

Відповідь: "QueryInterface"

Запитання: "Метод DirectDraw для створення фронтальної відео-сторінки"

Відповідь: "CreateSurface"

Запитання: "Метод DirectDraw для встановлення відеокарти у заданий відеорежим"

Відповідь: "SetDisplayMode"

Запитання: "Метод DirectDraw для створення інтерфейсу для роботи з тіньовою сторінкою"

Відповідь: "GetAttachedSurface"

Запитання: "Малювання пікселів в графічній системі OpenGL"

Відповідь: "glDrawPixels"

 

Н

Запитання: "Намалювати прямокутник"

Відповідь: "Rectangle"

Запитання: "Намалювати еліпс"

Відповідь: "Ellipse"

Запитання: "Намалювати лінію"

Відповідь: "LineTo"

Запитання: "Намалювати циліндр в OpenGL"

Відповідь: "gluCylinder"

Запитання: "Намалювати сферу в OpenGL"

Відповідь: "gluSphere"

 

О

Запитання: "Отримати позицію відтворення аудiо-буферу"

Відповідь: "waveOutGetPosition"

Запитання: "Отримати інформаційний http-заголовок"

Відповідь: "HttpQueryInfoA"

Запитання: "Отримати перший тред за списком"

Відповідь: "Thread32First"

Запитання: "Отримати наступний тред за списком"

Відповідь: "Thread32Next"

Запитання: "Обміняти місцями вiдео-сторiнки в OpenGL"

Відповідь: "SwapBuffers"

Запитання: "Очищення кольорів та глибини пікселів GL-сцени"

Відповідь: "glClear"

Запитання: "Отримати адресу нестандартної процедури в графічній системі OpenGL"

Відповідь: "wglGetProcAddress"

Запитання: "Отримати GDI-контекст в графічній системі OpenGL"

Відповідь: "wglGetCurrentDC"

Запитання: "Отримати розмір малюнка через його хендл"

Відповідь: "GetObjectA"

Запитання: "Отримати хендл програмного модуля"

Відповідь: "GetModuleHandleA"

Запитання: "Отримати iдентифiкатор об'єкту з його текстового представлення (наприклад, отриманого з реєстру)"

Відповідь: "CLSIDFromString"

Запитання: "Отримати графічний контекст вікна"

Відповідь: "GetDC"

Запитання: "Отримати стан клавіші напряму від драйвера (асинхронно-незалежно від треда)"

Відповідь: "GetAsyncKeyState"

Запитання: "Отримати ідентифікатор поточного процесу"

Відповідь: "GetCurrentProcessId"

Запитання: "Отримати координати курсору"

Відповідь: "GetCursorPos"

Запитання: "Отримати хендл батьківського вікна"

Відповідь: "GetParent"

Запитання: "Отримати всі дочірні вікна заданого батьківського вікна"

Відповідь: "EnumChildWindows"

Запитання: "Отримати довжину рядка"

Відповідь: "lstrlen"

Запитання: "Отримати розмiр екрану"

Відповідь: "GetDeviceCaps"

Запитання: "Отримати хендли всіх вікон верхнього рівня"

Відповідь: "EnumWindows"

Запитання: "Отримати повний шлях та назву даної програми"

Відповідь: "GetModuleFileNameA"

Запитання: "Отримати або встановити поточну позицію у файлі"

Відповідь: "SetFilePointer"

Запитання: "Отримати значення атрибуту і його тип для заданого ключа реєстру"

Відповідь: "RegQueryValueExA"

Запитання: "Отримати дані з Clipboard"

Відповідь: "GetClipboardData"

Запитання: "Отримати всі атрибути, їх типи та їх значення для відкритого ключа реєстру"

Відповідь: "RegEnumValueA"

Запитання: "Отримати стан клавіатури"

Відповідь: "GetKeyboardState"

Запитання: "Отримати 1-й процес зі списку"

Відповідь: "Process32First"

Запитання: "Отримати решту процесів зі списку"

Відповідь: "Process32Next"

 

П

Запитання: "Прочитати Інтернет-ресурс"

Відповідь: "InternetReadFile"

Запитання: "Поставити адресу читання Інтернет-ресурсу в певну позицію"

Відповідь: "InternetSetFilePointer"

Запитання: "Призупинити виконання треда"

Відповідь: "SuspendThread"

Запитання: "Присвоїти байту за адресою ESI+EDX+2 значення 5"

Відповідь: "MOV BYTE PTR [ESI+EDX+2],5"

Запитання: "Порівняти EСX з числом 5"

Відповідь: "CMP ECX,5"

Запитання: "Повернути GL-сцену"

Відповідь: "glRotatef"

Запитання: "Перемістити GL-сцену в дійсних координатах"

Відповідь: "glTranslatef"

Запитання: "Поставити вершину фігури в 3-х вимірній сцені"

Відповідь: "glVertex3f"

Запитання: "Побудувати двохвимірну текстуру з малюнка (за допомогою міпмепінга)"

Відповідь: "gluBuild2Dmipmaps"

Запитання: "Прапорець структури PIXELFORMATDESCRIPTOR, що виводить у BITMAP"

Відповідь: "PFD_DRAW_TO_BITMAP"

Запитання: "Призупинити тред до очікування події заданого типу"

Відповідь: "WaitForSingleObject"

Запитання: "Повідомлення, що передається у вікно одразу ж після його створення"

Відповідь: "WM_CREATE"

Запитання: "Повідомлення, що передається у вікно коли намальовані в ньому об’єкти необхідно перемалювати"

Відповідь: "WM_PAINT"

Запитання: "Примусове переміщення курсору та клацання клавішами миші"

Відповідь: "mouse_event"

Запитання: "Перелічити через ',' сегментні регістри: коду програми, сегменту даних, стеку, додаткового сегменту даних"

Відповідь: "CS,DS,SS,ES"

Запитання: "Повідомлення від кнопок меню та дочірніх елементів вікна"

Відповідь: "WM_COMMAND"

Запитання: "Повідомлення від натиснення лівої кнопки мишi"

Відповідь: "WM_LBUTTONDOWN"

Запитання: "Повiдомлення що надходить після відпускання лівої кнопки мишi"

Відповідь: "WM_LBUTTONUP"

Запитання: "Повідомлення від горизонтального скролінгу"

Відповідь: "WM_HSCROLL"

Запитання: "Перетворити байтове число зі знаком, що знаходиться в AL у слово зі знаком, що знаходиться в AX"

Відповідь: "CBW"

Запитання: "Перетворити слово зі знаком, що знаходиться в AX у двійне слово зі знаком, що знаходиться в EAX"

Відповідь: "CWDE"

Запитання: "Побудувати криву Безьє"

Відповідь: "PolyBezier"

Запитання: "Перевірити чи є в черзі повідомлення"

Відповідь: "PeekMessageA"

Запитання: "Перевірити чи натиснута клавіша в поточному тредi"

Відповідь: "GetKeyState"

Запитання: "Прочитати пам'ять процесу"

Відповідь: "ReadProcessMemory"

Запитання: "Порівняти байт за адресою EDI з числом 5"

Відповідь: "CMP BYTE PTR [EDI],5"

Запитання: "Порівняти EСX зі змінною Z"

Відповідь: "CMP ECX,Z"

Запитання: "Поставити початок лінії"

Відповідь: "MoveToEx"

Запитання: "Перемножити EAX на комірку [ESI] без врахування знаку"

Відповідь: "MUL DWORD PTR [ESI]"

Запитання: "Перемножити EAX на ESI з врахуванням знаку"

Відповідь: "IMUL ESI"

Запитання: "Поділити AX на BL з врахуванням знаку"

Відповідь: "IDIV BL"

Запитання: "Перейти на мiтку M1, якщо CF = 0"

Відповідь: "JNC M1"

Запитання: "Перейти на мітку M1, якщо результат від’ємний (встановився знаковий біт)"

Відповідь: "JS M1"

Запитання: "Перейти на мітку M1, якщо результат нульовий"

Відповідь: "JZ M1"

Запитання: "Перейти на мітку M1, якщо результат порівняння чисел зі знаком менше нуля"

Відповідь: "JL M1"

Запитання: "Перейти на мітку M1, якщо результат порівняння чисел зі знаком більше нуля"

Відповідь: "JG M1"

Запитання: "Перейти на мітку M1, якщо знакове переповнення"

Відповідь: "JO M1"

Запитання: "Перейти на мітку M1, якщо перший операнд більше другого в команді CMP"

Відповідь: "JA M1"

Запитання: "Перелічити всі пiдключі заданого ключа реєстру"

Відповідь: "RegEnumKeyExA"

Запитання: "Повідомлення від натиснення правої кнопки мишi"

Відповідь: "WM_RBUTTONDOWN"

Запитання: "Повідомлення від відпускання правої кнопки мишi"

Відповідь: "WM_RBUTTONUP"

Запитання: "Повідомлення, що надходять при русі мишою"

Відповідь: "WM_MOUSEMOVE"

Запитання: "Повідомлення, що надходять при натисканні на колесо миші"

Відповідь: "WM_MBUTTONDOWN"

Запитання: "Перемножити ST(0) i дійсну змінну Z"

Відповідь: "FMUL Z"

Запитання: "Поділити ST(0) на дійсну змінну Z"

Відповідь: "FDIV Z"

Запитання: "Показати спливаюче меню в заданих координатах"

Відповідь: "TrackPopupMenu"

Запитання: "Поділити (DX AX) на BX без врахування знаку"

Відповідь: "DIV BX"

Запитання: "Перетворити рядок в UNICODE"

Відповідь: "MultiByteToWideChar"

Запитання: "Показати або заховати курсор"

Відповідь: "ShowCursor"

 

Р

Запитання: "Розпочати ввід аудiо-даних"

Відповідь: "waveInStart"

Запитання: "Розпочати послідовність малювання вершин фігури в OpenGl"

Відповідь: "glBegin"

Запитання: "Режим малювання трикутників в OpenGL, котрі мають спільну вершину"

Відповідь: "GL_TRIANGLE_FAN"

Запитання: "Розділ реєстру для стандартних COM-об'єктів"

Відповідь: "HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID"

Запитання: "Розділ реєстру, в якому прописані інтерфейси COM-об’єктів"

Відповідь: "HKEY_CLASSES_ROOT\Interface"

Запитання: "Розтягнути або звузити прямокутний графічний фрагмент"

Відповідь: "StretchBlt"

 

С

Запитання: "Створити екземпляр COM-об'єкту DirectDraw"

Відповідь: "DirectDrawCreate"

Запитання: "Символічна назва методу DirectDraw для отримання графічного контексту"

Відповідь: "GetDC"

Запитання: "Створити тред"

Відповідь: "CreateThread"

Запитання: "Створити GL-контекст"

Відповідь: "wglCreateContext"

Запитання: "Створити GL-квадратуру для малювання сфери або циліндра"

Відповідь: "gluNewQuadric"

Запитання: "Створення масиву хендлів текстур в графічній системі OpenGL"

Відповідь: "glGenTextures"

Запитання: "Створення GL-списків, які відображають обриси букв поточного шрифту"

Відповідь: "wglUseFontOutlinesA"

Запитання: "Створити 3D-текстуру з картинки в графічній системі OpenGL"

Відповідь: "glTexImage3D"

Запитання: "Створити елементарний OLE-об'єкт з інтерфейсом потік (IStream)"

Відповідь: "CreateStreamOnHGlobal"

Запитання: "Створити з об'єкту типу потік об'єкт з інтерфейсом IPicture"

Відповідь: "OleLoadPicture"

Запитання: "Створити новий процес"

Відповідь: "CreateProcessA"

Запитання: "Символічна назва методу для звільнення таблиці методів COM-об'єкту"

Відповідь: "Release"

Запитання: "Стиль для дочірніх вікон"

Відповідь: "WS_CHILD"

Запитання: "Стиль вікна, що дозволяє міняти його розмір мишкою"

Відповідь: "WS_THICKFRAME"

Запитання: "Створити Bitmap за описом та прямим доступом до його бітів кольору"

Відповідь: "CreateDIBSection"

Запитання: "Створити сумісний графічний контекст"

Відповідь: "CreateCompatibleDC"

Запитання: "Скопіювати прямокутний графічний фрагмент"

Відповідь: "BitBlt"

Запитання: "Створити спливаюче меню"

Відповідь: "CreatePopupMenu"

Запитання: "Створити діалогове вікно з ресурсів"

Відповідь: "DialogBoxParamA"

Запитання: "Створити щiтку певного кольору"

Відповідь: "CreateSolidBrush"

Запитання: "Створити ручку для малювання"

Відповідь: "CreatePen"

Запитання: "Скинути CF в 0"

Відповідь: "CLC"

Запитання: "Скинути DF в 0"

Відповідь: "CLD"

Запитання: "Створити вікно з розширеними стилями"

Відповідь: "CreateWindowExA"

Запитання: "Створити шрифт за описом"

Відповідь: "CreateFontIndirectA"

Запитання: "Створити заданий ключ реєстру і дізнатися чи він вже існує"

Відповідь: "RegCreateKeyExA"

Запитання: "Створити екземпляр COM-об'єкту"

Відповідь: "CoCreateInstance"

 

Ф

Запитання: "Функція для відкриття звукового пристрою для відтворення звуку"

Відповідь: "waveOutOpen"

Запитання: "Функція для надання опису буферу для виводу аудiо-даних"

Відповідь: "waveOutPrepareHeader"

Запитання: "Функція для відтворення готового звукового буферу аудiо-даних"

Відповідь: "waveOutWrite"

Запитання: "Функція, що створює або заміняє GL-список полігонів на новий"

Відповідь: "glNewList"

Запитання: "Функцiя для переводу числа в текстовий рядок (форматний вивід)"

Відповідь: "_wsprintfA"

Запитання: "Функція стандартної обробки повідомлень, які надходять у віконну процедуру"

Відповідь: "DefWindowProcA"

Запитання: "Функція для вибору папки (можливо спеціалізованої)"

Відповідь: "SHBrowseForFolder"

Запитання: "Функція для закриття вказаного вікна"

Відповідь: "DestroyWindow"

 

Ц

Запитання: "Циклічно зсунути EDX через прапорець переносу вправо на 1 біт"

Відповідь: "RCR EDX,1"

Запитання: "Циклічно зсунути EBX вліво на 5 біт"

Відповідь: "ROL EBX,5"

Запитання: "Циклічно зсунути EDX вправо на 5 бiт"

Відповідь: "ROR EDX,5"

Запитання: "Циклічно зсунути EDI через CF вправо на 5 біт"

Відповідь: "RCR EDI,5"

Запитання: "Циклічно зсунути ESI через CF вліво на 5 біт"

Відповідь: "RCL ESI,5"

 

Я

Запитання: "Яким повідомленням можна встановити малюнок на кнопку"

Відповідь: "BM_SETIMAGE"

Запитання: "Яким повідомленням можна встановити малюнок у вікно класу Static"

Відповідь: "STM_SETIMAGE"

Запитання: "Як називається регістр - вказівник верхівки стеку"

Відповідь: "ESP"

Запитання: "Як називається перший сектор на вінчестері (на ньому знаходиться завантажувач ОС)"

Відповідь: "MBR"

А

Запитання: "AL -> ES[EDI]; EDI=EDI+1"

Відповідь: "STOSB"

Запитання: "AL <- DS[ESI]; ESI=ESI+1"

Відповідь: "LODSB"

Запитання: "API-функція для спілкування з сервером Multimedia через текстові рядки"

Відповідь: "mciSendStringA"

Запитання: "Активізувати бібліотеку сокетiв"

Відповідь: "WSAStartup"

Запитання: "Адреса SEH-списку обробників виняткових ситуацій (сегмент:[зміщення])"

Відповідь: "FS:[0]"

Запитання: "Арифметичний зсув вліво на 1 біт регістра EAX"

Відповідь: "SAL EAX,1"

Запитання: "Активізувати діалог для вибору файлу"

Відповідь: "GetOpenFileNameA"

 

Б

Запитання: "Бібліотека для пристроїв типу зв'язок з людиною"

Відповідь: "HID.DLL"

 

В

Запитання: "Вивід діалогового вікна для вибору відео-компресора"

Відповідь: "ICCompressorChoose"

Запитання: "Відкрити заданий відео-компресор"

Відповідь: "ICOpen"

Запитання: "Відкрити сокет"

Відповідь: "socket"

Запитання: "Відкрити звуковий пристрій для вводу"

Відповідь: "waveInOpen"

Запитання: "Відновити прямокутну дільницю екрану"

Відповідь: "InvalidateRect"

Запитання: "Відкрити Інтернет-сесiю"

Відповідь: "InternetOpenA"

Запитання: "Відкрити Інтернет-ресурс"

Відповідь: "InternetOpenUrlA"

Запитання: "Відновити виконання треда"

Відповідь: "ResumeThread"

Запитання: "Встановити параметри спостереження сцени в OpenGL"

Відповідь: "gluPerspective"

Запитання: "Вивід списків полігонів (наприклад, об'ємних букв) в системі OpenGL"

Відповідь: "glCallLists"

Запитання: "Вивід одного списку полігонів (наприклад, об'ємної букви) в системі OpenGL"

Відповідь: "glCallList"

Запитання: "Відновити стан GL-сцени"

Відповідь: "glPopMatrix"

Запитання: "Включити в конвеєр обробки 3D-сцени певний обробник"

Відповідь: "glEnable"

Запитання: "Вибрати одну з GL-матриць: проекції, моделі або текстури"

Відповідь: "glMatrixMode"

Запитання: "Відправити повідомлення на обробку"

Відповідь: "DispatchMessageA"

Запитання: "Визначити дійсну змінну Z як число 0.05 довжиною 8 байт"

Відповідь: "Z dq 0.05"

Запитання: "Виділити системну область пам’яті для роботи з COM-об'єктами і скопіювати в неї рядок"

Відповідь: "SysAllocString"

Запитання: "Відняти від регістра EDX змінну Z"

Відповідь: "SUB EDX,Z"

Запитання: "Відкрити процес"

Відповідь: "OpenProcess"

Запитання: "Встановлення прозорості тексту"

Відповідь: "SetBkMode"

Запитання: "Виклик підпрограми, адреса якої є в регістрі ESI"

Відповідь: "CALL ESI"

Запитання: "Виклик підпрограми, адреса якої є в комірці пам’яті, на яку вказує регістр ESI"

Відповідь: "CALL [ESI]"

Запитання: "Встановити CF в 1"

Відповідь: "STC"

Запитання: "Встановити DF в 1"

Відповідь: "STD"

Запитання: "Витягнути зі стеку 2 байти в комірку за адресою ESI"

Відповідь: "POP WORD PTR [ESI]"

Запитання: "Виділити пам'ять в чужому процесі"

Відповідь: "VirtualAllocEx"

Запитання: "Відправити системне повідомлення та отримати на нього відповідь"

Відповідь: "SendMessageA"

Запитання: "Відкрити файл через програмну оболонку"

Відповідь: "ShellExecuteA"

Запитання: "Відновити зі стеку всі 32-х бітні регістри окрім прапорців"

Відповідь: "POPAD"

Запитання: "Вибрати об'єкт в графічний контекст"

Відповідь: "SelectObject"

Запитання: "Вивід тексту згідно графічного контексту в заданих координатах"

Відповідь: "TextOutA"

Запитання: "Встановити генератор повідомлень WM_TIMER"

Відповідь: "SetTimer"

Запитання: "Вiдновити зi стеку молодшу частину регістру прапорців"

Відповідь: "POPF"

Запитання: "Вивантажити в дійсну змінну Z вміст ST(0) i виштовхнути стек FPU"

Відповідь: "FSTP Z"

Запитання: "Визначити змінну Z як число 3.14 довжиною 10 байт"

Відповідь: "Z DT 3.14"

Запитання: "Визначити змінну Z як число 5 довжиною 1 байт"

Відповідь: "Z DB 5"

Запитання: "Вiдкрити Clipboard"

Відповідь: "OpenClipboard"

Запитання: "Викликати метод зі зміщенням 50h i базовою адресою таблиці методів в EAX"

Відповідь: "call [eax+50h]"

Запитання: "Відняти від ST(0) вміст комірки Z"

Відповідь: "FSUB Z"

Запитання: "Від вмісту комірки Z відняти ST(0) i результат отримати в ST(0)"

Відповідь: "FSUBR Z"

 

Д

Запитання: "Дати запит на з'єднання"

Відповідь: "connect"

Запитання: "Дати опис буферу для вводу аудiо-даних"

Відповідь: "waveInPrepareHeader"

Запитання: "Додати буфер аудiо-даних в чергу вводу"

Відповідь: "waveInAddBuffer"

Запитання: "Дати пріоритет заданому треду"

Відповідь: "SetThreadPriority"

Запитання: "Додати до черги повідомлення 2-го рівня"

Відповідь: "TranslateMessage"

Запитання: "Додати до комірки за адресою ESI+EBX вміст регістра EAX"

Відповідь: "ADD [ESI+EBX],EAX"

Запитання: "Додати до меню ще один пункт (код ASCII стандарт ANSI)"

Відповідь: "AppendMenuA"

Запитання: "Додати до меню ще один пункт (UNICODE)"

Відповідь: "AppendMenuW"

Запитання: "Додати ST(0) i дійсну змінну Z"

Відповідь: "FADD Z"

З

Запитання: "Записати кадр у відео-потік"

Відповідь: "AVIStreamWrite"

Запитання: "Закрити відео-потік"

Відповідь: "AVIStreamRelease"

Запитання: "Закрити відео-файл"

Відповідь: "AVIFileRelease"

Запитання: "Записати дійсне число 8 байт у верхівку стека"

Відповідь: "fstp qword ptr [esp] "

Запитання: "Зв'язати сокет з локальною IP-адресою"

Відповідь: "bind"

Запитання: "Зв'язати події в сокетi з вікном"

Відповідь: "WSAAsyncSelect"

Запитання: "Зчитати дані з сокету"

Відповідь: "recv"

Запитання: "Завантажити BMP-зображення з файлу i отримати його хендл"

Відповідь: "LoadImageA"

Запитання: "Зберегти EAX за лінійною адресою, що утворюється в результаті додавання ESI і EBX"

Відповідь: "MOV [ESI+EBX],EAX"

Запитання: "Зберегти в стеку адресу змінної X1"

Відповідь: "PUSH OFFSET X1"

Запитання: "Витягнути зі стеку 2 байти в комірку за адресою ESI"

Відповідь: "POP WORD PTR [ESI]"

Запитання: "Зберегти в стеку всі 32-х бітні регістри, окрім регістру прапорців"

Відповідь: "PUSHAD"

Запитання: "Зберегти EDX в змінній Zx"

Відповідь: "MOV ZX,EDX"

Запитання: "Задати колір вершини в 3-х вимірній сцені"

Відповідь: "glColor3f"

Запитання: "Закінчити малювання GL-фігури (що складається з послідовності вершин)"

Відповідь: "glEnd"

Запитання: "Закінчити малювання сцени в OpenGl"

Відповідь: "glFinish"

Запитання: "Зв'язати з GL-вершиною дійсні координати на 2D-текстурі"

Відповідь: "glTexCoord2f"

Запитання: "Зв'язати з GL-вершиною дійсні координати на 3D-текстурі"

Відповідь: "glTexCoord3f"

Запитання: "Запит на відповідні параметри графічного контексту в OpenGL"

Відповідь: "ChoosePixelFormat"

Запитання: "Знищення масиву текстур в графічній системі OpenGL"

Відповідь: "glDeleteTextures"

Запитання: "Завдання початкових значень кольору при очищенні кольорів GL-сцени"

Відповідь: "glClearColor"

Запитання: "Завдання типу тіні на 3D-об’єктах"

Відповідь: "glShadeModel"

Запитання: "Завдання властивостей матеріалу GL-об’єктів у форматі вектора дійсних чисел"

Відповідь: "glMaterialfv"

Запитання: "Завдання параметрів джерела освітлення в системі OpenGL у форматі вектора"

Відповідь: "glLightfv"

Запитання: "Завдання текстурування на GL-квадратурі"

Відповідь: "gluQuadricTexture"

Запитання: "Завдання дійсних координат растрової картинки в графічній системі OpenGL"

Відповідь: "glRasterPos3f"

Запитання: "Зв’язати хендл поточної текстури з одним елементом з масиву текстур"

Відповідь: "glBindTexture"

Запитання: "Завдання базового номера списку для роботи зі списками GL-полігонів"

Відповідь: "glListBase"

Запитання: "Закінчити GL-список полігонів"

Відповідь: "glEndList"

Запитання: "Знайти вільний номер для GL-списку полігонів"

Відповідь: "glGenLists"

Запитання: "Зробити даний графічний GL-контекст поточним"

Відповідь: "wglMakeCurrent"

Запитання: "Зберегти стан GL-сцени"

Відповідь: "glPushMatrix"

Запитання: "Задати параметри текстури в форматі цілих чисел в графічній системі OpenGL"

Відповідь: "glTexParameteri"

Запитання: "Задати прямокутні рамки спостереження GL-сцени"

Відповідь: "glViewport"

Запитання: "Завантажити початковий стан GL-матриці"

Відповідь: "glLoadIdentity"

Запитання: "Закрити аудіо-пристрій для вводу з мікрофону"

Відповідь: "waveInClose"

Запитання: "Закрити аудіо-пристрій для виводу на колонки"

Відповідь: "waveOutClose"

Запитання: "Звільнити рядок системної ділянки пам'яті"

Відповідь: "SysFreeString"

Запитання: "Змінити знак дійсного числа, що знаходиться у верхівці стека FPU (ST(0))"

Відповідь: "FCHS"

Запитання: "Звільнити графічний контекст вікна"

Відповідь: "ReleaseDC"

Запитання: "Записати в байт за адресою ESI+EBX число 5"

Відповідь: "MOV BYTE PTR [ESI+EBX],5"

Запитання: "Завантажити EСX із змінної Z"

Відповідь: "MOV ECX,Z"

Запитання: "Завантажити в EBX число 5"

Відповідь: "MOV EBX,5"

Запитання: "Записати в змінну Z число 5"

Відповідь: "MOV Z,5"

Запитання: "Записати в пам'ять процесу"

Відповідь: "WriteProcessMemory"

Запитання: "Змінити властивості віртуальної сторінки пам’яті"

Відповідь: "VirtualProtectEx"

Запитання: "Знищити попередньо створене меню"

Відповідь: "DestroyMenu"

Запитання: "Зареєструвати клас з малою iконкою"

Відповідь: "RegisterClassExA"

Запитання: "Знайти дочірнє вікно по назві класу"

Відповідь: "FindWindowExA"

Запитання: "Змінити стиль вікна або адресу віконної




<== предыдущая лекция | следующая лекция ==>
Прокурору г. Новочеркасска | 

Дата добавления: 2015-10-02; просмотров: 544. Нарушение авторских прав; Мы поможем в написании вашей работы!



Важнейшие способы обработки и анализа рядов динамики Не во всех случаях эмпирические данные рядов динамики позволяют определить тенденцию изменения явления во времени...

ТЕОРЕТИЧЕСКАЯ МЕХАНИКА Статика является частью теоретической механики, изучающей условия, при ко­торых тело находится под действием заданной системы сил...

Теория усилителей. Схема Основная масса современных аналоговых и аналого-цифровых электронных устройств выполняется на специализированных микросхемах...

Логические цифровые микросхемы Более сложные элементы цифровой схемотехники (триггеры, мультиплексоры, декодеры и т.д.) не имеют...

Предпосылки, условия и движущие силы психического развития Предпосылки –это факторы. Факторы психического развития –это ведущие детерминанты развития чел. К ним относят: среду...

Анализ микросреды предприятия Анализ микросреды направлен на анализ состояния тех со­ставляющих внешней среды, с которыми предприятие нахо­дится в непосредственном взаимодействии...

Типы конфликтных личностей (Дж. Скотт) Дж. Г. Скотт опирается на типологию Р. М. Брансом, но дополняет её. Они убеждены в своей абсолютной правоте и хотят, чтобы...

Факторы, влияющие на степень электролитической диссоциации Степень диссоциации зависит от природы электролита и растворителя, концентрации раствора, температуры, присутствия одноименного иона и других факторов...

Йодометрия. Характеристика метода Метод йодометрии основан на ОВ-реакциях, связанных с превращением I2 в ионы I- и обратно...

Броматометрия и бромометрия Броматометрический метод основан на окислении вос­становителей броматом калия в кислой среде...

Studopedia.info - Студопедия - 2014-2024 год . (0.011 сек.) русская версия | украинская версия