Студопедия — Кондак 6. Проповедницы Богоноснии бывше десять тем воев русских во тьме и сени смертней сидящим народом востока крайняго
Студопедия Главная Случайная страница Обратная связь

Разделы: Автомобили Астрономия Биология География Дом и сад Другие языки Другое Информатика История Культура Литература Логика Математика Медицина Металлургия Механика Образование Охрана труда Педагогика Политика Право Психология Религия Риторика Социология Спорт Строительство Технология Туризм Физика Философия Финансы Химия Черчение Экология Экономика Электроника

Кондак 6. Проповедницы Богоноснии бывше десять тем воев русских во тьме и сени смертней сидящим народом востока крайняго






Проповедницы Богоноснии бывше десять тем воев русских во тьме и сени смертней сидящим народом востока крайняго, целокупно восприимше сына твоего от купели, о царице, Богу единомысленно восклицаша: Аллилуиа.

Икос 6

Возсиявый России надежду примирения в Бозе, отроча родися нам, сын, и дадеся нам, отца державнаго подвизая ко иночеству, матерь святую призывая явити на свещнице престола добродетель свою, нам же предлагая пети о ней:

Радуйся, десять тем мучеников долга в восприемники сыну зовущая.

Радуйся, кровию сына твоего сим сострадавшая.

Радуйся, имение царское увечным ратником разделившая.

Радуйся, во врачебнице Христа посетившая.

Радуйся, тьмою дарований Господа обязавшая.

Радуйся, руце твоя в смрадныя раны простиравшая.

Радуйся, ангелом подобно, смрадных мытарей отгоняющая.

Радуйся, яко одежды твоя страдания облегчаша.

Радуйся, яко Христа во вдовицах нагих и сиротах ратников одевавшая.

Радуйся, тайно гробы ратных страдальцев посещавшая.

Радуйся, умершая для празднеств иродовых.

Радуйся, сестрою милосердия народу твоему явленная.

Радуйся, милосердая царице Александре новая, страданьми твоими струпы греховныя наша обязующая.

Кондак 7

Хотящей старице Марии новгородской от нынешняго века преставитися прелестнаго, крестное пророчество и плод райский от нея прияла еси, о великомученице, сия же, небесную лепоту славы твоея мученическия прозревающи, верою и любовию вопияла есть: Аллилуиа.

Икос 7

Новую показа тя мученицу Александру преподобный Серафим, новую общину девичию в дщерех твоих созидая. Мы же видяще тя, о царице, волами источника саровскаго покрываемую, со умилением зовем ти:

Радуйся, древляго благочестия ревнительнице.

Радуйся, ветхих святынь почитательнице.

Радуйся, двема старицами на страдания благословленная.

Радуйся, купно со святою сестрою два храма Бога Живаго нам являющия.

Радуйся, крещением Саровским новое крещение Руси прорицающая.

Радуйся, западной тли Русь свобождающая.

Радуйся, Духа Свята молитвами Серафима сподобляющаяся.

Радуйся, Духа целомудрия, смиренномудрия, терпения и любве струи источающая. Радуйся, мужа лишитися ради Христа готовая.

Радуйся, яко тебе сие авраамски вменилося есть.

Радуйся, новая послушница Серафимова.

Радуйся, яко тобою спасутся тысящи.

Радуйся, милосердая царице Александре новая, страданьми твоими греховныя струпы наша обязующая.

Кондак 8

Странное рождество сына твоего видяще, устранимся мира, ум на небеса преложше: како сие чадо молитвы, благословение Серафимово, неисцельно болящим является? Аще ли не глаголет отцу народа русскаго, яко чада его неисцельно больны суть? Но и в сей скорбней тайне благодарим Бога, поюще: Аллилуиа.

Икос 8

Весь бе в вышних, но и нижних никакоже отступи сын твой, о мати, еяже душу на всякое время и на всякий час проходит оружие: како наследник державы великия носим есть рукама меньшаго раба: како во участии народнем повсечасно нужду имел есть: указуя, яко не может без народа царь, указуя, яко не может без царя народ, ты же, утешающи народ сыном твоим, слышиши от всех сице:

Радуйся, яко держай на руку твоею покоился есть.

Радуйся, днесь молящи его простити наши грехи.

Радуйся, яко сын твой воистину глава народу своему.

Радуйся, яко телесем от главы своея неотъемлемым народ сей зрится.

Радуйся, яко сын твой присно питаем пищею ратников простых.

Радуйся, яко народ твой спасется токмо причастием страданий сына твоего.

Радуйся, оправданная кротости ю сына твоего.

Радуйся, всеми зримая во смирении сына твоего.

Радуйся, яко страдания его лепота души твоея.

Радуйся, яко в мучениех его расширяется сердце твое.

Радуйся, аще и дни его мали и исполнены лютых скорбей.

Радуйся, яко скорби сия златом, ливаном и смирною Предвечному Младенцу принесены суть.

Радуйся, милосердая царице Александре новая, страданьми твоими греховные струпы наши обязующая.







Дата добавления: 2015-10-01; просмотров: 394. Нарушение авторских прав; Мы поможем в написании вашей работы!



Важнейшие способы обработки и анализа рядов динамики Не во всех случаях эмпирические данные рядов динамики позволяют определить тенденцию изменения явления во времени...

ТЕОРЕТИЧЕСКАЯ МЕХАНИКА Статика является частью теоретической механики, изучающей условия, при ко­торых тело находится под действием заданной системы сил...

Теория усилителей. Схема Основная масса современных аналоговых и аналого-цифровых электронных устройств выполняется на специализированных микросхемах...

Логические цифровые микросхемы Более сложные элементы цифровой схемотехники (триггеры, мультиплексоры, декодеры и т.д.) не имеют...

Стресс-лимитирующие факторы Поскольку в каждом реализующем факторе общего адаптацион­ного синдрома при бесконтрольном его развитии заложена потенци­альная опасность появления патогенных преобразований...

ТЕОРИЯ ЗАЩИТНЫХ МЕХАНИЗМОВ ЛИЧНОСТИ В современной психологической литературе встречаются различные термины, касающиеся феноменов защиты...

Этические проблемы проведения экспериментов на человеке и животных В настоящее время четко определены новые подходы и требования к биомедицинским исследованиям...

Методика исследования периферических лимфатических узлов. Исследование периферических лимфатических узлов производится с помощью осмотра и пальпации...

Роль органов чувств в ориентировке слепых Процесс ориентации протекает на основе совместной, интегративной деятельности сохранных анализаторов, каждый из которых при определенных объективных условиях может выступать как ведущий...

Лечебно-охранительный режим, его элементы и значение.   Терапевтическое воздействие на пациента подразумевает не только использование всех видов лечения, но и применение лечебно-охранительного режима – соблюдение условий поведения, способствующих выздоровлению...

Studopedia.info - Студопедия - 2014-2024 год . (0.009 сек.) русская версия | украинская версия