Поворот
Команда ROTATE (Поворот) забезпечує поворот одного або групи графічних примітивів навколо заданої базової точки. Дану команду можна задати з клавіатури, викликати покажчиком миші з випадаючого меню Modify (Изменить), або натиснувши відповідну кнопку на панелі інструментів Modify (Изменить) (рис. 3.23).
Рис. 3.23. Кнопка, відповідна команді ROTATE (Поворот) У відповідь на команду система виводить у вікні команд повідомлення про поточні значення системних змінних, що визначають початок і напрям позитивного відліку кутів а потім видає перший запит: Current positive angle in UCS: ANGDIR=counterclockwise ANGBASE=0 Текущий положительный угол в ПСК: ANGDIR=против часовой стрелки ANGBASE=0 Select objects: Выберите объекты: Вкажіть один або групу графічних примітивів будь-яким відомим способом. Передбачається, що вся група примітивів буде повернена відносно вказаної згодом базової точки. Другий запит системи:
Specify base point: Задайте базовую точку: Вкажіть базову точку на екрані дисплея будь-яким відомим способом. Третій запит системи: Specify rotation angle or [Reference]: Задайте угол поворота или [Ссылка]: Вкажіть за допомогою клавіатури числове значення кута повороту (рис. 3.24). Рис. 3.24. Поворот об'єктів командою ROTATE (Поворот) Інша можлива відповідь на третій запит системи: R (С) – використовується, якщо необхідно повернути об'єкт відносно існуючого кута; при цьому система ініціює додаткові запити: Specify the reference angle < 0>: Задайте относительный угол < значение по умолчанию>: Введіть числове значення кута, якщо це значення відоме. Для автоматичного визначення значення кута потрібно вказати на примітиві дві точки за допомогою об'єктної прив'язки. Далі система видає такий запит: Specify the new angle: Задайте новый угол:
|