Головна сторінка Випадкова сторінка КАТЕГОРІЇ: АвтомобіліБіологіяБудівництвоВідпочинок і туризмГеографіяДім і садЕкологіяЕкономікаЕлектронікаІноземні мовиІнформатикаІншеІсторіяКультураЛітератураМатематикаМедицинаМеталлургіяМеханікаОсвітаОхорона праціПедагогікаПолітикаПравоПсихологіяРелігіяСоціологіяСпортФізикаФілософіяФінансиХімія |
A Plea in the MarshalseaДата добавления: 2015-08-17; просмотров: 558
тотожнє лувійському: «хохол», «хол –хол» , «холка». Друга частина слова – ( ia ) – as означає - «в”язане, зв”язане» . Загалом отримуємо значення: «в”язане (зв”язане) пасмо волося», «плетена коса». har – sa – a ( r – r ) a«голови круглі, тобто, стрижені», де har - «голова», аsa – a ( r – r ) - «коло» ( шар ). is – hi – ia – an – da«воїнів», якому відповідає слово -anda( anta ); is–hi–ia– потребує більш уважного аналізу.
Таким чином, отримуємо повне розуміння тексту: « в”язане ( зв”язане ) пасмо волося на стрижених головах воїнів». Мова йде про оселедець « антів» - воїнів народу « хатто-шумерів ». Етимологія слова «гарбуз» теж пов’язана з словом har «голова». Мовознавець І.Р. Вихованець зазначає: «Назву цієї рослини запозичено з тюркських мов, порівняйте харбуз, карбуз у половецькій мові, кьарпуз у кримсько-татарській мові і karpuz у турецькій. А ці тюркські слова походять від перського слова хаrbuza «диня» ( у буквальному перекладі «ослячий огірок» ).» ( І.Р.Вихованець «Таїна слова», К.,1990, с.44 ). Ми вважаємо, що це слово має шумерське коріння і має визначення «кругла голова», де har«голова» + рuz«пузата», яке є синонімом шумерського слова szar « куля». Таким чином, отримуємо значення «пузата голова», «кругла голова». Сучасне українське слово “ голова “ свідчить, що вона – “ гола “, “ поголена “, де “ голити “ означало “ брити “. Науковці зазначають: « Как выглядели шумеры? На рисунках, найденных на глиняных табличках, мы видим бритоголовых людей. Не было у них ни усов, ни бород. Лицо и голова шумера были груглой формы. Глаза большие и большой прямой нос.» ( К.Матвеев,А.Сазонов “ Земля Древнего Двуречья ” , М., 1986, с.39.) На такій бритій голові наші пращури ( виключно, тільки воїни ) залишали пасмо волося – “ оселедець “, який переплітався, подібно тому, як плетуть жінки косу. Про це свідчить зображення бербера – “ анта “ з Тунісу («Африка – энциклопедический справочник» М.,1987,с.480 ) та ; воїна – “ анта “ з острова Кріт («История Древнего Востока» М.,1988, с.179, рис.52г. )., Таке саме зображення, з Кріту, доносить до нас статуетка «Гра з биком» ( Паола Утевська «Невмирущі знаки», Київ, 1981, с.152 ). Оселедець бачимо на стрижених головах воїна – «анта», правителя давнього Єгипту, а пізніше , єгипетського Бога - Гора, Бога Хонсю.. ( “ Египет: Боги и герои “ Тверь, 1995, с. 16, с. 36 – 37, с. 57.; Д. Брестед, Б. Турав « История Древнего Египта» Минск, 2003, с.337; «Мифы народов мира», М., 1992, Т.2, с.595). Скульптурні, та настінні зображення, показують Гора з оголенною головою та з оселедцем, заплетеним у косицю. Ця зачіска не характерна для єгиптян, вона тюркського походження. Носієм такої особливої зачіски, у ті далекі часи, могли бути лише шумери. Оселедець на голові Гора свідчить, що він, і його батько – Осиріс, були представниками хатто- шумерської цивілізації, тобто – “атлантів”. Так, як Осиріса та Гора шанували по всьому Єгипту, то пізніше деякі династії фараонів, наслідуючи приклад атлантів, мали на голові оселедця. У науковій літературі його називають « локон молодости » . Вступаючи на престол, майбутній фараон позбувався цього оселедця. Автор вважає, що це робилось на вимогу єгипетських жреців, і може свідчити, що правителями корінного населення давнього Єгипту, певний час, були представники не місцевого етносу, а іншої етнічної групи – хатто -шумери. В науковій літературі знаходимо повідомлення про теорію англійського вченого С.Гєдда: « Он показал,что в первые века 3 тысячелетия
|