Створити малюнок засобами векторного редактора (зразок 1 додається).
Створити малюнок засобами векторного редактора (зразок 2 додається). Створити малюнок засобами растрового редактора (зразок 1 додається). Створити на мові програмування фрагмент контролюючого програмного засобу з математики.
Переименовать в caption название кнопки в свойствах. Делаем еще один или 2 вопроса с двумя вариантами ответа, для опшинбатон 1 делаем правильній ответ, а потом на слайде просто их перемещаем, єто для того чтоб код біло легко писать. Создаем на слайде с первім вопросм кнопку «далі» и пишем на нее такой код: Для других кнопок «Далі» пишем такой код: Створюємо слайд, де будуть виводитися результати(текст, 4 лейбла, тобто написа і 2 кнопки – тобто командбаттон) И потом на кнопки записать такие кода. И не забудьте объеденить все слайды в модуле.
И запишите такой код в модуле Public L, Z, N As Integer Документ сохроняется с поддержкой макросов, чтоб пз работало. Створити на мові програмування фрагмент навчального програмного засобу з природознавства. Створити презентацію на тему “Комп’ютерна мережа” для учнів початкової школи. Створити фрагмент демонстраційного програмного засобу з української мови на тему „Частини мови”в середовищі програмування Створити фрагмент навчальної презентації з інформатики для початкової школи.
|